Zitten niet in mijn regio.quote:
Weet ik maar het is niet anders. Zolang het wordt vergoed en ik ben de pijn af ben is het goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:57 schreef Tele6 het volgende:
Oxycodon is verslavend, dus kijk ermee uit. Ik ben te veel mensen tegengekomen die er serieus verslaafd aan waren.
Dat gaat je huisarts je ook niet blijvend voorschrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:05 schreef osodevo het volgende:
[..]
Weet ik maar het is niet anders. Zolang het wordt vergoed en ik ben de pijn af ben is het goed.
Ik heb dure behandelingen nodig, geld is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je bewindvoerder gaat heus niet weigeren je naar de tandarts te laten gaan. Vraag die gewoon om geld ervoor.
Volgend jaar evt wel een verzekering hiervoor nemen en voortaan netjes 2x per jaar op controle.
Heb je überhaupt met je bewindvoerder gepraat hierover?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb dure behandelingen nodig, geld is er gewoon niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:52 schreef Fushia2 het volgende:
@:jigggy doet aan MMA en wilt graag je tanden uit je bek slaan @:solotovski
Maar zouden ze je heus niet helpen als je via spoedeisende hulp gaat?
Dit ^^quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:44 schreef Rene het volgende:
Bel je bewindvoerder. Leg het uit. Verzoek om een betalingsregeling en/of dar uit je budget kan. Er komt vakantiegeld aan. Etc etc.
Ik ben zelf bewindvoerder geweest. Er vakt heus met normale omgang iets te regelen
Die oxycodon is ook niet gratis hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
In overleg is altijd beter. Communicatie is key.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:44 schreef halfway het volgende:
Gewoon gaan man, je bewindvoerder lost het maar op.
Lekker als TS zijn eigen risico nog af moet tikken.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:22 schreef Elpis het volgende:
Ik weet niet hoeveel er van die kies nog overeind staat maar misschien kan je een doorverwijzing vragen voor de kaakchirurg voor een extractie. Dan wordt het uit de basisverzekering vergoed.
En tot dat moment kan je er een knuidnagel in doen of wat kruidnagelolie op doen.
Geen geld = trekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij die toch al kwijt is danwel dat zijn bewindvoeder daar al een reservering voor heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:30 schreef Hyperdude het volgende:
Lekker als TS zijn eigen risico nog af moet tikken.
Trekken is ook niet gratis. Bij de tandarts dan.quote:
En het afbouwen met taperstrips wordt niet eens vergoedquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die oxycodon is ook niet gratis hoor
quote:Op zondag 17 mei 2020 11:59 schreef osodevo het volgende:
De kies kleurt donker en ik zou deze moeten laten weghalen en moeten vervangen voor een implantaat. Dit kost veel geld! Aanvullende tandarts verzekering heb ik niet en krijg ik niet omdat mijn gebit in slechte staat is.
Wat moet ik doen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:44 schreef Rene het volgende:
Bel je bewindvoerder. Leg het uit. Verzoek om een betalingsregeling en/of dar uit je budget kan. Er komt vakantiegeld aan. Etc etc.
Ik ben zelf bewindvoerder geweest. Er vakt heus met normale omgang iets te regelen
Een bewindvoerder heeft ook geen zak met geld voor een extractie en implantaat. Kost duizenden eurosquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef Rene het volgende:
[..]
In overleg is altijd beter. Communicatie is key.
Stel nou dat de bewindvoerder TS in een schuldhulpverlening of stabilisatie periode heeft zitten en er ontstaat een nieuwe schuld. Dat kan desastreuse gevolgen heben.
Maar als hij ooit van die bewindvoering af wil helpt het natuurlijk niet om zonder enig overleg lukraak naar de tandarts te gaan.quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Elpis het volgende:
[..]
Alleen zijn er geen schulden.
WGR / Leefgeld van ¤40 per week
Beschermingsbewind omdat ze denken dat hij niet met geld om kan gaan.
Ja... maar er kan dan wel uitgezocht worden hoe het zit met je zorgverzekering. Soms krijg je het wel vergoedt maar heb je een eigen bijdrage die betaald moet worden. En als het iets medisch is en/of een goede reden is dat er wat vergoedt moet worden zijn er altijd nog mogelijkheden voor fondsen.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:03 schreef osodevo het volgende:
[..]
Een bewindvoerder heeft ook geen zak met geld voor een extractie en implantaat. Kost duizenden euros
Een implantaat is nog helemaal niet aan de orde. Eerst moet die kies eruit.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:03 schreef osodevo het volgende:
[..]
Een bewindvoerder heeft ook geen zak met geld voor een extractie en implantaat. Kost duizenden euros
Alleen bij de duurste dekking geldt er een keuring.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:59 schreef osodevo het volgende:
Aanvullende tandarts verzekering heb ik niet en krijg ik niet omdat mijn gebit in slechte staat is.
Als je het niet kunt betalen, niks. Is niet ideaal, maar het kan.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef osodevo het volgende:
Ik ga maandag gelijk mee in gesprek. Een extractie is nog te betalen... maar wat moet ervoor in de plaats komen?
Is dat niet slecht voor je tandvlees? Je hebt immers niet zonder reden tanden. Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat dit niet in de basisverzekering zit, extractie is ook nog vrij duur.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je het niet kunt betalen, niks. Is niet ideaal, maar het kan.
Als er een kies is getrokken, groeit je tandvlees wel dicht over dat gat.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:41 schreef osodevo het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor je tandvlees? Je hebt immers niet zonder reden tanden. Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat dit niet in de basisverzekering zit, extractie is ook nog vrij duur.
Implantaten en restauraties lopen tot in de duizenden euro's.
Maar het staat enorm lelijk en tast mijn zelfvertrouwen aan. Ik voel me er heel naar door, want nu zit er slechts een verkleuring die je op een afstand niet ziet. Als die kies getrokken wordt is dat wel nogal zichtbaar.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er een kies is getrokken, groeit je tandvlees wel dicht over dat gat.
Er zijn geen tandartsverzekeringen die alles vergoeden. Tandartsverzekeringen diequote:Op zondag 17 mei 2020 23:50 schreef osodevo het volgende:
[..]
Maar het staat enorm lelijk en tast mijn zelfvertrouwen aan. Ik voel me er heel naar door, want nu zit er slechts een verkleuring die je op een afstand niet ziet. Als die kies getrokken wordt is dat wel nogal zichtbaar.
Mensen uit mijn omgeving zeggen dat ik een tandartsverzekering moet nemen, dat zij alles betalen. Klinkt nogal te mooi om waar te zijn. Hoe denken jullie hierover?
Ik ga morgen mijn bewindvoerder en tandarts erover bellen.
Of ze hechten het "dicht".quote:Op zondag 17 mei 2020 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er een kies is getrokken, groeit je tandvlees wel dicht over dat gat.
Daarom kun je dus alleen het hoognodige laten doen.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:58 schreef osodevo het volgende:
Ik ontvang een uitkering. Hoe kun je dan verwachten dat ik duizenden euro's kan ophoesten om gebit te fixen?
Niet, je kunt dus alleen de echt noodzakelijke dingen laten doen. Je kunt prima leven met een kies minder, het is niet ideaal maar het kan prima.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:58 schreef osodevo het volgende:
Ik ontvang een uitkering. Hoe kun je dan verwachten dat ik duizenden euro's kan ophoesten om gebit te fixen?
Dat houdt in dat ik alleen een extractie van hooguit ¤50 kan betalen. Toch te belachelijk voor woorden dit, niemand verantwoordelijkheid neemt en mij zo laat creperen. Dat verwacht je toch niet in zo;n modern land als Nederland.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom kun je dus alleen het hoognodige laten doen.
Deels heb je gelijk, deels is het ook wel een beetje ‘wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten’. Want je hebt je gebit verwaarloosd en je hebt je tot nu toe niet voorbereid op eventuele tandartskosten.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:03 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat houdt in dat ik alleen een extractie van hooguit ¤50 kan betalen. Toch te belachelijk voor woorden dit, niemand verantwoordelijkheid neemt en mij zo laat creperen. Dat verwacht je toch niet in zo;n modern land als Nederland.
Dat is wel makkelijk gezegd als je uit een multi probleemgezin komt waarna ik me daaruit heb moeten vechten. Mondzorg had toen geen prioriteit, want ik had wel andere zorgen aan mijn kop. Ook mijn psychische problemen zorgen dat ik de boel heb verwaarloost.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deels heb je gelijk, deels is het ook wel een beetje ‘wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten’. Want je hebt je gebit verwaarloosd en je hebt je tot nu toe niet voorbereid op eventuele tandartskosten.
Het gaat om één of twee kiezen?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:12 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk gezegd als je uit een multi probleemgezin komt waarna ik me daaruit heb moeten vechten. Mondzorg had toen geen prioriteit, want ik had wel andere zorgen aan mijn kop. Ook mijn psychische problemen zorgen dat ik de boel heb verwaarloost.
Doordat ik nu straks zonder tanden zit kan ik helemaal niet meer aan een baan komen. Eten zal ook nooit meer hetzelfde zijn.
De kies waarover ik het had is helemaal verkleurd en was eerder gebroken. Al lange tijd. Kan niet anders dat ie er nu wel uit moet. Andere kant van mijn gebit doet ook pijn, dus er zal wel meer spelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat om één of twee kiezen?
Als je vanaf nu gaat beginnen met jaarlijkse controles kun je erger voorkomen. Moet je het wel doen.
Nee dan komt er een gat een implantaat moet je jaren voor sparen.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:59 schreef osodevo het volgende:
De kies kleurt donker en ik zou deze moeten laten weghalen en moeten vervangen voor een implantaat. Dit kost veel geld!
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je bewindvoerder gaat heus niet weigeren je naar de tandarts te laten gaan. Vraag die gewoon om geld ervoor.
Volgend jaar evt wel een verzekering hiervoor nemen en voortaan netjes 2x per jaar op controle.
Verzekeren kan pas als je gesaneerd bent volgens mijquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blijkbaar vindt TS dat hij ook meteen recht moet hebben op een implantaat erbij en maakt de kiespijn niets meer uit. Prioriteiten?quote:
Je gaat die kies nu toch wel laten trekken?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef osodevo het volgende:
Ik heb gebeld, geen geld = geen geld, alleen voor de extractie is geld vrij gemaakt. Een implantaat van duizenden euro's was onbespreekbaar. Wel gaan ze nakijken welke tandartsverzekering ik nog kan nemen.
Dus ik ben er niet zo veel mee opgeschoten. Bijzondere bijstand is ook afgewezen.
Doe je toch die extractie, ben je van de pijn af.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef osodevo het volgende:
Ik heb gebeld, geen geld = geen geld, alleen voor de extractie is geld vrij gemaakt. Een implantaat van duizenden euro's was onbespreekbaar. Wel gaan ze nakijken welke tandartsverzekering ik nog kan nemen.
Dus ik ben er niet zo veel mee opgeschoten. Bijzondere bijstand is ook afgewezen.
Waarschijnlijk nog niet genoeg kiespijn, komt welquote:Op maandag 18 mei 2020 10:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt TS dat hij ook meteen recht moet hebben op een implantaat erbij en maakt de kiespijn niets meer uit. Prioriteiten?
Het punt waar ik mee zit is dat veel vrouwen zo kortzichtig zijn en mannen gaan afwijzen omdat ze een kies missen. Daarom dat ik erop sta een implantaat krijg wanneer ik voor een extractie ga. Tot die tijd wil ik erover nadenken.... en gebruik blijven maken van de pijnstillers.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe je toch die extractie, ben je van de pijn af.
Ja, maar dat kan je niet betalen. Dus wat nu?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het punt waar ik mee zit is dat veel vrouwen zo kortzichtig zijn en mannen gaan afwijzen omdat ze een kies missen. Daarom dat ik erop sta een implantaat krijg wanneer ik voor een extractie ga. Tot die tijd wil ik erover nadenken.... en gebruik blijven maken van de pijnstillers.
Het is niet alsof ze de kies trekken en dan direct een implantaat plaatsen. Laat ik je maar even uit die droom helpen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het punt waar ik mee zit is dat veel vrouwen zo kortzichtig zijn en mannen gaan afwijzen omdat ze een kies missen. Daarom dat ik erop sta een implantaat krijg wanneer ik voor een extractie ga. Tot die tijd wil ik erover nadenken.... en gebruik blijven maken van de pijnstillers.
de enige die kortzichtigheid hier laat zien ben jij. Laat die kies trekken vind werk en betaal zelf voor je gewenste implantaat.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat gaat je dus niet lukken.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
...Daarom dat ik erop sta een implantaat krijg wanneer ik voor een extractie ga. ...
Maar je zegt dat je hele gebit rot is. Nou dan gaat die ene implantaat het verschil niet maken hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
En waar is je eigen verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:03 schreef osodevo het volgende:
Toch te belachelijk voor woorden dit, niemand verantwoordelijkheid neemt en mij zo laat creperen.
Ook al zit mondzorg in het basispakket een implantaat valt daar altijd buiten.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:06 schreef osodevo het volgende:
Ik ben gewoon boos dat mondzorg niet in het basispakket zit. Het is toch geen doen om op straat, bar of club zonder kies een goede indruk te maken. Waarom moeten we dingen normaal gaan vinden die niet normaal zijn? Zonder goed gebit maak je geen goede indruk.
Nee, die doen niks met tandzorg en verwijzen je terug naar de tandartsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:52 schreef Fushia2 het volgende:
@:jigggy doet aan MMA en wilt graag je tanden uit je bek slaan @:solotovski
Maar zouden ze je heus niet helpen als je via spoedeisende hulp gaat?
Kun je heel moeilijk gaan doen maar voor ¤15 per maand heb je al een aanvullende verzekering dus de enige op wie je boos kan zijn ben je zelfquote:Op maandag 18 mei 2020 11:06 schreef osodevo het volgende:
Ik ben gewoon boos dat mondzorg niet in het basispakket zit. Het is toch geen doen om op straat, bar of club zonder kies een goede indruk te maken. Waarom moeten we dingen normaal gaan vinden die niet normaal zijn? Zonder goed gebit maak je geen goede indruk.
Ja, maak jezelf wijs dat een kies minder ineens je kansen op succes sterk gaat reduceren. Dat leidt tenminste af van je kiespijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:06 schreef osodevo het volgende:
Misschien schaterlacht ie veel.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:15 schreef herverwijderd het volgende:
En, kies er al uit inmiddels? Zo'n ding zit achter in je mond, dat zie je echt niet als die getrokken wordt tenzij je altijd met je mond wijdopen loopt.
Jij bent echt niet meer te redden he? Je staat erop, jawelquote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat vind je echt wonderlijk? Jij bent nog nooit bij een huisarts geweest schijnbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dit ^^
Ik vind het trouwens nogal merkwaardig dat de huisarts overweegt om je oxycodon voor te schrijven voor kiespijn, terwijl dat enkel de pijn tijdelijk verminderd maar het probleem helemaal niet oplost. En de oplossing van het probleem is vrij eenvoudig, namelijk een bezoekje aan de tandarts.
De oude garde is vaak wat makkelijker met sterke pijnstillers en zeker ook benzodiazepines. Mensen die net van de opleiding komen moet je zoiets niet vragen!quote:Op maandag 18 mei 2020 11:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat vind je echt wonderlijk? Jij bent nog nooit bij een huisarts geweest schijnbaar
Nou ja, ik heb het gewoon gekregen. Ik ben het met jullie eens dat dit ook geen ideale situatie is maar het is even niet anders. Het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
De huisarts ziet je al aankomen: ‘ja ik wil oxycodon want ibuprofen is niet genoeg en ik wil geen extractie want er is geen geld voor een implantaat’
Het is hier de VS niet.
Dus iets verder laten rotten vs verslavende pijnstillers gaan nemen, vind je een keuze tussen 2 kwaden?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het gewoon gekregen. Ik ben het met jullie eens dat dit ook geen ideale situatie is maar het is even niet anders. Het is kiezen tussen 2 kwaden.
Je hebt toch nu wel een afspraak om hem te laten trekken?!quote:Op maandag 18 mei 2020 11:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het gewoon gekregen. Ik ben het met jullie eens dat dit ook geen ideale situatie is maar het is even niet anders. Het is kiezen tussen 2 kwaden.
Waarschijnlijk heeft de huisarts het gegeven in de veronderstelling dat je naar een snelle oplossing zoekt en dat het kortdurend zou zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee, ts denkt dat vrouwen een rotte kies aantrekkelijker vinden dan geen kies.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt toch nu wel een afspraak om hem te laten trekken?!
Niet je tandarts kunnen betalen maar wel naar een bar of club gaan?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:06 schreef osodevo het volgende:
Mijn huisarts gaat mij echt geen oxycodon voorschrijven voor kiespijn, nou ja misschien voor een paar dagen als ik niet direct bij de tandarts terecht kan, maar echt niet voor langere tijd.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat vind je echt wonderlijk? Jij bent nog nooit bij een huisarts geweest schijnbaar
Wanneer staat de afspraak met je tandarts gepland?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik ben vier (verstands)kiezen kwijtquote:Op maandag 18 mei 2020 16:33 schreef SQ het volgende:
Ik vind dit topic op een vervelende manier afdwalen. TS kan zo te lezen gewoon geholpen worden. Dat er geen gratis cosmetische oplapbeurt bij zit is heel normaal.
Ik mis zelf ook een kies, heb het geld wel voor een implantaat maar er niet voor gekozen. Ik ben gelukkig getrouwd, heb bijna 3 kinderen en een zeer goede baan. Dit staat echt VOLKOMEN los van je andere issues, ts.
Ik neem aan dat hier een slotje op kan nu je probleem wordt opgelost?
Nou, nu ze er allemaal uit zijn, is het een stuk beter.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou lucht je hart, wat doet het allemaal met je?
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, nu ze er allemaal uit zijn, is het een stuk beter.
Meurt niet meer en doet geen pijn
Kijk dat zijn positieve berichten. En heeft een vrouw je weleens afgewezen omdat je ze niet meer had?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, nu ze er allemaal uit zijn, is het een stuk beter.
Meurt niet meer en doet geen pijn
Je snapt dat het laten zitten van zo'n kies voor complicaties kan zorgen en je dat dus ook weer op extra kosten drijft? Trek die kies.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
De kies waarover ik het had is helemaal verkleurd en was eerder gebroken. Al lange tijd. Kan niet anders dat ie er nu wel uit moet. Andere kant van mijn gebit doet ook pijn, dus er zal wel meer spelen.
Same here idd.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Je snapt dat het laten zitten van zo'n kies voor complicaties kan zorgen en je dat dus ook weer op extra kosten drijft? Trek die kies.
Denken dat een verkleurde afgebroken kies () aantrekkelijker is dan een getrokken kies.
Heb zelf begin maart een (verstands)kies laten trekken en ik was binnen een kwartier klaar en heb geen centje pijn gehad.
Verstandigquote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef osodevo het volgende:
Ik ga zsm een afspraak maken voor extractie.
quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef osodevo het volgende:
Als in morgenochtend, dinsdag 19 mei 2020quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef osodevo het volgende:
Succes!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef osodevo het volgende:
Is het gelukt, de afspraak?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:44 schreef osodevo het volgende:
Dit is echt onzin.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 weken? Dat is toch geen doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
[..]
over 2 weken pas
Ik heb nu hoge dosis ibuprofen bruisgranulaat gekregen
Nou, tandartsen zitten normaal al vrij vol. Dat zal nu wel nog erger zijn omdat ze een tijd dicht zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 weken? Dat is toch geen doen?
De clubs zijn nog dicht, dus TS hoeft nog niet op jacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 weken? Dat is toch geen doen?
Maar Chai. Heb je het gebit van je vriendje bij je eerste date grondig geïnspecteerd en gevraagd of hij een kies mist?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Chia het volgende:
Getrokken tanden > vies rot stink gebit
Bron: premium girls
Een kaakontsteking lijkt me erger.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:25 schreef Herkauwer het volgende:
Ongelooflijk wat een verhaal. Het klinkt allemaal als smoesjes om niet te hoeven gaan, het is niet erg om bang te zijn voor een extractie. Maar niet gaan kan je zoveel meer problemen geven, zover ik weet kan het op je tandvlees slaan en dan heb je een groter probleem.
Dat is wat ik bedoelde ja. Dan rot je kaak van binnenuit weg. En aangezien TS aangeeft meer problemen te hebben met zijn gebit, moet hij misschien ook zijn eet- en drinkgewoonten onder de loep nemen als hij erger wil voorkomenquote:
Ik wil hier nog even over zeggen dat dit onzin is. En ik kan je ook zeggen dat je alles nog gewoon kan eten, hier maakte ik mij zelf namelijk beetje druk om maar ik merk het eigenlijk niet eens tijdens het eten.quote:Op zondag 17 mei 2020 23:50 schreef osodevo het volgende:
Maar het staat enorm lelijk en tast mijn zelfvertrouwen aan. Ik voel me er heel naar door, want nu zit er slechts een verkleuring die je op een afstand niet ziet. Als die kies getrokken wordt is dat wel nogal zichtbaar.
Hier juist niet, ik kon enorm snel terecht voor een wortelkanaalbehandeling (daag spaargeld) omdat de agenda nog zo leeg was.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, tandartsen zitten normaal al vrij vol. Dat zal nu wel nog erger zijn omdat ze een tijd dicht zijn geweest.
Sinds zijn kiesextractie zien vrouwen hem spontaan niet meer staan... oh wacht..quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:53 schreef Prisha het volgende:
We zijn inmiddels 2+ weken verder, ben je al geweest, is het ding getrokken? Geen pijn meer?
Is je kies er nou inmiddels uit?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:49 schreef osodevo het volgende:
Ik loop al een tijdje met een gebroken kies rond, lang geen pijn gehad. Al begint het de laatste dagen nogal pijn te doen. Sinds al die tijd slik ik de maximale dosis ibuprofen en paracetamol, nu naar de huisarts geweest, wilt als dat niet voldoende helpt volgende week oxycodon voorschrijven.
Sowieso moet ik al lange tijd ook nog een wortelkanaalbehandeling ondergaan... maar ik heb simpelweg het geld er niet voor en geen tandartsverzekering. Ik heb alleen een basisverzekering sinds ik 18 werd, dus ik weet niet beter. Vroeger ook nooit naar de tandarts geweest omdat mijn ouders dat ook nooit deden.
Ik zie nooit de kiezen van een ander hoor, tenzij ze hun bek wijd open sperren. Ik snap nog steeds het esthetische probleem niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Last minute toch maar besloten om de afspraak te annuleren. zonder kies zit het echt niet uit en ik heb daar toch echt implantaten nodig.
Dat wordt dan je kontje verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Last minute toch maar besloten om de afspraak te annuleren. zonder kies zit het echt niet uit en ik heb daar toch echt implantaten nodig.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Chia het volgende:
Getrokken tanden > vies rot stink gebit
Bron: premium girls
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Je snapt dat het laten zitten van zo'n kies voor complicaties kan zorgen en je dat dus ook weer op extra kosten drijft? Trek die kies.
Denken dat een verkleurde afgebroken kies () aantrekkelijker is dan een getrokken kies.
Heb zelf begin maart een (verstands)kies laten trekken en ik was binnen een kwartier klaar en heb geen centje pijn gehad.
Pics van je getrokken kiesquote:
Wat een onverwachte wending weer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Welke kies is het dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:23 schreef osodevo het volgende:
Een gebit waar een tand mist ziet er ook niet uit. Het probleem is dat het zichtbaar is!
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Dan word er een plaatje gemonteerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:23 schreef osodevo het volgende:
Een gebit waar een tand mist ziet er ook niet uit. Het probleem is dat het zichtbaar is!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tandenfee is teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
De kies is achtergebleven bij de tandarts.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:26 schreef osodevo het volgende:
[..]Who caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Echt zo dom, dit.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Watje.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
En hoe denk je die te kunnen betalen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Waar zit die kies eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Inderdaad, achterstallig onderhoud veroorzaakt weer meer ellende waardoor de kosten alleen maar hoger uit gaan vallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:05 schreef Elpis het volgende:
[..]
En hoe denk je die te kunnen betalen?
Bovendien kan de ontsteking die er zit ervoor zorgen dat het kaakbot verdwijnt er er al helemaal geen implantaat geplaatst kan worden. Dus ga ook maar vast sparen voor een bot transplantatie.
https://www.implantaat.nl/behandeling/onvoldoende-kaakbot-wat-dan
Gast. Ga naar een fucking tandarts, ben je achterlijk of zo?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef osodevo het volgende:
Ik gebruik chloorhexidine om het schoon te houden. Het is kiezen tussen 2 kwaden.
Hoe lang denk je dat dit goed gaat?!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef osodevo het volgende:
Ik gebruik chloorhexidine om het schoon te houden. Het is kiezen tussen 2 kwaden.
Ik weet het, niet slim maar heb ook niet veel keus. Als ik een tand moet missen durf ik niet meer onder de mensen te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat dit goed gaat?!
En hoe ga je dat bedrag voor dat implantaat regelen, in de tussentijd?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef osodevo het volgende:
Sorry hoor maar overdrijven is ook een vak. Zoek hulp bij een psycholoog ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik weet het, niet slim maar heb ook niet veel keus. Als ik een tand moet missen durf ik niet meer onder de mensen te komen.
Vast niet. Dit zit juist om de haverklap bij de tandarts.quote:
Jij hebt wel degelijk een keus.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik weet het, niet slim maar heb ook niet veel keus. Als ik een tand moet missen durf ik niet meer onder de mensen te komen.
Straks heb je inderdaad geen keuze meer maar ben je nog veel verder van huis omdat je gebit nog verder aan het wegrotten is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zijn hele kaak gaat uiteindelijk aangetast worden, dus zelfs een kunstgebit gaat tzt niet echt veel houvast hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Straks heb je inderdaad geen keuze meer maar ben je nog veel verder van huis omdat je gebit nog verder aan het wegrotten is.
Dat staat er gewoon hoor. Je bent dan je eigen risico kwijt en daarnaast betaal je ook nog 25% zelf. En je betaalt het trekken ook nog zelf. Duur grapje, vraag een begroting en je schrikt je waarschijnlijk rot. Je betaalt ook elke keer voor het aanpassen aan je slinkende kaak, met een beetje pech is dat precies in het nieuwe verzekeringsjaar en gaat weer je eigen risico eraan, naast wederom de eigen bijdrage.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:03 schreef osodevo het volgende:
Ik poets nu vaker maar net m'n tanden geïnspecteerd en zie veel donkere plekken. Daarom overweeg ik een kunstgebit, echter is onduidelijk of het wordt vergoed uit de basisverzekering.
Eigen risico ben ik sowieso kwijt aan psychiater en hoop medicatie die ik al jaren slik dus dat maakt niet uit. Gaat mij erom dat ik geen duizenden euro's in m'n broekzak heb zitten om dat gebit op te knappen. Ik was in de veronderstelling dat een kunstgebit volledig wordt vergoed maar naar wat zoeken blijkt dat je ook daar voor moet betalen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon hoor. Je bent dan je eigen risico kwijt en daarnaast betaal je ook nog 25% zelf. En je betaalt het trekken ook nog zelf. Duur grapje, vraag een begroting en je schrikt je waarschijnlijk rot. Je betaalt ook elke keer voor het aanpassen aan je slinkende kaak, met een beetje pech is dat precies in het nieuwe verzekeringsjaar en gaat weer je eigen risico eraan, naast wederom de eigen bijdrage.
En wat zegt de tandarts over die plekken?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:03 schreef osodevo het volgende:
Ik poets nu vaker maar net m'n tanden geïnspecteerd en zie veel donkere plekken. Daarom overweeg ik een kunstgebit, echter is onduidelijk of het wordt vergoed uit de basisverzekering.
Leg het voor aan je tandarts en vraag een begroting, dan weet je over welk bedrag het gaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
[..]
Eigen risico ben ik sowieso kwijt aan psychiater en hoop medicatie die ik al jaren slik dus dat maakt niet uit. Gaat mij erom dat ik geen duizenden euro's in m'n broekzak heb zitten om dat gebit op te knappen. Ik was in de veronderstelling dat een kunstgebit volledig wordt vergoed maar naar wat zoeken blijkt dat je ook daar voor moet betalen.
Nou, bij mij kun je het shaken inmiddels, hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis zelf 2 kiezen en ik heb nog nooit gehad dat iemand zei van omg nee ik wil je niet meer hoor want je mist 2 kiezen.![]()
Kunstgebit ga je spijt van krijgen, want je kaakbot zal flink slinken, waardoor je al op jonge leeftijd een ingevallen bejaardenmond hebt. Los daarvan, zal waarschijnlijk geen tandarts bereid zijn om al je tanden te trekken, tenzij je mond er echt desastreus aan toe is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:03 schreef osodevo het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Ja, doordat je het er maar steeds bij laat, wordt je probleem steeds groter. En duurder.
Ik baal er ook vreselijk van maar begrijp dat ik ook de nodige psychische problemen heb waardoor ik soms alles laat en me kop in het zand steek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En zo’n kunstgebit gaat niet eeuwig mee, na een paar jaar moet je een nieuwe, met alle kosten. Sowieso is het eerste kunstgebit na het trekken een tijdelijk gebit en heb je na een jaar meestal een nieuwe nodig. Kassa!
Oekraïne it isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:26 schreef osodevo het volgende:
Maakt mij niet uit, zoek gewoon de goedkoopste oplossing.
Ik ben echt serieus. De reden waarom ik geen actie onderneem is vooral omdat het allemaal zo duur kost, niet weten wat te doen omdat ik het allemaal niet kan betalen. Door al deze kopzorgen had ik voor de easy way out gekozen, tijdelijk aan de pijnstillers maar zoek nu een serieuze oplossing.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Verder geloof ik hier verder allemaal maar weinig van. 👍🏻
Maar als je dan door iedereen wordt verteld dat je slechte beslissingen neemt, en je blijft daar toch in volharden... Kun je dan eigenlijk wel geholpen worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:20 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus. De reden waarom ik geen actie onderneem is vooral omdat het allemaal zo duur kost, niet weten wat te doen omdat ik het allemaal niet kan betalen. Door al deze kopzorgen had ik voor de easy way out gekozen, tijdelijk aan de pijnstillers maar zoek nu een serieuze oplossing.
Je moet begrijpen dat ik ook psychiatrisch patiënt ben en daardoor niet altijd aandacht heb voor mijn lichamelijke gezondheid.
Je moet het zien vanuit het perspectief van iemand die met weinig geld moet zien rond te komen, naast alle psychische problematiek die ik al had. Ik krijg nu een uitkering, sta onder bewind bij een bewindvoerder en er is gewoon geen geld voor dat soort dure ''luxe'' behandelingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als je dan door iedereen wordt verteld dat je slechte beslissingen neemt, en je blijft daar toch in volharden... Kun je dan eigenlijk wel geholpen worden?
Dit lost je probleem niet op. En hoe langer je uitstelt, hoe erger het wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:37 schreef osodevo het volgende:
[..]
Je moet het zien vanuit het perspectief van iemand die met weinig geld moet zien rond te komen, naast alle psychische problematiek die ik al had. Ik krijg nu een uitkering, sta onder bewind bij een bewindvoerder en er is gewoon geen geld voor dat soort dure ''luxe'' behandelingen.
Alles boven de ¤100 is voor mij veel geld.
Dat gaat makkelijk zonder geld.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit lost je probleem niet op. En hoe langer je uitstelt, hoe erger het wordt.
Dit was nou zo’n slechte beslissing.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk zonder geld.Je kunt geen geld uitgeven dat je niet hebt. Ik zit ook met m'n handen in het haar. De bewindvoerder heeft wel een aanvraag bij de gemeente gedaan voor bijzondere bijstand maar dat werd afgewezen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:12 schreef osodevo het volgende:
Maar een kies laten trekken is echt 40 of 50 euro.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:37 schreef osodevo het volgende:
[..]
Je moet het zien vanuit het perspectief van iemand die met weinig geld moet zien rond te komen, naast alle psychische problematiek die ik al had. Ik krijg nu een uitkering, sta onder bewind bij een bewindvoerder en er is gewoon geen geld voor dat soort dure ''luxe'' behandelingen.
Alles boven de ¤100 is voor mij veel geld.
Geld was dan ook niet de doorslaggevende factor in deze. Het ging erom dat hij zich niet durft te vertonen. Want de vrouwtjes houden daar niet van.quote:Op zondag 19 juli 2020 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een kies laten trekken is echt 40 of 50 euro.
Gelukkig zijn de vrouwtjes dol op kunstgebitten, nietwaar?quote:Op zondag 19 juli 2020 01:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geld was dan ook niet de doorslaggevende factor in deze. Het ging erom dat hij zich niet durft te vertonen. Want de vrouwtjes houden daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt geen onwil, kan simpelweg geen geld uitgeven dat ik niet heb. De behandelingen moet ik zelf betalen en heb daar het geld niet voor. Ik heb al amper geld voor een fatsoenlijke knipbeurt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:32 schreef osodevo het volgende:
Onlangs bij de ta geweest.En je bewindvoerder zegt ook dat er geen geld voor is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt geen onwil, kan simpelweg geen geld uitgeven dat ik niet heb. De behandelingen moet ik zelf betalen en heb daar het geld niet voor. Ik heb al amper geld voor een fatsoenlijke knipbeurt.Your beauty never ever scared me.
''Je kunt geen geld uitgeven dat je niet hebt''quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je bewindvoerder zegt ook dat er geen geld voor is?
Het is ook hoe je er mee omgaat, jij zit in zo´n enorme slachttofferrol, dat helpt ook niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:37 schreef osodevo het volgende:
Eerlijk gezegd schaam ik me wel, maar het is gewoon erg duur. Als minima zijnde geconfronteerd wordt met de prijzen met incl. coronatoeslag is dat naar verhouding van mijn inkomen erg veel geld.
die verzekering die niks/veel te weinig dekt en je, gezien de geschiedenis, klauwen met geld kostquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is ook hoe je er mee omgaat, jij zit in zo´n enorme slachttofferrol, dat helpt ook niks.
Sparen? elke euro is er 1 Ik heb ook in bewind gezeten en geen geld voor extra´s en ik spaarde alles wat ik over had op in een potje. Daarmee kon ik zulke dingen doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.
Tja, je moet toch wat. Een tandartsverzekering is volgens mij niet duurder dan van een ander, maar de kans bestaat dat je geweigerd wordt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die verzekering die niks/veel te weinig dekt en je, gezien de geschiedenis, klauwen met geld kost
Onzin. Je kan prima gezond eten met je budget. Je moet alleen zoeken. De markt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.
Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.
Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
Dit..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Onzin. Je kan prima gezond eten met je budget. Je moet alleen zoeken. De markt bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:32 schreef osodevo het volgende:
Onlangs bij de ta geweest.Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt geen onwil, kan simpelweg geen geld uitgeven dat ik niet heb. De behandelingen moet ik zelf betalen en heb daar het geld niet voor. Ik heb al amper geld voor een fatsoenlijke knipbeurt.
Enige coulance van de tandarts heb je wel verspeeld met je domme bluf.
Maar goed, ik begrijp dat die rottende kies nog steeds niet getrokken is?
Broccoli, wortels, bloemkool, prima te betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.
Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.
Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
Als je echt pijn hebt doe je het zelf, met een tang. Of het zo slim is, is een ander verhaal, maar ik vind het ongeloofwaardig dat iemand drie maanden rondloopt met kiespijn zonder iets te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.
Hoezo mag je geen extra geld verdienen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.
Bij AH heb je al zakjes groente voor 1 euro. Wortels kosten bijna niets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Broccoli, wortels, bloemkool, prima te betalen.
Nou nee, dat lijkt me zeker met een rottende kies heel onverstandig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Als je echt pijn hebt doe je het zelf, met een tang. Of het zo slim is, is een ander verhaal, maar ik vind het ongeloofwaardig dat iemand drie maanden rondloopt met kiespijn zonder iets te doen.
En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?
Jij hebt je prioriteiten écht niet op orde.
Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.
Het is wel een gave die je daar hebt, zo in de hoofden van anderen kunnen kijken... misschien moet je soms de gok nemen, mensen vertrouwen, je kaarten op tafel leggen. Mensen zouden je dan best kunnen verrassen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.
Een tandarts die in dienst is van een groter bedrijf heeft daar geen grip op. Het is niet zoals bij een huisarts dat de arts ook opperhoofd van de praktijk is.
De groentes die op dat moment in het seizoen zijn zijn altijd betaalbaar, idem voor fruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?
Jij hebt je prioriteiten écht niet op orde.
Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo mag je geen extra geld verdienen?
Je bedoelt dat als je extra geld verdient dat het dan naar je schuldeisers gaat en jij er niets meer bestedingsruimte door krijgt, dat is iets anders dan "kan en mag geen extra geld verdienen".
Dat bewind is er dus niet zomaar en niet alleen maar omdat je ouders vinden dat je niet met geld om kunt gaan, er is dus meer aan de hand.
Je zou om te beginnen eens met je bewindvoerder kunnen overleggen of je een tandartsverzekering kunt afsluiten.
Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef LPFAN het volgende:
Het is alsof je tegen een muur aanpraat..
Je weet helemaal niet of dat niet uitgemaakt had, maar je hebt wel gelijk; als je je als een arrogante of asociale hufter gedraagt dan zijn mensen minder genegen je te helpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.
Een tandarts die in dienst is van een groter bedrijf heeft daar geen grip op. Het is niet zoals bij een huisarts dat de arts ook opperhoofd van de praktijk is.
Hoe de fuck kun je niet rond kunnen komen van Wajong?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.
[..]
Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.
[..]
Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.
IK KAN GEEN GELD UITGEVEN DAT IK NIET HEB.
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten dus ik lul niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.
[..]
Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.
[..]
Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.
IK KAN GEEN GELD UITGEVEN DAT IK NIET HEB.
Dit idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef LPFAN het volgende:
Oh en trouwens is er ook altijd dingen mogelijk in overleg.
Ik heb in de zelfde situatie gezeten als jou, ook onder bewind en problemen met mijn gebit, Dit gewoon besproken met de tandarts en hij heeft me verwezen toen naar het ziekenhuis zodat het me niks zou kosten. (Of nah ja eigen risico maar dat was toch al op.)
Dus ja..
Misschien is hij bang dat de assistentes geen interesse meer in hem hebben als ze horen dat hij permanent en chronisch platzak is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is wel een gave die je daar hebt, zo in de hoofden van anderen kunnen kijken... misschien moet je soms de gok nemen, mensen vertrouwen, je kaarten op tafel leggen. Mensen zouden je dan best kunnen verrassen.
Want je huidige strategie van bluffen, verbergen en uitstellen brengt je niet echt veel, toch?
Kosten van bewindvoering, aflossen schulden, hoge woonlasten, eigen risico zorgverzekering. Daarbij moet er geld opzij gelegd worden voor de begrafenis van mijn ouders, mochten ze onverhoopt komen te overlijden. Ze zijn ook al de jongste niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je niet rond kunnen komen van Wajong?
Waar blijft het geld dan dat je nu niet krijgt? Want je krijgt ¤ 40 per week toch? Wat gebeurt er met de rest?
Dus eigenlijk zeg je nu dat er wel spaargeld is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Kosten van bewindvoering, aflossen schulden, hoge woonlasten, eigen risico zorgverzekering. Daarbij moet er geld opzij gelegd worden voor de begrafenis van mijn ouders, mochten ze onverhoopt komen te overlijden. Ze zijn ook al de jongste niet meer.
En ik wil een beetje geld opzij zetten voor mijn missies. Want want heb ik nou aan een mooi gebit als ik verder geen ene rooie cent te makken heb. Altijd thuiszitten maakt me psychisch ziek en moet er soms gewoon even tussenuit.
Pardon? De bewindvoerder zet van jouw geld geld opzij voor de uitvaart van je ouders als zij komen te overlijden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Kosten van bewindvoering, aflossen schulden, hoge woonlasten, eigen risico zorgverzekering. Daarbij moet er geld opzij gelegd worden voor de begrafenis van mijn ouders, mochten ze onverhoopt komen te overlijden. Ze zijn ook al de jongste niet meer.
En ik wil een beetje geld opzij zetten voor mijn missies. Want want heb ik nou aan een mooi gebit als ik verder geen ene rooie cent te makken heb. Altijd thuiszitten maakt me psychisch ziek en moet er soms gewoon even tussenuit.
Nee, al werk ik daar wel aan. Alles wat ik over hou gaat naar mijn spaarrekening.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat er wel spaargeld is.
Dan kan daar vast ook wel 50 euro af om je kies te laten trekken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee, al werk ik daar wel aan. Alles wat ik over hou gaat naar mijn spaarrekening.
Ik kies voor mijn kies. Maar de prijzen zijn in Nederland zijn zo schrikbarend hoog dat ik me in het buitenland wil laten behandelen. Dat is geen bullshit, overweeg het serieus. Ik zou daarmee veel geld kunnen besparen en het kunnen combineren met mijn missies.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef LPFAN het volgende:
Dus je hebt wel geld voor een vakantie maar niet voor je kies.
Je moet echt gaan kijken naar je prioriteiten zeg.
Dus je wacht nog een aantal jaar tot je het geld hebt om alles in 1x te doen (je missies wat dat ook mag zijn) en laat ondertussen je gebit verder wegrotten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik kies voor mijn kies. Maar de prijzen zijn in Nederland zijn zo schrikbarend hoog dat ik me in het buitenland wil laten behandelen. Dat is geen bullshit, overweeg het serieus. Ik zou daarmee veel geld kunnen besparen en het kunnen combineren met mijn missies.
Ik woon niet meer begeleid. Huur nu particulier een soort schuur waar ik woon, kom echter niet in aanmerking voor huurtoeslag. Er is woningnood, als je a la minute een dak boven je hoofd wil zul je concessies moeten doen. Begeleid wonen kost nog meer, want daar komen nog een hoop andere kosten bij kijken. Mijn bewindvoerder regelde dat toentertijd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef Leandra het volgende:
En hoe hoog zijn de woonkosten eigenlijk als je begeleid woont?
Begeleid wonen valt onder de WMO..... dus dat kost je zeker niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik woon niet meer begeleid. Huur nu particulier een soort schuur waar ik woon, kom echter niet in aanmerking voor huurtoeslag. Er is woningnood, als je a la minute een dak boven je hoofd wil zul je concessies moeten doen. Begeleid wonen kost nog meer, want daar komen nog een hoop andere kosten bij kijken. Mijn bewindvoerder regelde dat toentertijd.
Als ik dat (huurtoeslag) wel zou krijgen had ik veel meer geld overgehouden.
Verkeerd topic?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:02 schreef Scheepskok het volgende:
Het ziet er niet maar toch is het heel erg lekker.
[ afbeelding ]
Eerlijk zijn tegen je tandarts.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef osodevo het volgende:
Wat raden jullie mij dan aan? Begrijp dat ook ik met mijn rug tegen de muur aan sta. Zelfs met het sparen, er zijn best veel gaatjes die gevuld moeten worden gaat het behoorlijk wat kosten.
Plus dat er waarschijnlijk ook minder van wordt vergoed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Een reis naar Turkije is duurder dan de besparing op de tandartskosten, dus doe ff niet zo achterlijk
Als je vanuit een zorginstelling/begeleid wonen traject komt en de instelling vindt dat je klaar bent om zelfstandig te gaan wonen, dan krijg je gewoon urgentie voor een sociale huurwoning.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik woon niet meer begeleid. Huur nu particulier een soort schuur waar ik woon, kom echter niet in aanmerking voor huurtoeslag. Er is woningnood, als je a la minute een dak boven je hoofd wil zul je concessies moeten doen. Begeleid wonen kost nog meer, want daar komen nog een hoop andere kosten bij kijken. Mijn bewindvoerder regelde dat toentertijd.
Als ik dat (huurtoeslag) wel zou krijgen had ik veel meer geld overgehouden.
Maar je bent hier en niet in het buitenland. Daar komen kost meer dan het gewoon hier laten doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik kies voor mijn kies. Maar de prijzen zijn in Nederland zijn zo schrikbarend hoog dat ik me in het buitenland wil laten behandelen. Dat is geen bullshit, overweeg het serieus. Ik zou daarmee veel geld kunnen besparen en het kunnen combineren met mijn missies.
Er wordt sowieso niets vergoed, heb alleen maar een basisverzekering.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat er waarschijnlijk ook minder van wordt vergoed.
Ja ik had een verschil van inzicht en ik heb inderdaad ervoor gekozen om weg te gaan, geen spijt van. Het is mij zelf aangeraden door mijn advocaat, anders zou ik nooit meer uit dat bewind komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je vanuit een zorginstelling/begeleid wonen traject komt en de instelling vindt dat je klaar bent om zelfstandig te gaan wonen, dan krijg je gewoon urgentie voor een sociale huurwoning.
Met een LCC zonder baggage zit ik voor 30 euro in een land waar je je kunt laten behandelen. Zelf zo'n gast in de kroeg ontmoet die daar zijn gebit liet verbouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar je bent hier en niet in het buitenland. Daar komen kost meer dan het gewoon hier laten doen.
Een beetje als Kees Flodder met zijn tank benzine
En waar ga je overnachten voor en na de behandeling?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Met een LCC zonder baggage zit ik voor 30 euro in een land waar je je kunt laten behandelen. Zelf zo'n gast in de kroeg ontmoet die daar zijn gebit liet verbouwen.
Wat denk je zelf? Goedkoopste hostel, openbaar vervoer. Zou wel gek zijn om voor een 4 sterren hotel te kiezen en een taxi te nemen. Met mijn inkomen kun je gewoon niet boven je stand leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waar ga je overnachten voor en na de behandeling?
Sterker nog: hoe kom je van het vliegveld op de plek van bestemming?
En wat denk je dat je dat allemaal gaat kosten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:54 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Goedkoopste hostel, openbaar vervoer. Zou wel gek zijn om voor een 4 sterren hotel te kiezen en een taxi te nemen. Met mijn inkomen kun je gewoon niet boven je stand leven.
Grappig, ik heb zo de rekening van mijn eigen kies niet, maar ik zag op de site van zo'n Turkse tandarts dat het in NL ¤ 85 zou zijn en daar ¤ 45..... dan zou dat dus duurder zijn dan hierquote:
Niks hotel, gewoon goedkoop bed in een hostel. Geen taxi maar met de bus en metro.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat denk je dat je dat allemaal gaat kosten?
Vlucht, transfer van luchthaven naar de stad, paar nachten hotel, behandeling, transfer terug, reis terug, en dan 3 of 6 maanden later nog een keer (afhankelijk van boven of onderkaak), of 3 en 6 maanden later nog een keer....
Mijn ervaring is ook dat een kies trekken in Nederland iets meer dan 4 tientjes kost. Goedkoper dan vullen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik heb zo de rekening van mijn eigen kies niet, maar ik zag op de site van zo'n Turkse tandarts dat het in NL ¤ 85 zou zijn en daar ¤ 45..... dan zou dat dus duurder zijn dan hier
En nog de coronatoeslag van 5 of 7 euro erbij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik heb zo de rekening van mijn eigen kies niet, maar ik zag op de site van zo'n Turkse tandarts dat het in NL ¤ 85 zou zijn en daar ¤ 45..... dan zou dat dus duurder zijn dan hier
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb even ingelogd bij mijn zorgverzekeraar en ik heb hem erbij gezocht:quote:
Maar ik had eerder in het topic al gemeld dat het een behoorlijk lastige was, het hij is daar ook echt geruime tijd mee bezig geweest.quote:Moeizaam trekken tand of kies, met mucoperiostale opklap ¤ 68,77
Ja, de coronatoeslag van 5 of 7 euro maakt het idd goedkoper om naar Turkije te vliegen om je kies te laten trekken, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef osodevo het volgende:
[..]
En nog de coronatoeslag van 5 of 7 euro erbij.
En in Turkije krijg je de corona zonder toeslag gratis erbij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de coronatoeslag van 5 of 7 euro maakt het idd goedkoper om naar Turkije te vliegen om je kies te laten trekken, dat denk ik ook.
Maar heb je nou al eens met je hulpverlener om tafel gezeten om te praten over je gebitsproblemen?quote:
En anders wel in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En in Turkije krijg je de corona zonder toeslag gratis erbij.
Welke hulpverlener bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar heb je nou al eens met je hulpverlener om tafel gezeten om te praten over je gebitsproblemen?
Welke heb je allemaal?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef osodevo het volgende:
[..]
Welke hulpverlener bedoel je precies?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef osodevo het volgende:
[..]Weggegaan omdat ze je niet konden helpen met wat? De bemoeizorg komt ook niet zomaar langs. Probeer je zorg te ontwijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het serieus was hadden ze allang een BOPZ verzoek bij de Rechter gedaan hoor. Ze weten zelf dat het kansloos is en laten mij met rust. Ik moet die drukte ook niet hebben, al die verschillende prikkels... heb rust nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Weggegaan omdat ze je niet konden helpen met wat? De bemoeizorg komt ook niet zomaar langs. Probeer je zorg te ontwijken?
Tja, in die rust krijg je dus niet de hulp en de zorg die je nodig hebt. En werk je jezelf vooral meer in de nesten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:31 schreef osodevo het volgende:
[..]
Als het serieus was hadden ze allang een BOPZ verzoek bij de Rechter gedaan hoor. Ze weten zelf dat het kansloos is en laten mij met rust. Ik moet die drukte ook niet hebben, al die verschillende prikkels... heb rust nodig.
Kun je vinden, maar daar heb je vooralsnog even helemaal niets aan voor je huidige situatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:46 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat mondzorg weer in het basispakket thuishoort. Dat zou alleen kunnen als ook die tandartsen water bij de wijn doen want ze maken simpelweg misbruik van het feit dat ze in een machtige positie zitten. Voel er niets voor om deze mensen, via de verzekering te sponsoren.
Artsen mogen best riant betaald worden maar bij de tandarts is dit echt te hoog geworden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar daar heb je vooralsnog even helemaal niets aan voor je huidige situatie
Alleen willen kom je niet ver mee hè.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daarnaast voel ik de concurrentie met Deezertje. Het voelt als Rusland met de spoetnik, wie als eerste een man op de maan zet. Ik heb nu maar 1 doel voor ogen en moet dat doel moet zien te halen, want ik werk er al zo lang aan.
Sorry dat ik mezelf hiermee in de problemen werk maar voor mij is het echt een prestigeproject. Ik wil stappen zetten op de punten waar ik stappen wil zetten.
Je zet alleen maar stappen achteruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daarnaast voel ik de concurrentie met Deezertje. Het voelt als Rusland met de spoetnik, wie als eerste een man op de maan zet. Ik heb nu maar 1 doel voor ogen en moet dat doel moet zien te halen, want ik werk er al zo lang aan.
Sorry dat ik mezelf hiermee in de problemen werk maar voor mij is het echt een prestigeproject. Ik wil stappen zetten op de punten waar ik stappen wil zetten.
Tot medio februari 2020 had ik juist positieve progressie doorlopen, ging met stappen vooruit. Het is dat ik mijn tanden een beetje verwaarloosd heb, dat geef ik toe. Al komt het ook door de medicatie die ik slik. Ik was psychisch niet in orde en was teveel gefixeerd op mijn doel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zet alleen maar stappen achteruit.
Zou handiger als je dat buitenom mijn eigen financiën laat doen. Ik mag immers geen commerciële activiteiten ontplooien. Beter om via een stichting bijv die de tandartsbehandeling betaald. Die bewindvoerder heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan je op FHF om hulp vragen? Donaties oid? Wel naar je bewindvoerder...
Hoe is donaties krijgen commercieel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zou handiger als je dat buitenom mijn eigen financiën laat doen. Ik mag immers geen commerciële activiteiten ontplooien. Beter om via een stichting bijv die de tandartsbehandeling betaald. Die bewindvoerder heeft daar niets mee te maken.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]WTF? Toch 0906 en je niet meer in kunnen houden het te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hè.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Toch 0906 en je niet meer in kunnen houden het te zeggen?
Notaris met een escrow achtige constructie misschien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is donaties krijgen commercieel?
Anders naar iemand van FOK! die je vertrouwt oid; waarbij je dan wel goed moet weten hoeveel het gaat kosten zodat je pas gaat als dat bedrag binnen is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef osodevo het volgende:
[..]
Notaris met een escrow achtige constructie misschien?
[..]
Die behandeling is echt wel meer dan 100 euro, anders had ik het wel zelf bij elkaar gespaard. Het punt is dat de behandeling, volgens de opgemaakte offerte het tienvoudige is. Dat geld krijg ik never nooit bij elkaar gespaard met zo;n karig inkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat?
Hoezo moet je er allerlei constructies bij denken? Het is gewoon 100 euro of wat dan ook naar een bepaalde rekening en als je je tandartsnota hebt betaalt iemand dat. Klaar.
Hoeveel euro kost het. Voor de draad ermee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:10 schreef osodevo het volgende:
[..]
Die behandeling is echt wel meer dan 100 euro, anders had ik het wel zelf bij elkaar gespaard. Het punt is dat de behandeling, volgens de opgemaakte offerte het tienvoudige is. Dat geld krijg ik never nooit bij elkaar gespaard met zo;n karig inkomen.
[..]
Meerdere gaatjes en een implantaat ter vervanging van de verrotte kies. Vooral het implantaat is duur, maar onvermijdelijk want bij een lach is het nogal zichtbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel euro kost het. Voor de draad ermee.
[..]
Met het hart op de tong.quote:
Want dat implantaat is ook zo belangrijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef osodevo het volgende:
[..]
Meerdere gaatjes en een implantaat ter vervanging van de verrotte kies. Vooral het implantaat is duur, maar onvermijdelijk want bij een lach is het nogal zichtbaar.
Nu ziet het er niet uit.
Nou, kan me moeilijk van kant maken. Ik wil toch het beste ervan maken, voor sommige mensen verloopt het leven iets moeilijker dan de ander. Heb 20+ jaar GGZ ervaring en dat is zeker geen pretje, vooral als je nooit een stabiel thuis hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Hopeloos geval. Ben er wel klaar mee.
Moeten we nu medelijden met je hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nou, kan me moeilijk van kant maken. Ik wil toch het beste ervan maken, voor sommige mensen verloopt het leven iets moeilijker dan de ander. Heb 20+ jaar GGZ ervaring en dat is zeker geen pretje, vooral als je nooit een stabiel thuis hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |