Ja ik vind dat dus oneerlijk, want jij zei net ook al zoiets, maar toen dacht ik, laat maar gaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar scoor ik ook altijd enorm hoogMaar dat is natuurlijk veilig voor de tv en zonder dat er iets van afhangt. Ik ben echt iemand die op het moment heel erg in de stress schiet en dan minder presteer. Echt extreme faalangst.
Ja, nou ja, okéquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Nou dat is wel minder afgesloten dan een sauna voor mijn gevoel, zou dan het gevoel hebben dat er vieze mannetjes in de duinen liggen
Ja, maar dan geven ze zichzelf ook blootquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, okéTrue. Maar vieze mannetjes kunnen ook naar de sauna gaan
Oh ik mag wél gewoon gaan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, okéTrue. Maar vieze mannetjes kunnen ook naar de sauna gaan
Maar je IQ-score gaat er wel op achteruit als je zenuwachtiger bent denk ik. Of ze moeten dat al mee hebben genomen dat er mensen door zenuwen meer fouten gaan maken, maar dan zullen de minder zenuwachtigen weer een te hoge IQ-score uit de test krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus oneerlijk, want jij zei net ook al zoiets, maar toen dacht ik, laat maar gaanMaar zenuwachtigheid zegt toch niets over jouw IQ? Je hebt toch altijd hetzelfde IQ, je scoort lager door randomstandigheden (en met een beetje geluk stelt zo'n tester je ook wel een beetje op je gemak
), maar bent daardoor niet ineens dommer
Wel deels met loopbaankeuze te maken, maar ben ook gewoon benieuwd waar precies mijn sterkte- en zwaktepunten liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Spannend! In verband met loopbaankeuze, of ergens anders om?
Als je er niet verder op in wilt gaan, ook prima hè
Nou dat zal erom spannen bij mij danquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Goeie regel: Zolang je gewicht lager is dan je IQ zit het wel goed.
Klopt, ik vind die tv-IQ-testen vaak ook erg op elkaar lijken. Als je elk jaar kijkt, dan herken je de onderdelen wel een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar die lijken elk jaar op elkaar, dus daar kun je ook echt beter in worden volgens mijIk heb echt segmenten waar ik supergoed op scoor en waar ik niet zo goed op scoor (vind ik zelf dan, is meestal alsnog bovengemiddeld
)
Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso wel de indruk dat in dit subforum veel slimme mensen zitten trouwens.
Echt heerlijk joh om dat allemaal te lezenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ook, als je ook die politieke analyses van Fred en Hamlapjes zag weer vanochtendSoort zoekt soort
Ja, zeker waar, maar ik vind daar dus wel wat van. Maar ik weet niet zo goed hoe je daar (faalangst) aan kunt werkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je IQ-score gaat er wel op achteruit als je zenuwachtiger bent denk ik. Of ze moeten dat al mee hebben genomen dat er mensen door zenuwen meer fouten gaan maken, maar dan zullen de minder zenuwachtigen weer een te hoge IQ-score uit de test krijgen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dat zal erom spannen bij mij dan
Snap ik ook welquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel deels met loopbaankeuze te maken, maar ben ook gewoon benieuwd waar precies mijn sterkte- en zwaktepunten liggen.
De enige keer dat ik een "officiële" IQ test heb gedaan met iemand die hem ook af mocht nemen, wild ik niet, was ik ENORM faalangst, mocht ik die psychologe totaal niet en was het in een kamer grenzend aan de gang waar allemaal mensen binnen kwamen (en ik heb last van omgevingsgeluiden, dus dat leidde me allemaal enorm af). Ook is er nogal met die uitslag gesjoemeld door een heel onderdeel niet mee te rekenen, dus ben ook wel benieuwd hoe ik nu officieel zou scoren.
Haha, ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, ik vind die tv-IQ-testen vaak ook erg op elkaar lijken. Als je elk jaar kijkt, dan herken je de onderdelen wel een beetjeEn een echte IQ-test ziet er ook wel wat anders uit, ook al testen ze dezelfde vaardigheden.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Stress.Alles gaat mis
Mwe
![]()
*sluipt weer weg*
Guaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Stress.Alles gaat mis
Mwe
![]()
*sluipt weer weg*
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Stress.Alles gaat mis
Mwe
![]()
*sluipt weer weg*
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dat zal erom spannen bij mij dan
Klopt precies dus!quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik heb even gekeken welk "niveau" hoort bij mijn gewicht.
Ik zou nog niet eens zwakbegaafd zijn maar een verstandelijke beperking hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |