Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
M'n studentenvereniging organiseert een activiteit "mondkapjes maken" (geen zorgen, dit is digitaal). Tof initiatief, maar ik ben bang dat enkele klunzen met hele onveilige mondkapjes gaan eindigen.
Daar doorheen fietsen is echt elk jaar weer heel tof!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DtD heb ik ook gedaan in ehhm 2015 dacht ik. Die was wel erg leuk.Vooral door de IJtunnel lopen vond ik verrassend leuk. LOgisch ook, want dan ben je nog zo fris als een hoentje![]()
Ga je nu weer een dag overslaan?quote:
wat is het?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is dit nu weer voor domme schroef. Die krijg ik er toch nooit uit met mijn standaard IKEA gereedschapsset
.
[ afbeelding ]
Gewoon torx, beste scroefkop die er is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is dit nu weer voor domme schroef. Die krijg ik er toch nooit uit met mijn standaard IKEA gereedschapsset
.
[ afbeelding ]
Een torxschroef volgens mij. En het ding zelf is een muurhaak voor een gitaarquote:
Yes, ik had gelijkquote:
Fuck your rules who are you to tell me, what I can and can't do? Fuck you bitch you just wanna be me.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
Teven Die Antwoord geluisterd in de auto, heerlijk
Hij staat hoog op mijn lijstje van loopjes die ik nog wil lopen... ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar doorheen fietsen is echt elk jaar weer heel tof!
Daar kan ik nu echt niet naar luisterenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
ik kan er helemaal niks meequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
Ik dacht dat moemoe een vrouw van de wereld wasquote:
I'm being blown back by my blowdryerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fuck your rules who are you to tell me, what I can and can't do? Fuck you bitch you just wanna be me.
quote:
Zo af en toe, heerlijk!quote:
ja, maar electric six is ook gewoon een top bandquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Zo af en toe, heerlijk!
Zelfde geldt voor Electric Six
Was mijn openingsdans bij mijn huwelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar electric six is ook gewoon een top band
Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel inquote:
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je haags even dm'en die stopt hem er wel in
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al even naar links en naar rechts gekeken om er zeker van te zijn dat hij er niet is
En ik zit al zo vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Haags kan zomaar gevaarlijk uit een haags hoekje komen.
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit opquote:
Nee ik heb net nog wel een rondje gelopen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met wandelen, althans dat maak ik er uit op
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?quote:
Ja, langer hou ik het niet vol.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij je vorige keer ook tegen haags na een kwartiertje?
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.quote:
Klein kwartiertje, maxquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik. Met het gereedschap van haags is het niet niks idd.
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?quote:
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bleef maar gillen “Zal ik jou eens een lekkere huurverhoging geven?”
Alles zit vol huehue.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze nog een huurwoning beschikbaar?
Ik vraag dit voor een vriend...
Heel soms iets langerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hield jij het bij haags zelfs maar een kwartiertje vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |