SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 29-05-2020 22:39:25 ]
Ik kan veel hebben hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wat raar staan, jij met zo'n ding in de rij in de Jumbo.
Burger King is er ook al mee bezig geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
1,5 m spikes om ook iedereen op afstand te houden
Vooral een die nieuw is en een beetje soepel rijdt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh nice
Wat voor soort fiets, sportief model of meer eh, hoe noem je dat hybride?
Is dat Hart van Nederland?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie vanavond ook fijn het nieuws gevolgd via het FvD journaal?
Die moet dan ook 1.5 meter afstand houdenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Burger King is er ook al mee bezig geweest
[ afbeelding ]
Met daarna Piets weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neen het FvD journaal!!
https://twitter.com/Sham_Ahmed_/status/1266427672357470208?s=19
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Met daarna Piets weer
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die arme man kwijnt nu weg bij Omroep Max![]()
Valt me wel tegen altijd hoe duur eigenlijk een echt nieuwe fiets is, ook gewoon een normale batavus oid.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral een die nieuw is en een beetje soepel rijdt.![]()
Stevige banden vind ik ook belangrijk. Je hebt zo'n soort dat niet zo gauw lek raakt.
Bedoel ook meer "nieuw" in de zin van niet al te oud en vergaan. Dan maakt het me niet veel uit of die dan tweedehands is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt me wel tegen altijd hoe duur eigenlijk een echt nieuwe fiets is, ook gewoon een normale batavus oid.
Heb denk ik alleen maar tweedehands fietsen gekocht.
Nja wel heerlijk fietsje dan om door de binnenstad mee te gaan en gwn daar te parkeren in utrecht en buiten te laten staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel ook meer "nieuw" in de zin van niet al te oud en vergaan. Dan maakt het me niet veel uit of die dan tweedehands is.
Ik rij nu op een gammele bak die ik al 12 jaar heb en toen al meerdere eigenaars heeft gehad.
Hatari waren hun tijd ver vooruitquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik gewoon deze op gaan doen?
In andere steden heb je wel een fiets?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb atm niet eens een fiets 😤 (in rotterdam)
Ik heb in utrecht en den haag wel een fiets achter gelaten ja toen ik daar weggingquote:
In elke stad een andere schat, maar dan met fietsenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb in utrecht en den haag wel een fiets achter gelaten ja toen ik daar wegging
Maar in zeeland heb ik een best mooie fiets
Jij weet 😏😏😏quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In elke stad een andere schat, maar dan met fietsen
Oh maar ik vind altijd wel veilige parkeermogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja wel heerlijk fietsje dan om door de binnenstad mee te gaan en gwn daar te parkeren in utrecht en buiten te laten staan.
Maar om daar ff op te gaan rijden is ook niks nee
Ik heb atm niet eens een fiets 😤 (in rotterdam)
quote:
Je was 0.0 bang????quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar ik vind altijd wel veilige parkeermogelijkhedenEen goed slot doet ook al wonderen.
Al was ik inderdaad wel altijd 0,0 bang dat dat ding gestolen zou worden inderdaadGelijk een excuus om een nieuwe te kopen!
Ah, maar zolang je je maar redt is dat prima toch
Ja maar daar fiets je ook snel doorheen hoor, die schatten!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In elke stad een andere schat, maar dan met fietsen
Ik heb soms zo mijn eigen uitdrukkingenquote:
Ja één ritje en klaarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar daar fiets je ook snel doorheen hoor, die schatten!
Oh op díe fiets!quote:
Gauw op de uitkijk voor blauw!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:10 schreef Em31 het volgende:
De vorige keer toen we zo'n interessante TT hadden werd hij veranderd.
Doet nog steeds pijn Emquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ja maar ik bedoelde jou ook niet, want jij hebt het topic juist gestartquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik zorg wel dat die autoritaire klootzakjes hier niet komen
Wat was m ook alweer?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind nog steeds dat het een prima TT was eigenlijk
Weet jij nog wat de originele TT toen was?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:10 schreef Em31 het volgende:
Als dit degene is waar Em op doelt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja die herinnering domineert m'n gedachten sowieso dagelijksquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je denkt nu terug aan een herinnering met een gagball?
Verander dat dan maar alvast.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay vanaf nu zie jij er in mijn voorstelling zo uit.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dit degene is waar Em op doelt:Oh DIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die TT valt toch reuze mee?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je denkt nu terug aan een herinnering met een gagball?
Daar loopt een lijer in een blauw shirt langs!quote:
Vind ik ook nog steeds hoor. Maar jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh DIEMaar die TT valt toch reuze mee?
Ach die blauwen willen af en toe ook gewoon een lolletjequote:
Ach jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach die blauwen willen af en toe ook gewoon een lolletje
Valt me mee dat deze nog zo lang open isquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach jaIk neem het ze niet kwalijk hoor maar het was een kwestie van smaak.
Het is vrijdag hè, de mods zitten zich wellicht ergens te bezattenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Valt me mee dat deze nog zo lang open is
Hoe denk je dat de tt tot stand kwamquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is vrijdag hè, de mods zitten zich wellicht ergens te bezatten
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de tt tot stand kwam
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31 je probeerde me nu wel heel snel van gedachten te doen veranderen. Verdacht
Cheers, mate.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de tt tot stand kwam
Goeie keusquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben voor een Hoegaarden gegaan. Lekker zomers.
Meest geschikt als mondkapjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor het beantwoorden van de vraag in de TT hangt het er wel vanaf wat de vraag precies is
Witbier op zo'n gevoelige dag als vandaag, racistquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Niceeeee cheersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
En ook nog een witte ijsbeerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Witbier op zo'n gevoelige dag als vandaag, racist
Had ook nog Leffe blond staan en pils, maar had wel zin hierin ja.quote:
Welluk?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
De avond is nog jongquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had ook nog Leffe blond staan en pils, maar had wel zin hierin ja.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En die blijft ook jong. Morgen ook gewoon nog weer arbeiden.quote:
Doe maar ffkes wisselen, Strani.quote:
Wij allemaal in de zorgen over Minnesota en jij komt doodleuk binnenlopen met je witbiertje, alsof het niks is!quote:
Ah! Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En die blijft ook jong. Morgen ook gewoon nog weer arbeiden.
Ja het nieuws is dat laatste dagen wat langs me heen gegaan. Een paar 10+ uur dagen gedraaid.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij allemaal in de zorgen over Minnesota en jij komt doodleuk binnenlopen met je witbiertje, alsof het niks is!
Lekker. Proost!quote:
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja het nieuws is dat laatste dagen wat langs me heen gegaan. Een paar 10+ uur dagen gedraaid.
Je hoofd en die lege ruimte in de prullenbak.quote:
Dit lijkt mij logistiek vrijwel onmogelijk maar ik wil wel een poging wagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hoofd en die lege ruimte in de prullenbak.
Lukt wel en nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt mij logistiek vrijwel onmogelijk maar ik wil wel een poging wagen.
Serieus, was dat een Brabantse uitdrukking?
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Zelfs mijn goudvissen kijken nog intelligenter dan jullie op dit moment. /Mijndocenteeconomieinhavo5
Ook niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank jeWel simpel pils, niets zo lekker als wat jij hebt
Avant la lettre.quote:
quote:
Smaakt primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |