Zodra Yvon Jaspers geen vinger meer in de pap heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:40 schreef W00fer het volgende:
Het zijn wel echt the usual suspects in die terugblik he. Ik had graag wat aandacht gehad voor de minder bekende boeren. Steffie en Roel die en passant hun hengstenhouderij er nog effe pluggen, Marnix die dat ook doet. Het is allemaal zo voor de hand liggend. Wanneer komen er nou eens weer wat oprechte boeren die het niet als marketing kanaal zien?
Die moeten het ook nog willen..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:40 schreef W00fer het volgende:
Het zijn wel echt the usual suspects in die terugblik he. Ik had graag wat aandacht gehad voor de minder bekende boeren. Steffie en Roel die en passant hun hengstenhouderij er nog effe pluggen, Marnix die dat ook doet. Het is allemaal zo voor de hand liggend. Wanneer komen er nou eens weer wat oprechte boeren die het niet als marketing kanaal zien?
Dit.quote:
Ja maar ook genoeg die dat nog wel willen om er wat meer in beeld te brengen dan tot nu toe is gebeurd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Genoeg die niks meer met het programma te maken willen hebben.
Er staat überhaupt heel weinig (of zelfs niets) uit de late 00's op NPOStart. Van de oudste dingen die ik daar ooit gevonden heb, bleek de beeldkwaliteit ook heel laag.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:33 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat die eerste seizoenen niet op uitzending gemist staan. Wat is daar de reden van?
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatchtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Sinds kort staan volgens mij weer (alle?) complete oude seizoenen op de site zelf.
Nou, kijk dan nog maar eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatcht
Op de site zelf, dus de ‘boer zoekt vrouw’-site.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst (3a4 weken geleden) toevallig het seizoen van Neeltje en Dieke enzo teruggekeken, maar verder terug kon ik niet, anders had ik die seizoenen ook nog wel gebingewatcht
Edit : en ik heb zo'n npo plus abo, dus daar ligt het niet aan.
Oooooohquote:
Die pitjes ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Hij had ook wel een hoop vervelende wijven op zijn erf verzameld.
Me too.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:35 schreef alors het volgende:
Dat applausmoment voor de boeren vind ik zo'n cringe moment altijd
Ja echt! En al die brievenschrijfers die dan hoopvol de boer(in) van hun keuze hoopvol aankijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 20:35 schreef alors het volgende:
Dat applausmoment voor de boeren vind ik zo'n cringe moment altijd
Die Limburger? Marcel? Maar zij wilde hem uiteindelijk niet...quote:Op zondag 31 mei 2020 20:39 schreef tralalala het volgende:
Is die verlegen boer nog langs gekomen deze reeks? Met die oostblokchick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |