een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopboor kan je mee in beton en steen.
Zou het niet doen nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een gewone boor niet? Als ik buiten gaatjes wil maken voor een lamp kan dat dus alleen met een klopboor?
Toiletbezoek ook ja?quote:
Kan ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zon klopding maakt een groot gat toch?
DtD heb ik ook gedaan in ehhm 2015 dacht ik. Die was wel erg leuk.Vooral door de IJtunnel lopen vond ik verrassend leuk. LOgisch ook, want dan ben je nog zo fris als een hoentjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder heb ik DtD gedaan, de rest was allemaal binnen 15km afstand van mijn huis.
40 procent belasting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn loonsverhoging was er ook al in meeberekendGodverdomme zeg belasting en nog wat.
Nee, de heus wel eenmalige Vredesloop.quote:
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..quote:
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.quote:
OHquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
misschien morgen weerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel gewoon niet mijn dag vandaag.
Ik snapte 'm!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IJsdraakje, toen je in Den Haag liep, was dat zeker de City Pier CIty loop..
Wat dus niet zo was![]()
zijn ze toch allemaal die we normaal kunnen kopen/makenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
M'n studentenvereniging organiseert een activiteit "mondkapjes maken" (geen zorgen, dit is digitaal). Tof initiatief, maar ik ben bang dat enkele klunzen met hele onveilige mondkapjes gaan eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |