abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193387243
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:19 schreef engine het volgende:

[..]

Heb eens tijdens het lesgeven een film opgezet "coming to america" met eddie murphy volgens mij.
Kinderen waren allemaal 13, 14 zoiets. Hardstikke leuke familie film....wel even vergeten dat er in het begin ergens meerdere blote dames staan :P
Echt gedacht dat ik ontslagen zou worden maar heeft nooit iemand iets van gezegd.
_O- Okee dan!

Ja die film....een paar weken geleden zaten buurtkinderen hier continu "GOOD MORNING NEIGHBOURS! FUCK YOU! YES! YES! FUCK YOU TOO!!!" te roepen! :')
pi_193387282
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:19 schreef engine het volgende:

[..]

Heb eens tijdens het lesgeven een film opgezet "coming to america" met eddie murphy volgens mij.
Kinderen waren allemaal 13, 14 zoiets. Hardstikke leuke familie film....wel even vergeten dat er in het begin ergens meerdere blote dames staan :P
Echt gedacht dat ik ontslagen zou worden maar heeft nooit iemand iets van gezegd.
Doet me herinneren aan groep 8 en de reactie van zo een chinoe. Hij werd door de meester voor straf op de gang gezet. Niet veel later zei de meester dat hij het over voortplanting wou hebben. Verschillen tussen jongens en meisjes en seks. Ik mocht die chinoe van de gang halen en ik vertelde hem dat de meester over seks zou gaan uitleggen.

"OOOOHHHH" kreunde die chinoe het uit, met zijn mond wijd open. Een paar dagen later had zijn moeder geklaagd dat seksuele voorlichting op die leeftijd niet nodig is en dat kinderen van nu (van toen) er zelf wel achter komen :')
pi_193387297
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:20 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Okee dan!

Ja die film....een paar weken geleden zaten buurtkinderen hier continu "GOOD MORNING NEIGHBOURS! FUCK YOU! YES! YES! FUCK YOU TOO!!!" te roepen! :')
De middelvinger van Mr. Bean is er ook zo eentje, kinderen die het nadeden.
pi_193387385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:23 schreef stokj het volgende:

[..]

Doet me herinneren aan groep 8 en de reactie van zo een chinoe. Hij werd door de meester voor straf op de gang gezet. Niet veel later zei de meester dat hij het over voortplanting wou hebben. Verschillen tussen jongens en meisjes en seks. Ik mocht die chinoe van de gang halen en ik vertelde hem dat de meester over seks zou gaan uitleggen.

"OOOOHHHH" kreunde die chinoe het uit, met zijn mond wijd open. Een paar dagen later had zijn moeder geklaagd dat seksuele voorlichting op die leeftijd niet nodig is en dat kinderen van nu (van toen) er zelf wel achter komen :')
Lol :') :D

Heb dat in groep 8 ook gehad. Vond dat heel raar...vooral ook omdat m'n leraar gewoon een walgelijke kerel was.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193387443
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef engine het volgende:

[..]

Heb dat in groep 8 ook gehad. Vond dat heel raar...vooral ook omdat m'n leraar gewoon een walgelijke kerel was.
Op de basisschool ging het er vrij normaal aan toe.
Op de middelbare school hadden we een ouwe vent uit Schotland die dat hoofdstuk oversloeg en pas in de laatste maand van het schooljaar behaldelde.
"Ja jongens, ik ga er geen doekjes om winden.......en ik ga er ook niet raar over doen......en ik ga er ook geen ontwijkende woordjes voor verzinnen zoals (hihihi) het STOKJE en (gniffel gniffel, bloos) het GAATJE, maar het gaat dus om SEKSUELE VOORTPLANTING! Zijn er alvast vragen?"
1 meisje stak haar hand op: "Meneer, wat vindt u nou van anale seks?"

_O- True story! :')
pi_193387488
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Op de middelbare school hadden we een ouwe vent uit Schotland die dat hoofdstuk oversloeg en pas in de laatste maand van het schooljaar behaldelde.
"Ja jongens, ik ga er geen doekjes om winden.......en ik ga er ook niet raar over doen......en ik ga er ook geen ontwijkende woordjes voor verzinnen zoals (hihihi) het STOKJE en (gniffel gniffel, bloos) het GAATJE, maar het gaat dus om SEKSUELE VOORTPLANTING! Zijn er alvast vragen?"

_O- _O-
Ik wil zijn antwoord weten :P
pi_193387508
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef engine het volgende:

[..]

Ik kan me het verhaal zelf niet meer herinneren maar weet wel dat aan het eind van dat jaar er een 3-daagse kamp was waarbij op de tweede avond een 'disco'. Daar werd natuurlijk ook geschuifeld. Eén koppel had het zo leuk met elkaar dat ze in de nacht naar de douche gingen en daar los gingen. Een paar maanden later zag ik een van zijn beste vrienden en die vertelde dat de pa van dat meisje stennis was lopen schoppen omdat die meid zwanger was geworden tijdens kamp _O- _O- _O-
pi_193387511
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_193387513
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:34 schreef engine het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik wil zijn antwoord weten :P
Meteen blozend en half lachend: "Oh BAAHHHHHH! Dat is zo ONHYGIËNISCH he!"
pi_193387522
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik kan me het verhaal zelf niet meer herinneren maar weet wel dat aan het eind van dat jaar er een 3-daagse kamp was waarbij op de tweede avond een 'disco'. Daar werd natuurlijk ook geschuifeld. Eén koppel had het zo leuk met elkaar dat ze in de nacht naar de douche gingen en daar los gingen. Een paar maanden later zag ik een van zijn beste vrienden en die vertelde dat de pa van dat meisje stennis was lopen schoppen omdat die meid zwanger was geworden tijdens kamp _O- _O- _O-
:D DAAAAAAAMN!!!!!
pi_193387538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:34 schreef stokj het volgende:

[..]

wtf man _O- groep 8?

Zat toen nog in de fase handjes vasthouden volgens mij _O-
pi_193387603
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:36 schreef engine het volgende:

[..]

wtf man _O- groep 8?

Zat toen nog in de fase handjes vasthouden volgens mij _O-
Dan is Mini-ToT al een stukje verder: die knuffelt wat af met de chicks in da hood hier! B-)
pi_193387606
@stokj lijkt iets op te klaren :7 fingers crossed
pi_193387609
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan is Mini-ToT al een stukje verder: die knuffelt wat af met de chicks in da hood hier! B-)
Playaaah! :D
pi_193387636
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:39 schreef engine het volgende:

[..]

Playaaah! :D
Echt wel!
Eind van de middag ook, toen hij strontchagrijnig van zijn middagdutje naar buiten kwam zwalken: komen 2 chicks op hun bike aangereden:
"Mag ik hem vasthouden?"
- "Ik ook! Ik ook! Ik wil hem ook vasthouden!"

_O- (Eentje is net 3 en de ander wordt binnenkort 4. Zo ongeveer 2x zijn leeftijd dus! :T )
pi_193387710
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Echt wel!
Eind van de middag ook, toen hij strontchagrijnig van zijn middagdutje naar buiten kwam zwalken: komen 2 chicks op hun bike aangereden:
"Mag ik hem vasthouden?"
- "Ik ook! Ik ook! Ik wil hem ook vasthouden!"

_O- (Eentje is net 3 en de ander wordt binnenkort 4. Zo ongeveer 2x zijn leeftijd dus! :T )
:D :D

Oh mini valt dus op ouder? :T
pi_193387726
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef engine het volgende:

[..]

:D :D

Oh mini valt dus op ouder? :T
_O- Ja want wat jonger is, kan nog niet eens lopen! _O-
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:45:51 #168
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193387757
friet gegeten lockdown maakt me viesdik.
Gelieve verwijderen
pi_193387779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef Fernweh het volgende:
:W Hee man!

Je gaat niet ff wat te vreten scoren in de supermarkt?
Hier is een deel van de noodvoorraad al op, en in de rest hebben we nauwelijks zin! _O- :')
pi_193387795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef Fernweh het volgende:
Hey! :)

Eet je iedere dag friet dan? :P
pi_193387841
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:47 schreef engine het volgende:

[..]

Hey! :)

Eet je iedere dag friet dan? :P
Of soms voor de afwisseling ook patat? :P
pi_193387848
BBQ Gehad ! amen !
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_193387858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:50 schreef Moonlight het volgende:
BBQ Gehad ! amen !
Nice, nice!
Wat voor beesten lagen er op?
pi_193387867
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Of soms voor de afwisseling ook patat? :P
Nee dat lust ik niet :P
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:52:02 #175
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_193387879
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:46 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Hee man!

Je gaat niet ff wat te vreten scoren in de supermarkt?
Hier is een deel van de noodvoorraad al op, en in de rest hebben we nauwelijks zin! _O- :')
Hmm ik ga af en toe naar buiten. Maar de supermarkt is aids. Mensen hijgen in je nek. Maar het ergste van alles ze hebben bijna alle bonen behalve Aziatische rode bonen. De klootzakken.
Gelieve verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')