Waar hang jij tegenover uit? We zien je niet meer zo vaak hierquote:
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rustquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hang jij tegenover uit? We zien je niet meer zo vaak hier
Inb4: Maar goed ook XD
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rust
Werken zul je, lapzwansquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat meer vrije dagen enzo. Weekenden zit ik hier ook al tijdje niet meer. Lekker man. Geniet van die rust
Dus nu praat je ook daadwerkelijk met je vrouw? Lekker manquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja baal wel beetje dat ik vrijdag even op moet komen draven. Dat had ik anders moeten regelen. Maar het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus nu praat je ook daadwerkelijk met je vrouw? Lekker man
Je kan naar Griekenland he, die gooien alles weer open voor toerisme.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 2 weken zou ik in Spanje zitten. Daar heb ik eerlijk gezegd wel een beetje de tyfus over dat dat niet doorgaat.
Ja kweetnie joh. Heb mijn vakantie maar ingetrokken. Probeer later dit jaar wel ergens nog te gaan of zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan naar Griekenland he, die gooien alles weer open voor toerisme.
Ik heb weekendquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja baal wel beetje dat ik vrijdag even op moet komen draven. Dat had ik anders moeten regelen. Maar het is niet anders.
Doe ik niet aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje zuipen en snuiven?
En de spelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En het EK gaat niet door. Ook kut
Ze hadden ook corona-vakanties toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweetnie joh. Heb mijn vakantie maar ingetrokken. Probeer later dit jaar wel ergens nog te gaan of zo
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden ook corona-vakanties toch?Ga je met iedereen in een all inclusive zitten die al getest zijn
Kan je ipv thuis in Turkije aan de frikandellen met 40-45 mede-Hollanders
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook nog maar de vraag of die volgend jaar wel door kunnen gaan.
Nee volgens mij zijn ze daar nog mee bezig. Maar genoeg eilandjes die redelijk ontoeristisch zijn. Dat is dikke primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Griekenland is zeker mooi. Maar onder welke voorwaarden je daar nu heen kan is nog niet bekend toch?
Ah oké. Zal ook wel snel bekend worden. Zou jij gaan nu als dat mogelijk wordt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee volgens mij zijn ze daar nog mee bezig. Maar genoeg eilandjes die redelijk ontoeristisch zijn. Dat is dikke prima
Koaladruk op mijn werk nu dus ik kan denk ik geen vakantie opnemen voorlopigquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oké. Zal ook wel snel bekend worden. Zou jij gaan nu als dat mogelijk wordt?
Jammer wel. Maar misschien beter momenteel. Heb toch niet het idee dat ik er lekker ontspannen kan genieten of zo.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koaladruk op mijn werk nu dus ik kan denk ik geen vakantie opnemen voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |