het kan ergerquote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 27-05-2020 om 12:22:16❗️ | Frank Arnesen bevestigt dat er met Dirk Kuijt afspraken zijn gemaakt over een toekomst als trainer van #Feyenoord.
https://t.co/76WNsJJV6r reageer retweet
Er is afgesproken dat hij ooit trainer van Feyenoord wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het slaat ook echt nergens op met Kuyt, het is zo’n bizarre afspraak. Als hij het nou al jaren goed deed als assistent was het anders geweest, maar dit hele gedoe is gewoon gebaseerd op een paar doelpunten tegen Heracles
Jup, slaat echt helemaal nergens op. Wat heeft hij nou laten zien in een functie als deze? Zo'n Cocu, De Boer en Gio zijn toch ook niet na 1 gefaald jaar in de jeugd al naar voren geschoven?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het slaat ook echt nergens op met Kuyt, het is zo’n bizarre afspraak. Als hij het nou al jaren goed deed als assistent was het anders geweest, maar dit hele gedoe is gewoon gebaseerd op een paar doelpunten tegen Heracles
Ik ook niet. En als je her en der wat leest lijkt het erop dat alleen Kuyt en Feyenoord dit willen verder.quote:
Zijn voorgangers (De Boer, Cocu en Gio) deden het waardeloos in het buitenland maar haalden wel allemaal titels met hun clubs. Opzich zijn er wat dat betreft meer geslaagde dan gefaalde voorbeelden te verzinnen de laatste 10 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat hij ooit trainer van Feyenoord wordt.
Ik ben het daar ook niet per definitie mee eens, maar ooit is een vrij rekbaar begrip.
Euh, jawel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
Zo'n Cocu, De Boer en Gio zijn toch ook niet na 1 gefaald jaar in de jeugd al naar voren geschoven?
"Hij is een harde werker en kan die mentaliteit overbrengen aan de spelersgroep!!111einz!!1"quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet of je die specifieke voorbeelden nou echt als geslaagd moet zien. Prijstechnisch wel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn voorgangers (De Boer, Cocu en Gio) deden het waardeloos in het buitenland maar haalden wel allemaal titels met hun clubs. Opzich zijn er wat dat betreft meer geslaagde dan gefaalde voorbeelden te verzinnen de laatste 10 jaar.
Denk dat Feyenoord het daarom doet.
Oh er was zeker genoeg op aan te merken, vooral op De Boer die met bizar slechte puntenaantallen zijn titeltjes binnensleepte. Van Gio blijf ik het wel een wereldprestatie vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die specifieke voorbeelden nou echt als geslaagd moet zien. Prijstechnisch wel.
Zeker, maar toch denk ik dat Kuijt wel redelijk veel gezag uitstraalt. De spelers gaan hem bloedirritant vinden maar hij is wel hard voor zijn spelers denk ik. Met dat gezag (op tactische visie hoef je hem niet te betrappen) gaat hij het dan nog best aardig doen denk ik.quote:Ik zou het wel verfrissend vinden als men eens buiten de lijntjes durft te kleuren en had daar bij Arnesen (gezien zijn interviews) ook wel vertrouwen in.
Maar het lijkt erop alsof iedereen besmet wordt die bij de club komt te werken.
Een ervaren buitenlandse trainer met een relevant CV zou leuk zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die specifieke voorbeelden nou echt als geslaagd moet zien. Prijstechnisch wel.
Ik zou het wel verfrissend vinden als men eens buiten de lijntjes durft te kleuren en had daar bij Arnesen (gezien zijn interviews) ook wel vertrouwen in.
Maar het lijkt erop alsof iedereen besmet wordt die bij de club komt te werken.
Wat nog steeds een vrij belachelijke afspraak is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat hij ooit trainer van Feyenoord wordt.
Ik ben het daar ook niet per definitie mee eens, maar ooit is een vrij rekbaar begrip.
De Boer begon heel goed maar werd een puntensprokkelaartje, dat Gio een titel heeft mogen winnen kan je wel als een wonder beschouwen zeker omdat hij mocht blijven zitten na die slechte seriequote:Op woensdag 27 mei 2020 13:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh er was zeker genoeg op aan te merken, vooral op De Boer die met bizar slechte puntenaantallen zijn titeltjes binnensleepte. Van Gio blijf ik het wel een wereldprestatie vinden eigenlijk.
[..]
Zeker, maar toch denk ik dat Kuijt wel redelijk veel gezag uitstraalt. De spelers gaan hem bloedirritant vinden maar hij is wel hard voor zijn spelers denk ik. Met dat gezag (op tactische visie hoef je hem niet te betrappen) gaat hij het dan nog best aardig doen denk ik.
Helemaal eens ja. Maar ik probeer wel aan te geven dat de praktijkvoorbeelden van de laatste 10 jaar eigenlijk helemaal niet zo slecht zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Boer begon heel goed maar werd een puntensprokkelaartje, dat Gio een titel heeft mogen winnen kan je wel als wonder beschouwen zeker omdat hij mocht blijven zitten na die slechte serie
De Boer en Cocu hebben tenminste nog een paar jaar Jong getraind wat uit komt in de Eerste Divisie.quote:
misschien wordt Dirk wel een toptrainer alleen is het nooit goed om dit soort afspraken te maken, wie was daar verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Helemaal eens ja. Maar ik probeer wel aan te geven dat de praktijkvoorbeelden van de laatste 10 jaar eigenlijk helemaal niet zo slecht zijn.
Zelfs Van Bommel deed het in zijn eerste jaar nog best goed, met heel veel punten.
Das niet waar. Gio was volgens mij vier jaar assistent trainer geweest (hij en vGastel deden sowieso een groot deel van het werk onder Koeman), Cocu was naast jeugdtrainer ook al vier jaar assistent met een korte periode als interim-hoofdtrainer, en samen met de Boer waren die twee ook assistent-trainer bij het Nederlands Elftal. Kuyt heeft letterlijk niks meer dan een matig jaartje bij de A1 op zijn CV staan.quote:
Dirk wordt sowieso geen toptrainer, wel een trainer die op basis van discipline en een hard beleid nog weleens wat prijsjes kan pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wordt Dirk wel een toptrainer alleen is het nooit goed om dit soort afspraken te maken, wie was daar verantwoordelijk voor?
Doet mij denken aan een bepaalde user.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:08 schreef Generationalpha het volgende:
Zeker, maar toch denk ik dat Kuijt wel redelijk veel gezag uitstraalt. De spelers gaan hem bloedirritant vinden maar hij is wel hard voor zijn spelers denk ik. Met dat gezag (op tactische visie hoef je hem niet te betrappen) gaat hij het dan nog best aardig doen denk ik.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een bepaalde user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |