SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Zo zie je maar dat een crisis ook mooie dingen kan brengenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een jaar geleden stond ook FvD nog zo hoog, dat kan je je nu ook al niet meer voorstellen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een crisis ook mooie dingen kan brengen
Ja hoor, je bent er helemaal klaar voor nuquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat het voor de tweede keer gelukt is een nieuw topic te openen? Ik begon hem weer even te knijpen haha
Nog niet, maar nu je het zegt...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben die buur en jij al afgesproken om balletjes uit de spaghetti met de neus naar elkaar te duwen?
En zo zijn er wel meer dingen. Dat Earth Overshoot Day zal dit jaar ook wel veel later komen dan normaal. En ook op persoonlijk gebied haal ik er toch nog wel positiviteit uit: toch weer een kans kunnen creëren om m'n bachelor in drie jaar te halen in plaats van vier dus naast alle narigheid zorgt het ook echt voor wat mooie dingen. Positief denken heet datquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een crisis ook mooie dingen kan brengen
Je doet het goed hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat het voor de tweede keer gelukt is een nieuw topic te openen? Ik begon hem weer even te knijpen haha
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo zijn er wel meer dingen. Dat Earth Overshoot Day zal dit jaar ook wel veel later komen dan normaal. En ook op persoonlijk gebied haal ik er toch nog wel positiviteit uit: toch weer een kans kunnen creëren om m'n bachelor in drie jaar te halen in plaats van vier dus naast alle narigheid zorgt het ook echt voor wat mooie dingen. Positief denken heet dat
Ik dacht dat er nog twee waren en toen had ik plots de laatste en toen chaos. Maar het is minder moeilijk dan het lijkt hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor!![]()
Ik dacht de eerste keer ook dat ik het compleet zou verneuken
Al ben ik dat vooral later gaan doen door de hele tijd te vergeten dat ik de lapo had![]()
Zou heel mooi zijn als je dat lukt!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zo zijn er wel meer dingen. Dat Earth Overshoot Day zal dit jaar ook wel veel later komen dan normaal. En ook op persoonlijk gebied haal ik er toch nog wel positiviteit uit: toch weer een kans kunnen creëren om m'n bachelor in drie jaar te halen in plaats van vier dus naast alle narigheid zorgt het ook echt voor wat mooie dingen. Positief denken heet dat
En waar blijft jouw Doutzen-geïnspireerde filmpje?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook hoorHet is natuurlijk een ellendige achtergrond maar ik heb zelf ook genoeg positiefs kunnen ontdekken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor!![]()
Ik dacht de eerste keer ook dat ik het compleet zou verneuken
Al ben ik dat vooral later gaan doen door de hele tijd te vergeten dat ik de lapo had![]()
Waar ging dat ook al weer over?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En waar blijft jouw Doutzen-geïnspireerde filmpje?
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog twee waren en toen had ik plots de laatste en toen chaos. Maar het is minder moeilijk dan het lijkt hahaha
Het is anders knap lastig om een Aoibhinnetje te pullen én te kijken waar die posts terecht komen en dat allemaal op razend tempo!quote:
Doutzen had een filmpje geplaatst op Instagram waarin ze in geuren en kleuren corona uitgebreid ging bedanken voor zoveel mooisquote:
Ohhh ja ik dacht daar nog aan bij het plaatsen van m'n post maar kon me niet herinneren wie dat was geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doutzen had een filmpje geplaatst op Instagram waarin ze in geuren en kleuren corona uitgebreid ging bedanken voor zoveel moois
Nou, je kunt altijd bij me aankloppen als je een of ander vaag feitje bent vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh ja ik dacht daar nog aan bij het plaatsen van m'n post maar kon me niet herinneren wie dat was geweest
Waar liggen m'n sokken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, je kunt altijd bij me aankloppen als je een of ander vaag feitje bent vergeten
Ja dat kan ik dan weer niet weten!quote:
Ik heb er tijdens het wachten op een nieuw topic dan ook wel een paar keer om moeten lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is anders knap lastig om een Aoibhinnetje te pullen én te kijken waar die posts terecht komen en dat allemaal op razend tempo!
Neequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan weer niet weten!
Maar eh... heb je ze niet aan?
Ja het is wel een soort running gag gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het wachten op een nieuw topic dan ook wel een paar keer om moeten lachenof dat het lang duurde tot je er weer was
Maar dat is dan weer aan de andere kant van het spectrumquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doutzen had een filmpje geplaatst op Instagram waarin ze in geuren en kleuren corona uitgebreid ging bedanken voor zoveel moois
Nee?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
Sinds ze afgemaakt werd door die Italiaanse influencer post Doutzen ook bijna nooit meer iets op Instagram.
Oh ik heb dat geduld nooit en heb dan allang een DM gestuurd dat ze een beetje op moet schietenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens het wachten op een nieuw topic dan ook wel een paar keer om moeten lachenof dat het lang duurde tot je er weer was
Je kunt zo het Eurovisie podium op! Blote voeten zijn nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeHet deel van het jaar dat ik blootvoets ben in huis is vorige week aangebroken.
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer aan de andere kant van het spectrum
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb dat geduld nooit en heb dan allang een DM gestuurd dat ze een beetje op moet schieten
Nee serieus! Sinds afgelopen week weer iets meer, maar die tijd daarvoor echt bijna niets.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee?Ik volg haar verder helemaal niet. Of ben je sarcastisch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt zo het Eurovisie podium op! Blote voeten zijn nog nooit gedaan
Je moet het maar durven zeg, een Friese vrouw de mond snoeren op het internetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee serieus! Sinds afgelopen week weer iets meer, maar die tijd daarvoor echt bijna niets.
Ik denk dat altijd, een ander doet het zo welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik heb dat geduld nooit en heb dan allang een DM gestuurd dat ze een beetje op moet schieten
Haha, luilakquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat altijd, een ander doet het zo wel
Ohquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee serieus! Sinds afgelopen week weer iets meer, maar die tijd daarvoor echt bijna niets.
Zeer beschaafd!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mijn charmante voetjes(Zeer beschaafde maat 45)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het maar durven zeg, een Friese vrouw de mond snoeren op het internet
Maar dat is vaak wel zo hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat altijd, een ander doet het zo wel
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat is vaak wel zo hoorAl zijn Strani en Tim wel het fanatiekst wat dat betreft
Ik denk juist omdat ze meteen weer reacties kreeg op foto's over wat ze gezegd had. Nu is misschien iedereen het weer wat vergeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhMisschien is het haar toch wat zwaar gevallen dan, die kritiek. Al lijkt het me dan wel beter eigenlijk om gewoon door te blijven posten. Dan vergeten mensen het sneller.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het maar durven zeg, een Friese vrouw de mond snoeren op het internet
Zeg je nou dat vis een optie is?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met het liedje How much is the fucking fish.
Ja Gordon zou al helemaal effectief zijn wat dat betreft!quote:
Zo vaak doe ik dat toch niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat is vaak wel zo hoorAl zijn Strani en Tim wel het fanatiekst wat dat betreft
Ah op die manier! Al bloedt zoiets ook wel dood door er gewoon niet op te reageren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk juist omdat ze meteen weer reacties kreeg op foto's over wat ze gezegd had. Nu is misschien iedereen het weer wat vergeten.
Ik denk eerder dat Scooter een beeldje van 50 cent kapot stampt op het podiumquote:
quote:
Oh dan herinner ik me die van jou gewoon het best denk ikquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:07 schreef Em31 het volgende:
Hahaha ik moest ook zo lachen om de reactie van Guanabana toen een keer, vol ongeloof dat het weer gebeurde
Nee ik geloof jequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou bijna denken dat ik het expres doe, maar echt niet!
It’s nice to be important, but it’s more important to be nice!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:11 schreef F1gamer het volgende:
Een paar Skooter pareltjes![]()
Respect for the man in ice cream van
quote:
Dat is handig! Hoe doe je dat? Als ik achterloop heb ik vaak geen zin om terug te lezen omdat ik dan allemaal verschillende pagina's moet klikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is mijn achterlopen gewoon heel erg. Vooral ook omdat ik alles op 1 pagina heb. Dan lijkt het soms alsof ik nog een paar posts tot het einde heb, maar dat blijken er dan toch nog een heleboel te zijn
Ik waardeer het ook wel dat je echt op alles reageert. Ik lach ook weleens hardop om iemands reactie, maar als het topic dan al 30 reacties verder is, laat ik het maar zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is mijn achterlopen gewoon heel erg. Vooral ook omdat ik alles op 1 pagina heb. Dan lijkt het soms alsof ik nog een paar posts tot het einde heb, maar dat blijken er dan toch nog een heleboel te zijn
Ik heb dat altijd automatisch als ik gewoon de pagina open laat. Dan komen nieuwe berichten automatisch onderaan te staan en hoef je niet te verversen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is handig! Hoe doe je dat? Als ik achterloop heb ik vaak geen zin om terug te lezen omdat ik dan allemaal verschillende pagina's moet klikken
Endless Summer staat in mijn hardloop playlistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:11 schreef F1gamer het volgende:
Een paar Skooter pareltjes![]()
Respect for the man in ice cream van
Naast de 3 nu staat een klein blauw vakje, als je daar op klikt komt alles op één pagina!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is handig! Hoe doe je dat? Als ik achterloop heb ik vaak geen zin om terug te lezen omdat ik dan allemaal verschillende pagina's moet klikken
Meestal als ik er een dagje niet ben geweest dan reageer ik ook niet meer op allesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik waardeer het ook wel dat je echt op alles reageert. Ik lach ook weleens hardop om iemands reactie, maar als het topic dan al 30 reacties verder is, laat ik het maar zo
Ah ik dacht dat het een instelling was. Ik heb 'm nu ook al openstaan sinds begin dit topic. Splitscreen, de ene helft dit forum, de andere helft het college wat ik aan het samenvatten/leren ben. Nog anderhalf te gaan vandaagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd automatisch als ik gewoon de pagina open laat. Dan komen nieuwe berichten automatisch onderaan te staan en hoef je niet te verversen.
Tenzij je mobiel niet; dan moet je wel verversen. En als je op laptop/computer ververst krijg je ook alle aparte pagina's die er dan al gepost zijn.
Ah dat is wel de mobiel-optie inderdaad! Was die even vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Naast de 3 nu staat een klein blauw vakje, als je daar op klikt komt alles op één pagina!
Toch wel een instelling dus! Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
@:Molloot200; https://forum.fok.nl/user/edit_prefs hier kun je aangeven hoeveel posts je maximaal per pagina wel zien, heb dat gewoon op 999 staan
Fijn!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het een instelling was. Ik heb 'm nu ook al openstaan sinds begin dit topic. Splitscreen, de ene helft dit forum, de andere helft het college wat ik aan het samenvatten/leren ben. Nog anderhalf te gaan vandaag
No problemoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel een instelling dus! NiceThanks
Ik op 50 (al 15 jaar ofzo, dus ik heb altijd het idee dat iedereen dat heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
@:Molloot200; https://forum.fok.nl/user/edit_prefs hier kun je aangeven hoeveel posts je maximaal per pagina wel zien, heb dat gewoon op 999 staan
Nee zie ik ook op de laptop nuquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wel de mobiel-optie inderdaad! Was die even vergetenAl moet je dan mobiel altijd nog wel verversen voor nieuwe posts.
Handig! Ik had het ook nog op 25 staan dus meteen maar aangepast naar 999.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
Ik vind het zo gek dat als je op een link klikt die iemand stuurt, dat je dan ook hún forumweergave krijgtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik op 50 (al 15 jaar ofzo, dus ik heb altijd het idee dat iedereen dat heeft)
Officieel communicatie, maar dit is een extra vak wat ik nu volg van pedagogiekquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Ah, nou als je een vraag hebt kun je die altijd hier neerkwakken natuurlijkAl ken ik je studiegebied niet
Ik ook 25, maar ik ben nu té gewend aan 13 pagina'squote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig! Ik had het ook nog op 25 staan dus meteen maar aangepast naar 999.
Ja is echt fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar staat die op laptop dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zie ik ook op de laptop nu![]()
maar zie nu dat je het ook helemaal aan kan passen
Veel fijner dat. Gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En zonder je kleurtjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat als je op een link klikt die iemand stuurt, dat je dan ook hún forumweergave krijgtIk vind het wel lekker, zo zonder pagina's
Oh, dat heb ik ook, maar ik kan me niet herinneren dat handmatig te hebben ingesteldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Ik zie ook net dat ik blijkbaar ooit heb ingesteld dat hij het forum automatisch opent op MyAT, dat is ook een geniale zet van mezelf waarvan ik het alweer vergeten was
Ik op zich ook maar ik vind het wel een fijn idee dat ik nu niet meer hoef te zoeken op andere pagina's en zo als ik wat oudere posts wil quotenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook 25, maar ik ben nu té gewend aan 13 pagina's
Bij mij hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar staat die op laptop dan?![]()
Want ik heb het sowieso automatisch als ik niet ververs, maar bij het verversen zou het ook wel fijn zijn om gewoon 1 pagina te blijven houden.
Nee die zijn er gelukkig altijdquote:
Ja moet dus wel denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook, maar ik kan me niet herinneren dat handmatig te hebben ingesteld
Ik heb dat ook meteen maar bijgewerkt, bij mij stond het nog op Active Topics maar tegenwoordig zit ik toch alleen in ESFquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Ik zie ook net dat ik blijkbaar ooit heb ingesteld dat hij het forum automatisch opent op MyAT, dat is ook een geniale zet van mezelf waarvan ik het alweer vergeten was
Preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel fijner dat. Gaat een wereld voor je openLekker Aoibhinnetjes pullen zonder van pagina te moeten skippen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen maar bijgewerkt, bij mij stond het nog op Active Topics maar tegenwoordig zit ik toch alleen in ESF
Fijn dat je dan wat in kan halen nu!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Officieel communicatie, maar dit is een extra vak wat ik nu volg van pedagogiekWij moeten sowieso wat extra vakken volgen in onze bachelor. Daar liep ik wat mee achter maar door corona doe ik er nu dus meer en loop ik einde van dit jaar (hopelijk!) op planning weer
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
Straks weer een halfuurtje zwemmen.
Wou vanavond werkgerelateerde cursus volgen, maar ja de serie The Crown is verslavend en deze SC is verslavend.
Volgens mij heb ik dat ook. Al kijk ik nooit in MyAtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Prima prioriteitenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
Straks weer een halfuurtje zwemmen.
Wou vanavond werkgerelateerde cursus volgen, maar ja de serie The Crown is verslavend en deze SC is verslavend.
Ik moet wel van tevoren reserveren en het recreatiegedeelte is nog dicht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Daar hebben meer mensen last vanWat lekker dat het zwembad nu nog open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |