Gelukkig hebben daar meer clubs last van.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Corona kwam op niet zo’n goed moment laten we maar zeggen
Dit boeit inderdaad echt niemand.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Onze vriend Bilal mag de Champions League niet in omdat Trabzonspor met centjes gesjoemeld heeft. Het Turkse Twente zeg maar.
Dit boeit niemand maar ik wilde het toch even melden.
Alsof er Turkse clubs zijn die niet sjoemelen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Onze vriend Bilal mag de Champions League niet in omdat Trabzonspor met centjes gesjoemeld heeft. Het Turkse Twente zeg maar.
Dit boeit niemand maar ik wilde het toch even melden.
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wente-in-achterhoofd
ANNOUNCE
Dan liever De Guzmanquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.
Ik vond El Ahmadi niet heel bijzonder zijn laatste seizoen bij ons eigenlijk. Was al op zijn retour toen, denk dat ie op precies het juiste moment vertrokken is om nog lekker te cashen. Inmiddels is ie al 34 of 35 ofzo, en hij heeft nu twee jaar op een bedenkelijk niveau gespeeld. Das gewoon klaar nu.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Fer naar Besiktas gaat, dan is El Ahmadi misschien wel een optie. Al weet ik niet hoe goed hij nog is. In zijn laatste seizoen bij ons wastie fantastisch.
Die is ook alweer 33 als het volgende seizoen start, en hij heeft nu al een paar seizoen nauwelijks gespeeld. Moet je ook niet aan beginnen johquote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wente-in-achterhoofd
ANNOUNCE
keertje of 70quote:
Kijk eens goed, Dirk beschermt zijn kont, zou het shemale zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij gaat scheiden lees ik in dit topic
[ afbeelding ]
Hij is gewoon een natte vinger halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kijk eens goed, Dirk beschermt zijn kont, zou het shemale zijn.
Of piksaus.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is gewoon een natte vinger halen.
quote:Ook zijn plannen om ooit als hoofdtrainer op de bank bij Feyenoord te zitten, zet Kuyt voorlopig in de ijskast.
Ik kan Dirk nooit meer los zien van zijn eigen gym. Waar je overal beeltenissen ziet van Dirk zelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het verdrietig voor hem. Het is gedeeltelijk zijn eigen schuld geweest maar de laatste jaren is er wel sprake geweest van karaktermoord op toch wel één van mijn jeugdhelden.
Hij had het na die hattrick veel rustiger aan moeten doen.
DirkIsBestOkequote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het verdrietig voor hem. Het is gedeeltelijk zijn eigen schuld geweest maar de laatste jaren is er wel sprake geweest van karaktermoord op toch wel één van mijn jeugdhelden.
Eens. Hij is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar hij heeft een carrière gehad waar je alleen maar respect voor kan hebben en waar menig voetballer jaloers op is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dirk is het scholletje van Feyenoord, gewoon een heel schijnheilig mannetje maar over z'n carriere ben ik het wel eens, die heeft er echt alles uit gehaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Hij is iets teveel in zichzelf gaan geloven, maar hij heeft een carrière gehad waar je alleen maar respect voor kan hebben en waar menig voetballer jaloers op is.
Mjah ook daar doe je hem iets tekort mee. Eigenlijk heb ik tot het kampioensjaar nooit wat op hem aan te merken gehad, ja oké zijn teksten in de media waren enorm saai maar verder was het gewoon een fijne speler. Hij deed zelden ook wat raars ofzo. Ik vond het ook wel knap hoe hij zich altijd onder de druk ‘uitvoetbalde’ zeg maar, rond het WK 2010 startte Derksen bijna een hetze om hem uit het elftal te krijgen om plaats te maken voor ‘de grote vier’ maar uiteindelijk was hij juist hartstikke goed dat toernooi. Bij het EK 2012 werd ie wel uit de ploeg gezet en toen ging hij ook niet raar doen, en op het WK 2014 stond ie zelfs als 33-jarige als rechtsback mee te ballen met zijn waanzinnige conditie en doorzettingsvermogen. Voetballend was het natuurlijk niet veel toen maar tegen Mexico straalde hij wel iets onverzettelijks uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dirk is het scholletje van Feyenoord, gewoon een heel schijnheilig mannetje maar over z'n carriere ben ik het wel eens, die heeft er echt alles uit gehaald.
Maar ergens vind ik zijn onvrede ook wel logisch als je ziet hoe goed hij voor Groningen nog presteerde. Heel erg nodig was die wissel niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er leek bij Dirk wel echt wat te knappen toen hij gepasseerd werd tegen Groningen een paar jaar terug, heb het gevoel dat ie in zijn tweede periode bij Feyenoord (negatief) is veranderd en dat ie dat niet te boven is gekomen. Hij is gewoon teveel in zichzelf gaan geloven.
Reactie eronder:quote:Dirk Kuijt baalt nog altijd enorm van de dolle avond in een Braziliaanse nachtclub. "Het liefst verzwijg ik die bladzijde, want daarvoor heb ik me geschaamd als vader en echtgenoot."
De spelers van het Nederlands elftal hadden in juni een tripje naar Zuid-Amerika. In Brazilië besloten ze eens flink de bloemetjes buiten te zetten, met deze foto's tot gevolg. "Die foto’s gaven mijn imago een enorme deuk," treurt de Kuijt nu tegen Weekend. "Ik ging al bijna nooit uit, maar voor mijn gevoel kan ik nu al helemaal niet meer met plezier ergens wat drinken." De 31-jarige Kuijt is sinds 2003 (gelukkig?) getrouwd met zijn jeugdliefde Gertrude. Het stel heeft vier kinderen.
quote:Ik ken zelf iemand waarmee dirk ook iets heeft gedaan. Hij is echt schijnheilig, net zoals in Helden werd gezegd.
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
https://www.powned.tv/artikel/dirk-kuijt-baalt-van-imagoschade
[..]
Reactie eronder:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.
Ah vertel, had dat eerlijk gezegd nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh, het is geen publiek geheim dat hij na het kampioenschap ook wat dagen flink de bloemen buiten heeft gezet.
Je maakt soms echt zulke rare posts. Kuyt werd hartstikke terecht gepasseerd toen. Toornstra, Jørgensen en Berghuis waren gewoon beter en alledrie fit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar ergens vind ik zijn onvrede ook wel logisch als je ziet hoe goed hij voor Groningen nog presteerde. Heel erg nodig was die wissel niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:08 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.the-afc.com/n(...)t-eredivisie-players
OnoGod, STEMMEN!!
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat groot interview geeft hij voor zijn vele 'vrienden', die de laatste tijd niet meer naar hem om zagen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.
Dirk wil ook graag in de luwte, maar niet voordat ie een groot interview geeft over 'zijn' breuk.
Wel mooi gezegd en volledig mee eens ja. Maar je moet opperklootzakken wel los zien van hun sportieve prestaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is verdrietig voor die kinderen en verder niet. Dirk is gewoon een opperklootzak en is dat altijd al geweest, Gertruude is een aso wijf met een veel te grote bek maar laat haar vent dan wel lekker rondneuken want ja, die dollars zijn toch wat belangrijker.
Dirk wil ook graag in de luwte, maar niet voordat ie een groot interview geeft over 'zijn' breuk.
Scrummie is geen fan van GertrudeKuyt, begrijp ik hieruit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tering Iraniërs.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker polletje, niks mis mee.
Da's een enorme meevaller voor jullie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/d(...)zijn-vrouw~a564f0ca/
[..]
Over een jaar heeft Dirk echt alles wel weer op de rit hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's een enorme meevaller voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |