abonnement Unibet Coolblue
pi_194557827
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is ook hoe je er mee omgaat, jij zit in zo´n enorme slachttofferrol, dat helpt ook niks.
Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:46:37 #202
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194558542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.
Sparen? elke euro is er 1 Ik heb ook in bewind gezeten en geen geld voor extra´s en ik spaarde alles wat ik over had op in een potje. Daarmee kon ik zulke dingen doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194558589
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:48 schreef mschol het volgende:

[..]

die verzekering die niks/veel te weinig dekt en je, gezien de geschiedenis, klauwen met geld kost _O-
Tja, je moet toch wat. Een tandartsverzekering is volgens mij niet duurder dan van een ander, maar de kans bestaat dat je geweigerd wordt.

Voordeel voor TS: hij kan niet sparen, dus die maandelijkse kosten zijn misschien beter.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:52:56 #204
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_194558636
Heb je al gekeken naar eventuele verzekering via gemeente? Gemeentepolis.
https://www.gezondverzekerd.nl/
Daar zit ook nog wel eens een tandartsverzekering bij met bv. aanvulling vergoeding tot 100% of andere aanvullingen. Verschilt per gemeente.

2021 duurt niet zo lang meer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_194558912
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.

Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.

Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:16:26 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194558986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.

Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.

Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
Onzin. Je kan prima gezond eten met je budget. Je moet alleen zoeken. De markt bijvoorbeeld.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:20:39 #207
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194559033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Onzin. Je kan prima gezond eten met je budget. Je moet alleen zoeken. De markt bijvoorbeeld.
Dit..
En met Too good to go haal je voor een week eten in huis incl bergen groente.
Ik geloof trouwens geen barst van dit topic. Je had al kiespijn in mei en het is nu augustus. Dat hou je nooit vol,
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:20:56 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:32 schreef osodevo het volgende:
Onlangs bij de ta geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt geen onwil, kan simpelweg geen geld uitgeven dat ik niet heb. De behandelingen moet ik zelf betalen en heb daar het geld niet voor. Ik heb al amper geld voor een fatsoenlijke knipbeurt.
Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.
Enige coulance van de tandarts heb je wel verspeeld met je domme bluf.

Maar goed, ik begrijp dat die rottende kies nog steeds niet getrokken is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:22:11 #209
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194559049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.

Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.

Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
Broccoli, wortels, bloemkool, prima te betalen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:23:27 #210
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194559065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.
Enige coulance van de tandarts heb je wel verspeeld met je domme bluf.

Maar goed, ik begrijp dat die rottende kies nog steeds niet getrokken is?
Als je echt pijn hebt doe je het zelf, met een tang. Of het zo slim is, is een ander verhaal, maar ik vind het ongeloofwaardig dat iemand drie maanden rondloopt met kiespijn zonder iets te doen.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:23:44 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559074
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat moet/kan ik doen dan? Ik kan en mag geen extra geld bij verdienen.
Hoezo mag je geen extra geld verdienen?
Je bedoelt dat als je extra geld verdient dat het dan naar je schuldeisers gaat en jij er niets meer bestedingsruimte door krijgt, dat is iets anders dan "kan en mag geen extra geld verdienen".

Dat bewind is er dus niet zomaar en niet alleen maar omdat je ouders vinden dat je niet met geld om kunt gaan, er is dus meer aan de hand.

Je zou om te beginnen eens met je bewindvoerder kunnen overleggen of je een tandartsverzekering kunt afsluiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:24:32 #212
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194559087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Broccoli, wortels, bloemkool, prima te betalen.
Bij AH heb je al zakjes groente voor 1 euro. Wortels kosten bijna niets.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:24:40 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559089
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Als je echt pijn hebt doe je het zelf, met een tang. Of het zo slim is, is een ander verhaal, maar ik vind het ongeloofwaardig dat iemand drie maanden rondloopt met kiespijn zonder iets te doen.
Nou nee, dat lijkt me zeker met een rottende kies heel onverstandig.
Als ik kijk hoeveel moeite het mijn tandarts gekost heeft een kies bij mij te trekken dan wil je dat echt niet zelf proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194559127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.

Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.

Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?
Jij hebt je prioriteiten écht niet op orde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:27:45 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194559140
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?
Jij hebt je prioriteiten écht niet op orde.
:{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194559155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon eens eerlijk kunnen zijn en kunnen zeggen dat je je er simpelweg geen geld voor hebt om de gaatjes te laten vullen ipv arrogant/decadent over "in het buitenland laten doen" te roepen.
Enige coulance van de tandarts heb je wel verspeeld met je domme bluf.

Maar goed, ik begrijp dat die rottende kies nog steeds niet getrokken is?
Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.

Een tandarts die in dienst is van een groter bedrijf heeft daar geen grip op. Het is niet zoals bij een huisarts dat de arts ook opperhoofd van de praktijk is.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:29:01 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194559160
Oh en trouwens is er ook altijd dingen mogelijk in overleg.

Ik heb in de zelfde situatie gezeten als jou, ook onder bewind en problemen met mijn gebit, Dit gewoon besproken met de tandarts en hij heeft me verwezen toen naar het ziekenhuis zodat het me niks zou kosten. (Of nah ja eigen risico maar dat was toch al op.)

Dus ja..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194559187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.

Een tandarts die in dienst is van een groter bedrijf heeft daar geen grip op. Het is niet zoals bij een huisarts dat de arts ook opperhoofd van de praktijk is.
Het is wel een gave die je daar hebt, zo in de hoofden van anderen kunnen kijken... misschien moet je soms de gok nemen, mensen vertrouwen, je kaarten op tafel leggen. Mensen zouden je dan best kunnen verrassen.

Want je huidige strategie van bluffen, verbergen en uitstellen brengt je niet echt veel, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:31:50 #219
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194559204
Het is alsof je tegen een muur aanpraat..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:32:55 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:11 schreef osodevo het volgende:
Ik zou gezonder willen eten, meer groende en fruit maar zelfs dat is nauwelijks te betalen. Er moeten keuzes gemaakt worden, want ik wil principieel niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt. Door verschillende andere ziektes heb ik al best hoge zorgkosten. Eigen risico kan ik nog betalen en godzijdank wordt de rest vergoed door de basisverzekering, muv mondzorg.

Een tandartsverzekering, zouden ze mij wel als client aan willen nemen? Daarbij moet ik ervan zeker zijn dat ze alles dekken want ik kan eigenlijk geen cent missen.

Ik ga zelfs zo ver met bezuinigen dat ik maar 1 keer per week douche en amper warm eet.
De groentes die op dat moment in het seizoen zijn zijn altijd betaalbaar, idem voor fruit.
Je moet idd geen aardbeien willen eten in december, maar je kunt aardbeien nu gewoon in de aanbieding kopen.

Wij hebben een groente (en fruit) abonnement bij een biologische tuin in de buurt, het eenpersoons abonnement is daar 6,40 per week (de fruittas is 8,75, die kopen ze in).
We hebben dan altijd 5 verschillende groenten (dat wat op dat moment in de biologische tuin geoogst is) en 4 verschillende soorten fruit.

Heb je altijd groenten voor 6,40 per week en het is nog biologisch ook.
En ja. dat kan op de markt nog veel goedkoper. Dus ik vind het eerlijk gezegd een non-argument, met dat "het is te duur" want ik ben wel nieuwsgierig wat je in plaats daarvan dan eet.
Bij het "het is te duur" argument doen mensen vaak net alsof het alternatief gratis is, en in jouw geval van de tandarts is dat op de korte termijn ook zo, maar je eet wel, dus wat eet je dan in plaats van die dure verse groenten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194559253
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daarmee bespaar je zoveel dat je een printer kunt kopen? DIG / Ervaringen met tweedehands apparatuur?
Jij hebt je prioriteiten écht niet op orde.
Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo mag je geen extra geld verdienen?
Je bedoelt dat als je extra geld verdient dat het dan naar je schuldeisers gaat en jij er niets meer bestedingsruimte door krijgt, dat is iets anders dan "kan en mag geen extra geld verdienen".

Dat bewind is er dus niet zomaar en niet alleen maar omdat je ouders vinden dat je niet met geld om kunt gaan, er is dus meer aan de hand.

Je zou om te beginnen eens met je bewindvoerder kunnen overleggen of je een tandartsverzekering kunt afsluiten.
Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef LPFAN het volgende:
Het is alsof je tegen een muur aanpraat..
Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.

IK KAN GEEN GELD UITGEVEN DAT IK NIET HEB.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:35:04 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat had helemaal niet uitgemaakt want ze hanteren vaste prijzen. En ja, ik schaam mij voor mijn financiële situatie, dan ga ik echt niet met de billen bloot. Vooral niet als er nog 2 assistentes naast staan te gapen, minder vriendelijk worden als blijkt dat ze geen geld aan mij kunnen verdienen.

Een tandarts die in dienst is van een groter bedrijf heeft daar geen grip op. Het is niet zoals bij een huisarts dat de arts ook opperhoofd van de praktijk is.
Je weet helemaal niet of dat niet uitgemaakt had, maar je hebt wel gelijk; als je je als een arrogante of asociale hufter gedraagt dan zijn mensen minder genegen je te helpen.

Misschien moet je de Mindfuck aflevering die gisteren is uitgezonden (was al een herhaling) even opzoeken en kijken. Dan zie je precies wat voor effect baggergedrag op andere mensen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:35:37 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194559267
Maar TS hou je echt helemaal niks over als de rekeningen zijn betaald en jij je weekgeld(?) hebt gekregen dat moet toch haast wel.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:35:56 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194559276
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.
[..]

Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.
[..]

Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.

IK KAN GEEN GELD UITGEVEN DAT IK NIET HEB.
Hoe de fuck kun je niet rond kunnen komen van Wajong?

Waar blijft het geld dan dat je nu niet krijgt? Want je krijgt ¤ 40 per week toch? Wat gebeurt er met de rest?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:36:52 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194559299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zit met vertrouwelijke documenten, die kan ik echt niet even via via laten kopiëren.
[..]

Bij een Wajong moet je elke cent die je boven het wml verdient weer inleveren. dus wml is het maximum.
[..]

Wat lul je? Ik heb al de grootste moeite om de eindjes aan elkaar te knopen, doe mijn uiterste best. Een dure tandartsbehandeling kan ik gewoon niet betalen.

IK KAN GEEN GELD UITGEVEN DAT IK NIET HEB.
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten dus ik lul niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')