haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👊quote:
💪💪💪💪💪💪💪😡quote:
Girl💋❤quote:
Ak😡quote:
Okquote:
?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.
Niet dusquote:
Ja wat jij wil akquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:51 schreef manmethetplan het volgende:
[..]Ow dat zijn andere balletjes dan die ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke bedoelde jij dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dat zijn andere balletjes dan die ik bedoel.
Denk even bier halenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:55 schreef aKboR het volgende:
@:haags_kwartiertje heeft er schijt aan en is vertrokken??
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Speelgoed.
Ging bij mij vaak mis.![]()
https://www.nature4kids.eu/product/klikklak-ballen/
quote:Kinderen houden van ballen, net als volwassenen. Ze hebben gewoon iets extra’s.
Welke link?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sebbe heb je de link gevonden,?
Die je mij steeds gaf die man vertelde mooie verhalen ectquote:
geklikt en gelachen, klassiekertquote:
Zoek op YouTube danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die je mij steeds gaf die man vertelde mooie verhalen ect
Die man is wel een terugkerend fenomeen gebleken jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:59 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
geklikt en gelachen, klassiekert
Ga zelf zoeken thnx weet nu hoequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zoek op YouTube danExurb1a
[..]
Die man is wel een terugkerend fenomeen gebleken ja
YW, hij heeft nog veel meer interessante filmpjes, maar ik heb ze allemaal al gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken thnx weet nu hoe
Ik.ga kijken nu dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
YW, hij heeft nog veel meer interessante filmpjes, maar ik heb ze allemaal al gezien
Avviciquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga nu die docu kijken, die is denk ik wel genoeg geladen. Arrivederci.
Niet binnenlaten, je weet het maar nooit om deze tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:10 schreef aKboR het volgende:
koelere voel er weer een aan de poort kloppen
nee het is er een die eruit wilquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet binnenlaten, je weet het maar nooit om deze tijd.
Precies maar laatste dagen vakerquote:
Goed voor de punten? of doet dat er niet echt toe?quote:
Als we elkaar nu gunnen wel en deden wequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed voor de punten? of doet dat er niet echt toe?
Ik.ook.noet maar gun wel ga niet kei hard blokkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:20 schreef aKboR het volgende:
ik speel niet samen
Nooit gedaan en begin er ook niet aan
Ja maar om.nu te gaan spammen.normaal geef ik iedereen antwoordquote:
Ow had ik.niet doorquote:
Kerelquote:
😁quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:25 schreef aKboR het volgende:
wordt je geblokt op je verjaardag mario![]()
Van je vrienden moet je het hebben
Thnxquote:
Haha ja zo schrijft mario het ongquote:
Goede zaken gedaan vannachtquote:
DT gepaktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goede zaken gedaan vannacht
Ja jij ookquote:
Geen ideequote:
👍quote:
👍👍👍quote:
Uit puilen zakken😁quote:
Hebber nog liggen hier denk van jaar terug😳quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:33 schreef aKboR het volgende:
Zo jammer voordat ik ze inplaktheb is AH gestopt met zegelboekjes
Ga met de tijd meequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:33 schreef aKboR het volgende:
Zo jammer voordat ik ze inplaktheb is AH gestopt met zegelboekjes
Moet ik ze maar keer opzoekenquote:
Echt hequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:37 schreef manmethetplan het volgende:
De technologie van tegenwoordig!!!!11!1!11221???!!!
Doei murpquote:
Trusten akquote:
Nou die docu is tot nu toe ook een hele serie bekende open deuren intrappen. Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:37 schreef manmethetplan het volgende:
De technologie van tegenwoordig!!!!11!1!11221???!!!
Graag gedaanquote:
Kom je uit het oosten?quote:
?quote:
De enige hardstyle die ik kan tolereren is Zatoxquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hardstyle pompen uit die speakers!!! Ze kunnen je niet pakken als je te snel bent.
Da Tweekazquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
De enige hardstyle die ik kan tolereren is Zatox
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen stijl.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef manmethetplan het volgende:
spotify:track:2kKFtrtsn8GsG2cpHtxgtR
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef manmethetplan het volgende:
spotify:track:2kKFtrtsn8GsG2cpHtxgtR
Herkenbare strugglequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
genoeg kansen gemist in mijn leven. Van de meeste geen spijt gehad.
oh hij heeft al 1 puntquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:58 schreef aKboR het volgende:
hmmm laat jim nou is een keer een minuutje lopen
kliekjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt? Had ik maar wat meer m'n best gedaan om in het kliekje te passen
'Winkels zoals Mediamarkt en Ikea komen met DTS-top100-only prijzen.'quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:03 schreef aKboR het volgende:
ja maar baas ik sta in de #100 van DTS..
Baas: Vooruit dan maar neem een extra koffiebreak.
Je mag al blij zijn dat je gratis naar het toilet kunt in de treinquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:04 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
'Winkels zoals Mediamarkt en Ikea komen met DTS-top100-only prijzen.'
Dat ding is toch altijd bezetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat je gratis naar het toilet kunt in de trein
Jeetje wat ben je paranoïde zeg. Je ziet spoken denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:07 schreef aKboR het volgende:
En @:SuperwormJim beleefdheidsbezoekje of had er weer iemand geklaagd niet te kunnen scoren
zuigen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ooh Oké, het had wat weg van zuigen, maar gelukkig zit ik er naast.
Je zo etterig uitlokken dat je dingen doet die niet leuk zijn of weggaatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef manmethetplan het volgende:
Wat is 'zuigen' in forum termen dan?
bloed onder je nagels weghalen ideequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef manmethetplan het volgende:
Wat is 'zuigen' in forum termen dan?
Heb je ook voorbeelden uit de praktijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je zo etterig uitlokken dat je dingen doet die niet leuk zijn
Ahaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Je zo etterig uitlokken dat je dingen doet die niet leuk zijn
Nou Sebbe kom er maar in...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je ook voorbeelden uit de praktijk?
ik observeer alleen maarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vroeg het juist aan jou. Jij lijkt de expert te zijn op dat gebied
Kom je echt uit 1959 trouwens?quote:
Rood! KOEKOEK!quote:
omdat dat op je profiel staatquote:
Dan zal ik eigenlijk meneer moeten zeggenquote:
Zeg gaan wij ff niet een Oostenrijkse man citerenquote:
Wat heeft dit ook met Meiland te makenquote:
niets maar dan ook helemaal niets..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:23 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Wat heeft dit ook met Meiland te maken
Wiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:23 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Wat heeft dit ook met Meiland te maken
Wijnen! Wijnen!quote:
Mario is ook verdacht stil trouwens...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nog nooit van gehoord. Ik ken alleen Mario
Is jarig misschien visite??quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:26 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Mario is ook verdacht stil trouwens...
Block? sorry wat is blocken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is jarig misschien visite??
maar hij wordt ook constant geblockt..
zelfs door mensen die claimen hem aardig en lief te vinden.
Namen en rugnummers chef, dat beschuldigen, maar niet beschuldigen begint een beetje vervelend te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is jarig misschien visite?? maar hij wordt ook constant geblock.. zelfs door mensen die claimen hem aardig en lief te vinden.
Voel jij je aangesproken danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Namen en rugnummers chef, dat beschuldigen, maar niet beschuldigen begint een beetje vervelend te worden.
Je bedoeld na hem posten of wat?quote:
ja zodat hij geen punten kan scoren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:29 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Je bedoeld na hem posten of wat?
Nee, maar je roept heel veel, maar zegt bijzonder weinig. Zeg waar het op staat Hans, wie zou hem al dan niet blokken terwijl ze hem aardig vinden?quote:
Nou ja ik 'blok' hem dan niet expres. Niemand blok ik trouwens expres.quote:
Precies. Ik dus ook niet, we zijn gewoon gezellig aan het kletsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:31 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Nou ja ik 'blok' hem dan niet expres. Niemand blok ik trouwens expres.
Wie heeft het over een ze (als in vrouwelijk)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, maar je roept heel veel, maar zegt bijzonder weinig. Zeg waar het op staat Hans, wie zou hem al dan niet blokken terwijl ze hem aardig vinden?
Wat een bitterzoete ironie. Ondanks dat je het nog steeds vertikt om namen en rugnummers te verbinden aan deze vergezochte aantijgingen, weet ik wel weer genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:31 schreef aKboR het volgende:
maar loop dan niet te roepen dat je iemand punten moet gunnen (wat in mijn ogen niet zo is) en iemand die je je vriend noemt constant blokken en anderen niet
Ik weet wel wie het in elk geval nergens over heeft. Jij. Jij hebt het echt nergens over.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wie heeft het over een ze (als in vrouwelijk)
Gewoon een kwestie van (terug)lezen.. en opletten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een bitterzoete ironie. Ondanks dat je het nog steeds vertikt om namen en rugnummers te verbinden aan deze vergezochte aantijgingen, weet ik wel weer genoeg
Ahaaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van (terug)lezen.. en opletten.
ik vind het niet bepaald ongezellig hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:33 schreef manmethetplan het volgende:
nou jongens laten we het gezellig houden.
Oke maar het lijkt allemaal zo passive aggressivequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik vind hwet niet bepaald ongezellig hoor.
Welkom op FOK! DTSquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:35 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Oke maar het lijkt allemaal zo passive aggressive
quote:
Waardeloosquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar de strijd hier laat het momenteel niet toe gok ik.
zondag bloedige zondagquote:
Ken je U2 niet?quote:
Ja het is wel iets met inhoud en dat is vreemd tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als Faouzia het niet geschreven en/of gezongen heeft zal 't wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |