SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Maar ik vind het wel leuk voor Aioquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Lekker vaag gehouden. Als dit geen ramptoeristen oplevert weet ik het ook niet meer
Dan wil ik tegen die tijd geen leven om me heenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maak je maar geen illusies, je wordt het grootste deel van de tijd geleefd op zo’n huwelijksdag
Al komt het andere uiterste ook wel voor. Mensen die vooral komen om een avond te zuipen en het verder niet boeit
Oh "de" bruiloft is die van mij?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar even spammen:
Het is een nieuwe dag, dus een nieuwe gelegenheid het lied van de dag 29 mei te kiezen![]()
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Wat wilde je?quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zelfpromotie!
Jaaa leuk! Ik ga ook vast nadenken over leuke nummersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar even spammen:
Het is een nieuwe dag, dus een nieuwe gelegenheid het lied van de dag 29 mei te kiezen![]()
Ik claim vast het rondgooien van bloemblaadjes, dat mocht je bij mijn bruiloft ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh "de" bruiloft is die van mij?Wie wordt de gelukkige aan mijn zijde, of wordt dat een wekenlang proces met elke week een roos minder?
Loopt helemaal uit de handquote:
Je kan je al 4 jaar vol eten met popcorn sinds Trump president is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:18 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereld(sla de popcorn maar vast in)
Ik duim voor je zus en schoonzus dat ze elkaar eindelijk kunnen zienquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
Morgen weten we of het mn schoonzus lukt om naar NL te komen!! Ik hoop het zo voor mn zus, ze zitten al ruim 3 maanden zonder elkaar. Mn zus heeft ook keihard moeten werken op de IC (en nog steeds) dus ik hoop zo dat ze nu iig met haar vrouw kan zijn als ze thuiskomt
. En ze moeten nog vieren dat de laatste scan van mn schoonzus goed was, de kanker is nog steeds niet teruggekomen
.
Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:18 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereld(sla de popcorn maar vast in)
Ik hoop het voor jullie!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
Morgen weten we of het mn schoonzus lukt om naar NL te komen!! Ik hoop het zo voor mn zus, ze zitten al ruim 3 maanden zonder elkaar. Mn zus heeft ook keihard moeten werken op de IC (en nog steeds) dus ik hoop zo dat ze nu iig met haar vrouw kan zijn als ze thuiskomt
. En ze moeten nog vieren dat de laatste scan van mn schoonzus goed was, de kanker is nog steeds niet teruggekomen
.
Ik had het net even aan. Toen zei de filmer welke restaurants er al allemaal waren afgebrandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
Op die stream ziet het er echt uit als een oorloggebied. Hele winkelstraat gelooted en afgebrand, ambulances op staat. Schoten in de verte.
Wow wat veel allemaal! Ik hoop echt dat ze snel weer samen zijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
.
Oh wat goed nieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
.
Het zijn inmiddels tientallen gebouwen, dat grote gebouw is het politiebureau waar die agenten werkte.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
Wow dat over dat gebouw in de fik steken had ik nog niet meegekregenWat daar allemaal gaande is, is echt niet oké
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
@:MMF93 ik zal ook duimen voor je zus en schoonzus, hopelijk kunnen ze elkaar snel weer in de armen sluiten!
Minneapolis, echt, ik denk dat niemand goedkeurt wat die agent heeft gedaan om die man zo dood te klemmen met zijn knie.
Maar de reacties nu met plunderingen en brandstichtingen vind ik ook weer buitenproportioneel
Geweld om geweld verslaan vind ik al afschuwelijk. Ik haat dat soort activisten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:49 schreef Arizona het volgende:
@:MMF93 ik zal ook duimen voor je zus en schoonzus, hopelijk kunnen ze elkaar snel weer in de armen sluiten!
Minneapolis, echt, ik denk dat niemand goedkeurt wat die agent heeft gedaan om die man zo dood te klemmen met zijn knie.
Maar de reacties nu met plunderingen en brandstichtingen vind ik ook weer buitenproportioneel
Dit gaat niet om discriminatie maar haat en anti sociaal, daar misbruik van maken. Nee ik kom op voor..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zijn inmiddels tientallen gebouwen, dat grote gebouw is het politiebureau waar die agenten werkte.
[..]
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.
ja, het is Rodney King all over again. Hervormingen gaan ze hier niet door krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:52 schreef Momo het volgende:
Eens, de slachtoffers zijn nu vooral winkeleigenaren die hun levenswerk kapot zien gaan en daar niet geheel verzekerd voor zijn. Zag ook een filmpje dat een groep een blanke vrouw in een rolstoel mishandelen die bij een winkel was.
quote:Kan de dood van George Floyd voor een kentering zorgen? Opvallend was de snelheid waarmee de autoriteiten reageerden. Binnen 24 uur had de burgemeester van Minneapolis de vier agenten die betrokken waren bij zijn arrestatie ontslagen. De FBI en het ministerie van Justitie hebben inmiddels een onderzoek aangekondigd. Politiecommissarissen in het hele land reageerden met afschuw op de dood van Floyd en keurden de daad van hun collega's in de scherpste bewoordingen af.
Toch zal het niet zo makkelijk zijn de scepsis weg te nemen van de Afro-Amerikaanse gemeenschap. Politiegeweld leidde de afgelopen jaren wel vaker tot grote maatschappelijke onrust, maar niet tot verregaande hervormingen. Agenten worden in de praktijk zelden veroordeeld voor buitensporig geweld. Van alle genoemde voorbeelden in dit artikel werden alleen de agenten die Walter Scott en Laquan McDonald doodschoten veroordeeld voor moord. De rest bleef op vrije voeten.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
Jaaaa mijn laptop is er![]()
![]()
![]()
En ik snap met coronamaatregelen dat ze hem niet overhandigen maar de bezorger was al weggereden toen ik de voordeur open deed, niet zo handig met zo'n duur pakket, gelukkig lag hij er nog
Officieel zou je moeten tekenen voor ontvangst met zo'n pakket.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
En ik snap met coronamaatregelen dat ze hem niet overhandigen maar de bezorger was al weggereden toen ik de voordeur open deed, niet zo handig met zo'n duur pakket, gelukkig lag hij er nog
Ja je kon gelukkig niet zien dat het een laptop wasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel minder ja... Dat doen ze hier ook wel eens, zelfs nog voor coronatijden. En met een laptop is het al helemaal niet handig. Maar gelukkig is het goed gegaan
Ja dat hebben ze nu in verband met corona afgeschaftquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Officieel zou je moeten tekenen voor ontvangst met zo'n pakket.
Veel plezier met je nieuwe laptop
Dat scheelt, maar dan nogquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je kon gelukkig niet zien dat het een laptop was
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Spannend! Ik duim voor julliequote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:23 schreef MMF93 het volgende:
.
Fijn dat je je laptop hebt, maar dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Helaas niet, qua prijs was dat wel fijn geweestquote:
Ja dat dacht ik dus ook. Het is ook niet alsof ik aan een stil straatje woon waar nooit iemand komtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je je laptop hebt, maar dat kan toch niet?Als een voorbijganger je laptop pakt, dan gaat het je heel veel moeite kosten om je geld terug te krijgen, als dat überhaupt al lukt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
Middag! Ik had het gisteren niet zo meegekregen maar dit zo bekijkend krijg ik de indruk dat zoals wel vaker weer niemand gelijk heeft. De protesten en de boosheid zélf zijn absoluut gerechtvaardigd, maar zodra mensen andere onschuldigen de dupe laten worden van hun boosheid verliezen ze van veel mensen de sympathie. En dat is doodzonde want hierdoor zal de aandacht komen te liggen op het geweld, en niet op de terechte boosheid.
Jij wel toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
Middag! Ik had het gisteren niet zo meegekregen maar dit zo bekijkend krijg ik de indruk dat zoals wel vaker weer niemand gelijk heeft.
Heb ik een spannende discussie gemist?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
Middag! Ik had het gisteren niet zo meegekregen maar dit zo bekijkend krijg ik de indruk dat zoals wel vaker weer niemand gelijk heeft. De protesten en de boosheid zélf zijn absoluut gerechtvaardigd, maar zodra mensen andere onschuldigen de dupe laten worden van hun boosheid verliezen ze van veel mensen de sympathie. En dat is doodzonde want hierdoor zal de aandacht komen te liggen op het geweld, en niet op de terechte boosheid.
Situatie in Minneapolis. Net zoiets als een reltopic op een forum maar dan in het echtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik een spannende discussie gemist?
Oei.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Situatie in Minneapolis. Net zoiets als een reltopic op een forum maar dan in het echt
Het is enorm zonde inderdaad voor winkeleigenaren (vooral de kleinere zaken, zal er geen dag minder om slapen als een Wall Mart of een Target wordt gelootquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
Oh, maar dan eigenlijk ook niet want als ik gelijk heb en zeg dat niemand gelijk heeft, heb ik alsnog ongelijk. Waarmee mijn stelling wel weer klopt. Hmm...quote:
Kijk, de zwarte Amerikanen hebben mijn steun sowieso als het om dit onderwerp gaat. Maar als het gaat om buitensporig geweld zoals vannacht hebben 'ze' (tussen aanhalingsteken omdat deze groep mensen niet direct alle zwarte Amerikanen vertegenwoordigt) m'n steun niet. Mijn steun voor alle andere zwarte Amerikanen die regelmatig slachtoffer worden van discriminatie is er niet door aangetast.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is enorm zonde inderdaad voor winkeleigenaren (vooral de kleinere zaken, zal er geen dag minder om slapen als een Wall Mart of een Target wordt geloot)
Maar dit keer raken ze mijn steun niet meer kwijt, klaar mee.
Overigens die video van die CNN reporter die gearresteerd werd. Fascistisch kut land is het.
Hoelang zien we al en worden we boos om filmpjes van zwarte amerikanen die worden vermoord door agenten. En hoeveel heeft dat uiteindelijk bereikt. ALs ik een zwarte amerikaan was zou ik er nu helemaal klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, de zwarte Amerikanen hebben mijn steun sowieso als het om dit onderwerp gaat. Maar als het gaat om buitensporig geweld zoals vannacht hebben 'ze' (tussen aanhalingsteken omdat deze groep mensen niet direct alle zwarte Amerikanen vertegenwoordigt) m'n steun niet. Mijn steun voor alle andere zwarte Amerikanen die regelmatig slachtoffer worden van discriminatie is er niet door aangetast.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik ben ook niet tegen activisme maar wel tegen geweld tegen onschuldigen. Altijd, zonder uitzondering. Je kan wel zeggen 'laat Amerika maar voelen' maar wie zegt dat die winkeleigenaars überhaupt racisten zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoelang zien we al en worden we boos om filmpjes van zwarte amerikanen die worden vermoord door agenten. En hoeveel heeft dat uiteindelijk bereikt. ALs ik een zwarte amerikaan was zou ik er nu helemaal klaar mee zijn.
In zekere zin vind ik dat er best behoorlijk activistisch door ze mag worden opgetreden, laat amerika maar voelen wat hun racisme teweeg brengt.
Dat mensen hun zaak verliezen waar ze hard aan gewerkt hebben is natuurlijk vreselijk en tegen dat soort looten heb ik ook niets. Maar dat neemt niet weg dat ik ineens tegen het hele activisme ben.
Ja hiermee eens, niet winkeleigenaren en local businesses. Maar wat mij betreft mogen ze best met enig geweld een paar overheidsgebouwen bezetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik ben ook niet tegen activisme maar wel tegen geweld tegen onschuldigen. Altijd, zonder uitzondering. Je kan wel zeggen 'laat Amerika maar voelen' maar wie zegt dat die winkeleigenaars überhaupt racisten zijn?
Het was een stuk effectiever en handiger geweest als ze gewoon een aantal overheidsgebouwen hadden bezet.
Ja. Maar ook daar natuurlijk zonder buitensporig geweld. Een gemiddelde bewaker van zo'n gebouw kan er verder ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja hiermee eens, niet winkeleigenaren en local businesses. Maar wat mij betreft mogen ze best met enig geweld een paar overheidsgebouwen bezetten.
Ja dat bedoel ik, dat vreedzame protesteren heeft helaas (want dat zie ik uiteraard ook liever) geen ruk uitgehaald in Amerikaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar ook daar natuurlijk zonder buitensporig geweld. Een gemiddelde bewaker van zo'n gebouw kan er verder ook weinig aan doen.
Ergens vind ik het zorgwekkender dat zo veel op zich redelijke Amerikanen zo'n Colin Kaepernick volledig hebben afgebrand terwijl hij juist op de meest vreedzame manier protesteerde.
Nee maar geweldadig protest dus ook niet. Dus je moet dan iets nieuws proberen zoals inderdaad het bezetten van overheidsgebouwen. Laat het de mensen voelen die er ook daadwerkelijk iets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat vreedzame protesteren heeft helaas (want dat zie ik uiteraard ook liever) geen ruk uitgehaald in Amerika
Waarom met geweld? Dat lucht misschien op, maar lost het probleem niet op. Sterker nog, dat bevestigt de kwalificatie van President Trump die het over uitschot had, waardoor je de ongewenste situatie krijgt dat Trump opeens de weldenkende realist in het verhaal is, en de demonstranten de agressieve gekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja hiermee eens, niet winkeleigenaren en local businesses. Maar wat mij betreft mogen ze best met enig geweld een paar overheidsgebouwen bezetten.
Wtfquote:
Klopt. Je weet nu al dat dit allemaal een averechts effect gaat hebben en dat veel toch al racistische Amerikanen dit zien als bevestiging van hun gelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom met geweld? Dat lucht misschien op, maar lost het probleem niet op. Sterker nog, dat bevestigt de kwalificatie van President Trump die het over uitschot had, waardoor je de ongewenste situatie krijgt dat Trump opeens de weldenkende realist in het verhaal is, en de demonstranten de agressieve gekken.
Wat gaat het probleem wel oplossenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom met geweld? Dat lucht misschien op, maar lost het probleem niet op. Sterker nog, dat bevestigt de kwalificatie van President Trump die het over uitschot had, waardoor je de ongewenste situatie krijgt dat Trump opeens de weldenkende realist in het verhaal is, en de demonstranten de agressieve gekken.
Ja eens. Gewelddadig protest heeft ook niks opgeleverd, en dan raak je er gelijk ook een heleboel mensen mee die niet persé 'de vijand' zijn of überhaupt iets aan de situatie kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar geweldadig protest dus ook niet. Dus je moet dan iets nieuws proberen zoals inderdaad het bezetten van overheidsgebouwen. Laat het de mensen voelen die er ook daadwerkelijk iets aan kunnen doen.
Debat, hoor en wederhoor, wederzijds respect, geen korte lontjes, gelijkwaardige behandeling en een leider die dit alles ook aanmoedigt in plaats van voor nog meer opruiing zorgt.quote:
Ik denk dat het nu dat de emoties zo hoog zijn, vooral een kwestie is van 'wat gaat het probleem niet oplossen' en dat dan vooral niet doen.quote:
Dat ook nog eens ja... Je kunt wel uitstippelen dat je nu ook weer allemaal "Zie je wel! Zwarte Amerikanen veroorzaken het geweld in deze samenleving" argumenten gaat krijgen die nog veel aanhang zullen krijgen ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Je weet nu al dat dit allemaal een averechts effect gaat hebben en dat veel toch al racistische Amerikanen dit zien als bevestiging van hun gelijk.
Precies, en ook op lokaal niveau zorg je dan voor nog meer antipathie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja eens. Gewelddadig protest heeft ook niks opgeleverd, en dan raak je er gelijk ook een heleboel mensen mee die niet persé 'de vijand' zijn of überhaupt iets aan de situatie kunnen doen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Debat, hoor en wederhoor, wederzijds respect, geen korte lontjes, gelijkwaardige behandeling en een leider die dit alles ook aanmoedigt in plaats van voor nog meer opruiing zorgt.
Kortom: een utopie.
Ik denk/vrees niet dat dit opgelost kan en gaat worden.
Natuurlijk eens dat dit allen veel beter is. Maar ik heb die hoop nu eigenlijk wel opgegeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu dat de emoties zo hoog zijn, vooral een kwestie is van 'wat gaat het probleem niet oplossen' en dat dan vooral niet doen.
Wat het probleem wel gaat oplossen is natuurlijk enorm complex en zal niet opgelost kunnen worden in een paar dagen tijd. Iets wat zou kunnen is dat bijvoorbeeld zwarte politieagenten gaan staken tot er betere crisistraining komt voor alle agenten in de VS. Dat soort dingen.
Een snelle oplossing zal er in ieder geval niet komen nee. Hier zullen veel generaties overheen gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Debat, hoor en wederhoor, wederzijds respect, geen korte lontjes, gelijkwaardige behandeling en een leider die dit alles ook aanmoedigt in plaats van voor nog meer opruiing zorgt.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Misschien dat het over enkele generaties wel steeds minder wordt als er meer 'mokka babies' worden geboren zoals John Jones het ooit noemde in Samsam.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Hoe erg ook; het zou me niet verbazen als dit Trump juist weer een beetje lucht geeft richting de verkiezingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja... Je kunt wel uitstippelen dat je nu ook weer allemaal "Zie je wel! Zwarte Amerikanen veroorzaken het geweld in deze samenleving" argumenten gaat krijgen die nog veel aanhang zullen krijgen ook.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een snelle oplossing zal er in ieder geval niet komen nee. Hier zullen veel generaties overheen gaan.
Ik kan me voorstellen dat als je daar nu leeft echt niet zin hebt om te wachten op nog generaties lang moeten vrezen voor je leven als je wordt gearresteerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Misschien dat het over enkele generaties wel steeds minder wordt als er meer 'mokka babies' worden geboren zoals John Jones het ooit noemde in Samsam.
Nee absoluut niet, en ik snap ook wel waaróm de emoties hoog oplopen hoor. Maar ik steun het alsnog niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je daar nu leeft echt niet zin hebt op te wachten op nog generaties lang moeten vrezen voor je leven als je wordt gearresteerd.
Tuurlijk niet. De woede is zeker te begrijpen. Ik ben het alleen niet eens dat dit een betere aanpak is, en uiteindelijk gaat het erom dat het probleem wordt opgelost.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je daar nu leeft echt niet zin hebt om te wachten op nog generaties lang moeten vrezen voor je leven als je wordt gearresteerd.
Ben er bang voor jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Hoe erg ook; het zou me niet verbazen als dit Trump juist weer een beetje lucht geeft richting de verkiezingen.
Het komt eigenlijk op een perfect moment voor hem. Dit onderwerp is veel makkelijker voor hem om mee te scoren dan de economische problemen als gevolg van corona.quote:
Maar dit werkt toch averechts? Alle racisten worden nu alleen maar bevestigd in hun gedachtegoedquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je daar nu leeft echt niet zin hebt om te wachten op nog generaties lang moeten vrezen voor je leven als je wordt gearresteerd.
Ik ook, maar als de economie nog verder instort wordt het wel zorgwekkend voor hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga eigenlijk sowieso al wel uit van nog 4 jaar Trump hoor
Eigenlijk heb ik hier maar 1 reactie op 'nou en'quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dit werkt toch averechts? Alle racisten worden nu alleen maar bevestigd in hun gedachtegoed
Nou precies, of andere dingen die de samenleving ontwrichten zoals het bezetten van openbaar vervoer en wegen. Normaal ben ik daar ook geen voorstander van maar in dit geval zou ik daar dan nog wel begrip voor hebben. Mits geweldloos.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Em31 het volgende:
Dat knielen tijdens het volkslied was al zoooooooooo verschrikkelijk erg, laat staan dit.
Ze kunnen gewoon beter met wapens voor overheidsgebouwen gaan staan, dan is er niets aan de hand.
Nou, die mensen mogen allemaal stemmen, zowel nationaal als in hun eigen staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier maar 1 reactie op 'nou en'
Ja maar dat is toch het hele probleem dat je op wilt lossen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier maar 1 reactie op 'nou en'
Ik was een beetje sarcastischquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies, of andere dingen die de samenleving ontwrichten zoals het bezetten van openbaar vervoer en wegen. Normaal ben ik daar ook geen voorstander van maar in dit geval zou ik daar dan nog wel begrip voor hebben. Mits geweldloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |