quote:
Aaaawww wat een heerlijke pluizenbolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet nog steeds niet zeker of mijn kat hier kijkt alsof ze me bijna 3 maanden gemist heeft.
Brokjes heeft ze iig niet gemist zo t zien.
Cutiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet nog steeds niet zeker of mijn kat hier kijkt alsof ze me bijna 3 maanden gemist heeft.
Brokjes heeft ze iig niet gemist zo t zien.
Ja. 22 graden terwijl het volledig bewolkt is. Dan blijft het wel hangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:21 schreef Momo het volgende:
Het is ook een beetje bedrukkend en vochtig nu.
Ik heb hetzelfde, maar tot gisteravond 11 uur balkondeur nog open gehad. Gelukkig woon ik in provincie dat minder warm is dan rest van NL.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:16 schreef Redefine het volgende:
Ik sluit mij ook aan bij de slecht slapers van vannacht. Bij mij kwam dat iig deels door de warmte, had nu mijn ventilator nog niet in de slaapkamer gezet.
In de winter is mijn woning erg prettig. Want mijn woning houdt veel warmte vast, waardoor het niet snel echt koud wordt. En ik daardoor ook niet heel erg veel gas verbruik.
Maar in de zomer houdt mijn woning ook veel warmte vast. Wat vaak pas na een dag of drie lagere temperaturen weer weg is. Dus dan blijft de warmte helaas lang hangen.
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:21 schreef Momo het volgende:
Nee, heb wel vloerkoelingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand van jullie een (mobiele) airco? Zit er echt aan te denken die aan te schaffen
Qua temperatuur regeling zijn die prima. Als is een beetje fatsoenlijke airco best prijzig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand van jullie een (mobiele) airco? Zit er echt aan te denken die aan te schaffen
Dat wordt onweer vanavond. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:21 schreef Momo het volgende:
Ja veel stroom wist ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua temperatuur regeling zijn die prima. Als is een beetje fatsoenlijke airco best prijzig.
Maar sowieso moet je met twee dingen rekening houden. Ze verbruiken veel stroom. Maar nog belangrijker je moet altijd de afvoerslang naar buiten plaatsen. Dus heb je altijd een raam openstaan waar de slang uit hangt.
Ach, onweer, het begint wel flitsend, maar eindigt altijd met gedonder.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat wordt onweer vanavond. Kan niet anders.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach, onweer, het begint wel flitsend, maar eindigt altijd met gedonder.
Verdomme dat wilde ik net gaan typen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
THUNDER AND LIGHTNING IT'S GETTING EXCITING![]()
![]()
quote:
LIGHTNING AND THUNDER. MAGIC AND WONDERquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kijk, déze herken ik wel!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
DIGGY LOO DIGGY LEYquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heel goed!
Beetje gestudeerd in de tussentijd zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |