Eerste verlies in die reeks was de laatste wedstrijd voor de winterstop, tegen NEC volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die slechte serie toch pas nadat Kazim al de Kuip uit was?
Tja, lijkt me vrij moeilijk om tussen die 2 gebeurtenissen een verband te leggen dan. Kazim werd op 15 januari 2016 uit de selectie gezet. Daarna werd er nog 8 keer niet gewonnen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste verlies in die reeks was de laatste wedstrijd voor de winterstop, tegen NEC volgens mij.
Als de sfeer en samenhang in de kleedkamer al verpest was maakt dat weinig uit natuurlijk. Dat is niet meteen hersteld als de onruststoker weggaatquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, lijkt me vrij moeilijk om tussen die 2 gebeurtenissen een verband te leggen dan. Kazim werd op 15 januari 2016 uit de selectie gezet. Daarna werd er nog 8 keer niet gewonnen.
Vilhena presteerde in die periode wel extreem matig, zou daarmee verband kunnen houden ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de sfeer en samenhang in de kleedkamer al verpest was maakt dat weinig uit natuurlijk. Dat is niet meteen hersteld als de onruststoker weggaat
Na ons ook al weer 6 clubs gehadquote:
Huh? Wat een complete onzin. Vilhena speelde juist prima en kreeg in die periode juist een basisplek terwijl hij kort ervoor zo goed als afgeschreven was. Hij maakte ook nog twee waanzinnige goals in die reeks van zeven herinner ik mij. Alleen het tokkiedeel van het publiek had het toen nog op Tonny gemunt omdat hij niet wilde bijtekenen ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vilhena presteerde in die periode wel extreem matig, zou daarmee verband kunnen houden ja.
Toornstra irritant?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en niet alleen hij, ook Immers en Toornstra waren schijnbaar knijterirritant die periode
Ja, Toornstra was al een tijd zijn basisplek kwijt en wilde vertrekken, maar vGeel ontnam hem een mooie transfer naar Hoffenheim. Dat liep even niet goed toen.quote:
Klopt helemaal. Gustafson en Kuyt kregen toen de voorkeur. En toen hadden we ook nog onze topaankoop Vejinovic in de basis. Tapia kwam er in de winterstop bij. het was lekker druk op het middenveld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, Toornstra was al een tijd zijn basisplek kwijt en wilde vertrekken, maar vGeel ontnam hem een mooie transfer naar Hoffenheim. Dat liep even niet goed toen.
Triest dat Jaap sinds zijn vertrek aan de drank is gegaan.quote:Stam: ‘’Advocaat-succes ook mijn succes en niet zo’n beetje’’
Nadat Jaap Stam besloot zijn ontslag bij Feyenoord in te dienen en de Rotterdammers de ervaren Dick Advocaat voor de groep zetten, keerde het tij direct in De Kuip. In gesprek met dagblad Trouw noemt Stam die lange ongeslagen periode na zijn vertrek óók zijn succes. ‘’Niet een beetje, hoor.’’
‘’Ik ben vier maanden met die spelers bezig geweest. Voor een volgende trainer is het makkelijk om dan verder te gaan. Op dat moment waren de spelers wel fit genoeg om veel wedstrijden te gaan spelen, het elftal had kwaliteit gekregen. Voor Dick was het een perfect moment’’, oordeelt de nieuwe oefenmeester van FC Cincinnati. ‘’Dick heeft natuurlijk zijn sporen verdiend, maar hij wilde er voor het seizoen ook niet instappen, hè?"
Stam heeft een bitter gevoel overgehouden aan zijn periode bij Feyenoord. Elke waardering vanuit de buitenwereld ontbreekt, zo voelt hij. ‘’Ik heb een jeugdspeler als Kökcü laten doorbreken, ben veel met Sinisterra bezig geweest en ik heb Senesi gehaald, een speler van wie iedereen zei dat hij er niks van kon en die nu de beste verdediger van Nederland is’’, somt de voormalig topverdediger op. ‘’Gelukkig kreeg ik van de spelers wel de waardering.’’
Bron:fr12.nl
Haha, die man heeft echt 0 zelfinzicht en zelfkritiekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Triest dat Jaap sinds zijn vertrek aan de drank is gegaan.
Dit inderdaad. Wat een onzin zeg. Laat Dirk eerst maar bewijzen dat 'ie er wat van kan bij een jeugdteam.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het slaat ook echt nergens op met Kuyt, het is zo’n bizarre afspraak. Als hij het nou al jaren goed deed als assistent was het anders geweest, maar dit hele gedoe is gewoon gebaseerd op een paar doelpunten tegen Heracles
Hard gelachen om FR12 dat een extra linkje onder het artikel plaatste over Stam die eerder aangaf dat Senesi niet zijn aankoop was.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Das echt prachtig inderdaad. Das mooi door de mand vallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hard gelachen om FR12 dat een extra linkje onder het artikel plaatste over Stam die eerder aangaf dat Senesi niet zijn aankoop was.
Dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hard gelachen om FR12 dat een extra linkje onder het artikel plaatste over Stam die eerder aangaf dat Senesi niet zijn aankoop was.
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 15:14:2818 – Melayro Bogarde will be making his debut for Hoffenheim today; he is set to become the youngest Dutch player in Bundesliga history (18 years, 2 days). Introduction. https://t.co/ZU1ZmX1Ywd reageer retweet
Nummer 2 en 5 ook uit onze jeugdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 15:14:2818 – Melayro Bogarde will be making his debut for Hoffenheim today; he is set to become the youngest Dutch player in Bundesliga history (18 years, 2 days). Introduction. https://t.co/ZU1ZmX1Ywd reageer retweet
Slechtste Feyenoordtrainer ooit en dan dit zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Regionale Jaap.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Slechtste Feyenoordtrainer ooit en dan dit zeggen.
Jaap heeft vroeger iets te vaak een bal op zijn kale kop gekregen.
Wat een armoe als je het eens bent met GurneyIsBestOke, dan moet je jezelf al achter de oren krabbenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat een onzin zeg. Laat Dirk eerst maar bewijzen dat 'ie er wat van kan bij een jeugdteam.
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 31 mei 2020 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een armoe als je het eens bent met GurneyIsBestOke, dan moet je jezelf al achter de oren krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |