Meh. Voor vette hap kies ik eigenlijk vrijwel altijd voor snackbar>pizza/andere vettigheden.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de meeste normale pizza's hebben dat ook hoor.
Is ook geen absolute streling voor je smaakpapillen maar voor een vette hap best te doen.
Interesseert me geen holquote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik had als TT: Zelfs zonder Ama gaat het over eten
Die vond ik toch wat toepasselijker dan deze eigenlijk
Moet jij weten.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Voor vette hap kies ik eigenlijk vrijwel altijd voor snackbar>pizza/andere vettigheden.
Ze is helaas al een tijdje dood.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Die jaren 50 chicas van Jimmy, wil je nu niet naast wakker worden
Goed idee.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu we het toch over eten hebben, de Turk om de hoek gaat zijn assortiment uitbreiden en wil uiteindelijk een broodzaakje worden.
Dan wil ik er helemaal niet naast wakker wordenquote:
Ik voel me alsof ik 50 ben. Nu weer rugklachten. Over een week weer iets anders.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
Hebben jullie ook sinds zo richting de 30 dat je de trap af loopt en INEENS een of andere band of iets in je knie of je enkel pijn doet?
Elke trapwandeling is het weer een ander gewricht dat het uit het niets moet ontgelden.
Zeker. Niet echt hippe maar okequote:
Kutleefquote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik 50 ben. Nu weer rugklachten. Over een week weer iets anders.
Vind ik ook, breder assortiment, meer klandiziequote:
Ik moet maar eens wat aan mijn leefpatroon gaan veranderen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu we het toch over eten hebben, de Turk om de hoek gaat zijn assortiment uitbreiden en wil uiteindelijk een broodzaakje worden.
quote:
Slaap lekker en niet dood wakker wordenquote:
Huh.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slaap lekker en niet dood wakker worden
Dat hij zich morgen beter voelt dan vandaagquote:
Je leek meer het type die bastognes eetquote:
ook lekker heurquote:Op maandag 18 mei 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je leek meer het type die bastognes eet
Dikzakquote:
Kan echt zo'n pak leeg etenquote:
Nee, nooit eigenlijkquote:
Bedankt voor de uitnodiging vriend, ik kom zeker even langs voor een koekjequote:
Mag ik raden?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkElke avond alleen maar corona.
Wie zit er?
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 mei 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik raden?
Ab Osterhaus, Peter R de Vries en een geselecteerde neger voor de bokaal?
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik raden?
Ab Osterhaus, Peter R de Vries en een geselecteerde neger voor de bokaal?
In een diverse samenleving als waar wij in leven is zo’n bokaaltje van levensbelang vriend.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.
Nou volg ik Derksen ook nietquote:Op maandag 18 mei 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.
Waarom zou je per se zo geforceerd neger moeten zeggen de hele tijdquote:
Omdat het geforceerd wordt om het niet te mogen zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je per se zo geforceerd neger moeten zeggen de hele tijd
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te scheldenquote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Omdat het geforceerd wordt om het niet te mogen zeggen
Dat wordt ook vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te schelden
Ik heb er precies genoeg dus, nee bedanktquote:Op maandag 18 mei 2020 23:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat wordt ook vaak genoeg gedaan.
Ik heb overigens een chromosoompje over, wil je hem hebben?
Ja, tuurlijk is het een rare vergelijking. Maar ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat de reden die je gebruikte omhet te doen kul isquote:Op maandag 18 mei 2020 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar sws een rare vergelijking tussen kankermongool en neger. De lading is geheel anders.
En dan nog, de lading tussen neger en nikker ligt nogal gevoelig.
Soms denk ik dat er meer mongooltjes rondlopen dan negers in ons land, al sluit het een de ander niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is het een rare vergelijking. Maar ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat de reden die je gebruikte omhet te doen kul is
Waarom zou je dan goed zitten? Wat krijg je dan meer voor elkaar dan een random andere bewoner hier?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er meer mongooltjes rondlopen dan negers in ons land, al sluit het een de ander niet uit.
Je zou maar een zwarte homosexuele downie zijn, dan zit je hier toch nog best wel goed.
Met zijn briljante brein zal hij vast het vaccin tegen corona ontwikkelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt zo'n Dr.mikey uitspraak.
Waar is die knul eigenlijk
Zou het bingewatchen van GTST helpenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn briljante brein zal hij vast het vaccin tegen corona ontwikkelen.
Geen idee zolang het maar niet hier isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt zo'n Dr.mikey uitspraak.
Waar is die knul eigenlijk
Mag het hopen. Die serie draait al 40-45 jaar. Als er nou nog niemand ziek is geworden of dood is gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze daar ziekenhuisscčnes hebben wellicht.
Zeg je nou dat negers kankermongolen zijn?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te schelden
Dat is wel een hele merkwaardige conclusiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeg je nou dat negers kankermongolen zijn?
Je ontkent het ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel een hele merkwaardige conclusie
Ik zou niet weten hoe je dat daaruit kunt concluderen dus lijkt me niet nodig het te ontkennenquote:
voor kankerneger?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor de goede orde dat vind ik natuurlijk niet.kan wel wat mensen op fok opnoemen die daarvoor in aanmerking komen though, dat dan weer wel
Het was ook een merkwaardige vergelijkingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel een hele merkwaardige conclusie
heb nog een koude hamburger voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
Zo nu weet ik weer waarom ik niet blow. Als je eenmaal begint met eten
Goedemiddag vriend.quote:
Zijn we gewend van je maat.quote:
Haagsieeeequote:
Ettooooodepettooooooooooooooquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIE UIT MISSISSIPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is tering heet Flips.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haagsieeee
[..]
Ettooooodepettoooooooooooooo
Hoi!quote:
Dikzakquote:
Zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt het omdat je zo hot bent?
Het wordt nog heter deze week dacht ik
[..]
Goededag!
Succes maat. Concentratie is key op dat circuit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:01 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo ff rondje monaco rijden vrienden. Het moet me toch een keer lukken
De eerste 20 rondes gaat nog wel maar alles daarna is echt een slag op je lichaam & geestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Succes maat. Concentratie is key op dat circuit.
Helemaal waar vriend. Zeker als op gegeven moment je banden helemaal aan gort zijn is het echt een kwestie van op eieren rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
De eerste 20 rondes gaat nog wel maar alles daarna is echt een slag op je lichaam & geest
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik had als TT: Zelfs zonder Ama gaat het over eten
Die vond ik toch wat toepasselijker dan deze eigenlijk
Flip Fluitketel heet hij in het echt. Wat een leuke naamquote:
Gelukkig negeer jij me nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Flip Fluitketel heet hij in het echt. Wat een leuke naam
Ik weet hoe het is om genegeerd te worden maat dus dat zal ik nooit bij anderen doenquote:
nee ben zelf ook moddervet geworden sinds corona... zit al op 61.2quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ben zelf ook moddervet geworden sinds corona... zit al op 61.2
quote:
Weten dat je een spriet bent en jezelf moddervet noemen helpt niet meequote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tsjonge, als @Solotovski dit zou zeggen had ik hem met recht een magere junk kunnen noemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voel me anders echt dik... een PAD... een MODDERVETTE ABOMINATIEquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weten dat je een spriet bent en jezelf moddervet noemen helpt niet mee
Hoe moet ik mij wel niet voelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voel me anders echt dik... een PAD... een MODDERVETTE ABOMINATIE
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hou op man, jij bent een veertje
Ik voel mij als die Somewhere over the rainbow walrusquote:
Doe er maar 30kg bij ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsjonge, als @:solotovski dit zou zeggen had ik hem met recht een magere junk kunnen noemen.
Kan wel zeggen nee maar blijf je toch zeggen dat het zo is dus geef je gewoon gelijk oke?quote:
jeetje zo makkelijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan wel zeggen nee maar blijf je toch zeggen dat het zo is dus geef je gewoon gelijk oke?
Zeg Amaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen zin in nietes/welles spelletje.
Even wat karate en 20 talen leren met een slang in mijn achterhoofdquote:
Al die mannen die vragen om te ontvangen though.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
SEX / Kontlikken nog steeds “hot” anno 2020
@:joshcampbell
Ok moeder Teresaquote:
Beetje tolerant zijn Ettoquote:
Fok-It...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje tolerant zijn Etto
Iedereen heeft andere voorkeuren
Oh neequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fok-It...
... er komt POEP daaruit...
...
........
...............
.....................................................................
Mehquote:
Bahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie nicotine junkies al 40-45 pakjes mentholsigaretten ingeslagen?
Sowieso dat hij die stuurtquote:
Alsof pis zo veel beter is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fok-It...
...
........
...............
Jij <werkwoord tegenwoordige tijd> is ALTIJD stam + T vriendinquote:
Ja. Dat kan je tenminste opdrinken.quote:
Dan maar ander gat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he. Vanaf nu geen penis meer in mijn vagina!! Er komt namelijk pis uit penis!!
:squote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar ander gat.
[ afbeelding ]
Erg weinig opties dus. Ben bang dat het dus ouderwets handkarren wordt voor de mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uit een mond komt kots dus dat kan natuurlijk ook niet
Dat is wel nodig jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier om het niveau wat op te krikken.
Omdat je dan uit je comfortzone moet en dat is ongemakkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is het verbeteren van je leven zo moeilijk?
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:00 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag is gewoon een bijzonder matige dag.
Dat is het niet echt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net zoals een berg beklimmen ongemakkelijk is.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat je dan uit je comfortzone moet en dat is ongemakkelijk
op wat voor punt?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
deze user weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mannen die vragen om te ontvangen though.awkward
Geven prima, ontvangen nee dankje
bef je?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fok-It...
...
........
...............
Omdat grote mensen stomme grote mensen beslissingen makenquote:
Als je niet getraind bent wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals een berg beklimmen ongemakkelijk is.
Het kost me al zo veel moeite en energie om de katten te verzorgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat grote mensen stomme grote mensen beslissingen maken
[..]
Als je niet getraind bent wel ja
Pics van je katten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kost me al zo veel moeite en energie om de katten te verzorgen.
Mooie beestjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 117
Dank je.quote:
Zelfde met de katten van mn mams. TOen ik nog thuis woonde leken dat echt maatjes te worden ,tegen elkaar aan slapen enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Het is jammer dat de oudste zelden vriendelijk is voor de jongste. Had gehoopt dat ze goede vriendjes zouden worden.
Maat bij op1 gister even terugkijken stukje met sywert van liendenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met de katten van mn mams. TOen ik nog thuis woonde leken dat echt maatjes te worden ,tegen elkaar aan slapen enzoNu kunnen ze elkaar niet luchten, best jammer wel
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zeg Ettoke, ik heb vandaag toch een flink blok kaas gekocht
kunt er helaas weinig aan doen. Allemaal een eigen willetje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met de katten van mn mams. TOen ik nog thuis woonde leken dat echt maatjes te worden ,tegen elkaar aan slapen enzoNu kunnen ze elkaar niet luchten, best jammer wel
Over mondkapjes? Ik zie hem al op youtube staanquote:
Ja als je dat ziet snap je geen reet van het beleidquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over mondkapjes? Ik zie hem al op youtube staan
Even kijken
Bizar ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja als je dat ziet snap je geen reet van het beleid
Zit er over te denken om 12 rules voor life te kopen.quote:
Die is van Jordan toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er over te denken om 12 rules voor life te kopen.
Benieuwd hoe hier op gereageerd wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja als je dat ziet snap je geen reet van het beleid
Het zal vast aangehaald worden door de oppositie in de kamerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij geen vraag gesteld over mondkapjes net bij persco lol
Ja.quote:
Morgen debat. Zet het wel aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal vast aangehaald worden door de oppositie in de kamer
Ik ken hem niet zo goed eigenlijk. Maar hij heeft grote fanbase. En wat minder zweverig dan andere zelfhulpboeken denk ik. Al zijn sommige in dat genre ook wel fijn om te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Moest er weer aan denken omdat ik weer een tweet zag van de persoon die de illustraties heeft gedaan.
Dat vind ik echt te lang duren, en die gast heeft al duizenden afleveringen.quote:
Soms wel interessant als bijv Elon Musk er is of een politicusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te lang duren, en die gast heeft al duizenden afleveringen.
Weet dat er mensen met hem dwepen, maar hij lijkt me iemand die helder kan zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed eigenlijk. Maar hij heeft grote fanbase. En wat minder zweverig dan andere zelfhulpboeken denk ik. Al zijn sommige in dat genre ook wel fijn om te lezen
Klopt ja. En dan duurt het maar lang met vaak terugvallen maar helemaal stilstaan is geen optie.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat er mensen met hem dwepen, maar hij lijkt me iemand die helder kan zijn.
Denk dat ik er wel wat aan heb om stapje voor stapje iets te doen om beter te worden.
Dat is vaak het moeilijke he? Je weet een einddoel, maar de weg er heen is onoverzichtelijk waardoor je stopt. Of niet eens begint.
Terwijl het einddoel niet halen niet eens erg is, als je maar een paar stappen hebt gemaakt waar je beter door bent geworden.
Het is dus nog niet afgeschaftquote:
Jawel @Amarantha @Fok-it @00wildchildquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is dus nog niet afgeschaft
Wat moet jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel @:Amarantha @:Fok-It @:00Wildchild
Nietes, het ligt gewoon in de schappen naast de mondkapjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel @:Amarantha @:Fok-It @:00Wildchild
Prinses op de erwt?quote:
Frisky businessquote:
Dat zijn er ook wel erg veel. Daar wordt dat ding gewoon erg moe van.quote:Op woensdag 20 mei 2020 00:47 schreef moemoe het volgende:
Soms heb ik 50 tabbladen tegelijk open, mijn laptop vindt dat niet leuk.
Stom ding.
Weet ik ook wel, maar ik verwacht gewoon dat mijn lapje meewerktquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn er ook wel erg veel. Daar wordt dat ding gewoon erg moe van.
Ik vind al die tabbladen wel handig als ik iets zoek, maar moet me helaas inhouden dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind 20-25 al veel. En 15 daarvan ga ik niet eens meer gebruiken waarschijnlijk.
heb je al eeen nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2020 00:47 schreef moemoe het volgende:
Soms heb ik 50 tabbladen tegelijk open, mijn laptop vindt dat niet leuk.
Stom ding.
Ja ik heb er vaak 20 open staan na een tijdje surfen omdat ik een soort van hoarder ben denk ik. Af en toe even de belangrijke tabs naar links en vervolgens gewoon tabbladen aan de rechterkant sluiten. Ruimt mooi opquote:Op woensdag 20 mei 2020 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik verwacht gewoon dat mijn lapje meewerkt.
[..]
Ik vind al die tabbladen wel handig als ik iets zoek, maar moet me helaas inhouden dus.
Zeker met Chrome.quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
50 tabbladen op een oude laptop met weinig ram is niet zo handig :$$
hmm, it's so crazy, it just might work..quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:14 schreef 00wildchild het volgende:
Altijd.
Op een bolletje is pindakaas met een plak van dat cheddarkaas trouwens erg lekker kwam ik laatst achter.
Good morningquote:
Ik weet niet of ik nuchter was op dat moment maar ga het zo wel even opnieuw proberen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, it's so crazy, it just might work..
maar gebruik je dan "echte" cheddar?quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Good morning
[..]
Ik weet niet of ik nuchter was op dat moment maar ga het zo wel even opnieuw proberen.
Nee had die plakjes toevallig, al vind ik die “echte” cheddar uit de supermarkt ook niet echt lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gebruik je dan "echte" cheddar?
of van die vierkante plakjes?
LineGodTechtipsquote:
ach die plakjes zijn een beetje chemisch, maar af en toe kunnen die ook best lekker zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee had die plakjes toevallig, al vind ik die “echte” cheddar uit de supermarkt ook niet echt lekker.
Niks mis met chemischquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach die plakjes zijn een beetje chemisch, maar af en toe kunnen die ook best lekker zijn.
ouwe pillenboer!quote:
Niet alles van linustechtips gezien willen hebbenquote:
Van wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet alles van linustechtips gezien willen hebben
wat dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet alles van linustechtips gezien willen hebben
Van James. (Watt)quote:
Is een kanaal voor coole mensen.quote:
hoe kom jij er dan aan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een kanaal voor coole mensen.
eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een kanaal voor coole mensen.
Nee, nog nietquote:
‘t Is wat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
50 tabbladen op een oude laptop met weinig ram is niet zo handig :$$
Ik ruim meestal gaandeweg op, maar dan is het dus al te laatquote:Op woensdag 20 mei 2020 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik heb er vaak 20 open staan na een tijdje surfen omdat ik een soort van hoarder ben denk ik. Af en toe even de belangrijke tabs naar links en vervolgens gewoon tabbladen aan de rechterkant sluiten. Ruimt mooi op
moemoequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
‘t Is wat.
[..]
Ik ruim meestal gaandeweg op, maar dan is het dus al te laat.
inderdaadquote:
Gaat wel goed hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad
maar ja, moemoe is dan ook een nachtdier he
alles goed met u?
wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor.
Lekker zonnig, mijn verjaardag is op komst en de horeca gaat bijna weer open. Leuke dingen dus.
En bij jou? Kom je deze dagen een beetje door dear?
Over 9 dagen, de 29equote:Op woensdag 20 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
ja, ik kom de dagen moeiteloos door, ben gewoon nog hard aan het werk.
ben blij dat ik nu 4 dagen vrij heb
jij geeft jezelf een knipbeurt voor je verjaardag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over 9 dagen, de 29e.
Normaal gesproken ga ik dan altijd naar de kapper, maar een afspraak maken nu is een beetje lastig voor die datum.
Werk je thuis dan of gewoon op locatie? En ga je nog wat leuks doen tijdens je vrije dagen?
niet twijfelen, maar doenquote:
WELKOM FOKKIE!!! BIERTJE?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT FOKKIE IS BINNEN
Coronabiertje uiteraardquote:
Waar hang jij tegenover uit? We zien je niet meer zo vaak hierquote:
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rustquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hang jij tegenover uit? We zien je niet meer zo vaak hier
Inb4: Maar goed ook XD
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rust
Werken zul je, lapzwansquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rust
Dus nu praat je ook daadwerkelijk met je vrouw? Lekker manquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja baal wel beetje dat ik vrijdag even op moet komen draven. Dat had ik anders moeten regelen. Maar het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus nu praat je ook daadwerkelijk met je vrouw? Lekker man
Je kan naar Griekenland he, die gooien alles weer open voor toerisme.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 2 weken zou ik in Spanje zitten. Daar heb ik eerlijk gezegd wel een beetje de tyfus over dat dat niet doorgaat.
Ja kweetnie joh. Heb mijn vakantie maar ingetrokken. Probeer later dit jaar wel ergens nog te gaan of zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan naar Griekenland he, die gooien alles weer open voor toerisme.
Ik heb weekendquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja baal wel beetje dat ik vrijdag even op moet komen draven. Dat had ik anders moeten regelen. Maar het is niet anders.
Doe ik niet aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje zuipen en snuiven?
En de spelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En het EK gaat niet door. Ook kut
Ze hadden ook corona-vakanties toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweetnie joh. Heb mijn vakantie maar ingetrokken. Probeer later dit jaar wel ergens nog te gaan of zo
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden ook corona-vakanties toch?Ga je met iedereen in een all inclusive zitten die al getest zijn
Kan je ipv thuis in Turkije aan de frikandellen met 40-45 mede-Hollanders
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook nog maar de vraag of die volgend jaar wel door kunnen gaan.
Nee volgens mij zijn ze daar nog mee bezig. Maar genoeg eilandjes die redelijk ontoeristisch zijn. Dat is dikke primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Griekenland is zeker mooi. Maar onder welke voorwaarden je daar nu heen kan is nog niet bekend toch?
Ah oké. Zal ook wel snel bekend worden. Zou jij gaan nu als dat mogelijk wordt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee volgens mij zijn ze daar nog mee bezig. Maar genoeg eilandjes die redelijk ontoeristisch zijn. Dat is dikke prima
Koaladruk op mijn werk nu dus ik kan denk ik geen vakantie opnemen voorlopigquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oké. Zal ook wel snel bekend worden. Zou jij gaan nu als dat mogelijk wordt?
Jammer wel. Maar misschien beter momenteel. Heb toch niet het idee dat ik er lekker ontspannen kan genieten of zo.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koaladruk op mijn werk nu dus ik kan denk ik geen vakantie opnemen voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |