Verder heb ik DtD gedaan, de rest was allemaal binnen 15km afstand van mijn huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Nederland heb ik wedstrijden gelopen in Nijmegen. Amsterdam (-Zaandam) Rotterdam, Velp. Venlo, Tilburg en Maastricht.. Naast deze regio dan..
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan-toor. Dat woord zoek ik even op. Weleens van gehoord.
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook. Eigenlijk hoefde het ook helemaal niet, maar er is een dermate groot programmeerprobleem dat we beter even met drie personen samen kunnen nadenken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.
Sinds gisteren mogen we weer naar kantoor, het gaat in shifts en niet iedereen mag er iedere dag zijn. Om die reden vroeg ik ook of het wel verstandig was als ik morgen zou komen aangezien ik niet ingedeeld ben in een van de shifts omdat ik eerder aangaf nog niet naar kantoor te willen. Maar blijkbaar is er morgen vrijwel niemand, dus dan kan het welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, met meer mensen fysiek in één ruimte samenwerken. Interessant concept.
Geen groot scherm waar je dit op kunt doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds gisteren mogen we weer naar kantoor, het gaat in shifts en niet iedereen mag er iedere dag zijn. Om die reden vroeg ik ook of het wel verstandig was als ik morgen zou komen aangezien ik niet ingedeeld ben in een van de shifts omdat ik eerder aangaf nog niet naar kantoor te willen. Maar blijkbaar is er morgen vrijwel niemand, dus dan kan het wel. Hoe we samen naar één scherm gaan kijken wordt nog wel eventjes interessant ja
. We moeten ons namelijk wel gewoon aan alle RIVM-regels houden.
1 per keerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen groot scherm waar je dit op kunt doen?
Ik vraag me bij ons af hoe ze dingen als liftgebruik en toiletbezoek gaan organiseren.
Meeste bedrijven werken alweer volop met een normale bezetting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me bij ons af hoe ze dingen als liftgebruik en toiletbezoek gaan organiseren.
Ja dat wilde ik inderdaad ook voorstellen. Maar waarschijnlijk kan dat weer niet omdat een van de bazen zo ongeveer in de meetingroom woont. We gaan het zien, het blijft improviserenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is nog vrijwel iedereen thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste bedrijven werken alweer volop met een normale bezetting toch?
Ik zit op de vierde dus ik kan wel met de trap. Maar mensen op de 12e krijgen wel een uitdaging om boven te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik inderdaad ook voorstellen. Maar waarschijnlijk kan dat weer niet omdat een van de bazen zo ongeveer in de meetingroom woont. We gaan het zien, het blijft improviseren.
We zitten op de eerste verdieping, dus over liftgebruik hebben we niets gehoord omdat niemand van ons de lift gebruikt. M.b.t. de toilletten kregen we alleen dit te horen: "De toiletten zijn aangepast waardoor ze aan de buitendeur al op bezet kunnen worden gezet".
Holy shit 24 trappenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit op de vierde dus ik kan wel met de trap. Maar mensen op de 12e krijgen wel een uitdaging om boven te komen
Klopboor kan je mee in beton en steen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
wat is het verschil tussen een klopboormachine en een gewone boor?
een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopboor kan je mee in beton en steen.
Zou het niet doen nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?
Toiletbezoek ook ja?quote:
Kan ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zon klopding maakt een groot gat toch?
DtD heb ik ook gedaan in ehhm 2015 dacht ik. Die was wel erg leuk.Vooral door de IJtunnel lopen vond ik verrassend leuk. LOgisch ook, want dan ben je nog zo fris als een hoentjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder heb ik DtD gedaan, de rest was allemaal binnen 15km afstand van mijn huis.
40 procent belasting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn loonsverhoging was er ook al in meeberekendGodverdomme zeg belasting en nog wat.
Nee, de heus wel eenmalige Vredesloop.quote:
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..quote:
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.quote:
OHquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
misschien morgen weerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.
Ik snapte 'm!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
zijn ze toch allemaal die we normaal kunnen kopen/makenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
M'n studentenvereniging organiseert een activiteit "mondkapjes maken" (geen zorgen, dit is digitaal). Tof initiatief, maar ik ben bang dat enkele klunzen met hele onveilige mondkapjes gaan eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |