Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel inquote:
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel in
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
En ik zit al zo vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit opquote:
Nee ik heb net nog wel een rondje gelopen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit op
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?quote:
Ja, langer hou ik het niet vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.quote:
Klein kwartiertje, maxquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?quote:
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bleef maar gillen “Zal ik jou eens een lekkere huurverhoging geven?”
Alles zit vol huehue.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?
Ik vraag dit voor een vriend...
Heel soms iets langerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |