überhaupt een tuinman hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom geef je die arme man geen vrij op zondag?
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebbenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
überhaupt een tuinman hebben![]()
Oh en zoonlief is ook lyrisch enthousiast over die lancering
Oh zo snel alquote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.
Doe jij alles voor geld?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.
Heb het weer opgezetquote:
Ah okeequote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze gaan over een paar kwartier aandocken.
Je mag mijn tuin wel overnemen hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Überhaupt een tuin hebben
Nice!
[..]
Oh zo snel al
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.quote:
Nee, ik doe niet alles voor geldquote:Op zondag 31 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Doe jij alles voor geld?
Ik niet. Al heb ik er ook geen moeite mee om op zondag te werken eigenlijk
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je mag mijn tuin wel overnemen hoor
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....quote:Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef engine het volgende:
[..]aardig!
Best tevreden met m'n appartement maar tuintje mis ik wel.
They woke up several hours agoquote:Op zondag 31 mei 2020 13:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja ze zijn bijna in de baan die ze naar het ISS moet brengen en dan gaat het snel. Ze gaan zo meteen starten met de voorbereidingen en zichzelf in pakken hijsen.
[..]
Nee, ik doe niet alles voor geld
Ik heb er ook geen moeite mee om op een zondag te werken (doe dat toch al jaren)
quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind vooral het onderhoud veel werk.....zou het helemaal leeg willen trekken en betegelen, maar geen geld en geen hulp ervoor....
Deze man weet! Zondag is dubbel tariefquote:Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen alles tegenwoordig Engine. Dus als @:Amee met geld loopt te zwaaien komen de mensen daar vanzelf op af.
Hier enigszins achterstallig onderhoudquote:Op zondag 31 mei 2020 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel leuk om te doen!
Onderbuurman heeft dus wel een tuintje. Heeft de afgelopen 3 jaar 1x buiten gezeten
Dat is wel altijd lekkerquote:
Haha!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel altijd lekker
Heb altijd het liefst dat ze m'n vluchten op zondag boeken
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerustquote:Op zondag 31 mei 2020 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
They woke up several hours ago
Hoe hebben die kunnen slapen dan?moet toch helemaal vol adrenaline zitten
Ja heb het nog opstaanquote:
In die stoelen geslapen hoorde ik straksquote:Op zondag 31 mei 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze even low profile uitgerust
Neequote:Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd![]()
https://iss-sim.spacex.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |