Block? sorry wat is blocken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is jarig misschien visite??
maar hij wordt ook constant geblockt..
zelfs door mensen die claimen hem aardig en lief te vinden.
Namen en rugnummers chef, dat beschuldigen, maar niet beschuldigen begint een beetje vervelend te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Is jarig misschien visite?? maar hij wordt ook constant geblock.. zelfs door mensen die claimen hem aardig en lief te vinden.
Voel jij je aangesproken danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Namen en rugnummers chef, dat beschuldigen, maar niet beschuldigen begint een beetje vervelend te worden.
Je bedoeld na hem posten of wat?quote:
ja zodat hij geen punten kan scoren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:29 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Je bedoeld na hem posten of wat?
Nee, maar je roept heel veel, maar zegt bijzonder weinig. Zeg waar het op staat Hans, wie zou hem al dan niet blokken terwijl ze hem aardig vinden?quote:
Nou ja ik 'blok' hem dan niet expres. Niemand blok ik trouwens expres.quote:
Precies. Ik dus ook niet, we zijn gewoon gezellig aan het kletsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:31 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Nou ja ik 'blok' hem dan niet expres. Niemand blok ik trouwens expres.
Wie heeft het over een ze (als in vrouwelijk)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, maar je roept heel veel, maar zegt bijzonder weinig. Zeg waar het op staat Hans, wie zou hem al dan niet blokken terwijl ze hem aardig vinden?
Wat een bitterzoete ironie. Ondanks dat je het nog steeds vertikt om namen en rugnummers te verbinden aan deze vergezochte aantijgingen, weet ik wel weer genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:31 schreef aKboR het volgende:
maar loop dan niet te roepen dat je iemand punten moet gunnen (wat in mijn ogen niet zo is) en iemand die je je vriend noemt constant blokken en anderen niet
Ik weet wel wie het in elk geval nergens over heeft. Jij. Jij hebt het echt nergens over.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wie heeft het over een ze (als in vrouwelijk)
Gewoon een kwestie van (terug)lezen.. en opletten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een bitterzoete ironie. Ondanks dat je het nog steeds vertikt om namen en rugnummers te verbinden aan deze vergezochte aantijgingen, weet ik wel weer genoeg
Ahaaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van (terug)lezen.. en opletten.
ik vind het niet bepaald ongezellig hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:33 schreef manmethetplan het volgende:
nou jongens laten we het gezellig houden.
Oke maar het lijkt allemaal zo passive aggressivequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik vind hwet niet bepaald ongezellig hoor.
Welkom op FOK! DTSquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:35 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Oke maar het lijkt allemaal zo passive aggressive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |