Had ze nog een gaatje vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
Morgen naar de mond hygienist, ze komt ook uit suriname beetje streng maar soms is dat nodig
Oooh, dat is wel apartquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).
@bitterbal is een aardig pittige dame jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
PaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 september pas open is wel heel erg ver vooruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende: vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Met aangepaste maatregelen is er vast een goede oplossing te vinden in de sportscholen, naast dat sporten ook gewoon “goed” is voor de gezondheid.
Je kwam niet op mijn mooie TT af in de NWS-sc, dus ik kom maar naar jouquote:.
Ik heb daar letterlijk de fipo ...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef moemoe het volgende:
Je kwam niet op mijn mooie TT af in de NWS-sc, dus ik kom maar naar jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gewoon naakt joh kan jou het schelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Zo maar weer even douchen dan trek ik ook wat luchtigers aan
Dit geval veel voor de fun, en om weer in een goed ritme te komen.. Ik heb slechts 6.65 km gelopen, terwijl ik al meerdere Halve Marathons (21.1 km) achter mijn naam heb staan, daarom dus slechts 6.65quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel apart.
Heb je dan ook echt een bepaalde afstand afgelegd zodat het toch nog een beetje “echt” was? Of meer voor de fun zeg maar?
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer een dag dichter bij de dood.
Waarom niet nu aan beginnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me er aan denken dat ik al 3 jaar een testament wil opstellen
Pessimistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer een dag dichter bij de dood.
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?quote:
Ja of mij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?![]()
Als je geen geld hebt hoeven we het er ook niet over te hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen man of kinderen, wel zo handig om even op te schrijven naar wie ik m’n geld wil laten gaan toch. Naar de KSC meets bijvoorbeeld? Of het theezakjes museum?![]()
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, je kunt nooit weten wanneer je onder lijn 2 loopt. Maar goed, daar wil ik maar niet teveel bij stilstaan.quote:
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar bekvechten dit datquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit over nagedacht, maar gaat het niet automatisch naar eerstegraads familie, zoals ouders en broers/zussen?
Ik heb meer dan vier letters.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebben
En anders ken ik nog een bepaalde vierletterige user die graag je centen aanneemt
Ik zou het wel zuur vinden als ik het loodje leg en dan voor de kat z'n viool heb gespaard.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt nooit weten wanneer je onder lijn 2 loopt. Maar goed, daar wil ik maar niet teveel bij stilstaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos, Miep en ik willen wel graag je Zwitserse stulpje en -rekening hebben
En anders ken ik nog een bepaalde vierletterige user die graag je centen aanneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |