Ik heb na het beruchte kwartiertje van vorig jaar vier weken verlof moeten opnemenquote:
Was het wel waard al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb na het beruchte kwartiertje van vorig jaar vier weken verlof moeten opnemen
Hebben we nog lang van kunnen nagenietenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Artisjokken op een pizza is toch wel zo verschrikkelijk lekker hč![]()
Bíjna net zo lekker als Haags
Maar niks is zo lekker als tonijn op een pizza.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Artisjokken op een pizza is toch wel zo verschrikkelijk lekker hč![]()
Bíjna net zo lekker als Haags
Kattenvoerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar niks is zo lekker als tonijn op een pizza.
Ja doe maar bescheiden! Zo was je laatst met DerRabbit en mij anders helemaal niet!quote:
nou..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah tegenwoordig meer funghi hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou geheim blijvenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja doe maar bescheiden! Zo was je laatst met DerRabbit en mij anders helemaal niet!
Deze manquote:
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?
Ansjovis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer materiaal dan op de openbare KSC server staat?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De filmpjes en foto's hou ik wel tussen ons ok?
Op een eckte pizza hoort natuurlijk gewoon tomatensaus en een s load aan verschillende kazen!quote:
Wel lekker jaquote:
Misschienquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer materiaal dan op de openbare KSC server staat?
Daar is mij niets over verteltquote:
Hoe groot is je externe schijf?quote:
Ik heb er nog wel een stuk of 40-45 over van 450 terrabytequote:
Soort van pizza uit zuid Frankrijkquote:
en wat vleesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze man![]()
Buffelmozzarella erop, beetje gegrilde groenten, boh!
Dat is fantastisch! Dat past dan net denk ik!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stuk of 40-45 over van 450 terrabyte
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort van pizza uit zuid Frankrijk
Is erg zout, want velen ansjovis, maar erg erg lekker met een wijntje
https://perfectlyprovence(...)-pizza-pissaladiere/
Ken je die filmpjes nog niet?quote:
kan van alles zijn. een simpele salami/peperoni doet het altijd goed op een pizza.quote:
Is ook wel erg erg exotisch natuurlijk, tov shoarma erop met knoflooksaus, pittige kip met ananas of hotdogkorstenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.
Ik pleurde het altijd op Dominos pizza's maar ze hebben het niet meer. Artisjokken zijn ze ook mee gestopt.
Domino's zijn echt smerig kleine pizza's die vaak ook veel te zoet zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Oooooh. Er zijn dagen dat ik daar niet kom.
Ik pleurde het altijd op Dominos pizza's maar ze hebben het niet meer. Artisjokken zijn ze ook mee gestopt.
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan van alles zijn. een simpele salami/peperoni doet het altijd goed op een pizza.
en heel on Italiaans doet gyros het eigenlijk ook wel goed.
verschilt ook wel per pizza bakker.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ik
Chorizo ga ik volgende keer proberen
Want: chorizo
Ik bedoelde meer het kanaal.quote:
Van die zenenplakken met waterige persham jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt ook wel per pizza bakker.
waar de ene rauwe ham op een pizza prosciutto doet, doet de ander er samengeperste gekookte "ham" op
Ik las dit als piss a la derrierequote:
de basis pizza bij de jumbo en dan een pak dun gesneden chorizo met wat extra geraspte kaas 12 minuten in de oven op 160 graden en genieten!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind vlees altijd zo tegenvallen op een pizza geloof ik
Chorizo ga ik volgende keer proberen
Want: chorizo
Als je het ergens bestelt waar het drie dagen in 30° in de zon heeft gelegen dan gebeurt dat ook wel denk ikquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
de basis pizza bij de jumbo en dan een pak dun gesneden chorizo met wat extra geraspte kaas 12 minuten in de oven op 160 graden en genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |