Mijn vader heeft het niet nodig dus dan zou ik het aan mijn broer nalaten. Kan hij het in zijn bedrijf stoppen of zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar bekvechten dit dat
Als je iets anders wilt iig
Miep hier krijgt alles
Jawel, naar mijn vader maar daar heb ik niet echt goed contact mee, dus wil dat anders regelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?
O, dan is het wel nuttig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, naar mijn vader maar daar heb ik niet echt goed contact mee, dus wil dat anders regelen.
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het niet nodig dus dan zou ik het aan mijn broer nalaten. Kan hij het in zijn bedrijf stoppen of zo.
Als je het maar regelt voor je kind, belangrijkste voor jouquote:
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzo
Ik heb het geregeld toen we een huis kochten maar inmiddels dus kind dus andere situatie
Koos zijn broer heeft hun vader onterfd, langlopend conflict en snap hem heel goed. Was nog best ingewikkeld geloof ik maar kon wel
Nou is het aannemelijker dat die ouwe voor zijn zoon dood gaat, maar je weet het maar nooit natuurlijk
Is al geregeldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je het maar regelt voor je kind, belangrijkste voor jou
Hmm, veel meer familie heb ik niet. In het theoretische geval dat mijn vader en broer en tussenuit piepen zou ik wel regelen dat mijn spaarcentjes niet naar familie van mijn moeders kant gaan. Die etters gun ik echt niks.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel eerst regelen, anders heb je weer extra belasting wat er betaald moet worden enzo
Ik heb het geregeld toen we een huis kochten maar inmiddels dus kind dus andere situatie
Koos zijn broer heeft hun vader onterfd, langlopend conflict en snap hem heel goed. Was nog best ingewikkeld geloof ik maar kon wel
Nou is het aannemelijker dat die ouwe voor zijn zoon dood gaat, maar je weet het maar nooit natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, veel meer familie heb ik niet. In het theoretische geval dat mijn vader en broer en tussenuit piepen zou ik wel regelen dat mijn spaarcentjes niet naar familie van mijn moeders kant gaan. Die etters gun ik echt niks.
Erfenis niet aanvaarden?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?
Heeft je vader geen uitvaartverzekering?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn vader naar de tyfus gaat mag ik gaan dokken voor zijn crematie. Kan ik dit ook ergens zien te voorkomen of je weet?
Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je vader geen uitvaartverzekering?
Dan is het niet jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik daar überhaupt niet in sta
Ja dan snap ik de keuze wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te veel gelazer met die mensen gehad.
Ja hoor, dat kan zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel goed contact had met je pa?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik daar überhaupt niet in sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |