SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Same shit, different day
SC hopper present
Oehquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu met al die gesprekken over die lancering overal en nergens, moest ik plots weer denken aan het Euro Space Center in Wallonië, waar ik jaaaaaaaaaaren geleden weleens ben geweest. Daar staat deze jongen ook:
[ afbeelding ]
Nou, dan voel je je ineens klein hoor!
Is trouwens een mock-up op ware grootte.
Mooi hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu met al die gesprekken over die lancering overal en nergens, moest ik plots weer denken aan het Euro Space Center in Wallonië, waar ik jaaaaaaaaaaren geleden weleens ben geweest. Daar staat deze jongen ook:
[ afbeelding ]
Goedgekeurd vanuit Belgiëquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat meen je niet en dat weet je zelf ook wel!
Het is deze geworden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:21 schreef Strani het volgende: [..] Onmogelijke vrouw ben je, onmogelijk!! *belt z'n advocaat
kekquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
gaafquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nee we hebben met z’n allen afgesproken dat we gewoon aardig tegen jou blijven doen, dus ze weten dat het niet echt is maar eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zouden de anderen denken dat deze rivaliteit echt is?
*neemt dan toch maar een maandje SC-pauzequote:Op woensdag 27 mei 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee we hebben met z’n allen afgesproken dat we gewoon aardig tegen jou blijven doen, dus ze weten dat het niet echt is maar eigenlijk wel.
Mooi, dan kunnen we eens meemaken hoe een Strani-loze maand eruitziet!quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
*neemt dan toch maar een maandje SC-pauze
Eindelijk rust voor ons.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we eens meemaken hoe een Strani-loze maand eruitziet!
quote:
Neequote:Op woensdag 27 mei 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb jullie toch niet weg gejaagd uit jitsi?
deed je raar?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
ik ken wel het beruchte Koen-effect, als ik binnenkom gaat iedereen opeens slapenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:37 schreef F1gamer het volgende:
Ik was er maat 10 tot 15 minuten en toen ging iedereen weg.
Ohquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:37 schreef F1gamer het volgende:
Ik was er maat 10 tot 15 minuten en toen ging iedereen weg.
Nog 1 aflevering Tempation Island en dan ben ik woensdagavond vrijquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
OhJe was er gewoon laat
Als je volgende week gewoon om 20:30 komt zal je zien dat we niet wegrennen
Mooi zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering Tempation Island en dan ben ik woensdagavond vrij
Och dat doen we ook wel eens als je postquote:
ik heb een van de eerste seizoenen (Veronica destijds, of was het RTL5?) ook nog gekekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb een wansmaak qua tv programma's
Nee joh!quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
Nee joh niks wansmaak, gewoon wat je leuk vind toch!quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Trusten!quote:
We weten inmiddels dat @Redefine ook op Jitsi de ékte nachtbaggeraar is. Zonder hem geen nachtbagger.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh!Hamlapjes en ik wilden gewoon afsluiten; andere dingen te doen, moe, etc. Heeft niks met jou te maken joh!
Was leuk je nog even te spreken!
Haha jaaaquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat @:Redefine ook op Jitsi de ékte nachtbaggeraar is. Zonder hem geen nachtbagger.
veteraan als in aanwezig vanaf begin?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaaaEn hij is ook samen met Roger de nachtbagger-veteraan van deze SC, dus niet verwonderlijk!
Vooral vorige week was het erg, maar ja, toen moesten we de hele discussie van de week daarvoor herhalen aangezien @Aoibhin de week daarvoor die discussie wel fysiek, maar niet geestelijk had meegemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat @:Redefine ook op Jitsi de ékte nachtbaggeraar is. Zonder hem geen nachtbagger.
Da's waarquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vooral vorige week was het erg, maar ja, toen moesten we de hele discussie van de week daarvoor herhalen aangezien @:Aoibhin de week daarvoor die discussie wel fysiek, maar niet geestelijk had meegemaakt
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vooral vorige week was het erg, maar ja, toen moesten we de hele discussie van de week daarvoor herhalen aangezien @:Aoibhin de week daarvoor die discussie wel fysiek, maar niet geestelijk had meegemaakt
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Jobi lag toen te pitten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet het begin van de SC, maar wel relatief aan het begin toen ESF het hel jaar als forum bleef. Maar ik ben sinds ongeveer een jaar met nachtbagger pensioen (op een paar dagen na)quote:
Inderdaad, we zaten gewoon twee uur elkaar aan te staren. Het was echt pijnlijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]Er wordt dus niet eens fatsoenlijk doorgepraat als ik er niet ben
Vanaf het begin dat deze SC er was (nog niet zo lang ook!) waren het wel nachtbagger veteranen met hele gesprekken 's nachtsquote:
Een kringverjaardag was er niets bij?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, we zaten gewoon twee uur elkaar aan te staren. Het was echt pijnlijk
Nou vorige week lag ik ook op apegapen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Afvragend waar de ander aan dachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Af en toe was er dan wel eentje die het probeerde maar de anderen reageerden daar dan verder totaal niet opquote:
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]Er wordt dus niet eens fatsoenlijk doorgepraat als ik er niet ben
Ik sliep toch niet heel gek he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Jobi lach toen te pitten.
Ik vroeg me nog af; heb jij geen Videoland? Want Robinson keek jij ook mee toch? Dan kun je nu al die van volgende week kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Inclusief blokes kaas en zilveruitjes als snacks gok ik zo.quote:
Het is ook lastig nu je op zo’n moment niet over de vakantie of het Nederlands Elftal kan beginnenquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Af en toe was er dan wel eentje die het probeerde maar de anderen reageerden daar dan verder totaal niet op
Deze newbie heeft veel van jou gepensioneerde geleerdquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet het begin van de SC, maar wel relatief aan het begin toen ESF het hel jaar als forum bleef. Maar ik ben sinds ongeveer een jaar met nachtbagger pensioen (op een paar dagen na)
Ja en de koffie was lauw en de cake was droogquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Afvragend waar de ander aan dacht
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en de koffie was lauw en de cake was droog
Er waren niet eens kaasblokjes en plakjes worstquote:
Gelukkig kan er altijd over het weer gepraat worden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook lastig nu je op zo’n moment niet over de vakantie of het Nederlands Elftal kan beginnen
We hadden het nog wel even over het weer, dat kan gelukkig nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook lastig nu je op zo’n moment niet over de vakantie of het Nederlands Elftal kan beginnen
Ja en wij de hele avond hyper over die space launch, wordt dat ook nog eens uitgesteldquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt het stokje overgenomen inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze newbie heeft veel van jou gepensioneerde geleerd
Thanksquote:
We hebben wel even temperatuur vergeleken tussen Nederland en Spanje, maar dat was vijf keer een getal noemen en doorquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig kan er altijd over het weer gepraat worden.
Past wel bij 2020. Het jaar van het uitstel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en wij de hele avond hyper over die space launch, wordt dat ook nog eens uitgesteld
Perfect gespreksonderwerp voor als je verder niet veel met elkaar hebtquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
We hadden het nog wel even over het weer, dat kan gelukkig nog wel!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Perfect gespreksonderwerp voor als je verder niet veel met elkaar hebt
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt het stokje overgenomen inderdaad
ik was een uur terug nog even buiten en het is nu koud, brrrrquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig kan er altijd over het weer gepraat worden.
Hier zit een Daveje in.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dat stokje koester ik! Bewaak ik met mijn leven!
Ho, ho, we hebben ook allemaal naar buiten gekeken en gerapporteerd over hoe blauw de lucht nog was!quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben wel even temperatuur vergeleken tussen Nederland en Spanje, maar dat was vijf keer een getal noemen en door
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Past wel bij 2020. Het jaar van het uitstel.
Ik had het tijdens het typen door, maar heb hem er maar in gelatenquote:
Zelfs hier zit een Daveje in, merk ik nuquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het tijdens het typen door, maar heb hem er maar in gelaten
Het is sterker dan jezelfquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs hier zit een Daveje in, merk ik nu
Daarna toch wel als een ware fokker de gordijnen dichtgedaan tegen al dat daglicht?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, ho, we hebben ook allemaal naar buiten gekeken en gerapporteerd over hoe blauw de lucht nog was!
Je leert snel!quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden wat een daveje is.
Die waren toch al láng uit elkaar!!???quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:08 schreef Fred_B het volgende:
Peter Jan Rens en Virginia zijn uit elkaar![]()
Het leek nog wel zo’n stabiele relatie vol toekomstpotentieel.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:08 schreef Fred_B het volgende:
De Telegraaf brengt het als groot nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die waren toch al láng uit elkaar!!???![]()
![]()
Uiteraard. En nu heel overprikkeld hier door al die uren extra zonlicht die ik voor niets heb moeten verdurenquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna toch wel als een ware fokker de gordijnen dichtgedaan tegen al dat daglicht?
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Telegraaf brengt het als groot nieuws
Is niks toch? Oude ziel, oude kleuter, match made in heaven! Ben echt even in mineur nu hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zat maar 43 jaar leeftijdsverschil tussen die twee.
Het was inderdaad het koppel waar we al onze hoop op hadden gevestigd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zat maar 43 jaar leeftijdsverschil tussen die twee.
ik dacht laatst dat die vent al jaren dood wasquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:08 schreef Fred_B het volgende:
Mag ook best een jaartje zijn hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn carrière wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht laatst dat die vent al jaren dood was
Ja, hij was 44 toen hij haar begon te daten. (quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is niks toch? Oude ziel, oude kleuter, match made in heaven! Ben echt even in mineur nu hoor
Ouder hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij was 44 toen hij haar begon te daten. ()
Nee dat is meer een soort lijfspreuk gewordenquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doet-ie ‘t of Doet-ie ‘t niet komt weer terug geloof ik.
Het programma bedoel ik. Zonder PJR ongetwijfeld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is meer een soort lijfspreuk geworden
Nee het hele tv-landschap verandert ook. En "vroeger" was er én minder tv-aanbod én niet van alles online te kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het programma bedoel ik. Zonder PJR ongetwijfeld.
Ik kan me ook niet voorstellen dat zoiets nu nog scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |