Komt hier uit de buurt, is wel een arrogante lul.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een prima Arisch hoofd.
Derhalve zeg ik doen.
Boeiend. Als Feyenoord zich meldt gaat hij heus niet naar FC Groningen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:williampomp twitterde op maandag 08-06-2020 om 20:07:14Feyenoord heeft zich ook gemeld bij Fortuna Sittard voor Mark Diemers, maar de Rotterdammers lijken te laat te komen. Technisch directeur @:Fleddie van FC Groningen laat weten dat er met zowel Diemers als Fortuna een mondeling akkoord is. Zo meer op https://t.co/QYNrzbH3kQ reageer retweet
Middenveld Diemers, Burger, Toornstraquote:Op maandag 8 juni 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt hier uit de buurt, is wel een arrogante lul.
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld Diemers, Burger, Toornstra
Stukje derde rijk.
Een uur hiervoor leek Feyenoord volgens VI nog beet te hebben. Krabbyquote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:williampomp twitterde op maandag 08-06-2020 om 20:07:14Feyenoord heeft zich ook gemeld bij Fortuna Sittard voor Mark Diemers, maar de Rotterdammers lijken te laat te komen. Technisch directeur @:Fleddie van FC Groningen laat weten dat er met zowel Diemers als Fortuna een mondeling akkoord is. Zo meer op https://t.co/QYNrzbH3kQ reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een uur hiervoor leek Feyenoord volgens VI nog beet te hebben. Krabby
----------------------- Marsmanquote:Op maandag 8 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld Diemers, Burger, Toornstra
Stukje derde rijk.
Doe maar niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
----------------------- Marsman
Kaasdorp - Van Beek - Diemers - De witte Keniaan
------- Immers (c) - Burger - Toornstra
------- De Mooij - Guidetti - Jørgensen
Coach: Koeman
Assistenten: Kuyt, Tomasson
Stukje lebensraum.
Heb ook even wat beelden bekeken, kende hem niet. Doet me een beetje denken aan de jonge Mario Been. Goede trap en pass, ook redelijk technisch.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef PIETR het volgende:
Paar beelden gekeken, heeft wel een heerlijke trap in zijn benen zeg, boh.
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.quote:
Ik vind het uberhaupt wel humor, een transfersoap om één of andere nobuddy van Fortuna Sittard of all places.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.
Das het punt onder Arnesen, die betaalt niet debiel veel maar debiel weinig omdat Troost en corona financieel de club naar de tering hebben gewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey kennende gaan ze nu weer debiel veel betalen en dan faalt die gozert al vanaf dag 1.
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt wel humor, een transfersoap om één of andere nobuddy van Fortuna Sittard of all places.
En net als Diemers daarvoor bij De Graafschap. Ik zie een potentiële topper.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das het punt onder Arnesen, die betaalt niet debiel veel maar debiel weinig omdat Troost en corona financieel de club naar de tering hebben gewerkt
Die was wel iets jonger denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Patrick Paauwe kwam ook van Fortuna ooit!!!!!!
Er was een meningsverschilletje over een of andere clausule. Het is niet zo dat dat iets heel bijzonders was, daarnaast moet Groningen ook wel iedere cent omdraaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.
Het ging om de doorverkoopclausule waar Fortuna en Groningen het over oneens waren. Inmiddels voldoet Groningen wel aan die eisen, maar denk dat Feyenoord gerust hetzelfde percentage wil geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar halen ze hem dan mee over: spelen in een lege Kuip? Ze zullen echt wel meer moeten bieden dan Groningen en als Fortuna al akkoord was Groningen, zou dat dus betekenen dat wij te veel betalen.
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er was een meningsverschilletje over een of andere clausule. Het is niet zo dat dat iets heel bijzonders was, daarnaast moet Groningen ook wel iedere cent omdraaien.
Nee joh, Diemers gaat liever naar Feyenoord dan naar Groningen en Fortuna verkoopt liever Diemers voor hetzelfde bedrag aan Feyenoord dan Groningen. Het is vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.
en dat voor zo'n spelerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, fincancieel waren ze al rond. Dus om hem dan toch naar Fey te krijgen moeten ze of hem meer bieden of Fortuna meer bieden. Hoe dan ook betaal je dan dus te veel.
Hoger niveau van de selectie, meespelen om prijzen, Europees voetbal en mogelijk een volle Kuip na de eerste seizoenshelft lijken mij wel argumenten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |