Had ze nog een gaatje vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
Morgen naar de mond hygienist, ze komt ook uit suriname beetje streng maar soms is dat nodig
Oooh, dat is wel apartquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).
@bitterbal is een aardig pittige dame jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
PaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 september pas open is wel heel erg ver vooruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende: vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Met aangepaste maatregelen is er vast een goede oplossing te vinden in de sportscholen, naast dat sporten ook gewoon “goed” is voor de gezondheid.
Je kwam niet op mijn mooie TT af in de NWS-sc, dus ik kom maar naar jouquote:.
Ik heb daar letterlijk de fipo ...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef moemoe het volgende:
Je kwam niet op mijn mooie TT af in de NWS-sc, dus ik kom maar naar jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gewoon naakt joh kan jou het schelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Zo maar weer even douchen dan trek ik ook wat luchtigers aan
Dit geval veel voor de fun, en om weer in een goed ritme te komen.. Ik heb slechts 6.65 km gelopen, terwijl ik al meerdere Halve Marathons (21.1 km) achter mijn naam heb staan, daarom dus slechts 6.65quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel apart.
Heb je dan ook echt een bepaalde afstand afgelegd zodat het toch nog een beetje “echt” was? Of meer voor de fun zeg maar?
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer een dag dichter bij de dood.
Waarom niet nu aan beginnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellen
Pessimistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer een dag dichter bij de dood.
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?quote:
Ja of mij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?![]()
Als je geen geld hebt hoeven we het er ook niet over te hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?![]()
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, je kunt nooit weten wanneer je onder lijn 2 loopt. Maar goed, daar wil ik maar niet teveel bij stilstaan.quote:
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar bekvechten dit datquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?
Ik heb meer dan vier letters.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebben
En anders ken ik nog een bepaalde vierletterige user die graag je centen aanneemt
Ik zou het wel zuur vinden als ik het loodje leg en dan voor de kat z'n viool heb gespaard.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt nooit weten wanneer je onder lijn 2 loopt. Maar goed, daar wil ik maar niet teveel bij stilstaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebben
En anders ken ik nog een bepaalde vierletterige user die graag je centen aanneemt
Mijn vader heeft het niet nodig dus dan zou ik het aan mijn broer nalaten. Kan hij het in zijn bedrijf stoppen of zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar bekvechten dit dat
Als je iets anders wilt iig
Miep hier krijgt alles
Jawel, naar mijn vader maar daar heb ik niet echt goed contact mee, dus wil dat anders regelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?
O, dan is het wel nuttig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, naar mijn vader maar daar heb ik niet echt goed contact mee, dus wil dat anders regelen.
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het niet nodig dus dan zou ik het aan mijn broer nalaten. Kan hij het in zijn bedrijf stoppen of zo.
Als je het maar regelt voor je kind, belangrijkste voor jouquote:
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzo
Ik heb het geregeld toen we een huis kochten maar inmiddels dus kind dus andere situatie
Koos zijn broer heeft hun vader onterfd, langlopend conflict en snap hem heel goed. Was nog best ingewikkeld geloof ik maar kon wel
Nou is het aannemelijker dat die ouwe voor zijn zoon dood gaat, maar je weet het maar nooit natuurlijk
Is al geregeldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je het maar regelt voor je kind, belangrijkste voor jou
Hmm, veel meer familie heb ik niet. In het theoretische geval dat mijn vader en broer en tussenuit piepen zou ik wel regelen dat mijn spaarcentjes niet naar familie van mijn moeders kant gaan. Die etters gun ik echt niks.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzo
Ik heb het geregeld toen we een huis kochten maar inmiddels dus kind dus andere situatie
Koos zijn broer heeft hun vader onterfd, langlopend conflict en snap hem heel goed. Was nog best ingewikkeld geloof ik maar kon wel
Nou is het aannemelijker dat die ouwe voor zijn zoon dood gaat, maar je weet het maar nooit natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, veel meer familie heb ik niet. In het theoretische geval dat mijn vader en broer en tussenuit piepen zou ik wel regelen dat mijn spaarcentjes niet naar familie van mijn moeders kant gaan. Die etters gun ik echt niks.
Erfenis niet aanvaarden?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?
Heeft je vader geen uitvaartverzekering?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?
Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je vader geen uitvaartverzekering?
Dan is het niet jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik daar überhaupt niet in sta
Ja dan snap ik de keuze wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te veel gelazer met die mensen gehad.
Ja hoor, dat kan zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel goed contact had met je pa?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zeker
Maar ga jij niet goed met je vader dan?
Kindsdeel, heb je automatisch recht opquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan welkequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel goed contact had met je pa?
Niet aan het opvangcentrum voor pangolines met corona?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
ik geef alles aan mijn nichtjes en neefje
Huh, de zaak was toch van hem? Heb ik dat helemaal verkeerd onthouden dan ofzo?quote:
hmm ook verleidelijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aan het opvangcentrum voor pangolines met corona?
Donderdagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in Nederland was.
Ik heb vanaf mijn tweede een stiefpa die ik ben gaan zien als mijn echte vader. Biologische vader heb ik helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh, de zaak was toch van hem? Heb ik dat helemaal verkeerd onthouden dan ofzo?
Wat sneu zeg, klote als je relatie met een ouder of ouders zo is
Ik ga echt in full ppe outfit op de brug zitten ja :’)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je geen verplichte werkkleding met helm enzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En idd van mijn stiefpa heb ik alles overgenomen
https://www.erfrechtshulp.nl/kindsdeel-erfenis/quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm... hoe kom ik daar achter zonder in contact te komen met hem
Nee, ik heb gewoon een vieze smaak in m'n bek nuquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.erfrechtshulp.nl/kindsdeel-erfenis/
Weet je wel dat hij nog leeft?
Je kunt beneficiair erven, dan erg je onder voorwaarden dat er 'wat te halen valt'.
Details weet ik niet precies hoor, maar dat is te googlen
Koos zijn pa is een vreselijk mens, echt vreselijk, maar hij mag zijn geld wel aan ons geven als hij het graf in gaat. Zo zijn we dan ook wel weer
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een vieze smaak in m'n bek nu
Ah!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn tweede een stiefpa die ik ben gaan zien als mijn echte vader. Biologische vader heb ik helemaal niets mee.
Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voor ik wist dat hij mijn stiefvader was en niet mijn biologische.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s wel fijn, dat je het zo hebt getroffen met je stiefvader.
Klinkt alsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zijn pa is een vreselijk mens, echt vreselijk, maar hij mag zijn geld wel aan ons geven als hij het graf in gaat. Zo zijn we dan ook wel weer
Ach ik weet bijna niet beter, helemaal niet op je tweede.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Verdrietig maar soms is het nou eenmaal zo ja
Oh dan kun je gewoon blocken hoor, je hoeft niets te betalen iig als je niet wiltquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet niks van hem. Die vent is dood voor mij. En ja hij leeft nog.
Lijkt me bizar om dat te ontdekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voor ik wist dat hij mijn stiefvader was en niet mijn biologische.
Is hij een neger en jij niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voor ik wist dat hij mijn stiefvader was en niet mijn biologische.
Dat gaat vuurwerk opleveren onderlingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dan kun je gewoon blocken hoor, je hoeft niets te betalen iig als je niet wilt
Moge hij verrotten
Bij wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat vuurwerk opleveren onderling
Hij is vertrokken toen ik nog geen half jaar oud was.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me bizar om dat te ontdekken
Hahaha neequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Is hij een neger en jij niet?
(Ooit Me Myself and Irene gezien?)
En nooit meer omgekeken naar je? Dan zou hij van mij ook dood mogen vallenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is vertrokken toen ik nog geen half jaar oud was.
Die zakken er maar lekker inquote:
Klopt, en wel naar mijn zus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nooit meer omgekeken naar je?
Beste binnenkomer wel ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, en wel naar mijn zus.
Ook zoiets lulligsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beste binnenkomer wel ja.
Mn ma kwam er ook pas bij trouwen met mn pa achter.
Absurdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is vertrokken toen ik nog geen half jaar oud was.
Mijn idee, maarja...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Absurd
Kan me dat als ouder zijnde zo moeilijk voorstellen
Je eigen kindIets mooiers bestaat niet joh
Mensen zijn gestoord, maar jaquote:
quote:
Succes!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn gestoord, maar ja
Over kinderen gesproken, ik ga die van mij eens van de coronacreche halen
Dan is zo’n medaille op een virtuele manier zeker leukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit geval veel voor de fun, en om weer in een goed ritme te komen.. Ik heb slechts 6.65 km gelopen, terwijl ik al meerdere Halve Marathons (21.1 km) achter mijn naam heb staan, daarom dus slechts 6.65
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden stond er een blonde dame aan de deur. Die vroeg is moeders thuis? Ik nee die is aan t werk.
“Oh wil je zeggen dat haar zus is langs geweest?”
Bleek dat mn ma een zus heeft die 1 jaar ouder/2 jaar jonger dan mijn zus heeft.
Ik heb 1 keer in het buitenland gelopen. Wenenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is zo’n medaille op een virtuele manier zeker leuk.
Ik heb iemand in mijn familie die ook marathons loopt en vaak naar het buitenland gaat om dat te doen.
[..].
Klagen helpt.
Ja ik stond even met mijn bek vol tanden. En mn ma heeft ook wel een tijdje wtfbbq rond gelopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dan weet je toch ook even niet meer waar je het zoeken moet.
ja gewoon netto 2 eurie in het handje zo. Best primaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan is zo’n medaille op een virtuele manier zeker leuk.
Ik heb iemand in mijn familie die ook marathons loopt en vaak naar het buitenland gaat om dat te doen.
[..].
Klagen helpt.
99 op 2100, valt mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
99 mensen in kinderopvang en onderwijs besmet met corona
In de kinderopvang en het basisonderwijs zijn de afgelopen drie weken 99 medewerkers positief getest op het coronavirus. Dat meldt het RIVM.
School- en opvangmedewerkers kunnen sinds 6 mei een coronatest laten doen. Tot eind vorige week lieten 2100 medewerkers met klachten zich testen door de GGD, 59 van hen hadden het virus. Daarnaast kwamen er 40 besmettingen aan het licht via de huisarts of het ziekenhuis.
ja op 2100 met klachten. Wat is er dan met die andere 2000 aan de handquote:
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in het buitenland gelopen. Wenen![]()
![]()
99 😱.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
In de kinderopvang en het basisonderwijs zijn de afgelopen drie weken 99 medewerkers positief getest op het coronavirus. Dat meldt het RIVM.
School- en opvangmedewerkers kunnen sinds 6 mei een coronatest laten doen. Tot eind vorige week lieten 2100 medewerkers met klachten zich testen door de GGD, 59 van hen hadden het virus. Daarnaast kwamen er 40 besmettingen aan het licht via de huisarts of het ziekenhuis.
Tofquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik in Den Haag, dat was al buitenland genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Niets. Hooikoorts of zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op 2100 met klachten. Wat is er dan met die andere 2000 aan de hand
Luxemburg. 5km wedstrijd gewonnen toen. We waren daar opquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik in Den Haag, dat was al buitenland genoeg
ja krijg al trek en moet nog de afwas doen :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De zon is nog 3 uur op of zo en je hoeft toch nergens heen of wel?
Was met de atletiek vereniging + een handjevol supportersquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
99 😱.
[..]
Tof.
Met een eventuele sportclub mee of op eigen houtje?
Ik krijg ook elke keer een shirt van zo’n marathon als diegene uit mijn familie gaat. Inmiddels heb ik er best wat.
In Nederland heb ik wedstrijden gelopen in Nijmegen. Amsterdam (-Zaandam) Rotterdam, Velp. Venlo, Tilburg en Maastricht.. Naast deze regio dan..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik in Den Haag, dat was al buitenland genoeg
Nette cijfers dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Klinkt als een pornofilm?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik ging een vraag stellen aan de huismeester. En nou komt ze zo langs met het antwoord. Ik wilde net gaan koken
is ze lekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, ik ging een vraag stellen aan de huismeester. En nou komt ze zo langs met het antwoord. Ik wilde net gaan koken
Verder heb ik DtD gedaan, de rest was allemaal binnen 15km afstand van mijn huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Nederland heb ik wedstrijden gelopen in Nijmegen. Amsterdam (-Zaandam) Rotterdam, Velp. Venlo, Tilburg en Maastricht.. Naast deze regio dan..
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan-toor. Dat woord zoek ik even op. Weleens van gehoord.
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook. Eigenlijk hoefde het ook helemaal niet, maar er is een dermate groot programmeerprobleem dat we beter even met drie personen samen kunnen nadenken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.
Sinds gisteren mogen we weer naar kantoor, het gaat in shifts en niet iedereen mag er iedere dag zijn. Om die reden vroeg ik ook of het wel verstandig was als ik morgen zou komen aangezien ik niet ingedeeld ben in een van de shifts omdat ik eerder aangaf nog niet naar kantoor te willen. Maar blijkbaar is er morgen vrijwel niemand, dus dan kan het welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.
Geen groot scherm waar je dit op kunt doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds gisteren mogen we weer naar kantoor, het gaat in shifts en niet iedereen mag er iedere dag zijn. Om die reden vroeg ik ook of het wel verstandig was als ik morgen zou komen aangezien ik niet ingedeeld ben in een van de shifts omdat ik eerder aangaf nog niet naar kantoor te willen. Maar blijkbaar is er morgen vrijwel niemand, dus dan kan het wel. Hoe we samen naar één scherm gaan kijken wordt nog wel eventjes interessant ja
. We moeten ons namelijk wel gewoon aan alle RIVM-regels houden.
1 per keerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen groot scherm waar je dit op kunt doen?
Ik vraag me bij ons af hoe ze dingen als liftgebruik en toiletbezoek gaan organiseren.
Meeste bedrijven werken alweer volop met een normale bezetting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me bij ons af hoe ze dingen als liftgebruik en toiletbezoek gaan organiseren.
Ja dat wilde ik inderdaad ook voorstellen. Maar waarschijnlijk kan dat weer niet omdat een van de bazen zo ongeveer in de meetingroom woont. We gaan het zien, het blijft improviserenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is nog vrijwel iedereen thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste bedrijven werken alweer volop met een normale bezetting toch?
Ik zit op de vierde dus ik kan wel met de trap. Maar mensen op de 12e krijgen wel een uitdaging om boven te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik inderdaad ook voorstellen. Maar waarschijnlijk kan dat weer niet omdat een van de bazen zo ongeveer in de meetingroom woont. We gaan het zien, het blijft improviseren.
We zitten op de eerste verdieping, dus over liftgebruik hebben we niets gehoord omdat niemand van ons de lift gebruikt. M.b.t. de toilletten kregen we alleen dit te horen: "De toiletten zijn aangepast waardoor ze aan de buitendeur al op bezet kunnen worden gezet".
Holy shit 24 trappenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit op de vierde dus ik kan wel met de trap. Maar mensen op de 12e krijgen wel een uitdaging om boven te komen
Klopboor kan je mee in beton en steen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
wat is het verschil tussen een klopboormachine en een gewone boor?
een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopboor kan je mee in beton en steen.
Zou het niet doen nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?
Toiletbezoek ook ja?quote:
Kan ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zon klopding maakt een groot gat toch?
DtD heb ik ook gedaan in ehhm 2015 dacht ik. Die was wel erg leuk.Vooral door de IJtunnel lopen vond ik verrassend leuk. LOgisch ook, want dan ben je nog zo fris als een hoentjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder heb ik DtD gedaan, de rest was allemaal binnen 15km afstand van mijn huis.
40 procent belasting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn loonsverhoging was er ook al in meeberekendGodverdomme zeg belasting en nog wat.
Nee, de heus wel eenmalige Vredesloop.quote:
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..quote:
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.quote:
OHquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
misschien morgen weerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.
Ik snapte 'm!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
zijn ze toch allemaal die we normaal kunnen kopen/makenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
M'n studentenvereniging organiseert een activiteit "mondkapjes maken" (geen zorgen, dit is digitaal). Tof initiatief, maar ik ben bang dat enkele klunzen met hele onveilige mondkapjes gaan eindigen.
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
M'n studentenvereniging organiseert een activiteit "mondkapjes maken" (geen zorgen, dit is digitaal). Tof initiatief, maar ik ben bang dat enkele klunzen met hele onveilige mondkapjes gaan eindigen.
Daar doorheen fietsen is echt elk jaar weer heel tof!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DtD heb ik ook gedaan in ehhm 2015 dacht ik. Die was wel erg leuk.Vooral door de IJtunnel lopen vond ik verrassend leuk. LOgisch ook, want dan ben je nog zo fris als een hoentje![]()
Ga je nu weer een dag overslaan?quote:
wat is het?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is dit nu weer voor domme schroef. Die krijg ik er toch nooit uit met mijn standaard IKEA gereedschapsset
.
[ afbeelding ]
Gewoon torx, beste scroefkop die er is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is dit nu weer voor domme schroef. Die krijg ik er toch nooit uit met mijn standaard IKEA gereedschapsset
.
[ afbeelding ]
Een torxschroef volgens mij. En het ding zelf is een muurhaak voor een gitaarquote:
Yes, ik had gelijkquote:
Fuck your rules who are you to tell me, what I can and can't do? Fuck you bitch you just wanna be me.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
Teven Die Antwoord geluisterd in de auto, heerlijk
Hij staat hoog op mijn lijstje van loopjes die ik nog wil lopen... ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar doorheen fietsen is echt elk jaar weer heel tof!
Daar kan ik nu echt niet naar luisterenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
ik kan er helemaal niks meequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
Ik dacht dat moemoe een vrouw van de wereld wasquote:
I'm being blown back by my blowdryerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fuck your rules who are you to tell me, what I can and can't do? Fuck you bitch you just wanna be me.
quote:
Zo af en toe, heerlijk!quote:
ja, maar electric six is ook gewoon een top bandquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Zo af en toe, heerlijk!
Zelfde geldt voor Electric Six
Was mijn openingsdans bij mijn huwelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar electric six is ook gewoon een top band
Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel inquote:
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel in
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
En ik zit al zo vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit opquote:
Nee ik heb net nog wel een rondje gelopen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit op
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?quote:
Ja, langer hou ik het niet vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.quote:
Klein kwartiertje, maxquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?quote:
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bleef maar gillen “Zal ik jou eens een lekkere huurverhoging geven?”
Alles zit vol huehue.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?
Ik vraag dit voor een vriend...
Heel soms iets langerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?
Ik heb na het beruchte kwartiertje van vorig jaar vier weken verlof moeten opnemenquote:
Was het wel waard al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb na het beruchte kwartiertje van vorig jaar vier weken verlof moeten opnemen
Hebben we nog lang van kunnen nagenietenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Artisjokken op een pizza is toch wel zo verschrikkelijk lekker hè![]()
Bíjna net zo lekker als Haags
Maar niks is zo lekker als tonijn op een pizza.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Artisjokken op een pizza is toch wel zo verschrikkelijk lekker hè![]()
Bíjna net zo lekker als Haags
Kattenvoerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar niks is zo lekker als tonijn op een pizza.
Ja doe maar bescheiden! Zo was je laatst met DerRabbit en mij anders helemaal niet!quote:
nou..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah tegenwoordig meer funghi hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou geheim blijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja doe maar bescheiden! Zo was je laatst met DerRabbit en mij anders helemaal niet!
Deze manquote:
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?
Ansjovis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer materiaal dan op de openbare KSC server staat?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?
Op een eckte pizza hoort natuurlijk gewoon tomatensaus en een s load aan verschillende kazen!quote:
Wel lekker jaquote:
Misschienquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer materiaal dan op de openbare KSC server staat?
Daar is mij niets over verteltquote:
Hoe groot is je externe schijf?quote:
Ik heb er nog wel een stuk of 40-45 over van 450 terrabytequote:
Soort van pizza uit zuid Frankrijkquote:
en wat vleesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze man![]()
Buffelmozzarella erop, beetje gegrilde groenten, boh!
Dat is fantastisch! Dat past dan net denk ik!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stuk of 40-45 over van 450 terrabyte
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort van pizza uit zuid Frankrijk
Is erg zout, want velen ansjovis, maar erg erg lekker met een wijntje
https://perfectlyprovence(...)-pizza-pissaladiere/
Ken je die filmpjes nog niet?quote:
kan van alles zijn. een simpele salami/peperoni doet het altijd goed op een pizza.quote:
Is ook wel erg erg exotisch natuurlijk, tov shoarma erop met knoflooksaus, pittige kip met ananas of hotdogkorstenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.
Ik pleurde het altijd op Dominos pizza's maar ze hebben het niet meer. Artisjokken zijn ze ook mee gestopt.
Domino's zijn echt smerig kleine pizza's die vaak ook veel te zoet zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.
Ik pleurde het altijd op Dominos pizza's maar ze hebben het niet meer. Artisjokken zijn ze ook mee gestopt.
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan van alles zijn. een simpele salami/peperoni doet het altijd goed op een pizza.
en heel on Italiaans doet gyros het eigenlijk ook wel goed.
verschilt ook wel per pizza bakker.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ik
Chorizo ga ik volgende keer proberen
Want: chorizo
Ik bedoelde meer het kanaal.quote:
Van die zenenplakken met waterige persham jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt ook wel per pizza bakker.
waar de ene rauwe ham op een pizza prosciutto doet, doet de ander er samengeperste gekookte "ham" op
Ik las dit als piss a la derrierequote:
de basis pizza bij de jumbo en dan een pak dun gesneden chorizo met wat extra geraspte kaas 12 minuten in de oven op 160 graden en genieten!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ik
Chorizo ga ik volgende keer proberen
Want: chorizo
Als je het ergens bestelt waar het drie dagen in 30° in de zon heeft gelegen dan gebeurt dat ook wel denk ikquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
de basis pizza bij de jumbo en dan een pak dun gesneden chorizo met wat extra geraspte kaas 12 minuten in de oven op 160 graden en genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |