SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Maar ik vind het wel leuk voor Aioquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Lekker vaag gehouden. Als dit geen ramptoeristen oplevert weet ik het ook niet meer
Dan wil ik tegen die tijd geen leven om me heenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maak je maar geen illusies, je wordt het grootste deel van de tijd geleefd op zo’n huwelijksdag
Al komt het andere uiterste ook wel voor. Mensen die vooral komen om een avond te zuipen en het verder niet boeit
Oh "de" bruiloft is die van mij?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar even spammen:
Het is een nieuwe dag, dus een nieuwe gelegenheid het lied van de dag 29 mei te kiezen![]()
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Wat wilde je?quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfpromotie!
Jaaa leuk! Ik ga ook vast nadenken over leuke nummersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar even spammen:
Het is een nieuwe dag, dus een nieuwe gelegenheid het lied van de dag 29 mei te kiezen![]()
Ik claim vast het rondgooien van bloemblaadjes, dat mocht je bij mijn bruiloft ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh "de" bruiloft is die van mij?Wie wordt de gelukkige aan mijn zijde, of wordt dat een wekenlang proces met elke week een roos minder?
Loopt helemaal uit de handquote:
Je kan je al 4 jaar vol eten met popcorn sinds Trump president is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:18 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereld(sla de popcorn maar vast in)
Ik duim voor je zus en schoonzus dat ze elkaar eindelijk kunnen zienquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
Morgen weten we of het mn schoonzus lukt om naar NL te komen!! Ik hoop het zo voor mn zus, ze zitten al ruim 3 maanden zonder elkaar. Mn zus heeft ook keihard moeten werken op de IC (en nog steeds) dus ik hoop zo dat ze nu iig met haar vrouw kan zijn als ze thuiskomt
. En ze moeten nog vieren dat de laatste scan van mn schoonzus goed was, de kanker is nog steeds niet teruggekomen
.
Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:18 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereld(sla de popcorn maar vast in)
Ik hoop het voor jullie!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
Morgen weten we of het mn schoonzus lukt om naar NL te komen!! Ik hoop het zo voor mn zus, ze zitten al ruim 3 maanden zonder elkaar. Mn zus heeft ook keihard moeten werken op de IC (en nog steeds) dus ik hoop zo dat ze nu iig met haar vrouw kan zijn als ze thuiskomt
. En ze moeten nog vieren dat de laatste scan van mn schoonzus goed was, de kanker is nog steeds niet teruggekomen
.
Ik had het net even aan. Toen zei de filmer welke restaurants er al allemaal waren afgebrandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Op die stream ziet het er echt uit als een oorloggebied. Hele winkelstraat gelooted en afgebrand, ambulances op staat. Schoten in de verte.
Wow wat veel allemaal! Ik hoop echt dat ze snel weer samen zijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
.
Oh wat goed nieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
.
Het zijn inmiddels tientallen gebouwen, dat grote gebouw is het politiebureau waar die agenten werkte.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
Wow dat over dat gebouw in de fik steken had ik nog niet meegekregenWat daar allemaal gaande is, is echt niet oké
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
@:MMF93 ik zal ook duimen voor je zus en schoonzus, hopelijk kunnen ze elkaar snel weer in de armen sluiten!
Minneapolis, echt, ik denk dat niemand goedkeurt wat die agent heeft gedaan om die man zo dood te klemmen met zijn knie.
Maar de reacties nu met plunderingen en brandstichtingen vind ik ook weer buitenproportioneel
Geweld om geweld verslaan vind ik al afschuwelijk. Ik haat dat soort activisten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
@:MMF93 ik zal ook duimen voor je zus en schoonzus, hopelijk kunnen ze elkaar snel weer in de armen sluiten!
Minneapolis, echt, ik denk dat niemand goedkeurt wat die agent heeft gedaan om die man zo dood te klemmen met zijn knie.
Maar de reacties nu met plunderingen en brandstichtingen vind ik ook weer buitenproportioneel
Dit gaat niet om discriminatie maar haat en anti sociaal, daar misbruik van maken. Nee ik kom op voor..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zijn inmiddels tientallen gebouwen, dat grote gebouw is het politiebureau waar die agenten werkte.
[..]
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.
ja, het is Rodney King all over again. Hervormingen gaan ze hier niet door krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:52 schreef Momo het volgende:
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.
quote:Kan de dood van George Floyd voor een kentering zorgen? Opvallend was de snelheid waarmee de autoriteiten reageerden. Binnen 24 uur had de burgemeester van Minneapolis de vier agenten die betrokken waren bij zijn arrestatie ontslagen. De FBI en het ministerie van Justitie hebben inmiddels een onderzoek aangekondigd. Politiecommissarissen in het hele land reageerden met afschuw op de dood van Floyd en keurden de daad van hun collega's in de scherpste bewoordingen af.
Toch zal het niet zo makkelijk zijn de scepsis weg te nemen van de Afro-Amerikaanse gemeenschap. Politiegeweld leidde de afgelopen jaren wel vaker tot grote maatschappelijke onrust, maar niet tot verregaande hervormingen. Agenten worden in de praktijk zelden veroordeeld voor buitensporig geweld. Van alle genoemde voorbeelden in dit artikel werden alleen de agenten die Walter Scott en Laquan McDonald doodschoten veroordeeld voor moord. De rest bleef op vrije voeten.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
Jaaaa mijn laptop is er![]()
![]()
![]()
En ik snap met coronamaatregelen dat ze hem niet overhandigen maar de bezorger was al weggereden toen ik de voordeur open deed, niet zo handig met zo'n duur pakket, gelukkig lag hij er nog
Officieel zou je moeten tekenen voor ontvangst met zo'n pakket.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
Jaaaa mijn laptop is er![]()
![]()
![]()
En ik snap met coronamaatregelen dat ze hem niet overhandigen maar de bezorger was al weggereden toen ik de voordeur open deed, niet zo handig met zo'n duur pakket, gelukkig lag hij er nog
Ja je kon gelukkig niet zien dat het een laptop wasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel minder ja... Dat doen ze hier ook wel eens, zelfs nog voor coronatijden. En met een laptop is het al helemaal niet handig. Maar gelukkig is het goed gegaan
Ja dat hebben ze nu in verband met corona afgeschaftquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Officieel zou je moeten tekenen voor ontvangst met zo'n pakket.
Veel plezier met je nieuwe laptop
Dat scheelt, maar dan nogquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je kon gelukkig niet zien dat het een laptop was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |