Ik kreeg al een boos appje over waar de groetjes bleven inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Was vergeten de groetjes te doen deze keer, volgende keer doe ik het dubbel
Gemiddeld 4x wel. Ik ging ook wel eens 3x of 5x. Maar ik wisselde dan wel cardio en krachttraining af.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
4x!!!!!!! Jeetje dat is wel dedicated ja
Buikspieroefeningen kan je wel lekker thuis doen heb je ooj niet echt veel apparaten voor bij de basic fit iig.
Wandelen en fietsen is stiekem toch ook wel leuker buiten dan binnen, zeker met dit weer
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Was vergeten de groetjes te doen deze keer, volgende keer doe ik het dubbel
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kreeg al een boos appje over waar de groetjes bleven inderdaad
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Narrator: "Youre probably thinking how I ended up in this situation..."
omgggggquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat je 'Zalando heb' schreefGreda zit in je hoofd
twitter:NOS twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 21:28:49Indiase apen stelen bloedmonsters coronapatiënten https://t.co/QVGJQyBR5V reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik gewoon deze op gaan doen?
1,5 m spikes om ook iedereen op afstand te houdenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Die heb ik serieus ook willen bestellen, maar kon nergens
Zou toch wat raar staan, jij met zo'n ding in de rij in de Jumbo.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Die heb ik serieus ook willen bestellen, maar kon nergens
Ja ik ook wel! Al ga ik het toch nog zoveel mogelijk vermijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:25 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het in het OV per 1 juno gaat met de mondkapjes en de drukte
Dit moest ik googelenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:27 schreef skysherrif het volgende:
Zou een gagball tellen als mondkapje
K vraag dit voor een vriend
Ik snap hem ook nu pasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat je 'Zalando heb' schreefGreda zit in je hoofd
"Wilt u nog koopzegels? "quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wat raar staan, jij met zo'n ding in de rij in de Jumbo.
Oeh nicequote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gemiddeld 4x wel. Ik ging ook wel eens 3x of 5x. Maar ik wisselde dan wel cardio en krachttraining af.![]()
Wandelen en fietsen is zeker leuk! Nu heb ik wel een rammelfiets die half uit elkaar valt, maar krijg voor mijn verjaardag een nieuwe fiets, dus ben nu al aan het kijken wat ik een beetje wil.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
1,5 m spikes om ook iedereen op afstand te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |