Ik ga even hoekje zoeken om te schamenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lachend wakker worden met de aangeschoten posts van je vriendje![]()
Ja!quote:
Jaaaa! Hahaa!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lachend wakker worden met de aangeschoten posts van je vriendje![]()
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!quote:Op zondag 31 mei 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!
Met jou? Plannen voor vandaag?
Ik niet echt eigenlijk
Vertel! 🤗 Wat staat er op de planning vandaag?quote:Op zondag 31 mei 2020 09:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!
Gisteren was ook snel gegaan.
Zuipen??quote:Op zondag 31 mei 2020 09:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb wel wat plannen ja. Haha!
Gisteren was ook snel gegaan.
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zettenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vertel! 🤗 Wat staat er op de planning vandaag?
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zetten
Show mequote:Op zondag 31 mei 2020 10:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb meubels gekocht en die ga ik vandaag dus goed zetten
Hoe is het met je tijdens je lange weekend?quote:
Ik heb vakantiequote:Op zondag 31 mei 2020 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met je tijdens je lange weekend?
Jammer man, isle of men zou tof zijn geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 10:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb vakantiezou eigenlijk nu op isle of man zitten TT kijken maar gaat niet door...
Hulp nodig met verplaatsen?quote:
Waarom geef je die arme man geen vrij op zondag?quote:
überhaupt een tuinman hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom geef je die arme man geen vrij op zondag?
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering
Oh zo snel alquote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.
Doe jij alles voor geld?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.
Heb het weer opgezetquote:
Ah okeequote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.
Je mag mijn tuin wel overnemen hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebben
Nice!
[..]
Oh zo snel al
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.quote:
Nee, ik doe niet alles voor geldquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin wel overnemen hoor
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....quote:Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef engine het volgende:
[..]aardig!
Best tevreden met m'n appartement maar tuintje mis ik wel.
They woke up several hours agoquote:Op zondag 31 mei 2020 13:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.
[..]
Nee, ik doe niet alles voor geld
Ik heb er ook geen moeite mee om op een zondag te werken (doe dat toch al jaren)
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....
Deze man weet! Zondag is dubbel tariefquote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.
Hier enigszins achterstallig onderhoudquote:Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!
Onderbuurman heeft dus wel een tuintje. Heeft de afgelopen 3 jaar 1x buiten gezeten
Dat is wel altijd lekkerquote:
Haha!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel altijd lekker
Heb altijd het liefst dat ze m'n vluchten op zondag boeken
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerustquote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
They woke up several hours ago
Hoe hebben die kunnen slapen dan?moet toch helemaal vol adrenaline zitten
Ja heb het nog opstaanquote:
In die stoelen geslapen hoorde ik straksquote:Op zondag 31 mei 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerust
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd![]()
https://iss-sim.spacex.com/
quote:Op zondag 31 mei 2020 16:01 schreef engine het volgende:
Is nice dat je nu bij hun ook diezelfde schermen ziet!
Heftigquote:
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!quote:
Mee eensquote:Op zondag 31 mei 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
Ja ook niet helemaal mijn kopje thee, maar er is wel genoeg andere heftige shit wat ik wel weer hartstikke gaaf vind!
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).quote:Op zondag 31 mei 2020 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stokje...heb je je vermaakt vandaag?
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, ik denk het wel. Ik denk dat de kwaliteit van vermaak beter kon. Maar ik ben in ieder geval gaan wandelen en al. En de rest op z'n tijd allemaal gedaan (in mijn geval op laag tempo i.p.v. gedreven vlot).
En jij? Ben je morgen vrij van het werk?
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel langquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??quote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je gezien? Vond het wel weer mooi. Duurde wel echt heel lang
Ja en zo rustig constantquote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tussendoor inderdaad gewoon gekookt en gegeten, maar legendarisch hè! Alleen die Dough had een wond aan zijn hoofd ofzo??
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en zo rustig constant![]()
Dat weet ik niet. Is mij niet opgevallen.
Ergens tegenaan gezweefd ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet opgevallen?? Hij zat echt de hele tijd aan zijn hoofd
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens tegenaan gezweefd ofzo![]()
Maar nee echt niet gezien. Wel nieuwsgierig nu eigenlijk.
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij kreeg zelfs een tissue van één van de mannen die daar al warenMaar mooi moment toen ze echt daadwerkelijk door die laatste 'deur' gingen
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch mooi dat je dat allemaal zo kunt volgen nu!
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief zei al dat hij dit later tegen zijn kinderen kan vertellen
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaanquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes.....vandaar nu nog wakker....en met zoonlief gekeken of die astronauten uiteindelijk iss konden betreden.....
Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezelquote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe heeft die al zin om een gezin te beginnen ja?
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Duurde best lang voordat ze dat konden doen hé, daar naar binnen gaan
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...quote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hè! Maar veiligheid boven alles....
precies....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, één verkeerde stap en je slingert zowat naar het onbekende...
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoeligquote:
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast hequote:Op zondag 31 mei 2020 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ie nog héél even geduld heeft......en hij is gelukkig nog vrijgezel
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....quote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij een vriendin had...maar heeft geen haast he
Nee ook niet. Had geen geduld meerquote:Op zondag 31 mei 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het je nog gelukt met die simulator? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar niet gelukt. Die besturing is te gevoelig
Ah.. ja kan gebeuren..jammer.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....
Snel, erbovenop!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij ook, ruim vier jaar, maar hij heeft het in februari uitgemaakt....
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2020 23:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie en waar bovenop? Jij op je vriendin toch?![]()
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd wordenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij werd verliefd op iemand anders.....is verder niks geworden, maar toen dacht hij wel: er is nog meer in het leven......
PICS?!quote:
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens isquote:
Denk ik ook welquote:Op zondag 31 mei 2020 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog jong...zal nog wel vaker verliefd worden
Al een beebje onderweg?quote:
We willen eerst verhuizen naar een betere woning, druk op zoekquote:
He flauwquote:Op zondag 31 mei 2020 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn partner het daar mee eens is
Verstandigquote:Op zondag 31 mei 2020 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We willen eerst verhuizen naar een betere woning, druk op zoek
Weet niet wat ik moet zeggenquote:
Chikie!!! Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2020 11:24 schreef Moonlight het volgende:
Toch even over kinderen
Ik ga straks mijn 4 weken oude neefje ontmoeten![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
Bier drinken in de tuinquote:
Hahahah oke oke, lekker geniet van je daggiequote:Op maandag 1 juni 2020 11:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier drinken in de tuin![]()
![]()
en even de spanning eraf halen als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
![]()
Leuk! Ga je hem ook een cadeau geven?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:24 schreef Moonlight het volgende:
Toch even over kinderen
Ik ga straks mijn 4 weken oude neefje ontmoeten![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
En wie is de gelukkige in gedachte? @Cinderelladreamer ?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier drinken in de tuin![]()
![]()
en even de spanning eraf halen als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige in gedachte? @:cinderelladreamer ?
Geef slim speelgoed, dan leren ze ook gelijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, opgestuurd haha !En ben nog bezig met een nieuw cadeau
quote:Op maandag 1 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige in gedachte? @:cinderelladreamer ?
elke nacht!quote:Op maandag 1 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar, love in the air.
@:cinderelladreamer heb je ooit gedroomd over Geerdje
Ja hij heeft al heel veel speelgoedquote:Op maandag 1 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Geef slim speelgoed, dan leren ze ook gelijk.
Haha leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja hij heeft al heel veel speelgoedik ben een olifantje aan het haken
Ja opzich welquote:
Nee niet echt. Hoe is het met jou?quote:
Ik denk van tijd tot tijd na over het leven. Wat ik allemaal heb bereikt en wat ik heb gemist.quote:
Jep zo gaat dat.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:39 schreef stokj het volgende:
Ik denk van tijd tot tijd na over het leven. Wat ik allemaal heb bereikt en wat ik heb gemist.
Maar zo gaat het.
Heb je al vrienden gemaakt met je nieuwe team waar je al een tijdje in werkt
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jep zo gaat dat.
Oh die had ik al, ik kende die mensen al. Maar heb afgelopen 2 weken heel het bedrijf gezien, want ben allround als een van de weinigen en iedereen had hulp nodig. Vanaf woensdag weer in mijn team werken
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaatquote:
Ooh gezellig! Hoop dat het door gaat.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En zou een date hebben vanavond, maar geen idee of dat doorgaat
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |