Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnogquote:Op maandag 18 mei 2020 21:43 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom word je patat niet zat ook hè. Kunt dat gewoon vier keer eten en het niet zat zijn.
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, echt goeie patat word je niet snel zat nee. Maar 5 keer per week is wel beetje overkill alsnog
Een man kan niet iedere dag rijst etenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel met dagen ertussen gewoon. En afwisseling ook in snede en aardappel.
Naja als je het zo ziet is het net rijst maar dan elke dag anders.
Tokkiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Als ik zeg Almere, wat is het eerst wat bij jullie opkomt?
Betonquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Transseksuele prostituees.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
quote:
quote:
Bedankt, dat is ook mijn impressiequote:Op maandag 18 mei 2020 21:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beton
Grijs
Fitti
Ally
Sfeerloze k⚓bende
Waarom niet in de pan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaan even de koelkast in
Ah stevige ballen.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Geen paneermeel erin gedaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat komt daarna maar als ik dat meteen doe vallen ze uit elkaar.
Lol, dit zou nog echt zo kunnen zijn ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5x per week patat eten en instant noodles. Dan geniet je niet van eten
Buitenquote:Op maandag 18 mei 2020 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |