Nee zie ik ook op de laptop nuquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is wel de mobiel-optie inderdaad! Was die even vergetenAl moet je dan mobiel altijd nog wel verversen voor nieuwe posts.
Handig! Ik had het ook nog op 25 staan dus meteen maar aangepast naar 999.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
@:Molloot200; https://forum.fok.nl/user/edit_prefs hier kun je aangeven hoeveel posts je maximaal per pagina wel zien, heb dat gewoon op 999 staan
Ik vind het zo gek dat als je op een link klikt die iemand stuurt, dat je dan ook hún forumweergave krijgtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik op 50 (al 15 jaar ofzo, dus ik heb altijd het idee dat iedereen dat heeft)
Officieel communicatie, maar dit is een extra vak wat ik nu volg van pedagogiekquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Ah, nou als je een vraag hebt kun je die altijd hier neerkwakken natuurlijkAl ken ik je studiegebied niet
Ik ook 25, maar ik ben nu té gewend aan 13 pagina'squote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig! Ik had het ook nog op 25 staan dus meteen maar aangepast naar 999.
Ja is echt fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar staat die op laptop dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zie ik ook op de laptop nu![]()
maar zie nu dat je het ook helemaal aan kan passen
Veel fijner dat. Gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En zonder je kleurtjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat als je op een link klikt die iemand stuurt, dat je dan ook hún forumweergave krijgtIk vind het wel lekker, zo zonder pagina's
Oh, dat heb ik ook, maar ik kan me niet herinneren dat handmatig te hebben ingesteldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Ik zie ook net dat ik blijkbaar ooit heb ingesteld dat hij het forum automatisch opent op MyAT, dat is ook een geniale zet van mezelf waarvan ik het alweer vergeten was
Ik op zich ook maar ik vind het wel een fijn idee dat ik nu niet meer hoef te zoeken op andere pagina's en zo als ik wat oudere posts wil quotenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook 25, maar ik ben nu té gewend aan 13 pagina's
Bij mij hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar staat die op laptop dan?![]()
Want ik heb het sowieso automatisch als ik niet ververs, maar bij het verversen zou het ook wel fijn zijn om gewoon 1 pagina te blijven houden.
Nee die zijn er gelukkig altijdquote:
Ja moet dus wel denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook, maar ik kan me niet herinneren dat handmatig te hebben ingesteld
Ik heb dat ook meteen maar bijgewerkt, bij mij stond het nog op Active Topics maar tegenwoordig zit ik toch alleen in ESFquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Ik zie ook net dat ik blijkbaar ooit heb ingesteld dat hij het forum automatisch opent op MyAT, dat is ook een geniale zet van mezelf waarvan ik het alweer vergeten was
Preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel fijner dat. Gaat een wereld voor je openLekker Aoibhinnetjes pullen zonder van pagina te moeten skippen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meteen maar bijgewerkt, bij mij stond het nog op Active Topics maar tegenwoordig zit ik toch alleen in ESF
Fijn dat je dan wat in kan halen nu!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Officieel communicatie, maar dit is een extra vak wat ik nu volg van pedagogiekWij moeten sowieso wat extra vakken volgen in onze bachelor. Daar liep ik wat mee achter maar door corona doe ik er nu dus meer en loop ik einde van dit jaar (hopelijk!) op planning weer
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
Straks weer een halfuurtje zwemmen.
Wou vanavond werkgerelateerde cursus volgen, maar ja de serie The Crown is verslavend en deze SC is verslavend.
Volgens mij heb ik dat ook. Al kijk ik nooit in MyAtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is echt fijn![]()
Prima prioriteitenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
Straks weer een halfuurtje zwemmen.
Wou vanavond werkgerelateerde cursus volgen, maar ja de serie The Crown is verslavend en deze SC is verslavend.
Ik moet wel van tevoren reserveren en het recreatiegedeelte is nog dicht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Daar hebben meer mensen last vanWat lekker dat het zwembad nu nog open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |