Okay dat is het, ik kom daar wonenquote:
De statistische kans dat één van jouw posts toevallig de laatste is voor een stilte is dan ook vrij grootquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
Het gesprek valt altijd stil als ik postIk ga maar weer (koken)
Ze doet wel alsof ze het niet leuk vindt maar ondertussen is ze heel blij dat ze zovaak het laatste woord heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
De statistische kans dat één van jouw posts toevallig de laatste is voor een stilte is dan ook vrij groot
De dijken doorbreken is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dat is het, ik kom daar wonen
Of nou ja ik ken daar verder niemand dus ik kom bij jou wonen, da's al dichtbij genoeg.
Haha preciesquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze doet wel alsof ze het niet leuk vindt maar ondertussen is ze heel blij dat ze zovaak het laatste woord heeft
Plaatje doet het niet Em!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De dijken doorbreken is ook nog een optie.
[ afbeelding ]
Haha ik was al op zoek gegaan en kwam op dezelfde uitquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://media.dumpert.nl/foto/8ba86a2d_mcdrive_met_boot.jpg
Frietvrouwtje for life.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt mijn magische wederopstanding gemist?
Dat krijg je he als je een frietvrouwtje bent
Had nou maar friet gehaald. Die zijn heuvelproof.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
Ik moest wel heel snel die heuvel op rennen met de patat zodat het niet zou verslappen. Paniek hoor!
Maar is goedgekomen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je wel Krees hebben want die noordpoolbewoner kiest vast de verkeerde kant
Calm after the stormquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
De statistische kans dat één van jouw posts toevallig de laatste is voor een stilte is dan ook vrij groot
Als hier mensen met zijn tweeën naar de supermarkt komen, dan moet er eentje buiten blijvenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:22 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Als dit een voorbode is van van wat er komen gaat, dan denk ik dat de tweede golf besmettingen al vrij snel komt.
Drukte zat gewoon weer op het niveau van voor de 'lockdown'. Veel meer mensen die met zijn tweeën boodschappen deden. En dan ook steeds met elkaar aan het praten waren etc. Veel meer mensen die totaal geen rekening met afstand en anderen hielden![]()
En wat dan ook nog typisch is, is dat de mensen die met mondkapje en handschoenen boodschappen deden hun kar steeds pontificaal in de paden lieten staan. Waardoor je er niet langs kon...
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:22 schreef Redefine het volgende:
Net boodschappen gedaan. Als dit een voorbode is van van wat er komen gaat, dan denk ik dat de tweede golf besmettingen al vrij snel komt.
Drukte zat gewoon weer op het niveau van voor de 'lockdown'. Veel meer mensen die met zijn tweeën boodschappen deden. En dan ook steeds met elkaar aan het praten waren etc. Veel meer mensen die totaal geen rekening met afstand en anderen hielden![]()
En wat dan ook nog typisch is, is dat de mensen die met mondkapje en handschoenen boodschappen deden hun kar steeds pontificaal in de paden lieten staan. Waardoor je er niet langs kon...
Typisch, dat ervaar ik hier dan weer niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:22 schreef Redefine het volgende:
Bij Julianabaan? 5 weken terug vond ik het daar ook al te druk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:22 schreef Redefine het volgende:
Ik nodig ook niet echt uit voor reacties natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar bij de AH viel het wel mee. Nu was het veel drukker dan hiervoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Julianabaan? 5 weken terug vond ik het daar ook al te druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |