Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezelquote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...quote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....
precies....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoeligquote:
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast hequote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezel
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast he
Nee ook niet. Had geen geduld meerquote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoelig
Ah.. ja kan gebeuren..jammer.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....
Snel, erbovenop!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie en waar bovenop? Jij op je vriendin toch?![]()
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd wordenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......
PICS?!quote:
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens isquote:
Denk ik ook welquote:Op zondag 31 mei 2020 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd worden
Al een beebje onderweg?quote:
We willen eerst verhuizen naar een betere woning, druk op zoekquote:
He flauwquote:Op zondag 31 mei 2020 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens is
Verstandigquote:Op zondag 31 mei 2020 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]