Echt face palm.moment ondanks hij het positief bedoelde..quote:Op zondag 24 mei 2020 21:00 schreef DrMarten het volgende:
Dat "model"
"Toch knap wat ze er van kunnen maken he"
Was dat zijn reactie ja?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:00 schreef DrMarten het volgende:
Dat "model"
"Toch knap wat ze er van kunnen maken he"
quote:
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat bolle meisje was diegene die smerig mad werd toch?
Volgens mij wel, die als eerste afvielquote:Op zondag 24 mei 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Dat bolle meisje was diegene die smerig mad werd toch?
Op dat vlak lukte afvallen wel jaquote:
Ja ik vond hun ook heel sympathiek en goed bij elkaar passen, verbaast me ook niet dat ze nog steeds samen zijn. Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
Ahh ik vind dit wel schattig, ook om terug te zien hoe eerlijk en open zij eigenlijk toen al waren![]()
Nee ik ook niet, ze passen echt zo goedquote:Op zondag 24 mei 2020 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vond hun ook heel sympathiek en goed bij elkaar passen, verbaast me ook niet dat ze nog steeds samen zijn. Had niet anders verwacht.
knuffeltje is hardste wat ze doen zo te zien..quote:
Het zijn altijd de stille types die je verbazen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
knuffeltje is hardste wat ze doen zo te zien..
Nederland is ook zo'n boervriendelijk landquote:Op zondag 24 mei 2020 21:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, kan Herman niet naar Nederland komen? Hij kan toch overal boeren.
Die setting ook tussen al die mensenquote:
Hij heeft zeker weer wat "beters" op het oogquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Korreltje-zout het volgende:
Geert is (alweer) vrijgezel
https://www.instagram.com/p/CAsBPoHBadf/?igshid=uhwm3015ouye
Met een beetje EQ kan je d ie opmerking toch wel positief interpreteren?quote:Op maandag 25 mei 2020 17:46 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n "wat kunnen ze er een hoop van maken" opmerking van Herman gisteren:
"Zo mooi zie ik haar niet zo vaak"![]()
Nou Duderinnetje, grijp je kans.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Korreltje-zout het volgende:
Geert is (alweer) vrijgezel
https://www.instagram.com/p/CAsBPoHBadf/?igshid=uhwm3015ouye
haha ja het blijft een droogkloot he.quote:Op maandag 25 mei 2020 17:46 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n "wat kunnen ze er een hoop van maken" opmerking van Herman gisteren:
"Zo mooi zie ik haar niet zo vaak"![]()
Jaaaa wenkie! Als die de wauw-factor niet heeft, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:23 schreef Postbus100 het volgende:
Is die Sjantal uit Den Haag nog vrijgezel?(vind deze Ingrid op haar lijken en zo moet ik aan haar denken)
Wenkie valt in slaap bij een saaie man als Geertquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Jaaaa wenkie! Als die de wauw-factor niet heeft, weet ik het ook niet meer.![]()
[ afbeelding ]
Ze is veel te snel voor hem.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wenkie valt in slaap bij een saaie man als Geert
Zodra Yvon Jaspers geen vinger meer in de pap heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:40 schreef W00fer het volgende:
Het zijn wel echt the usual suspects in die terugblik he. Ik had graag wat aandacht gehad voor de minder bekende boeren. Steffie en Roel die en passant hun hengstenhouderij er nog effe pluggen, Marnix die dat ook doet. Het is allemaal zo voor de hand liggend. Wanneer komen er nou eens weer wat oprechte boeren die het niet als marketing kanaal zien?
Die moeten het ook nog willen..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:40 schreef W00fer het volgende:
Het zijn wel echt the usual suspects in die terugblik he. Ik had graag wat aandacht gehad voor de minder bekende boeren. Steffie en Roel die en passant hun hengstenhouderij er nog effe pluggen, Marnix die dat ook doet. Het is allemaal zo voor de hand liggend. Wanneer komen er nou eens weer wat oprechte boeren die het niet als marketing kanaal zien?
Dit.quote:
Ja maar ook genoeg die dat nog wel willen om er wat meer in beeld te brengen dan tot nu toe is gebeurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Genoeg die niks meer met het programma te maken willen hebben.
Er staat überhaupt heel weinig (of zelfs niets) uit de late 00's op NPOStart. Van de oudste dingen die ik daar ooit gevonden heb, bleek de beeldkwaliteit ook heel laag.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:33 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat die eerste seizoenen niet op uitzending gemist staan. Wat is daar de reden van?
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatchtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Sinds kort staan volgens mij weer (alle?) complete oude seizoenen op de site zelf.
Nou, kijk dan nog maar eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatcht
Op de site zelf, dus de ‘boer zoekt vrouw’-site.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatcht
Edit : en ik heb zo'n npo plus abo, dus daar ligt het niet aan.
Oooooohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |