quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef osodevo het volgende:
[..]Weggegaan omdat ze je niet konden helpen met wat? De bemoeizorg komt ook niet zomaar langs. Probeer je zorg te ontwijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het serieus was hadden ze allang een BOPZ verzoek bij de Rechter gedaan hoor. Ze weten zelf dat het kansloos is en laten mij met rust. Ik moet die drukte ook niet hebben, al die verschillende prikkels... heb rust nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Weggegaan omdat ze je niet konden helpen met wat? De bemoeizorg komt ook niet zomaar langs. Probeer je zorg te ontwijken?
Tja, in die rust krijg je dus niet de hulp en de zorg die je nodig hebt. En werk je jezelf vooral meer in de nesten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:31 schreef osodevo het volgende:
[..]
Als het serieus was hadden ze allang een BOPZ verzoek bij de Rechter gedaan hoor. Ze weten zelf dat het kansloos is en laten mij met rust. Ik moet die drukte ook niet hebben, al die verschillende prikkels... heb rust nodig.
Kun je vinden, maar daar heb je vooralsnog even helemaal niets aan voor je huidige situatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:46 schreef osodevo het volgende:
Ik vind dat mondzorg weer in het basispakket thuishoort. Dat zou alleen kunnen als ook die tandartsen water bij de wijn doen want ze maken simpelweg misbruik van het feit dat ze in een machtige positie zitten. Voel er niets voor om deze mensen, via de verzekering te sponsoren.
Artsen mogen best riant betaald worden maar bij de tandarts is dit echt te hoog geworden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je vinden, maar daar heb je vooralsnog even helemaal niets aan voor je huidige situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen willen kom je niet ver mee hè.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daarnaast voel ik de concurrentie met Deezertje. Het voelt als Rusland met de spoetnik, wie als eerste een man op de maan zet. Ik heb nu maar 1 doel voor ogen en moet dat doel moet zien te halen, want ik werk er al zo lang aan.
Sorry dat ik mezelf hiermee in de problemen werk maar voor mij is het echt een prestigeproject. Ik wil stappen zetten op de punten waar ik stappen wil zetten.
Je zet alleen maar stappen achteruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daarnaast voel ik de concurrentie met Deezertje. Het voelt als Rusland met de spoetnik, wie als eerste een man op de maan zet. Ik heb nu maar 1 doel voor ogen en moet dat doel moet zien te halen, want ik werk er al zo lang aan.
Sorry dat ik mezelf hiermee in de problemen werk maar voor mij is het echt een prestigeproject. Ik wil stappen zetten op de punten waar ik stappen wil zetten.
Tot medio februari 2020 had ik juist positieve progressie doorlopen, ging met stappen vooruit. Het is dat ik mijn tanden een beetje verwaarloosd heb, dat geef ik toe. Al komt het ook door de medicatie die ik slik. Ik was psychisch niet in orde en was teveel gefixeerd op mijn doel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zet alleen maar stappen achteruit.
Zou handiger als je dat buitenom mijn eigen financiën laat doen. Ik mag immers geen commerciële activiteiten ontplooien. Beter om via een stichting bijv die de tandartsbehandeling betaald. Die bewindvoerder heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan je op FHF om hulp vragen? Donaties oid? Wel naar je bewindvoerder...
Hoe is donaties krijgen commercieel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zou handiger als je dat buitenom mijn eigen financiën laat doen. Ik mag immers geen commerciële activiteiten ontplooien. Beter om via een stichting bijv die de tandartsbehandeling betaald. Die bewindvoerder heeft daar niets mee te maken.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef osodevo het volgende:
[..]WTF? Toch 0906 en je niet meer in kunnen houden het te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, hè.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? Toch 0906 en je niet meer in kunnen houden het te zeggen?
Notaris met een escrow achtige constructie misschien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is donaties krijgen commercieel?
Anders naar iemand van FOK! die je vertrouwt oid; waarbij je dan wel goed moet weten hoeveel het gaat kosten zodat je pas gaat als dat bedrag binnen is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef osodevo het volgende:
[..]
Notaris met een escrow achtige constructie misschien?
[..]
Die behandeling is echt wel meer dan 100 euro, anders had ik het wel zelf bij elkaar gespaard. Het punt is dat de behandeling, volgens de opgemaakte offerte het tienvoudige is. Dat geld krijg ik never nooit bij elkaar gespaard met zo;n karig inkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat?
Hoezo moet je er allerlei constructies bij denken? Het is gewoon 100 euro of wat dan ook naar een bepaalde rekening en als je je tandartsnota hebt betaalt iemand dat. Klaar.
Hoeveel euro kost het. Voor de draad ermee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:10 schreef osodevo het volgende:
[..]
Die behandeling is echt wel meer dan 100 euro, anders had ik het wel zelf bij elkaar gespaard. Het punt is dat de behandeling, volgens de opgemaakte offerte het tienvoudige is. Dat geld krijg ik never nooit bij elkaar gespaard met zo;n karig inkomen.
[..]
Meerdere gaatjes en een implantaat ter vervanging van de verrotte kies. Vooral het implantaat is duur, maar onvermijdelijk want bij een lach is het nogal zichtbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel euro kost het. Voor de draad ermee.
[..]
Met het hart op de tong.quote:
Want dat implantaat is ook zo belangrijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef osodevo het volgende:
[..]
Meerdere gaatjes en een implantaat ter vervanging van de verrotte kies. Vooral het implantaat is duur, maar onvermijdelijk want bij een lach is het nogal zichtbaar.
Nu ziet het er niet uit.
Nou, kan me moeilijk van kant maken. Ik wil toch het beste ervan maken, voor sommige mensen verloopt het leven iets moeilijker dan de ander. Heb 20+ jaar GGZ ervaring en dat is zeker geen pretje, vooral als je nooit een stabiel thuis hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Hopeloos geval. Ben er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |