quote:Op zondag 31 mei 2020 16:01 schreef engine het volgende:
Is nice dat je nu bij hun ook diezelfde schermen ziet!
Heftigquote:
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!quote:
Mee eensquote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).quote:Op zondag 31 mei 2020 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stokje...heb je je vermaakt vandaag?
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).
En jij? Ben je morgen vrij van het werk?
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel langquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??quote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel lang
Ja en zo rustig constantquote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en zo rustig constant![]()
Dat weet ik niet. Is mij niet opgevallen.
Ergens tegenaan gezweefd ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofd
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens tegenaan gezweefd ofzo![]()
Maar nee echt niet gezien. Wel nieuwsgierig nu eigenlijk.
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenMaar mooi moment toen ze echt daadwerkelijk door die laatste 'deur' gingen
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellen
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaanquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |