Hou ooooopppp straks ben ik echt de enigequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil hier ook graag voornaam aan toevoegen
Jan Lodewijk Vanendert.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fries bloed kruipt waar het niet gaan kan?
Ja gewoon Utrechts denk ik?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wat heb ik danStroomt er überhaupt iets dominants door mijn aderen?
quote:
Excuus zat verkeerd, je naam is uiteraard Montaña No Colinaquote:
Dat snappen die Belgen toch niet johquote:
Ik ben er toevallig geboren en getogen maar er zit echt niks Utrechts in mijn bloedlijn trouwensquote:
Je mag hier heen komen. Daarna sluiten de grenzen (daar zijn we goed in)quote:
FRYSLÂN BOPPEquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, hoe meer superieure zielen hoe meer vreugd!
Prima, maar dan moet ik wel onderdak krijgen en levensvoorzieningquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je mag hier heen komen. Daarna sluiten de grenzen (daar zijn we goed in)
Ik heb al negenentwintig jaar een Friese voornaam hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou ooooopppp straks ben ik echt de enige
40 euro per week.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet ik wel onderdak krijgen en levensvoorziening
Joder cabrón, si algún día te encuentro te arrepentirás!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus zat verkeerd, je naam is uiteraard Montaña No Colina
Ja maar, ja maar, het gaat om de samenstelling hierquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb al negenentwintig jaar een Friese voornaam hoor
Hoe heette je die andere 21 jaar danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
JA HALLOOOOOquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, het gaat om de samenstelling hier
Heb je dan wel bloed?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er toevallig geboren en getogen maar er zit echt niks Utrechts in mijn bloedlijn trouwensNiet wat ik ben tegengekomen.
Ik heb al 31 jaar Friese voornaam en Friese achternaamquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Altijd weer die buitenlanders die gelijk gaan scheldenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Joder cabrón, si algún día te encuentro te arrepentirás!
Hansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |