SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Geloof niet dat ik een kleine ergens in de maak heb dus sla even over.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deze baasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef Amee het volgende:
Neeee! Van wie moet ik ze dan krijgen? @:engine
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Amee het volgende:
Komt er een bruine baby uit, zegt engine: Huh? Hahaa! Whaha!jij hebt wat uit te leggen?
Lekkende Engine of iets met de olie.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Amee het volgende:
Komt er een bruine baby uit, zegt engine: Huh? Hahaa! Whaha!Gelieve verwijderen![]()
Oh nee was muziek aan het luisteren vind het goeie tekst. Maar deze hele lockdown is wel kut beetje negatieve energie.quote:Gelieve verwijderen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nee was muziek aan het luisteren vind het goeie tekst. Maar deze hele lockdown is wel kut beetje negatieve energie.![]()
![]()
![]()
Komt goed makker....is beetje saai even maar komt wel goed
Behalve dat ik het soms vervelend vind dat ik niet zomaar meer uit kan eten of weekendjes weg, heb ik er niet zoveel last van gelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nee was muziek aan het luisteren vind het goeie tekst. Maar deze hele lockdown is wel kut beetje negatieve energie.![]()
Ja, er was zelfs een volgespoten condoom gevonden in het toilet. Maar dat bleek achteraf van een ander koppeltje te zijn geweestquote:![]()
![]()
![]()
Op de jongensslaapzaal was er zo een popi jopi boy die stoer deed dat hij van zijn pa een condoom had gekregen...![]()
![]()
Tis meer dat ik niet meer onder de mensen kom dat vind ik niet erg maar ik word er minder sociaal van en verlies een beetje de motivatie om mee te doen aan de wereld. Zou nu liever in een hutje op de hei zitten weg van iedereen dat is niet goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Komt goed makker....is beetje saai even maar komt wel goed
Gelieve verwijderen![]()
Tja, sommigen wilden maar al te graag iets nieuws uitproberen zonder de nodige bescherming.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
wtf mangroep 8?
Zat toen nog in de fase handjes vasthouden volgens mij![]()
Ga mee weekendje weg. Kan bestquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Behalve dat ik het soms vervelend vind dat ik niet zomaar meer uit kan eten of weekendjes weg, heb ik er niet zoveel last van gelukkig.
Ik ook niet zo alleen ik ga te teruggetrokken leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Behalve dat ik het soms vervelend vind dat ik niet zomaar meer uit kan eten of weekendjes weg, heb ik er niet zoveel last van gelukkig.Gelieve verwijderen![]()
Sterkte Fernweh, Laat de huidige maatschappij je niet al te veel beïnvloeden. En wij zijn er hier voor jou.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tis meer dat ik niet meer onder de mensen kom dat vind ik niet erg maar ik word er minder sociaal van en verlies een beetje de motivatie om mee te doen aan de wereld. Zou nu liever in een hutje op de hei zitten weg van iedereen dat is niet goed.![]()
Ik zou dan wel de druk voelen. Die condoom mee terugnemen zou een schande zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, er was zelfs een volgespoten condoom gevonden in het toilet. Maar dat bleek achteraf van een ander koppeltje te zijn geweest![]()
![]()
![]()
Op de jongensslaapzaal was er zo een popi jopi boy die stoer deed dat hij van zijn pa een condoom had gekregen...Gelieve verwijderen![]()
Ik heb het net teruggekeken! Ik moet zeggen dat ik de manier waarop de cockpit is ingericht (efficiënt in gebruik en zo simpel mogelijk) een behoorlijke technologische vooruitgang is.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef engine het volgende:
@:stokj lijkt iets op te klarenfingers crossed
![]()
Hehe ja heb ik ook wel een beetje. Ik ontvang eigenlijk nooit bezoek thuis, vind het maar vervelend als er mensen zijn. Maar merk ook wel dat ik beetje eenzam begin te worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tis meer dat ik niet meer onder de mensen kom dat vind ik niet erg maar ik word er minder sociaal van en verlies een beetje de motivatie om mee te doen aan de wereld. Zou nu liever in een hutje op de hei zitten weg van iedereen dat is niet goed.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ga je niet naar werk?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook niet zo alleen ik ga te teruggetrokken leven.![]()
Ik ben altijd een buitenbeentje geweest. Maar mijn ex die me opeens een fijne verjaardag wenste herinnerde me aan een leven dat ik ooit had en nu niet meer heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Sterkte Fernweh, Laat de huidige maatschappij je niet al te veel beïnvloeden. En wij zijn er hier voor jou.
Gelieve verwijderen![]()
wohh lekkerding kom danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Naar Duitsland?
Damn, honing. Ik ben gelijk geil nu![]()
Ja precies mensen hoef ik niet over de vloer. Weet nog toen ik stopte met mijn werk en een collega zo van ga je ons niet missen. Ik zei zo heel eerlijk, niet echt. En zij zo ja je bent precies zoals mijn man die is ook altijd op zichzelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe ja heb ik ook wel een beetje. Ik ontvang eigenlijk nooit bezoek thuis, vind het maar vervelend als er mensen zijn. Maar merk ook wel dat ik beetje eenzam begin te worden.Gelieve verwijderen![]()
Ik laat me alleen nemen door jonge vrouwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
En je stelt niet de vraag naar wiens gat de dildo vliegt
Gelieve verwijderen![]()
Naar the blackholequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
En je stelt niet de vraag naar wiens gat de dildo vliegt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja precies mensen hoef ik niet over de vloer. Weet nog toen ik stopte met mijn werk en een collega zo van ga je ons niet missen. Ik zei zo heel eerlijk, niet echt. En zij zo ja je bent precies zoals mijn man die is ook altijd op zichzelf.![]()
Loop dan het liefst gewoon weg zonder een woord gezegd te hebben. Moeilijke situaties
Als je iets nu niet meer hebt kan je alleen maar terugdenken aan toen je het vroeger had...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben altijd een buitenbeentje geweest. Maar mijn ex die me opeens een fijne verjaardag wenste herinnerde me aan een leven dat ik ooit had en nu niet meer heb.
Het enige voordeel dat ik heb is dat ik vanuit huis werk en geen (lange) reizen hoef te maken. Werkbezoeken mis ik wel omdat je dan het land in gaat om te zien wat er speelt en hoe het gaat. Dat is wel het nadeel. Dat wil je met je eigen ogen zien i.p.v. virtueel of in een rapport.
Aan de andere kant heb ik ook meer ruimte om zelf dingen in te regelen. Nu kan ik in de omgeving hier gaan wandelen na de lunch. Kan ik doen wat ik wil. Minder gebonden aan afspraken maar toch mijn werk kunnen doen.
Wat betreft het sociale aspect heb ik daarmee leren leven dat dit ambt daar soms geen tijd voor heeft![]()
![]()
Prostaatstimulatie schijnt je heftig te laten komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik laat me alleen nemen door jonge vrouwen.![]()
Men moet zich nooit emotioneel hechten aan zaken die nooit voor de lange termijn zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Loop dan het liefst gewoon weg zonder een woord gezegd te hebben. Moeilijke situaties![]()
Ik weet niet man als ik moest werken voor mijn werk zou ik mezelf liever van kant maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je iets nu niet meer hebt kan je alleen maar terugdenken aan toen je het vroeger had...
Het enige voordeel dat ik heb is dat ik vanuit huis werk en geen (lange) reizen hoef te maken. Werkbezoeken mis ik wel omdat je dan het land in gaat om te zien wat er speelt en hoe het gaat. Dat is wel het nadeel. Dat wil je met je eigen ogen zien i.p.v. virtueel of in een rapport.
Aan de andere kant heb ik ook meer ruimte om zelf dingen in te regelen. Nu kan ik in de omgeving hier gaan wandelen na de lunch. Kan ik doen wat ik wil. Minder gebonden aan afspraken maar toch mijn werk kunnen doen.
Wat betreft het sociale aspect heb ik daarmee leren leven dat dit ambt daar soms geen tijd voor heeft
Pistool in mijn mond en good bye. Leven moet leuk zijn. Als je je werk echt leuk vind, dan okay.. Maar leven voor mijn werk? Nee, zeker niet nu ik met de dag gehandicapter wordt.Gelieve verwijderen![]()
Maar hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Men moet zich nooit emotioneel hechten aan zaken die nooit voor de lange termijn zijn.
Beter hechten en dan even pijn voelen dan nooit openstaan
@engine10 ik moet zeggen dat ik deze verslaggeving heel toegankelijk vind. Beter dan hoe het voorheen was.![]()
Is niet lastig als je gewoon eerlijk bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Loop dan het liefst gewoon weg zonder een woord gezegd te hebben. Moeilijke situatiesGelieve verwijderen![]()
Maar eerlijk zijn is soms niet makkelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is niet lastig als je gewoon eerlijk bent.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik denk dat het bij mij gewenning is geworden en ook een bepaalde mate van acceptatie dat het zo is. Al zou ik het wel anders willen zien. Ook een vriendin en kinderen. Ik denk dat ik te veel in het gat ben gevallen van 'werken werken werken'. Sociale contacten zijn wel oké maar daarna was het gelijk weer 'al het werk inhalen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet niet man als ik moest werken voor mijn werk zou ik mezelf liever van kant maken.
Pistool in mijn mond en good bye. Leven moet leuk zijn. Als je je werk echt leuk vind, dan okay.. Maar leven voor mijn werk? Nee, zeker niet nu ik met de dag gehandicapter wordt.
Bedenk hoe je je leven onder de huidige omstandigheden zou willen inrichten en pas en meet het af.![]()
De waarheid is lelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar eerlijk zijn is soms niet makkelijkGelieve verwijderen![]()
Op zich als je gelukkig bent, als je het liever anders ziet zou ik het omgooien. Rond kom je toch wel maar wat heb je aan werk en geld als je maar wat zit in je eentje. Neem een voorbeeld aan Engine. Zoek de liefde op.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij gewenning is geworden en ook een bepaalde mate van acceptatie dat het zo is. Al zou ik het wel anders willen zien. Ook een vriendin en kinderen. Ik denk dat ik te veel in het gat ben gevallen van 'werken werken werken'. Sociale contacten zijn wel oké maar daarna was het gelijk weer 'al het werk inhalen'.
Bedenk hoe je je leven onder de huidige omstandigheden zou willen inrichten en pas en meet het af.Gelieve verwijderen![]()
Dan moet je wel in staat zijn om die pijn te begrijpen als je het ervaart.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat?
Beter hechten en dan even pijn voelen dan nooit openstaan
Iemand die je niet vertrouwt of geen klik mee hebt: daarvan weet je al dat je die kan missen als kiespijn.
Als je iemand hebt die je wel vertrouwt en het klikt (zakelijk of privé) dan nog moet je altijd goed oppassen. Je wilt namelijk niet in situaties terechtkomen die je niet wilt
Maar niks is 100% zeker uiteraard.![]()
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar men zou het inderdaad moeten opzoeken, het wordt men niet in de schoot geworpen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Op zich als je gelukkig bent, als je het liever anders ziet zou ik het omgooien. Rond kom je toch wel maar wat heb je aan werk en geld als je maar wat zit in je eentje. Neem een voorbeeld aan Engine. Zoek de liefde op.![]()
Niets is makkelijk in dit leven. Soms is het ook mooi de middelvinger op te steken naar alles en gewoon los te gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar men zou het inderdaad moeten opzoeken, het wordt men niet in de schoot geworpen.Gelieve verwijderen![]()
Sowieso!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niets is makkelijk in dit leven. Soms is het ook mooi de middelvinger op te steken naar alles en gewoon los te gaan.![]()
Jawel we zijn aan het spelenquote:
Ik zie stokj wel
Ja, maar ik zie Amee en jou niet er in. Ik speel al.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?sH7PQ32xRuAD
deze toch?![]()
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?sH7PQ32xRuAD
deze toch?![]()
ja wat ik net poste toch:PEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:18 schreef Fernweh het volgende:
Zo maar eens slapen. Lekker dromen over coke en hoeren.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:18 schreef Fernweh het volgende:
Zo maar eens slapen. Lekker dromen over coke en hoeren.![]()
![]()
Mn eigen naamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Onder welke naam zit je daar dan in? Ik zit er namelijk al in.
Niekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Er komt geen Engine in voor hoor...of je hebt een andere naam.
Ameee!! Kusjequote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben daar niet. Niek stuurt steeds de verkeerde link
https://skribbl.io/?sH7PQ32xRuADEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oei ben je boos?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ahaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben daar niet. Niek stuurt steeds de verkeerde link![]()
![]()
@engine dit is wel leuk (voor als je die nog niet zag). Is een simulator.
https://iss-sim.spacex.com/![]()
Kom plagen dan!quote:
Je durft niet denk ikquote:
Bezoek ontvangenquote:
Ja zeker wetenquote:
Laat maar weten wanneerquote:
Dinsdagochtend pas...heb nog wel tijd voor jequote:
Haha, kom maar privéquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dinsdagochtend pas...heb nog wel tijd voor je![]()
![]()
Je maakt me echt gek hoorquote:
Weet ik. Maar toch....moooi!!quote:
quote:![]()
weinig zin meer om te praten...Nog even losgaan en slapenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jij bent echt heel leuk!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
okay slapen
Uiterlijkquote:Zo goed ken ik je ook weer niet maar je bent heel knap
Kom dansen schatje!quote:
kom dansen schatje!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waar haal ik je? bohhh moiide meid!quote:Op zondag 31 mei 2020 00:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Ahaaah! Je bent opeens erg vurig![]()
Kom me halen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik wil je! baammmquote:Op zondag 31 mei 2020 00:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Ahaaah! Je bent opeens erg vurig![]()
Kom me halen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@Amee jaaaa vind je echt een prinsesje
Klein beetjequote:
Ja best wel.Eigen schuld.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weet je zelf wel ...mooii!!! lekkerding man!!!!!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op zondag 31 mei 2020 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je zelf wel ...mooii!!! lekkerding man!!!!!![]()
![]()
Best een paarquote:
Ach eigenlijk vooral zin om te knuffelen..quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Knuffel zoene zoen!quote:Op zondag 31 mei 2020 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ach eigenlijk vooral zin om te knuffelen..![]()
Ik krijg warme gevoelens als je postquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jaquote:erg eigenlijk
Ja best welquote:
zo slapen....kom erbij...volgens mij zouden wij best lekker slapen samenquote:
Ik kom privé. Haha! Anders leest iedereen meequote:Op zondag 31 mei 2020 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
zo slapen....kom erbij...volgens mij zouden wij best lekker slapen samen![]()
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 00:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik kom privé. Haha! Anders leest iedereen mee![]()
slapen
Ik ook weggroetjes
JajlalalalalalalaaaaaaaaaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Okay weltrusten dan maarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gezelligheid kent geen spijt![]()
![]()
![]()
Kom!
Oh niet dus
howdoeee
Ik ga even hoekje zoeken om te schamenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lachend wakker worden met de aangeschoten posts van je vriendje![]()
![]()
Ja!quote:
Met jou? Plannen voor vandaag?
Ik niet echt eigenlijk
Jaaaa! Hahaa!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lachend wakker worden met de aangeschoten posts van je vriendje![]()
![]()
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!
Met jou? Plannen voor vandaag?
Ik niet echt eigenlijk
Gisteren was ook snel gegaan.![]()
Vertel! 🤗 Wat staat er op de planning vandaag?quote:Op zondag 31 mei 2020 09:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!
Gisteren was ook snel gegaan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zuipen??quote:Op zondag 31 mei 2020 09:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!
Gisteren was ook snel gegaan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zettenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vertel! 🤗 Wat staat er op de planning vandaag?![]()
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zetten![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Show mequote:Op zondag 31 mei 2020 10:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zetten
Heb je ze zelf in elkaar gezet?
Hoe is het met je tijdens je lange weekend?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb vakantiequote:Op zondag 31 mei 2020 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met je tijdens je lange weekend?zou eigenlijk nu op isle of man zitten TT kijken maar gaat niet door...
Jammer man, isle of men zou tof zijn geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 10:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb vakantiezou eigenlijk nu op isle of man zitten TT kijken maar gaat niet door...
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hulp nodig met verplaatsen?quote:![]()
Waarom geef je die arme man geen vrij op zondag?quote:
überhaupt een tuinman hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom geef je die arme man geen vrij op zondag?![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering![]()
![]()
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering![]()
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering
Nice!
Oh zo snel alquote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.
Doe jij alles voor geld?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
Heb het weer opgezetquote:
Ah okeequote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.![]()
![]()
Je mag mijn tuin wel overnemen hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebben
Nice!
[..]
Oh zo snel al
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk![]()
![]()
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.quote:Nee, ik doe niet alles voor geldquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
Ik heb er ook geen moeite mee om op een zondag te werken (doe dat toch al jaren)![]()
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin wel overnemen hooraardig!
Best tevreden met m'n appartement maar tuintje mis ik wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....quote:Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef engine het volgende:
[..]aardig!
Best tevreden met m'n appartement maar tuintje mis ik wel.![]()
They woke up several hours agoquote:Op zondag 31 mei 2020 13:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.
[..]
Nee, ik doe niet alles voor geld
Ik heb er ook geen moeite mee om op een zondag te werken (doe dat toch al jaren)
Hoe hebben die kunnen slapen dan?moet toch helemaal vol adrenaline zitten
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
![]()
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....
Onderbuurman heeft dus wel een tuintje. Heeft de afgelopen 3 jaar 1x buiten gezeten
Deze man weet! Zondag is dubbel tariefquote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.![]()
![]()
Hier enigszins achterstallig onderhoudquote:Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!
Onderbuurman heeft dus wel een tuintje. Heeft de afgelopen 3 jaar 1x buiten gezeten![]()
![]()
Dat is wel altijd lekkerquote:
Heb altijd het liefst dat ze m'n vluchten op zondag boeken
Haha!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel altijd lekker
Heb altijd het liefst dat ze m'n vluchten op zondag boeken![]()
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerustquote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
They woke up several hours ago
Hoe hebben die kunnen slapen dan?moet toch helemaal vol adrenaline zitten
![]()
![]()
Ja heb het nog opstaanquote:
220 meter nog!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
In die stoelen geslapen hoorde ik straksquote:Op zondag 31 mei 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerust
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd![]()
https://iss-sim.spacex.com/![]()
Heel gaaf!! Ik ga vliegen
Is nice dat je nu bij hun ook diezelfde schermen ziet!
quote:Op zondag 31 mei 2020 16:01 schreef engine het volgende:
Is nice dat je nu bij hun ook diezelfde schermen ziet!![]()
![]()
Heftigquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!quote:![]()
![]()
Mee eensquote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).quote:Op zondag 31 mei 2020 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stokje...heb je je vermaakt vandaag?
En jij? Ben je morgen vrij van het werk?![]()
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).
En jij? Ben je morgen vrij van het werk?![]()
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel langquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??quote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel lang![]()
Ja en zo rustig constantquote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??![]()
Dat weet ik niet. Is mij niet opgevallen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en zo rustig constant![]()
Dat weet ik niet. Is mij niet opgevallen.![]()
![]()
Ergens tegenaan gezweefd ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofd![]()
Maar nee echt niet gezien. Wel nieuwsgierig nu eigenlijk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens tegenaan gezweefd ofzo![]()
Maar nee echt niet gezien. Wel nieuwsgierig nu eigenlijk.Maar mooi moment toen ze echt daadwerkelijk door die laatste 'deur' gingen
![]()
![]()
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenMaar mooi moment toen ze echt daadwerkelijk door die laatste 'deur' gingen
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!![]()
![]()
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellen
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaanquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....![]()
![]()
Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezelquote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?![]()
![]()
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...quote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....![]()
precies....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...![]()
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoeligquote:![]()
![]()
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast hequote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezel
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast he![]()
Nee ook niet. Had geen geduld meerquote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoeligMaar was wel leuk om even te doen.
Ah.. ja kan gebeuren..jammer.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snel, erbovenop!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......quote:![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie en waar bovenop? Jij op je vriendin toch?![]()
~FEYENOORD~
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd wordenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......
PICS?!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens isquote:
~FEYENOORD~
Denk ik ook welquote:Op zondag 31 mei 2020 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd worden
Al een beebje onderweg?quote:![]()
![]()
We willen eerst verhuizen naar een betere woning, druk op zoekquote:
~FEYENOORD~
He flauwquote:Op zondag 31 mei 2020 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens is
Verstandigquote:Op zondag 31 mei 2020 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We willen eerst verhuizen naar een betere woning, druk op zoek![]()
![]()
Weet niet wat ik moet zeggenquote:
Chikie!!! Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2020 11:24 schreef Moonlight het volgende:
Toch even over kinderen
Ik ga straks mijn 4 weken oude neefje ontmoeten![]()
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Bier drinken in de tuinquote:![]()
![]()
en even de spanning eraf halen als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
![]()
Hahahah oke oke, lekker geniet van je daggiequote:Op maandag 1 juni 2020 11:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier drinken in de tuin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk! Ga je hem ook een cadeau geven?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:24 schreef Moonlight het volgende:
Toch even over kinderen
Ik ga straks mijn 4 weken oude neefje ontmoeten![]()
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
En wie is de gelukkige in gedachte? @Cinderelladreamer ?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier drinken in de tuin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige in gedachte? @:cinderelladreamer ?![]()
![]()
Geef slim speelgoed, dan leren ze ook gelijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, opgestuurd haha !En ben nog bezig met een nieuw cadeau
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige in gedachte? @:cinderelladreamer ?![]()
![]()
elke nacht!quote:Op maandag 1 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar, love in the air.
@:cinderelladreamer heb je ooit gedroomd over Geerdje![]()
![]()
Ja hij heeft al heel veel speelgoedquote:Op maandag 1 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Geef slim speelgoed, dan leren ze ook gelijk.ik ben een olifantje aan het haken
![]()
Haha leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja hij heeft al heel veel speelgoedik ben een olifantje aan het haken
![]()
Ja opzich welquote:Nee niet echt. Hoe is het met jou?quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ik denk van tijd tot tijd na over het leven. Wat ik allemaal heb bereikt en wat ik heb gemist.quote:
Maar zo gaat het.
Heb je al vrienden gemaakt met je nieuwe team waar je al een tijdje in werkt![]()
![]()
Jep zo gaat dat.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:39 schreef stokj het volgende:
Ik denk van tijd tot tijd na over het leven. Wat ik allemaal heb bereikt en wat ik heb gemist.
Maar zo gaat het.
Heb je al vrienden gemaakt met je nieuwe team waar je al een tijdje in werkt
Oh die had ik al, ik kende die mensen al. Maar heb afgelopen 2 weken heel het bedrijf gezien, want ben allround als een van de weinigen en iedereen had hulp nodig. Vanaf woensdag weer in mijn team werken
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jep zo gaat dat.
Oh die had ik al, ik kende die mensen al. Maar heb afgelopen 2 weken heel het bedrijf gezien, want ben allround als een van de weinigen en iedereen had hulp nodig. Vanaf woensdag weer in mijn team werken![]()
![]()
![]()
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaatquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ooh gezellig! Hoop dat het door gaat.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaat![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaat![]()
SPANNOND !!!
Leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |