Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zeker
Maar ga jij niet goed met je vader dan?
Kindsdeel, heb je automatisch recht opquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik daar überhaupt niet in sta
Ligt eraan welkequote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel goed contact had met je pa?
Niet aan het opvangcentrum voor pangolines met corona?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
ik geef alles aan mijn nichtjes en neefje
Huh, de zaak was toch van hem? Heb ik dat helemaal verkeerd onthouden dan ofzo?quote:
hmm ook verleidelijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aan het opvangcentrum voor pangolines met corona?
Donderdagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in Nederland was.
Ik heb vanaf mijn tweede een stiefpa die ik ben gaan zien als mijn echte vader. Biologische vader heb ik helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh, de zaak was toch van hem? Heb ik dat helemaal verkeerd onthouden dan ofzo?
Wat sneu zeg, klote als je relatie met een ouder of ouders zo is
Ik ga echt in full ppe outfit op de brug zitten ja :’)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je geen verplichte werkkleding met helm enzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En idd van mijn stiefpa heb ik alles overgenomen
https://www.erfrechtshulp.nl/kindsdeel-erfenis/quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm... hoe kom ik daar achter zonder in contact te komen met hem
Nee, ik heb gewoon een vieze smaak in m'n bek nuquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.erfrechtshulp.nl/kindsdeel-erfenis/
Weet je wel dat hij nog leeft?
Je kunt beneficiair erven, dan erg je onder voorwaarden dat er 'wat te halen valt'.
Details weet ik niet precies hoor, maar dat is te googlen
Koos zijn pa is een vreselijk mens, echt vreselijk, maar hij mag zijn geld wel aan ons geven als hij het graf in gaat. Zo zijn we dan ook wel weer
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een vieze smaak in m'n bek nu
Ah!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn tweede een stiefpa die ik ben gaan zien als mijn echte vader. Biologische vader heb ik helemaal niets mee.
Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voor ik wist dat hij mijn stiefvader was en niet mijn biologische.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s wel fijn, dat je het zo hebt getroffen met je stiefvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |