Is een kanaal voor coole mensen.quote:
hoe kom jij er dan aan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een kanaal voor coole mensen.
eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een kanaal voor coole mensen.
Nee, nog nietquote:
‘t Is wat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
50 tabbladen op een oude laptop met weinig ram is niet zo handig :$$
Ik ruim meestal gaandeweg op, maar dan is het dus al te laatquote:Op woensdag 20 mei 2020 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik heb er vaak 20 open staan na een tijdje surfen omdat ik een soort van hoarder ben denk ik. Af en toe even de belangrijke tabs naar links en vervolgens gewoon tabbladen aan de rechterkant sluiten. Ruimt mooi op
moemoequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
‘t Is wat.
[..]
Ik ruim meestal gaandeweg op, maar dan is het dus al te laat.
inderdaadquote:
Gaat wel goed hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad
maar ja, moemoe is dan ook een nachtdier he
alles goed met u?
wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor.
Lekker zonnig, mijn verjaardag is op komst en de horeca gaat bijna weer open. Leuke dingen dus.
En bij jou? Kom je deze dagen een beetje door dear?
Over 9 dagen, de 29equote:Op woensdag 20 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
ja, ik kom de dagen moeiteloos door, ben gewoon nog hard aan het werk.
ben blij dat ik nu 4 dagen vrij heb
jij geeft jezelf een knipbeurt voor je verjaardag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over 9 dagen, de 29e.
Normaal gesproken ga ik dan altijd naar de kapper, maar een afspraak maken nu is een beetje lastig voor die datum.
Werk je thuis dan of gewoon op locatie? En ga je nog wat leuks doen tijdens je vrije dagen?
niet twijfelen, maar doenquote:
WELKOM FOKKIE!!! BIERTJE?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT FOKKIE IS BINNEN
Coronabiertje uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |