Dat zijn nog eens tipsquote:Op maandag 18 mei 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
Paneermeel in, overheen. Beetje ei. Niet te lang mee kneden.
Oh en volgende keer eerst de ui lekker lang en op heel laag vuur fruiten en daarna pas doorheen doen.
Wat een werk voor een gehaktbal.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
Als je echt tijd over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkant met eiwit mengen en dan een aparte slag met dooier voor de buitenkant is echt magisch.
Van eiwit wordt het sappig en eidooier maakt stevig dus goeie buitenkant en dan binnenkant omnomnomnom.
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uitje niet gefruit idd anders werd het wel heel laat. Ff snel dit gemaakt zodat het kon koelen
In tussentijd wel ui karameliseren voor erop
Nee hoor, ik zit nog vol van het avondeten.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr stopt haar ziel en zaligheid in een perfecte gehaktbal, dat kan ik waarderen
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekkenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Paneermeel idd, dan valt die echt niet uit elkaar als je hem gaat braden
Nee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Het is te laat om een muur te schilderen of niet
Niets mis idd met ff lekker laten rusten.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach kunnen de smaken ook ff in het rund trekken
Nu lekker rustig voor gewoon doenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Wel een vreemd tijdstip, maar het kan alsnog.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Moet op elk tijdstip van de dag kunnen.
Gezondheid.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Oké. Ik doe het gewoon. Alleen deze muur is toch zo gedaan. Ondergrond is wel zwart maar heb Sikkens.
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring meequote:Op maandag 18 mei 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net nog een stukje calzone shoarma op wat over was van gisteren boh.
Dan heb je slechte gehad denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 1 keer op en geen goeie ervaring mee
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.quote:
Ach de meeste normale pizza's hebben dat ook hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ja. Echt enorm vettig, en beetje nattig. Droop eigenlijk alleen maar van het vet, en kon er nou niet echt van genieten.Had meer zoiets de hele tijd, volgende keer maar weer normale pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |