Weet ik ook wel, maar ik verwacht gewoon dat mijn lapje meewerktquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn er ook wel erg veel. Daar wordt dat ding gewoon erg moe van.
Ik vind al die tabbladen wel handig als ik iets zoek, maar moet me helaas inhouden dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind 20-25 al veel. En 15 daarvan ga ik niet eens meer gebruiken waarschijnlijk.
heb je al eeen nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2020 00:47 schreef moemoe het volgende:
Soms heb ik 50 tabbladen tegelijk open, mijn laptop vindt dat niet leuk.
Stom ding.
Ja ik heb er vaak 20 open staan na een tijdje surfen omdat ik een soort van hoarder ben denk ik. Af en toe even de belangrijke tabs naar links en vervolgens gewoon tabbladen aan de rechterkant sluiten. Ruimt mooi opquote:Op woensdag 20 mei 2020 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik verwacht gewoon dat mijn lapje meewerkt.
[..]
Ik vind al die tabbladen wel handig als ik iets zoek, maar moet me helaas inhouden dus.
Zeker met Chrome.quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
50 tabbladen op een oude laptop met weinig ram is niet zo handig :$$
hmm, it's so crazy, it just might work..quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:14 schreef 00wildchild het volgende:
Altijd.
Op een bolletje is pindakaas met een plak van dat cheddarkaas trouwens erg lekker kwam ik laatst achter.
Good morningquote:
Ik weet niet of ik nuchter was op dat moment maar ga het zo wel even opnieuw proberen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, it's so crazy, it just might work..
maar gebruik je dan "echte" cheddar?quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Good morning
[..]
Ik weet niet of ik nuchter was op dat moment maar ga het zo wel even opnieuw proberen.
Nee had die plakjes toevallig, al vind ik die “echte” cheddar uit de supermarkt ook niet echt lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar gebruik je dan "echte" cheddar?
of van die vierkante plakjes?
LineGodTechtipsquote:
ach die plakjes zijn een beetje chemisch, maar af en toe kunnen die ook best lekker zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee had die plakjes toevallig, al vind ik die “echte” cheddar uit de supermarkt ook niet echt lekker.
Niks mis met chemischquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach die plakjes zijn een beetje chemisch, maar af en toe kunnen die ook best lekker zijn.
ouwe pillenboer!quote:
Niet alles van linustechtips gezien willen hebbenquote:
Van wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet alles van linustechtips gezien willen hebben
wat dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet alles van linustechtips gezien willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |