quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
beste speler van de laatste 10 jaar (Berghuis)
Ik stel een vraag. Ook dat is niet verboden.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man heeft een mening. Dat is niet verboden.
We zullen even tegen van Persie zeggen dat Berghuis beduidend beter isquote:Op zondag 31 mei 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met hem eens eigenlijk.
Wijnaldum werd in Engeland pas goed en Van Persie zie ik meer als een speler van het decennium ervoor.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zullen even tegen van Persie zeggen dat Berghuis beduidend beter is_!
We zullen ook aan Liverpool even vragen of ze Wijnaldum met Berghuis willen ruilen, dat is immers een betere speler_!
De Wijnaldum van Liverpool heeft niet zoveel met de Wijnaldum van Feyenoord te maken, maar goed. Dat was een uitstekend talent, maar wel eens dat Berghuis beter is en ook meer heeft betekend voor Feyenoord.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zullen even tegen van Persie zeggen dat Berghuis beduidend beter is_!
We zullen ook aan Liverpool even vragen of ze Wijnaldum met Berghuis willen ruilen, dat is immers een betere speler_!
Volgens mij zijn we het wel vaker eens hoor.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het voor een keer wel met hem eens eigenlijk.
Laatst ging je bij een dergelijke opmerking berichten modereren en nu is het ineens een toegestane mening en ga je fetx er op aanspreken? Wat ben je toch een bijzondere user.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende: [..] De man heeft een mening. Dat is niet verboden.
Pelle was ook uitstekend inderdaad. Genottelijke spits.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Pelle wel echt beter maar Berghuis is een goede tweede.
die vond ik ook wel goed al zie je bij Pelle net als bij Berghuis dat op je topleeftijd in de eredivisie spelen wat anders isquote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Pelle wel echt beter maar Berghuis is een goede tweede.
Dus omdat hij het zegt is het per definitie onzin? Kortzichtiger dan jij wordt het niet zeg.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een armoe als je het eens bent met GurneyIsBestOke, dan moet je jezelf al achter de oren krabben
Pelle liet het ook wel een beetje zien bij Southampton in de PL.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vond ik ook wel goed al zie je bij Pelle net als bij Berghuis dat op je topleeftijd in de eredivisie spelen wat anders is
ja maar dat was erna, z'n eerste periode in NL bakte hij er weinig van net als Berghuisquote:Op zondag 31 mei 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Pelle liet het ook wel een beetje zien bij Southampton in de PL.
Zelfs daar vond ik hem twee seizoenen heel goed, op het EK met Italië speelde hij toen ook vrij sterk. Maar zoals @Tarado zegt, op je top in de Eredivisie spelen is gewoon anders. Pelle maakte in twee seizoenen 50 doelpunten, en dan speelde hij zeker niet alles.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Pelle liet het ook wel een beetje zien bij Southampton in de PL.
Ah zo, ja klopt. Dat was ontzettend matig van beiden ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat was erna, z'n eerste periode in NL bakte hij er weinig van net als Berghuis
Op het moment zelf was het misschien niet het verkeerde moment om naar Watford te gaan, hij kon ook niet weten dat de trainer die hem haalde snel ontslagen zou worden. En dat de nieuwe trainer met een systeem zonder vleugelspelers zou gaan spelen.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Berghuis was toch een prima speler bij AZ? Had duidelijk nog stappen te maken en hij ging op een verkeerd moment naar Watford, maar hij was daar gewoon zeer behoorlijk. Ik vond hem ook goed spelen die potjes bij het Nederlands elftal vlak voordat hij naar ons vertrok.
Pelle bij AZ was wel lachwekkend.
quote:Advocaat: 'Stam heeft bij Feyenoord een goede beslissing genomen: opstappen'
Dick Advocaat is not amused over de uitspraken van Jaap Stam in een interview met Trouw. Daarin stelt de voormalige trainer van Feyenoord dat het succes van de club voor een groot deel op zijn conto valt te schrijven. Volgens Stam 'niet een beetje'.
Stam zegt in het dagblad: 'Ik ben vier maanden met die spelers bezig geweest. Voor een volgende trainer is het makkelijk om dan verder te gaan. Op dat moment waren de spelers wel fit genoeg om veel wedstrijden te gaan spelen, het elftal had kwaliteit gekregen. Voor Dick was het een perfect moment. Hij heeft natuurlijk zijn sporen verdiend, maar hij wilde er voor het seizoen ook niet instappen, hè?'
Advocaat zegt de woorden van zijn voorganger met stijgende verbazing te hebben gelezen. De huidige trainer van Feyenoord wil er inhoudelijk niet te diep op in gaan, maar verpakt zijn commentaar in één zin. 'Jaap Stam heeft bij Feyenoord één goede beslissing genomen en dat is door op te stappen bij de club.'
Stam reageert nu: 'Wat Dick zegt klopt, het is ook een goede beslissing geweest. Maar waar het om gaat: wat ik heb gezegd, is absoluut niet persoonlijk bedoeld. Iedereen die mij kent, weet dat ik juist heel veel respect hebt voor wat Dick als trainer allemaal heeft gepresteerd. Het ging mij om het beeld dat is ontstaan. Alsof er voor Dick niks is gedaan bij Feyenoord. Punt is dat toen hij kwam, de spelers wat fitter waren en het instapmoment goed was. Dat is alles. Ik gun Dick dan ook al het succes met Feyenoord.'
Stam zelf vliegt binnenkort naar Cincinnati, waar hij een contract heeft getekend bij de plaatselijke FC. Stam zei vorige week in VI niet met wrok om te kijken naar zijn periode bij Feyenoord. 'De conclusie is dat ik altijd mezelf ben geweest, keihard heb gewerkt om proberen het tij te keren, maar dat het niet is gelukt. Daarom kan en wil ik niemand iets verwijten. De club niet en mezelf niet.'
Dickgodtwitter:KuipTalk twitterde op zondag 31-05-2020 om 12:57:59Dick Advocaat has responded to Jaap Stam's statement that much of Feyenoord's recent success is thanks to Stam, saying that "the only good decision Stam made at Feyenoord was to leave".
Hard not to love Dick. reageer retweet
hard not love Dickquote:Op zondag 31 mei 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dickgodtwitter:KuipTalk twitterde op zondag 31-05-2020 om 12:57:59Dick Advocaat has responded to Jaap Stam's statement that much of Feyenoord's recent success is thanks to Stam, saying that "the only good decision Stam made at Feyenoord was to leave".
Hard not to love Dick. reageer retweet
Oh staat hier al. Nouja.
Dickgod
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hard not love Dickzo'n account in het Engels is niet altijd een succes
twitter:NLVoetbal_news twitterde op zondag 31-05-2020 om 14:30:13Vandaag in 1993: Feyenoord kampioen na 0-5 zege in Groningen https://t.co/s9d9WS10aV #Voetbalflitsen https://t.co/HuhFf50VzZ reageer retweet
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:58 schreef Zipportal het volgende:
DickTurksevlag.jpg @:de_kraam
Dildo.gif mag er ook wel bij.
Zelfs met mondkapje op heeft Lerra nog een bekend gezicht.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef Haringkop het volgende:
Is dat nou Lerra?
https://instagram.com/sto(...)?igshid=krwaur2zhir4
Minimaal 20-25 miljoen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Hoe Arsenal met transfer Kökcü de Feyenoord-impasse kan doorbreken" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/hoe(...)ken/share/086c2a3876
'Binnen nu en een paar weken zal Arsenal een bod uitbrengen op Kokcu'. Ik vind dit wel een zeer gewaagde uitspraak van de Krab.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Hoe Arsenal met transfer Kökcü de Feyenoord-impasse kan doorbreken" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/hoe(...)ken/share/086c2a3876
Dat intro, mijn hemel.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
'Binnen nu en een paar weken zal Arsenal een bod uitbrengen op Kokcu'. Ik vind dit wel een zeer gewaagde uitspraak van de Krab.
quote:De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Arsenal vorige week het contract van David Luiz niet verlengde. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee ruimte wil creëren in het budget. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat The Gunners binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü.
quote:
Goed onderbouwd met het butterfly-effect!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
'Binnen nu en een paar weken zal Arsenal een bod uitbrengen op Kokcu'. Ik vind dit wel een zeer gewaagde uitspraak van de Krab.
Alleenstaande vader struggles.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
Krabby kan een stuk van vijf pagina's tikken over iets dat ook in twee zinnen kan.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Arsenal vorige week het contract van David Luiz niet verlengde. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee ruimte wil creëren in het budget. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Berghuis niet zo goed is in autocue.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Arsenal vorige week het contract van David Luiz niet verlengde. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee ruimte wil creëren in het budget. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Berghuis niet zo goed is in autocue.
Dat zijn dan in ieder geval een extra aanvaller en middenvelder. Hopelijk hebben ze dit op basis van hun kwaliteiten verdiend en niet omdat het pure noodzaak is.twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:19:45Crysencio Summerville en Wouter Burger mogen niet opnieuw verhuurd worden: Zij gaan in het nieuwe voetbalseizoen 2020/2021 hun kansen krijgen in Feyenoord 1. reageer retweet
IJdele hoop dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Dat zijn dan in ieder geval een extra aanvaller en middenvelder. Hopelijk hebben ze dit op basis van hun kwaliteiten verdiend en niet omdat het pure noodzaak is.twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:19:45Crysencio Summerville en Wouter Burger mogen niet opnieuw verhuurd worden: Zij gaan in het nieuwe voetbalseizoen 2020/2021 hun kansen krijgen in Feyenoord 1. reageer retweet
Burger heb ik nog wel voorzichtige hoop voor, maar bij Summerville vrees ik dat het de nieuwe Cabral wordtquote:
Sta er hetzelfde in inderdaad, Burger's mentaliteit is wel geweldig. Maar ik doelde er vooral op dat het natuurlijk wel pure noodzaak is.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Burger heb ik nog wel voorzichtige hoop voor, maar bij Summerville vrees ik dat het de nieuwe Cabral wordt
Jonkies die denk ik nog niet direct iets gaan toevoegen. Wellicht later.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:39 schreef hhh38 het volgende:
bedanktquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sta er hetzelfde in inderdaad, Burger's mentaliteit is wel geweldig. Maar ik doelde er vooral op dat het natuurlijk wel pure noodzaak is.Er is geen geld voor andere spelers.
In Burger zie ik het echt wel zitten, zeker als zijn handelingssnelheid omhoog gaat en hij zijn fysiek beter leert te gebruiken. Verder heeft ie het meeste in principe wel. Vraag mij aan de andere kant wel af of er meer in zit dan een ‘goede speler voor Feyenoord’. Ik vind het persoonlijk prima als Feyenoord hem volgend seizoen kansen gunt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Jonkies die denk ik nog niet direct iets gaan toevoegen. Wellicht later.
Dan is het een prima opvolger van Toornstraquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Burger zie ik het echt wel zitten, zeker als zijn handelingssnelheid omhoog gaat en hij zijn fysiek beter leert te gebruiken. Verder heeft ie het meeste in principe wel. Vraag mij aan de andere kant wel af of er meer in zit dan een ‘goede speler voor Feyenoord’. Ik vind het persoonlijk prima als Feyenoord hem volgend seizoen kansen gunt.
Summersville niet. Das gewoon een debiel die net niet goed genoeg kan voetballen om het te permitteren dat ie een debiel is.
Ik vond hem vorig jaar nog wel te licht. Begon leuk, maar daarna was het niet veel meer. Ik hoop dat het er snel uit komt hoor. Daar niet van.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Burger zie ik het echt wel zitten, zeker als zijn handelingssnelheid omhoog gaat en hij zijn fysiek beter leert te gebruiken. Verder heeft ie het meeste in principe wel. Vraag mij aan de andere kant wel af of er meer in zit dan een ‘goede speler voor Feyenoord’. Ik vind het persoonlijk prima als Feyenoord hem volgend seizoen kansen gunt.
Summersville niet. Das gewoon een debiel die net niet goed genoeg kan voetballen om het te permitteren dat ie een debiel is.
Hij was wel wat te licht ja, maar het was voor hem natuurlijk een gigantische stap, zonder enige profervaring als basisspeler moeten starten in een niet ingespeeld elftal. Dat deed hij aardig, alhoewel je aan wedstrijden zoals tegen Heerenveen merkte dat het vooral nog teveel voor hem was. Het was iig wel beter dan van die wanhoop als Ayoub en Kelly.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig jaar nog wel te licht. Begon leuk, maar daarna was het niet veel meer. Ik hoop dat het er snel uit komt hoor. Daar niet van.
Zijn contract loopt over een maandje af. Zouden ze een poging voor hem gaan doen?twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 03-06-2020 om 22:29:17450 - Jonathan de Guzmán gave his first assist for Eintracht Frankfurt in the Bundesliga since 11 march 2019, 450 days ago. Return. reageer retweet
Meteen een keiharde test voor Arnesen.twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 04-06-2020 om 00:11:26Het ziet er niet naar uit dat Leroy Fer er uit gaat komen met #Feyenoord. Beşiktaş is zéér concreet: De Turken bieden 3 maal zijn netto salaris met een 3-jarig contract. De transfervrije middenvelder heeft naar verluidt zijn zinnen op een transvervrij vertrek naar Istanbul gezet. reageer retweet
Geef hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:49 schreef fetX het volgende:
Meteen een keiharde test voor Arnesen.twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 04-06-2020 om 00:11:26Het ziet er niet naar uit dat Leroy Fer er uit gaat komen met #Feyenoord. Beşiktaş is zéér concreet: De Turken bieden 3 maal zijn netto salaris met een 3-jarig contract. De transfervrije middenvelder heeft naar verluidt zijn zinnen op een transvervrij vertrek naar Istanbul gezet. reageer retweet
(AD)quote:Fans Feyenoord kokhalzen van idee dat Liam Kelly 600.000 euro per seizoen opstrijkt
COLUMN Het salarisplafond in de Kuip is al een tijdje verdwenen. Supporters kokhalzen bij het idee dat de Ier Liam Kelly zo'n 600.000 euro per jaar opstrijkt en dat de spits van Feyenoord O21 meer verdient dan onze premier, zo schrijft Feyenoord-verslaggever Mikos Gouka in zijn column.
Mikos Gouka 04-06-20, 08:21
Mario Been leunde voorover, keek de lange tafel met journalisten rond en zei: ,,Wie miljonair wil worden, moet niet naar deze Kuip komen.’’ Het was begin 2010, Feyenoord krabbelde overeind nadat het dicht bij de financiële ondergang was gekomen.
Het ging in die periode over de enorme jaarsalarissen van de spelers Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay, Kevin Hofland en Tim de Cler. Been zei daar later eens over dat Peter Bosz als technisch directeur van Feyenoord, voordat hij aan tafel schoof om over contracten te praten, ‘wel eerst even zijn mijter opzette’.
De club klopte daarna jarenlang alleen nog aan bij betaalbare spelers. Maar het salarisplafond ging, toen de financiële situatie het een beetje toeliet, snel de prullenbak in. Door Martin van Geel werd de mijter weer aangeschaft, zijn (tijdelijke) opvolger Sjaak Troost trok hem afgelopen zomer vol enthousiasme over zijn oren en pakte er nog een staf bij ook. Het leverde hem de bijnaam ‘Sintersjaak’ op. De Rotterdamse goedheiligman ziet volgende week Renato Tapia transfervrij de Kuip uitwandelen. Dat het Feyenoord geld kost, daar kon Troost weinig aan doen. Tapia wilde gewoon niet weg.
Waar Troost wel aan meewerkte, is dat het gemiddelde jaarsalaris van een selectiespeler van Feyenoord weer zo’n één miljoen euro bedraagt. Mede dankzij afgelopen zomer, waarin vrijwel alles kon. Supporters kokhalzen bijna bij het idee dat de Ier Liam Kelly zo’n 600.000 euro per seizoen opstrijkt en dat Oxford United hem gratis mocht gebruiken. Maar goed, dat is nog geen miljoen euro. Nicolai Jĝrgensen krijgt bijna twee miljoen per seizoen na een periode waarin hij niet presteerde. Jens Toornstra werd miljonair en Steven Berghuis zelfs de bestbetaalde Feyenoorder in jaren. Al maakte hij zijn riante salaris wél waar.
Wisselspeler Luciano Narsingh deed dat niet en die strijkt veel meer dan een miljoen per seizoen op. Net als Leroy Fer, al presteerde ook hij na de komst van trainer Dick Advocaat gewoon goed.
De salarissen bij Feyenoord, ze zijn veelbesproken. Zo heeft het nieuwe Feyenoord O21 in Dylan Vente straks een spits die met ruim 200.000 euro veel meer verdient dan onze premier.
Advocaat liet de afgelopen maanden negen spelers vertrekken, in de veronderstelling dat hij daarmee volop ruimte zou creëren voor twee nieuwe middenvelders en een linkerspits. Maar tot op heden lukte het technisch directeur Frank Arnesen niet om die aanwinsten te halen.
De transfervrije Bryan Linssen werd in een eerste gesprek door Arnesen een schitterende rol voorgespiegeld, maar het openingsbod van 400.000 euro vertelde dat hij voor de breedte werd gehaald. En ondertussen vraagt middenvelder Orkun Kökçü zich af waar de financiële waardering blijft voor zijn knappe seizoen, dat ertoe leidde dat Arsenal en Sevilla hem volgen.
Door de erfenis uit het verleden en uiteraard ook de gevolgen van de coronacrisis gaat Arnesen zwetend zijn eerste transferzomer in. Dat hij ook nog eens moet uitleggen dat Dirk Kuyt het hoofdtrainerschap van Feyenoord is toegezegd, zorgt voor onnodige afleiding. Die opvallende toezegging deden zijn voorgangers. Ja, dezelfde voorgangers die wél een mijter konden opzetten, waar de Deen dat niet kan.
zou hij er zelf nog wat aan over hebben gehouden financieel of is hij zo niet?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
Toch wel fijn dat zo'n Sjaak Troost daarna weer doodleuk in de RVC mag plaatsnemen omdat het nou eenmaal een EKTE FEYENOORDERT IS!!!11
Nee, daar is hij veel te dom voor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou hij er zelf nog wat aan over hebben gehouden financieel of is hij zo niet?
Nog los van het bovenstaande artikel, is het echt een blunder van jewelste. In de RvC zit hij gewoon z’n eigen vlees te keuren. Hoe kan je nu in vredesnaam direct plaatsen nemen in een toezichthoudend orgaan als je daarvoor verantwoordelijk was voor het beleid..quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
Toch wel fijn dat zo'n Sjaak Troost daarna weer doodleuk in de RVC mag plaatsnemen omdat het nou eenmaal een EKTE FEYENOORDERT IS!!!11
dat is ook wel zo maar Sjaak heeft dit niet in z'n eentje allemaal beslist, het lijkt me toch ook wel dat je een beginnend ad interim TD zoveel mogelijk ondersteunt en controleertquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nog los van het bovenstaande artikel, is het echt een blunder van jewelste. In de RvC zit hij gewoon z’n eigen vlees te keuren. Hoe kan je nu in vredesnaam direct plaatsen nemen in een toezichthoudend orgaan als je daarvoor verantwoordelijk was voor het beleid..
ik vind Mino sympathieker dan hij dus dat zegt wel wat, wat een enge schijnheil is datquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:09 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij heeft hij vooral Rob Jansen de vrije hand gegeven..
Goede vrienden met Dirk he. Wat passen die twee toch perfect bij elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Mino sympathieker dan hij dus dat zegt wel wat, wat een enge schijnheil is dat
Meer dan 1 miljoen voor Fer voor dat ene jaartje is ook wel vrij extreem. Natuurlijk is bekend dat hij kwaliteiten heeft, maar die had hij al een tijdje niet meer laten zien en hij was verre van fit.. En met een 1-jarig contract weet je ook dat hij vrij simpel weg kan als hij wel goed presteert. Zoals nu dus het geval is..quote:
dIT TeaM bIJ eLKaAr HoudENquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SjaakGod.
Jens miljonair
Luciano miljonair
Nico 2 mil
Kelly natuurlijk
Mooi he, zon echte clubman.
Het was blijkbaar een prestatiecontract, dus Fer kreeg betaald naarmate hij wedstrijden speelde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 miljoen voor Fer voor dat ene jaartje is ook wel vrij extreem. Natuurlijk is bekend dat hij kwaliteiten heeft, maar die had hij al een tijdje niet meer laten zien en hij was verre van fit.. En met een 1-jarig contract weet je ook dat hij vrij simpel weg kan als hij wel goed presteert. Zoals nu dus het geval is..
Ah, dat klinkt al wat logischer vanuit Feyenoord-kant dan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was blijkbaar een prestatiecontract, dus Fer kreeg betaald naarmate hij wedstrijden speelde.
Ook was er een optie tot verlenging (eenzijdig) maar dat gaat niet meer op als je niet dezelfde voorwaarden kan aanbieden.
en dan heeft die jongen nog dik in moeten leveren, zo liggen de verhoudingen nu eenmaal, zegt genoeg dat een Narsingh ook voor zo'n bedrag op de loonlijst staatquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meer dan 1 miljoen voor Fer voor dat ene jaartje is ook wel vrij extreem. Natuurlijk is bekend dat hij kwaliteiten heeft, maar die had hij al een tijdje niet meer laten zien en hij was verre van fit.. En met een 1-jarig contract weet je ook dat hij vrij simpel weg kan als hij wel goed presteert. Zoals nu dus het geval is..
Dat is juist niet extreem voor 1 jaar, dan betaal je meer per jaar dan bij een 3 jarig contractquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meer dan 1 miljoen voor Fer voor dat ene jaartje is ook wel vrij extreem. Natuurlijk is bekend dat hij kwaliteiten heeft, maar die had hij al een tijdje niet meer laten zien en hij was verre van fit.. En met een 1-jarig contract weet je ook dat hij vrij simpel weg kan als hij wel goed presteert. Zoals nu dus het geval is..
Oh, zeker, en blijkbaar kan hij (nog steeds) in Turkije dan een veelvoud gaan verdienen, maar dat wordt als "normaler" gezien dan 6 ton betalen voor Liam Kelly. Die gast kan er bijzonder weinig van en elke euro is teveel, maar als Stam het vertrouwen had dat hij de nieuwe leider van het Feyenoord-middenveld had moeten worden, is dat bedrag toch ook niet helemaal uit de lucht gegrepen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan heeft die jongen nog dik in moeten leveren, zo liggen de verhoudingen nu eenmaal, zegt genoeg dat een Narsingh ook voor zo'n bedrag op de loonlijst staat
Dat is waar, maar dan weet je ook dat je hem kwijt bent als hij in dat ene jaarwel goed gaat spelen. Maar het wordt inderdaad anders als er dus wel eenzijdige optie was voor nog een jaar + een prestatiecontract. Weet alleen niet of dat bij Narsigh ook zo wasquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat is juist niet extreem voor 1 jaar, dan betaal je meer per jaar dan bij een 3 jarig contract
Oh en blijkbaar prestatie contract
Volgens mij is het bij Narsingh gewoon een normaal contract, want die heeft niks gepresteerd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan weet je ook dat je hem kwijt bent als hij in dat ene jaarwel goed gaat spelen. Maar het wordt inderdaad anders als er dus wel eenzijdige optie was voor nog een jaar + een prestatiecontract. Weet alleen niet of dat bij Narsigh ook zo was
Dick had het wel goed gezien om hem als cvm neer te zettenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij Narsingh gewoon een normaal contract, want die heeft niks gepresteerd.
Vergis je niet, voor zo'n huur van Karsdorp zul je ook gewoon wel wat betalen. Dan is zo'n deal met Fer (en eenzijdige optie) niet eens zo slecht.
Zeker achteraf een prima transfer geweest, was een belangrijke speler toen hij eenmaal fit was
quote:Nicolai Jĝrgensen krijgt bijna twee miljoen per seizoen na een periode waarin hij niet presteerde.
Jĝrgensen zat in een hele goede onderhandelingspositie want er was nauwelijks geld voor transfersommen en hij was de enige spits met bewezen kwaliteiten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]![]()
Is toch echt niet te geloven dat Troost dit voor elkaar heeft gekregen. Van 2017 tot 2019 raakte Jörgensen al geen knikker meer, en dan alsnog iemand een gigantisch contract aanbieden.
Wel als je inkomsten gelijk blijven of stijgen, maar Feyenoord ziet de begroting met 20 miljoen zakken..quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef PIETR het volgende:
Belachelijke salarissen zeg, boh.
Toch is er ook best veel vrijgekomen. Vermeer (1 mln), Botteghin (7,5 ton), Van Der Heijden (7,5 ton) Ayoub (6 ton), Larsson (6 ton), Tapia (6 ton), Karsdorp (5 ton), Ozyakup (2,5 ton), Ie (2,5 ton) en dan zal ik er vast nog wel een paar vergeten.
Allemaal schattingen dit natuurlijk, maar er moet toch zeker wel het één en ander mogelijk zijn?
Arnesen heeft PM’s uit staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:01 schreef aTypisch het volgende:
Vind vooral Narsingh vrij bizar.
Jens zit qua leeftijd en lengte bij de club al snel op zo'n bedrag na een paar verlengingen.
De_Jorg is gewoon kudt dat hij zo heeft zitten kutten met zijn fitheid
Kelly is belachelijk en Berghuis niet meer dan terecht
ik heb dit ook even doorgestuurd naar Arnesen
Gelukkig hebben daar meer clubs last van.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Corona kwam op niet zo’n goed moment laten we maar zeggen
Dit boeit inderdaad echt niemand.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Onze vriend Bilal mag de Champions League niet in omdat Trabzonspor met centjes gesjoemeld heeft. Het Turkse Twente zeg maar.
Dit boeit niemand maar ik wilde het toch even melden.
Alsof er Turkse clubs zijn die niet sjoemelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Onze vriend Bilal mag de Champions League niet in omdat Trabzonspor met centjes gesjoemeld heeft. Het Turkse Twente zeg maar.
Dit boeit niemand maar ik wilde het toch even melden.
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wente-in-achterhoofd
ANNOUNCE
Dan liever De Guzmanquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.
Ik vond El Ahmadi niet heel bijzonder zijn laatste seizoen bij ons eigenlijk. Was al op zijn retour toen, denk dat ie op precies het juiste moment vertrokken is om nog lekker te cashen. Inmiddels is ie al 34 of 35 ofzo, en hij heeft nu twee jaar op een bedenkelijk niveau gespeeld. Das gewoon klaar nu.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.
Die is ook alweer 33 als het volgende seizoen start, en hij heeft nu al een paar seizoen nauwelijks gespeeld. Moet je ook niet aan beginnen johquote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wente-in-achterhoofd
ANNOUNCE
keertje of 70quote:
Kijk eens goed, Dirk beschermt zijn kont, zou het shemale zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij gaat scheiden lees ik in dit topic
[ afbeelding ]
Hij is gewoon een natte vinger halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kijk eens goed, Dirk beschermt zijn kont, zou het shemale zijn.
Of piksaus.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is gewoon een natte vinger halen.
quote:Ook zijn plannen om ooit als hoofdtrainer op de bank bij Feyenoord te zitten, zet Kuyt voorlopig in de ijskast.
Ik kan Dirk nooit meer los zien van zijn eigen gym. Waar je overal beeltenissen ziet van Dirk zelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het verdrietig voor hem. Het is gedeeltelijk zijn eigen schuld geweest maar de laatste jaren is er wel sprake geweest van karaktermoord op toch wel één van mijn jeugdhelden.
Hij had het na die hattrick veel rustiger aan moeten doen.
DirkIsBestOkequote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het verdrietig voor hem. Het is gedeeltelijk zijn eigen schuld geweest maar de laatste jaren is er wel sprake geweest van karaktermoord op toch wel één van mijn jeugdhelden.
Eens. Hij is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar hij heeft een carrière gehad waar je alleen maar respect voor kan hebben en waar menig voetballer jaloers op is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dirk is het scholletje van Feyenoord, gewoon een heel schijnheilig mannetje maar over z'n carriere ben ik het wel eens, die heeft er echt alles uit gehaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Hij is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar hij heeft een carrière gehad waar je alleen maar respect voor kan hebben en waar menig voetballer jaloers op is.
Mjah ook daar doe je hem iets tekort mee. Eigenlijk heb ik tot het kampioensjaar nooit wat op hem aan te merken gehad, ja oké zijn teksten in de media waren enorm saai maar verder was het gewoon een fijne speler. Hij deed zelden ook wat raars ofzo. Ik vond het ook wel knap hoe hij zich altijd onder de druk ‘uitvoetbalde’ zeg maar, rond het WK 2010 startte Derksen bijna een hetze om hem uit het elftal te krijgen om plaats te maken voor ‘de grote vier’ maar uiteindelijk was hij juist hartstikke goed dat toernooi. Bij het EK 2012 werd ie wel uit de ploeg gezet en toen ging hij ook niet raar doen, en op het WK 2014 stond ie zelfs als 33-jarige als rechtsback mee te ballen met zijn waanzinnige conditie en doorzettingsvermogen. Voetballend was het natuurlijk niet veel toen maar tegen Mexico straalde hij wel iets onverzettelijks uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dirk is het scholletje van Feyenoord, gewoon een heel schijnheilig mannetje maar over z'n carriere ben ik het wel eens, die heeft er echt alles uit gehaald.
Maar ergens vind ik zijn onvrede ook wel logisch als je ziet hoe goed hij voor Groningen nog presteerde. Heel erg nodig was die wissel niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er leek bij Dirk wel echt wat te knappen toen hij gepasseerd werd tegen Groningen een paar jaar terug, heb het gevoel dat ie in zijn tweede periode bij Feyenoord (negatief) is veranderd en dat ie dat niet te boven is gekomen. Hij is gewoon teveel in zichzelf gaan geloven.
Reactie eronder:quote:Dirk Kuijt baalt nog altijd enorm van de dolle avond in een Braziliaanse nachtclub. "Het liefst verzwijg ik die bladzijde, want daarvoor heb ik me geschaamd als vader en echtgenoot."
De spelers van het Nederlands elftal hadden in juni een tripje naar Zuid-Amerika. In Brazilië besloten ze eens flink de bloemetjes buiten te zetten, met deze foto's tot gevolg. "Die foto’s gaven mijn imago een enorme deuk," treurt de Kuijt nu tegen Weekend. "Ik ging al bijna nooit uit, maar voor mijn gevoel kan ik nu al helemaal niet meer met plezier ergens wat drinken." De 31-jarige Kuijt is sinds 2003 (gelukkig?) getrouwd met zijn jeugdliefde Gertrude. Het stel heeft vier kinderen.
quote:Ik ken zelf iemand waarmee dirk ook iets heeft gedaan. Hij is echt schijnheilig, net zoals in Helden werd gezegd.
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
https://www.powned.tv/artikel/dirk-kuijt-baalt-van-imagoschade
[..]
Reactie eronder:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.
Ah vertel, had dat eerlijk gezegd nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.
Je maakt soms echt zulke rare posts. Kuyt werd hartstikke terecht gepasseerd toen. Toornstra, Jĝrgensen en Berghuis waren gewoon beter en alledrie fit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar ergens vind ik zijn onvrede ook wel logisch als je ziet hoe goed hij voor Groningen nog presteerde. Heel erg nodig was die wissel niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:08 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.the-afc.com/n(...)t-eredivisie-players
OnoGod, STEMMEN!!
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat groot interview geeft hij voor zijn vele 'vrienden', die de laatste tijd niet meer naar hem om zagen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.
Dirk wil ook graag in de luwte, maar niet voordat ie een groot interview geeft over 'zijn' breuk.
Wel mooi gezegd en volledig mee eens ja. Maar je moet opperklootzakken wel los zien van hun sportieve prestaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.
Dirk wil ook graag in de luwte, maar niet voordat ie een groot interview geeft over 'zijn' breuk.
Scrummie is geen fan van GertrudeKuyt, begrijp ik hieruit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tering Iraniërs.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker polletje, niks mis mee.
Da's een enorme meevaller voor jullie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/d(...)zijn-vrouw~a564f0ca/
[..]
Over een jaar heeft Dirk echt alles wel weer op de rit hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's een enorme meevaller voor jullie.
Dit gelovenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's een enorme meevaller voor jullie.
quote:Ik woon in Katwijk, maar geloof mij, iedereen is hier wel redelijk klaar met hem. Heeft zelfs gebroken met zijn jeugdvrienden. Hij zet zichzelf hier neer als slachtoffer, maar is vooral een enorm ego. Op Quick Boys, zijn oude club, kotst vrijwel iedereen hem uit.Staan ook al een paar jaar wat rekeningen open, die hij om voor werkelijk iedereen, onbekende reden weigert te betalen. Meerdere herinneringen, etc ten spijt... En het erge is dat hij naar buiten predikt hoe het allemaal moet en graag de ideale man uit wil hangen, maar intussen... Derksen heeft altijd gelijk gehad..
Hij is gewoonweg niet geliefd, ik kom op QB en ken niemand die hem nog sympathiek vind. En zeg “nog” omdat dat anders was. Iedereen was trots op hem, de tribune is naar hem vernoemd etc. Maar ik en velen in Katwijk weten inmiddels te veel van binnenuit om nog sympathie op te kunnen brengen voor hem. Dat heeft hij knap gedaan van held naar anti-held. Dat van die betalingen... dat is gewoon waar. Laten we het daar maar op houden... 😉 hetzelfde dat ik al langer wist dat ze uit elkaar waren, de media weet echt niet alles als eerst.
Niemand weet waarom Dirk zijn rekeningen niet betaalt. Echt te bizar voor woorden. Hij moet nog betalingen doen voor zijn lidmaatschap businessclub en voor een loterij waarop hij geboden zou hebben. Dat was iig de status enkele maanden terug en ging over betalingen van langere tijd daarvoor. Niemand snapt waarom hij niet betaalt. Misschien denkt hij dat QB blij moet zijn met hem omdat hij met de transfer naar Liverpool 250K opleverde voor QB? Zeg het maar! En laat ik het ook iets nuanceren, ik spreek hem niet persoonlijk maar veel die ik ken wel. Tijdens een praatje is hij altijd best vriendelijk. Zijn meer de dingen eromheen. Overigens komt hij zelf niet meer op QB. Misschien nog wel bij zijn kids kijken, maar niet rondom wedstrijden van het eerste iig.
Dirk: "Ik wil graag betrokken blijven bij de club "(of ziets).quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Allemaal inteeltjaloezie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:51 schreef Generationalpha het volgende:
Op de nieuwssites nu ook veel negatieve persoonlijke anekdotes over Kuijt:
[..]
quote:In het artikel vertelt de oud-voetballer dat de periode na professioneel voetballen het één en ander heeft veranderd en hij zichzelf is verloren. ,,Na mijn loopbaan merk ik dat er veel roofbouw op mijzelf en op het gezin heeft plaatsgevonden. Ik merk dat ik vooral op zoek ben naar rust’’, legt de oud-voetballer uit. ,,En dan kom je er op zeker moment achter dat je jezelf verliest. Ik zit in een heel heftige periode.’’
Nou ik moet wel zeggen, ik heb vroeger in de Kuip gewerkt in de Slory-tijd en Dirk is één van de redenen dat de rondleiding dames geen contact met spelers meer mogen hebben. Stond bekend als notoire vreemdganger. Geen grap.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:25 schreef Haringkop het volgende:
Man..man..man.. het lijkt hier wel shownieuws.
Malki was mijn favorietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker polletje, niks mis mee.
Wie nog meer?quote:Op zondag 7 juni 2020 10:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou ik moet wel zeggen, ik heb vroeger in de Kuip gewerkt in de Slory-tijd en Dirk is één van de redenen dat de rondleiding dames geen contact met spelers meer mogen hebben. Stond bekend als notoire vreemdganger. Geen grap.
In de Slory-tijd ook echtquote:Op zondag 7 juni 2020 10:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou ik moet wel zeggen, ik heb vroeger in de Kuip gewerkt in de Slory-tijd en Dirk is één van de redenen dat de rondleiding dames geen contact met spelers meer mogen hebben. Stond bekend als notoire vreemdganger. Geen grap.
Hopelijk gaat ze trouwen met Lutsharel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het sowieso al een prestatie van Dirk om het 22 jaar vol te houden met een vrouw die Gertruude heet.
Kalou had er een handje van, eerder genoemde Slory, de Guzman, Castelen, Tim Vincken en een Hofland werd voor gewaarschuwd. Theo Lucius was de meest schaamteloze, maar die was sowieso zo gek als een deur.quote:
Haha om een of andere reden blijft ik die blije kop altijd voor me zien als ik aan die tijd terug denk.quote:
quote:"Er wordt van alles gesuggereerd, maar in werkelijkheid is er niks geks gebeurd. Het lijkt misschien allemaal anders als je de beelden ziet, maar er liepen vrouwen tegen me aan en die duwde ik zachtjes weg", vervolgde de blonde aanvaller.
Er gaat nog genoeg bagger naar buiten komen vrees ik.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zachtjes duwen, laat dat maar aan Dirk over
heeft ook een beetje met de tijd te maken, er is gewoon te weinig actueel echt voetbalnieuwsquote:Op zondag 7 juni 2020 11:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er gaat nog genoeg bagger naar buiten komen vrees ik.
Mwa, de privébladen hebben zich altijd wel op voetbalscheidingen gericht hoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:49 schreef Tarado het volgende:
Er gaat nog genoeg bagger naar buiten komen vrees ik.
je quote mij met een quote van jezelfquote:Op zondag 7 juni 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, de privébladen hebben zich altijd wel op voetbalscheidingen gericht hoor.Misschien is het slimste wel de Ronald de Boer-manier. Alles gewoon naar buiten gooien, dan ben je er meteen vanaf.
Kuijt schiet zichzelf (met zijn vroeger keurige imago) nu wel heel erg in de voet.
Mijn idee is dat op 17 juni bekend wordt dat die niet om een ticket gespeeld gaat worden, en dat Feyenoord en Utrecht daarna nog een poging gaan doen om die wedstrijd alleen om de beker te spelen.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
ik ben meer geïnteresseerd in nieuws over de bekerfinale
Dan is het wel een publiek geheim Hans.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2020 17:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet jouw smaak?
[ afbeelding ]
Nee ik heb het niet zo op shemales.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet jouw smaak?
[ afbeelding ]
Toevallig vanmorgen nog de column erover gelezen, wederom gelachen.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Docu nog eens teruggekeken. Rob Jansen.
https://www.npostart.nl/kuyt/26-05-2018/BV_101388046
Prachtig ja. Maar ik vraag me bij Dirk echt af of hij niet doorheeft hoe slecht geacteerd hij overkomt. In gesprek met een paar vrienden ook even de vraag "je gaat toch geen PVV stemmen?" om zich daar weer even lekker van te distantiëren.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig vanmorgen nog de column erover gelezen, wederom gelachen.
https://panorama.nl/artikel/230758/de-porno-villa-van-dirk-kuijt
zo belangrijk is Dirk toch nietquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef PIETR het volgende:
naar uitgekost worden door een groot deel van Nederland.
We moeten het ook niet belangrijker maken dan dat het is héquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef PIETR het volgende:
Als speler blijft het een held. Na 18 jaar kampioen met Feyenoord. Heerlijk jaar was dat. En dan scoortie er ook nogeens gewoon 3 in de kampioenswedstrijd.
Lijkt me serieus best moeilijk trouwens, die overgang. Van de grote man bij Feyenoord waarin bijna alles om jou draait, naar een trainer in de luwte, naar uitgekost worden door een groot deel van Nederland. Valt toch een beetje van zijn voetstuk af nu.
wat een inzichten, bedankt Generationalpha!quote:Op zondag 7 juni 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prachtig ja. Maar ik vraag me bij Dirk echt af of hij niet doorheeft hoe slecht geacteerd hij overkomt. In gesprek met een paar vrienden ook even de vraag "je gaat toch geen PVV stemmen?" om zich daar weer even lekker van te distantiëren.
Het komt allemaal zo ontzettend onoprecht over, dat neppe imago gaat hij nog veel last van krijgen de komende tijd.
Hussein Ahmadiquote:
twitter:Varkenoordfan twitterde op maandag 08-06-2020 om 11:29:24The new Feyenoord U18 starts with training today. Looks like Swedish youth international Hussein Carneill Ahmadi is also there. 👀👀 https://t.co/aHlPNngShc reageer retweet
Is er buiten het broertje van Kalou eigenlijk ooit wel eens een buitenlandse jeugdspeler geslaagd?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hussein Ahmaditwitter:Varkenoordfan twitterde op maandag 08-06-2020 om 11:29:24The new Feyenoord U18 starts with training today. Looks like Swedish youth international Hussein Carneill Ahmadi is also there. 👀👀 https://t.co/aHlPNngShc reageer retweet
De Guzman.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er buiten het broertje van Kalou eigenlijk ooit wel eens een buitenlandse jeugdspeler geslaagd?
Hansson.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Guzman.
Verder zijn de enigen met minuten in het eerste die ik kan herinneren Leonardo, Darley, Lamprou en Mokotjo. Niet best dus
Kalou eigenlijk ook niet echt toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Guzman.
Verder zijn de enigen met minuten in het eerste die ik kan herinneren Leonardo, Darley, Lamprou en Mokotjo. Niet best dus
Edit: schijnbaar heeft Mokotjo niet eens in de jeugd gespeeld.
Jean Dondegodquote:Op maandag 8 juni 2020 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Guzman.
Klopt, rechtstreeks geïmporteerd vanuit Zuid-Afrika.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Guzman.
Nee, niet veel.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er buiten het broertje van Kalou eigenlijk ooit wel eens een buitenlandse jeugdspeler geslaagd?
Daar komt nog bij dat de echt goede talenten meestal door betere clubs worden opgehaald.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nee, niet veel.
Het klinkt altijd wel leuk een groot buitenlands talent binnenhalen. Maar vaak komt het er niet uit, waarschijnlijk omdat die jongens op die leeftijd nog helemaal niet toe zijn aan een buitenlands avontuur. Hetzelfde is in Engeland het geval, maar de vele talenten die ze heel vroeg ophalen uit o.a. Nederland.
ken hem niet zoquote:
Heeft vooral een goede trap vind het verder niet veel bijzonders.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ken hem niet zo
is dat een speler van het niveau van Toornstra bij Utreg of een stuk minder?
lijkt op een ouderwetse kuttransfer
Geen idee, de tijden dat ik de eredivisie buiten Feyenoord volgde zijn al wat jaren voorbij. Ging eigenlijk uit van een verdediger, maar het is blijkbaar een middenvelder.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ken hem niet zo
is dat een speler van het niveau van Toornstra bij Utreg of een stuk minder?
lijkt op een ouderwetse kuttransfer
Jup, voetbal is eigenlijk maar kut verderquote:Op maandag 8 juni 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, de tijden dat ik de eredivisie buiten Feyenoord volgde zijn al wat jaren voorbij. Ging eigenlijk uit van een verdediger, maar het is blijkbaar een middenvelder.
Thomas Buffel?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
PACKAGEtwitter:OptaJohan twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:06:4486 - Mark Diemers won more fouls (86) than any other Eredivisie player in the 2019/20 season, while only Hakim Ziyech (33) created more chances from set play than the midfielder (28, level with Adam Maher). Package. https://t.co/TmXOnpFAl2 reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Sc is ook weer verlengd, mochten we het stadion ooit weer in mogen: ik zit weer op N.
kunnen ze Kelly weer een paar uur betalenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Sc is ook weer verlengd, mochten we het stadion ooit weer in mogen: ik zit weer op N.
Oei.quote:
HAHHAquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Mansjester het volgende:
Diemers wordt de Schone van Feyenoord!!
Achja, Ryan Thomas, Mark Diemers, dat Roemeentje dat er geen klote van kan bij Ajax. Beetje die categorie inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Mansjester het volgende:
Diemers wordt de Schone van Feyenoord!!
Hahah Ryan Thomas is een klasse beter dan die 2quote:Op maandag 8 juni 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, Ryan Thomas, Mark Diemers, dat Roemeentje dat er geen klote van kan bij Ajax. Beetje die categorie inderdaad.
Hahahquote:Op maandag 8 juni 2020 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahah Ryan Thomas is een klasse beter dan die 2
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef fetX het volgende:
Diemers![]()
Godverdomme. Denk je eindelijk van die vGeel aankopen af te zijn krijg je dit
Als zelfs het salaris van Toornstra een probleem begint te worden...twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:28:36Één bron meldt dat het alleen een optie is als Jens Toornstra vertrekt, zijn salaris drukt hard op de begroting. reageer retweet
Die heeft toch ook verlengd met Troost?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Als zelfs het salaris van Toornstra een probleem begint te worden...twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:28:36Één bron meldt dat het alleen een optie is als Jens Toornstra vertrekt, zijn salaris drukt hard op de begroting. reageer retweet
Dat gifje van Marcel Brands die met geld smijt maar dan met Sjaak.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vangt een miljoen per jaar.
#blackbacksmattertwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 19:14:09Follow up: Feyenoord is heel ver in de strijd om de handtekening van Dennis Gyamfi, zo bevestigen bronnen zojuist aan FTM. Er hebben afgelopen weken verschillende gesprekken plaatsgevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat de speler in het shirt van (jong) Feyenoord speelt. https://t.co/2CvIeqIlET reageer retweet
Stevie G zat volgens mij ook al achter hem aanquote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
#blackbacksmattertwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 19:14:09Follow up: Feyenoord is heel ver in de strijd om de handtekening van Dennis Gyamfi, zo bevestigen bronnen zojuist aan FTM. Er hebben afgelopen weken verschillende gesprekken plaatsgevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat de speler in het shirt van (jong) Feyenoord speelt. https://t.co/2CvIeqIlET reageer retweet
Hopelijk ziet hij in dat Feyenoord > Rangers is.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stevie G zat volgens mij ook al achter hem aan
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hopelijk ziet hij in dat Feyenoord > Rangers is.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Oh ja, op basis van deze uitslagen is Rangers een mooiere club inderdaad. Goeie.
Was jammer, dat elftal van Rangers stelde ook niet veel voor. KutJaap.quote:
twitter:williampomp twitterde op maandag 08-06-2020 om 20:07:14Feyenoord heeft zich ook gemeld bij Fortuna Sittard voor Mark Diemers, maar de Rotterdammers lijken te laat te komen. Technisch directeur @Fleddie van FC Groningen laat weten dat er met zowel Diemers als Fortuna een mondeling akkoord is. Zo meer op https://t.co/QYNrzbH3kQ reageer retweet
Dat zou prettig zijn.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:williampomp twitterde op maandag 08-06-2020 om 20:07:14Feyenoord heeft zich ook gemeld bij Fortuna Sittard voor Mark Diemers, maar de Rotterdammers lijken te laat te komen. Technisch directeur @:Fleddie van FC Groningen laat weten dat er met zowel Diemers als Fortuna een mondeling akkoord is. Zo meer op https://t.co/QYNrzbH3kQ reageer retweet
Hij heeft in ieder geval een prima Arisch hoofd.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij dacht dat het een verdediger was dus dit komt niet heel sterk over.(lol)
Komt hier uit de buurt, is wel een arrogante lul.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een prima Arisch hoofd.
Derhalve zeg ik doen.
Boeiend. Als Feyenoord zich meldt gaat hij heus niet naar FC Groningen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:williampomp twitterde op maandag 08-06-2020 om 20:07:14Feyenoord heeft zich ook gemeld bij Fortuna Sittard voor Mark Diemers, maar de Rotterdammers lijken te laat te komen. Technisch directeur @:Fleddie van FC Groningen laat weten dat er met zowel Diemers als Fortuna een mondeling akkoord is. Zo meer op https://t.co/QYNrzbH3kQ reageer retweet
Middenveld Diemers, Burger, Toornstraquote:Op maandag 8 juni 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt hier uit de buurt, is wel een arrogante lul.
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld Diemers, Burger, Toornstra
Stukje derde rijk.
Een uur hiervoor leek Feyenoord volgens VI nog beet te hebben. Krabbyquote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een uur hiervoor leek Feyenoord volgens VI nog beet te hebben. Krabby
----------------------- Marsmanquote:Op maandag 8 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld Diemers, Burger, Toornstra
Stukje derde rijk.
Doe maar niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
----------------------- Marsman
Kaasdorp - Van Beek - Diemers - De witte Keniaan
------- Immers (c) - Burger - Toornstra
------- De Mooij - Guidetti - Jĝrgensen
Coach: Koeman
Assistenten: Kuyt, Tomasson
Stukje lebensraum.
Heb ook even wat beelden bekeken, kende hem niet. Doet me een beetje denken aan de jonge Mario Been. Goede trap en pass, ook redelijk technisch.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef PIETR het volgende:
Paar beelden gekeken, heeft wel een heerlijke trap in zijn benen zeg, boh.
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.quote:
Ik vind het uberhaupt wel humor, een transfersoap om één of andere nobuddy van Fortuna Sittard of all places.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.
Das het punt onder Arnesen, die betaalt niet debiel veel maar debiel weinig omdat Troost en corona financieel de club naar de tering hebben gewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt wel humor, een transfersoap om één of andere nobuddy van Fortuna Sittard of all places.
En net als Diemers daarvoor bij De Graafschap. Ik zie een potentiële topper.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das het punt onder Arnesen, die betaalt niet debiel veel maar debiel weinig omdat Troost en corona financieel de club naar de tering hebben gewerkt
Die was wel iets jonger denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!
Er was een meningsverschilletje over een of andere clausule. Het is niet zo dat dat iets heel bijzonders was, daarnaast moet Groningen ook wel iedere cent omdraaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.
Het ging om de doorverkoopclausule waar Fortuna en Groningen het over oneens waren. Inmiddels voldoet Groningen wel aan die eisen, maar denk dat Feyenoord gerust hetzelfde percentage wil geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er was een meningsverschilletje over een of andere clausule. Het is niet zo dat dat iets heel bijzonders was, daarnaast moet Groningen ook wel iedere cent omdraaien.
Nee joh, Diemers gaat liever naar Feyenoord dan naar Groningen en Fortuna verkoopt liever Diemers voor hetzelfde bedrag aan Feyenoord dan Groningen. Het is vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.
en dat voor zo'n spelerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.
Hoger niveau van de selectie, meespelen om prijzen, Europees voetbal en mogelijk een volle Kuip na de eerste seizoenshelft lijken mij wel argumenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat de speler liever naar Fey gaat kan ik begrijpen, maar waarom zou Fortuna voor hetzelfde bedrag liever aan ons verkopen? De kans dat ze in de toekomst met Groningen om de tafel zitten bij transfers is groter dat dat ze met Fey om de tafel zitten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, Diemers gaat liever naar Feyenoord dan naar Groningen en Fortuna verkoopt liever Diemers voor hetzelfde bedrag aan Feyenoord dan Groningen. Het is vrij makkelijk.
Omdat Diemers dan zegt; ik wil niet naar Groningen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat de speler liever naar Fey gaat kan ik begrijpen, maar waarom zou Fortuna voor hetzelfde bedrag liever aan ons verkopen? De kans dat ze in de toekomst met Groningen om de tafel zitten bij transfers is groter dat dat ze met Fey om de tafel zitten.
Ja, en met welke club wil Fortuna denk je meer in de toekomst om de tafel zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat de speler liever naar Fey gaat kan ik begrijpen, maar waarom zou Fortuna voor hetzelfde bedrag liever aan ons verkopen? De kans dat ze in de toekomst met Groningen om de tafel zitten bij transfers is groter dat dat ze met Fey om de tafel zitten.
als hij aardig speelt wel ja maar is het het behalve dat hij een goeie trap heeft wel een goeie speler voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor Fortuna is het ook prettiger als hun spelers in de Kuip belanden.
quote:De Diemers Soap: Feyenoord versus FC Groningen
FC Groningen dacht zich verzekerd te hebben van Mark Diemers, maar plotseling lonkt Feyenoord naar de 26-jarige middenvelder. De uitblinker van Fortuna Sittard moet nog zijn keuze maken, tot frustratie van de Noorderlingen.
Het is half april, middenin de lockdown, maar Danny Buijs is al bezig met volgend seizoen. De trainer van FC Groningen ziet een groot deel van zijn basiselftal vertrekken. Django Warmerdam gaat naar FC Utrecht, Mike te Wierik richting het Championship, waar het Derby County van Phillip Cocu hem transfervrij oppikt.
Maar er staat méér te gebeuren. Southampton en Stade Reims waren al in de race voor Deyovaisio Zeefuik en daar is Hertha BSC bij gekomen. Ook Azor Matusiwa weet zich in de belangstelling van Franse clubs. Buijs telt even snel: vier spelers zullen vertrekken, los nog van spits Kaj Sierhuis die afgelopen winter de FC verruilde voor Stade Reims. En dat is nóg niet alles. Ritsu Doan ging naar PSV, Ludovits Reis naar Barcelona. Sampdoria kocht Julien Chabot, Samir Memisevic koos voor een avontuur bij Hebei China Fortuna. De trainer pakt z’n rekenmachine erbij en constateert dat zijn club voor meer dan vijftien miljoen euro heeft verkocht. Tel daarbij op de transfersommen van Zeefuik en eventueel Matusiwa en FC Groningen overlegt straks een transferbalans waar menig club jaloers op is.
Buijs is niet per se blij met al die spelers die vertrekken, maar ze leveren geld op, en ze zorgen voor een goede naam, dat is mooi meegenomen. FC Groningen heeft voor talentvolle spelers nu een extra troef in de mouw: Kom naar ons en kijk eens welke stap je daarna kunt zetten. Dat is precies wat hij zijn beoogde nieuwe middenvelder vandaag gaat vertellen. Mark Diemers kan ook een speler worden die via de FC een mooie vervolgstap maakt in zijn carrière. Hij heeft de perfecte leeftijd, 26 jaar en laat bij Fortuna Sittard wekelijks zien de beste te zijn. Buijs kent Diemers natuurlijk wel, maar wordt ook enthousiast van zijn statistieken, zeven goals en vier assists, om over de schoonheid van de doelpunten nog maar te zwijgen. FC Groningen kan niet al het geld dat binnen komt herinvesteren, maar na ook nog eens een goed gesprek met Diemers geeft de trainer zijn technisch directeur Mark-Jan Fledderus groen licht: ophalen deze speler! Hij moet samen met Wessel Dammers, ook afkomstig van Fortuna Sittard, en doelman Sergio Padt een van de gezichtsbepalende spelers worden van het nieuwe FC Groningen.
AKKOORD
Een maand later heerst er tevredenheid in Groningen. Mark Diemers lijkt op weg naar de Euroborg. Mark-Jan Fledderus heeft een akkoord bereikt met Fortuna Sittard over de voorwaarden, terwijl dit ook in hoofdlijnen gebeurt met Diemers zelf en zijn manager Tim Vrouwe, die namens Forza Sports Group (FSG) de middenvelder begeleidt. Het enige dat nog geregeld moet worden is de afhandeling tussen Diemers en Fortuna Sittard. De Limburgers willen dat de speler het doorverkooppercentage laat vallen, zoals dat ooit is afgesproken in zijn contract. Diemers zelf is dat niet van plan. Hij vindt dat hij hier recht op heeft, ook omdat hij in de voorbije twee seizoenen zijn sportieve waarde voor Fortuna wel heeft bewezen.
C Groningen is op de hoogte van de ruis op de lijn in Limburg en beseft dat de transfer dus nog niet helemaal is beklonken. Maar de Noorderlingen, met technisch directeur Fledderus voorop, verwachten dat dit uiteindelijk wel goed zal komen. Toch gaan er weken voorbij zonder gewenst resultaat.
Diemers is nog altijd geen speler van FC Groningen als er afgelopen weekend plotseling bericht komt vanuit Rotterdam. Het is Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord. Het belletje verrast, maar komt tegelijk ook weer niet geheel onverwacht. Dat Dick Advocaat enthousiast is over de kwaliteiten van Diemers ,was al langer bekend. Ook sterspeler en aanvoerder Steven Berghuis liet zich afgelopen seizoen al eens openlijk ontvallen dat hij Diemers een hele goede speler vindt. Maar nu is ook de rest van de club om. Arnesen geeft telefonisch aan dat Feyenoord in gesprek wil met Diemers en zijn begeleiding.
KAARTEN
Plotseling liggen de kaarten anders op tafel. Diemers is logischerwijs direct enthousiast over de interesse van Feyenoord. Als groot talent maakte hij op jeugdige leeftijd de overstap vanuit zijn vertrouwde Leeuwarden naar FC Utrecht. Bij Cambuur was hij beter dan de rest, bij FC Utrecht ging het aanvankelijk ook voortvarend, maar tot een sterkhouder groeit hij niet uit. Diemers kiest vervolgens bewust voor een stapje terug en ontpopt zich bij De Graafschap tot bepalende speler. Verschillende clubs tonen belangstelling, waarna hij bij Fortuna Sittard zichzelf ontwikkelt tot een aantrekkelijke speler met een verfijnde traptechniek. Hij spreekt al vroeg in het seizoen uit dat hij deze zomer een stap omhoog wilde maken. FC Groningen klinkt als een mooie nieuwe uitdaging, maar Feyenoord is natuurlijk nog een stap hoger.
Fledderus raakt in paniek. Wekenlang dacht hij zeker te zijn van Diemers, maar plotseling duikt Feyenoord op. De magie van De Kuip, van de grote club, die trekt harder dan die van De Trots van het Noorden. Er gaat altijd wel íets boven Groningen. Fledderus weet als ex-prof heel goed wat dit met een speler zal doen. Hij neemt deze maandag dan ook direct contact op en geeft aan dat het eindeloze getouwtrek om het doorverkoopbedrag tussen Fortuna Sittard en Diemers moet worden opgelost. Dat gaat FC Groningen doen. Na wekenlang toekijken en afwachten willen ze de laatste hobbel nu zelf wél nemen. En snel, maar mogelijk te laat.
TAART
Terwijl Fledderus probeert in allerijl de deal met Diemers definitief te maken, snijdt de technische staf van Feyenoord een taart aan. Niet om de komst van Diemers te vieren, maar assistent Cor Pot is 69 geworden en heeft slagroomgebak laten aanrukken. Het smaakt trainer Dick Advocaat uitstekend. De trainer van Feyenoord heeft zijn goede humeur weer wat terug, na een vervelende week waarin uitlekte dat Dirk Kuijt klaar staat om het na volgend seizoen van hem over te nemen. Dat is nog tot daar aan toe, vervelender vindt Advocaat het dat hij nog geen nieuwe speler heeft mogen begroeten. Hij dacht mee met zijn club door Kenneth Vermeer en Sam Larsson tussentijds te laten vertrekken naar Los Angeles FC en Dalian Professional in China. Maar tot nu slaagde Feyenoord er niet eens in de aflopende contracten van Leroy Fer en Eric Botteghin te verlengen, terwijl het ook niet lukte de transfervrije Bryan Linssen vast te leggen. Op het moment dat de succescoach zijn geduld dreigt te verliezen, komt technisch directeur Frank Arnesen met goed nieuws: hij heeft contact met de zaakwaarnemer van Diemers gehad. Tevreden neemt Advocaat nog een hap van zijn taart.
Als het aan Advocaat ligt, komt Mark Diemers snel naar Feyenoord. Hij gelooft dat de middenvelder met zijn traptechniek en creativiteit echt iets kan toevoegen aan het spel van de Rotterdammers, ook al is de concurrentie groot. Bovendien brengt Diemers de nodige ervaring met zich mee en is de transfersom te behappen voor Feyenoord. Kort gezegd gaat Advocaat er gewoon van uit dat Diemers komt. Bij Feyenoord raakt niemand in de war van de berichten alsof de speler een akkoord heeft met FC Groningen. Op hoofdlijnen is dat zo, maar er ontbrak nog een punt: het percentage waarop Diemers recht had bij een transfer. Dat FC Groningen dat nu wil betalen, doet daaraan niks af. De club heeft bijna drie weken de tijd gehad dat probleem op te lossen, maar koos ervoor te wachten. Dat Groningen nu Diemers dreigt mis te lopen op een paar duizend euro, is niet het probleem van Feyenoord en is de Noorderlingen zelf aan te rekenen. De club zal snel met Fortuna Sittard om tafel gaan en Diemers een passende aanbieding doen. Daarna is het aan de speler zelf. Als Mark Diemers de uitdaging aandurft, is hij speler van Feyenoord.
quote:Fledderus raakt in paniek. Wekenlang dacht hij zeker te zijn van Diemers, maar plotseling duikt Feyenoord op. De magie van De Kuip, van de grote club, die trekt harder dan die van De Trots van het Noorden. Er gaat altijd wel íets boven Groningen.
quote:TAART
Terwijl Fledderus probeert in allerijl de deal met Diemers definitief te maken, snijdt de technische staf van Feyenoord een taart aan. Niet om de komst van Diemers te vieren, maar assistent Cor Pot is 69 geworden en heeft slagroomgebak laten aanrukken. Het smaakt trainer Dick Advocaat uitstekend.
twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:59:30𝗙𝗘𝗬𝗘𝗡𝗢𝗢𝗥𝗗 - 𝗔𝗪𝗔𝗬 𝗞𝗜𝗧 𝟮𝟬𝟮𝟬/𝟮𝟬𝟮𝟭.. 👀
🖤 = 👕
❤️ = 🩳
❤️ = 🧦
#𝕒𝕕𝕚𝕕𝕒𝕤 reageer retweet
Zwart-rood?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:59:30𝗙𝗘𝗬𝗘𝗡𝗢𝗢𝗥𝗗 - 𝗔𝗪𝗔𝗬 𝗞𝗜𝗧 𝟮𝟬𝟮𝟬/𝟮𝟬𝟮𝟭.. 👀
🖤 = 👕
❤️ = 🩳
❤️ = 🧦
#𝕒𝕕𝕚𝕕𝕒𝕤 reageer retweet
genot
twitter:nicknultien twitterde op woensdag 10-06-2020 om 10:17:28Mark Diemers naar FC Groningen aub. https://t.co/EoRjyJGenY reageer retweet
Gelukkig speelt Feyenoord voorlopig zonder publiek.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
twitter:nicknultien twitterde op woensdag 10-06-2020 om 10:17:28Mark Diemers naar FC Groningen aub. https://t.co/EoRjyJGenY reageer retweet
Achja, als dat een vereiste is kan je een heleboel spelers niet halen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Feyenoord voorlopig zonder publiek.
Lekker belangrijk.twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:06:41Nu de grootste demagoog van Rotterdam en omstreken, vroeger 'gewoon' in de Arena: Dirk Kuyt. #ajax http://t.co/wKSauT3UzF (via @frenkdeboer) reageer retweet
Was wel een signaaltje van Overmars. Wij halen een keeper van hen, zij nemen er een van ons.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
En Lamprou had zogenaamd een pleurishekel aan Ajax tot ze weer een derde keeper nodig hadden.
Wereldschokkend interview.quote:Kökçü heeft geen haast om Feyenoord te verlaten: 'Keuze op gevoel'
Orkun Kökçü staat bij veel Europese (sub)topclubs op de rader. De 19-jarige middenvelder van Feyenoord heeft nog een contract voor drie jaar in Rotterdam en doet niet aan carrièreplanning. Hij baseert zijn keuze op gevoel.
Met zijn 19 jaar en slechts 33 wedstrijden in de eredivisie zou een stap naar het buitenland misschien wat vroeg komen. Kökçü zelf vindt twee of drie jaar ervaring in de Nederlandse top niet per se nodig om zich verder te ontwikkelen. "Als het moment daar is en ik voel me er goed bij, dan gaan we het zien."
Geen haast
De Turkse jeugdinternational focust zich naar eigen zeggen nu vooral op Feyenoord. "Ik wil er het beste van maken volgend seizoen en wil zo fit mogelijk zijn als de competitie weer start. Voor nu ben ik alleen met Feyenoord bezig. Ik heb nog een contract tot 2023, dus ik heb geen haast."
Ondanks de interesse van clubs als Arsenal laat Kökçü zich niet gek maken. "Het doet eerlijk gezegd niet zo veel met mij. Mijn vader en mijn zaakwaarnemer houden zich daar mee bezig. Ik probeer me daarvan af te zonderen. Dat lukt prima. Ik ben gelukkig een voetballer en geen zaakwaarnemer."
Lege Kuip
Als de eredivisie, zoals het er nu naar uitziet, vanaf september weer van start gaat, zullen de stoeltjes in de Kuip leeg blijven. "Natuurlijk zijn de supporters een extra steuntje voor ons, maar ook zonder hen kunnen wij het voetballend wel oplossen. Het liefst wil je je supporters er natuurlijk bij hebben om nog meer druk te creëren. Het gaat straks voelen alsof je een oefenwedstrijd op trainingskamp speelt."
Uiteindelijk besloot de KNVB om de stekker uit de eredivisie te trekken. Feyenoord was op dat moment bezig aan een enorme opmars en geklommen naar de derde plek. "Het is een keuze die de regering heeft gemaakt. Je baalt er wel van, want je weet dat je in een goede flow zat."
En ook door de bekerfinale van Feyenoord tegen FC Utrecht ging een streep. "We balen wel dat we die wedstrijd niet hebben kunnen spelen. En we konden ook in de competitie nog wat 'regelen'. Dus je baalt wel dat je niet nog een prijsje achter je naam kunt zetten."
In andere landen, zoals in Duitsland en Portugal, is de competitie al hervat en ook in Engeland, Italië en Spanje gaat de bal binnenkort weer rollen. "Je denkt soms wel: misschien is de keuze om te stoppen iets te snel gemaakt. Maar ja, daar hebben wij niks over te zeggen. Dat is aan de regering."
Klopt! Mulder was ook al beter dan Vermeerquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, als dat een vereiste is kan je een heleboel spelers niet halen.
Maar bij het schuimbekkende deel kan hij nu vast niks meer goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |