quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb eens tijdens het lesgeven een film opgezet "coming to america" met eddie murphy volgens mij.
Kinderen waren allemaal 13, 14 zoiets. Hardstikke leuke familie film....wel even vergeten dat er in het begin ergens meerdere blote dames staan![]()
Echt gedacht dat ik ontslagen zou worden maar heeft nooit iemand iets van gezegd.
Doet me herinneren aan groep 8 en de reactie van zo een chinoe. Hij werd door de meester voor straf op de gang gezet. Niet veel later zei de meester dat hij het over voortplanting wou hebben. Verschillen tussen jongens en meisjes en seks. Ik mocht die chinoe van de gang halen en ik vertelde hem dat de meester over seks zou gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb eens tijdens het lesgeven een film opgezet "coming to america" met eddie murphy volgens mij.
Kinderen waren allemaal 13, 14 zoiets. Hardstikke leuke familie film....wel even vergeten dat er in het begin ergens meerdere blote dames staan![]()
Echt gedacht dat ik ontslagen zou worden maar heeft nooit iemand iets van gezegd.
De middelvinger van Mr. Bean is er ook zo eentje, kinderen die het nadeden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja die film....een paar weken geleden zaten buurtkinderen hier continu "GOOD MORNING NEIGHBOURS! FUCK YOU! YES! YES! FUCK YOU TOO!!!" te roepen!
Lolquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan groep 8 en de reactie van zo een chinoe. Hij werd door de meester voor straf op de gang gezet. Niet veel later zei de meester dat hij het over voortplanting wou hebben. Verschillen tussen jongens en meisjes en seks. Ik mocht die chinoe van de gang halen en ik vertelde hem dat de meester over seks zou gaan uitleggen.
"OOOOHHHH" kreunde die chinoe het uit, met zijn mond wijd open. Een paar dagen later had zijn moeder geklaagd dat seksuele voorlichting op die leeftijd niet nodig is en dat kinderen van nu (van toen) er zelf wel achter komen
Op de basisschool ging het er vrij normaal aan toe.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Heb dat in groep 8 ook gehad. Vond dat heel raar...vooral ook omdat m'n leraar gewoon een walgelijke kerel was.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de basisschool ging het er vrij normaal aan toe.
Op de middelbare school hadden we een ouwe vent uit Schotland die dat hoofdstuk oversloeg en pas in de laatste maand van het schooljaar behaldelde.
"Ja jongens, ik ga er geen doekjes om winden.......en ik ga er ook niet raar over doen......en ik ga er ook geen ontwijkende woordjes voor verzinnen zoals (hihihi) het STOKJE en (gniffel gniffel, bloos) het GAATJE, maar het gaat dus om SEKSUELE VOORTPLANTING! Zijn er alvast vragen?"
1 meisje stak haar hand op: "Meneer, wat vindt u nou van anale seks?"True story!
Ik kan me het verhaal zelf niet meer herinneren maar weet wel dat aan het eind van dat jaar er een 3-daagse kamp was waarbij op de tweede avond een 'disco'. Daar werd natuurlijk ook geschuifeld. Eén koppel had het zo leuk met elkaar dat ze in de nacht naar de douche gingen en daar los gingen. Een paar maanden later zag ik een van zijn beste vrienden en die vertelde dat de pa van dat meisje stennis was lopen schoppen omdat die meid zwanger was geworden tijdens kampquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Heb dat in groep 8 ook gehad. Vond dat heel raar...vooral ook omdat m'n leraar gewoon een walgelijke kerel was.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de basisschool ging het er vrij normaal aan toe.
Op de middelbare school hadden we een ouwe vent uit Schotland die dat hoofdstuk oversloeg en pas in de laatste maand van het schooljaar behaldelde.
"Ja jongens, ik ga er geen doekjes om winden.......en ik ga er ook niet raar over doen......en ik ga er ook geen ontwijkende woordjes voor verzinnen zoals (hihihi) het STOKJE en (gniffel gniffel, bloos) het GAATJE, maar het gaat dus om SEKSUELE VOORTPLANTING! Zijn er alvast vragen?"
1 meisje stak haar hand op: "Meneer, wat vindt u nou van anale seks?"True story!
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan me het verhaal zelf niet meer herinneren maar weet wel dat aan het eind van dat jaar er een 3-daagse kamp was waarbij op de tweede avond een 'disco'. Daar werd natuurlijk ook geschuifeld. Eén koppel had het zo leuk met elkaar dat ze in de nacht naar de douche gingen en daar los gingen. Een paar maanden later zag ik een van zijn beste vrienden en die vertelde dat de pa van dat meisje stennis was lopen schoppen omdat die meid zwanger was geworden tijdens kamp![]()
![]()
wtf manquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan me het verhaal zelf niet meer herinneren maar weet wel dat aan het eind van dat jaar er een 3-daagse kamp was waarbij op de tweede avond een 'disco'. Daar werd natuurlijk ook geschuifeld. Eén koppel had het zo leuk met elkaar dat ze in de nacht naar de douche gingen en daar los gingen. Een paar maanden later zag ik een van zijn beste vrienden en die vertelde dat de pa van dat meisje stennis was lopen schoppen omdat die meid zwanger was geworden tijdens kamp![]()
![]()
Dan is Mini-ToT al een stukje verder: die knuffelt wat af met de chicks in da hood hier!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
wtf mangroep 8?
Zat toen nog in de fase handjes vasthouden volgens mij
Playaaah!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Mini-ToT al een stukje verder: die knuffelt wat af met de chicks in da hood hier!
Echt wel!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Eind van de middag ook, toen hij strontchagrijnig van zijn middagdutje naar buiten kwam zwalken: komen 2 chicks op hun bike aangereden:
"Mag ik hem vasthouden?"
- "Ik ook! Ik ook! Ik wil hem ook vasthouden!"(Eentje is net 3 en de ander wordt binnenkort 4. Zo ongeveer 2x zijn leeftijd dus!
)
quote:
Hey!quote:
Nee dat lust ik nietquote:
Hmm ik ga af en toe naar buiten. Maar de supermarkt is aids. Mensen hijgen in je nek. Maar het ergste van alles ze hebben bijna alle bonen behalve Aziatische rode bonen. De klootzakken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Je gaat niet ff wat te vreten scoren in de supermarkt?
Hier is een deel van de noodvoorraad al op, en in de rest hebben we nauwelijks zin!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |