Meh. Voor vette hap kies ik eigenlijk vrijwel altijd voor snackbar>pizza/andere vettigheden.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de meeste normale pizza's hebben dat ook hoor.
Is ook geen absolute streling voor je smaakpapillen maar voor een vette hap best te doen.
Interesseert me geen holquote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik had als TT: Zelfs zonder Ama gaat het over eten
Die vond ik toch wat toepasselijker dan deze eigenlijk
Moet jij weten.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Voor vette hap kies ik eigenlijk vrijwel altijd voor snackbar>pizza/andere vettigheden.
Ze is helaas al een tijdje dood.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Die jaren 50 chicas van Jimmy, wil je nu niet naast wakker worden
Goed idee.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu we het toch over eten hebben, de Turk om de hoek gaat zijn assortiment uitbreiden en wil uiteindelijk een broodzaakje worden.
Dan wil ik er helemaal niet naast wakker wordenquote:
Ik voel me alsof ik 50 ben. Nu weer rugklachten. Over een week weer iets anders.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
Hebben jullie ook sinds zo richting de 30 dat je de trap af loopt en INEENS een of andere band of iets in je knie of je enkel pijn doet?
Elke trapwandeling is het weer een ander gewricht dat het uit het niets moet ontgelden.
Zeker. Niet echt hippe maar okequote:
Kutleefquote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik 50 ben. Nu weer rugklachten. Over een week weer iets anders.
Vind ik ook, breder assortiment, meer klandiziequote:
Ik moet maar eens wat aan mijn leefpatroon gaan veranderen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu we het toch over eten hebben, de Turk om de hoek gaat zijn assortiment uitbreiden en wil uiteindelijk een broodzaakje worden.
quote:
Slaap lekker en niet dood wakker wordenquote:
Huh.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slaap lekker en niet dood wakker worden
Dat hij zich morgen beter voelt dan vandaagquote:
Je leek meer het type die bastognes eetquote:
ook lekker heurquote:Op maandag 18 mei 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je leek meer het type die bastognes eet
Dikzakquote:
Kan echt zo'n pak leeg etenquote:
Nee, nooit eigenlijkquote:
Bedankt voor de uitnodiging vriend, ik kom zeker even langs voor een koekjequote:
Mag ik raden?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijkElke avond alleen maar corona.
Wie zit er?
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 mei 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik raden?
Ab Osterhaus, Peter R de Vries en een geselecteerde neger voor de bokaal?
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik raden?
Ab Osterhaus, Peter R de Vries en een geselecteerde neger voor de bokaal?
In een diverse samenleving als waar wij in leven is zo’n bokaaltje van levensbelang vriend.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.
Nou volg ik Derksen ook nietquote:Op maandag 18 mei 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overgedreven gedoe om die bokaal zeg. Zelfs Johan Derksen vond het een non-onderwerp.
Waarom zou je per se zo geforceerd neger moeten zeggen de hele tijdquote:
Omdat het geforceerd wordt om het niet te mogen zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je per se zo geforceerd neger moeten zeggen de hele tijd
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te scheldenquote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Omdat het geforceerd wordt om het niet te mogen zeggen
Dat wordt ook vaak genoeg gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te schelden
Ik heb er precies genoeg dus, nee bedanktquote:Op maandag 18 mei 2020 23:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat wordt ook vaak genoeg gedaan.
Ik heb overigens een chromosoompje over, wil je hem hebben?
Ja, tuurlijk is het een rare vergelijking. Maar ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat de reden die je gebruikte omhet te doen kul isquote:Op maandag 18 mei 2020 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar sws een rare vergelijking tussen kankermongool en neger. De lading is geheel anders.
En dan nog, de lading tussen neger en nikker ligt nogal gevoelig.
Soms denk ik dat er meer mongooltjes rondlopen dan negers in ons land, al sluit het een de ander niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is het een rare vergelijking. Maar ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat de reden die je gebruikte omhet te doen kul is
Waarom zou je dan goed zitten? Wat krijg je dan meer voor elkaar dan een random andere bewoner hier?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er meer mongooltjes rondlopen dan negers in ons land, al sluit het een de ander niet uit.
Je zou maar een zwarte homosexuele downie zijn, dan zit je hier toch nog best wel goed.
Met zijn briljante brein zal hij vast het vaccin tegen corona ontwikkelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt zo'n Dr.mikey uitspraak.
Waar is die knul eigenlijk
Zou het bingewatchen van GTST helpenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn briljante brein zal hij vast het vaccin tegen corona ontwikkelen.
Geen idee zolang het maar niet hier isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Echt zo'n Dr.mikey uitspraak.
Waar is die knul eigenlijk
Mag het hopen. Die serie draait al 40-45 jaar. Als er nou nog niemand ziek is geworden of dood is gegaanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze daar ziekenhuisscènes hebben wellicht.
Zeg je nou dat negers kankermongolen zijn?quote:Op maandag 18 mei 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus, het wordt ook geforceerd om elkaar niet voor kankermongool uit te schelden
Dat is wel een hele merkwaardige conclusiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeg je nou dat negers kankermongolen zijn?
Je ontkent het ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel een hele merkwaardige conclusie
Ik zou niet weten hoe je dat daaruit kunt concluderen dus lijkt me niet nodig het te ontkennenquote:
voor kankerneger?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor de goede orde dat vind ik natuurlijk niet.kan wel wat mensen op fok opnoemen die daarvoor in aanmerking komen though, dat dan weer wel
Het was ook een merkwaardige vergelijkingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel een hele merkwaardige conclusie
heb nog een koude hamburger voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
Zo nu weet ik weer waarom ik niet blow. Als je eenmaal begint met eten
Goedemiddag vriend.quote:
Zijn we gewend van je maat.quote:
Haagsieeeequote:
Ettooooodepettooooooooooooooquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIE UIT MISSISSIPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Het is tering heet Flips.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haagsieeee
[..]
Ettooooodepettoooooooooooooo
Hoi!quote:
Dikzakquote:
Zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt het omdat je zo hot bent?
Het wordt nog heter deze week dacht ik
[..]
Goededag!
Succes maat. Concentratie is key op dat circuit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:01 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo ff rondje monaco rijden vrienden. Het moet me toch een keer lukken
De eerste 20 rondes gaat nog wel maar alles daarna is echt een slag op je lichaam & geestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Succes maat. Concentratie is key op dat circuit.
Helemaal waar vriend. Zeker als op gegeven moment je banden helemaal aan gort zijn is het echt een kwestie van op eieren rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
De eerste 20 rondes gaat nog wel maar alles daarna is echt een slag op je lichaam & geest
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik had als TT: Zelfs zonder Ama gaat het over eten
Die vond ik toch wat toepasselijker dan deze eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |