Dan zul je inderdaad een stad buiten Zeeland moeten vinden. Maar dan zit je al snel aan anderhalf uur reistijd heen en terug, vooral als je de spits meetelt.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
De marine. Oh wacht.
Nee, zonder gekkigheid, je kan op zich ook naar Brussel, Antwerpen Rotterdam, Breda of een andere stad, toch? En er zit vast wel een dependance van een bedrijf. Je moet alleen even wat onderzoek doen.
Dow Europe, damen, Yara, Zeelandia, Total refinery, sowieso een hoop grote bedrijven op Zeeuws Vlaanderen. En ook in west Brabant en anders Antwerpen. Dat is vanaf wolphaartsdijk iets van een half uur rijden ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:25 schreef luxerobots het volgende:
Welke grote bedrijven, ngo's en overheidsinstellingen zitten er eigenlijk in Zeeland?
Die webserie is ook fantastisch maar het camerawerk en vooral de ondertiteling is echt bedroevend. Die wordt duidelijk door wat stagiairs in elkaar gezetquote:Op maandag 4 mei 2020 16:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerst komen er brieven binnen en daarvan krijgt iedereen eerst een bevestingsmail dat ze op bepaalde data moeten kunnen om mee te doen. Ik denk dat in de twee weken nadat de brievenbussen gesloten zijn Yvon bij de boeren langsgaat met de brieven. Dan komen de speeddates en ik denk vrij snel daarna de eerste dagdates (iedere boer een eigen opnamedag) en daarna de logeerweken na elkaar, want Yvon moet wel snel genoeg kunnen opdraven. Ik denk dat zo'n logeerweek iets van 4 dagen duurt, dus dat is in totaal alweer 20 dagen.
En dan moeten er nog schoonouderbezoekjes worden afgelegd en dan komen de citytrips. De schoonouderbezoekjes en citytrips kunnen in principe wel overlappen met een andere logeerweek, want daar is geen Yvon voor nodig alleen een extra cameraploeg. Die toch al nodig is voor de boeren van de webserie, want die moeten ook niet te lang wachten met daten na het ontvangen van de brieven.
Dus zo'n 2,5 - 3 maand? Van eind september tot en met halverwege december. En bij sommige boeren zit er misschien relatief veel tijd tussen de dagdate en de logeerweek terwijl dat bij anderen bijna aaneengesloten is.
Daarnaast had Bastiaan best een punt dat groter niet perse gelijk beter hoeft te zijn (no pun intended).quote:Op maandag 4 mei 2020 17:25 schreef luxerobots het volgende:
Welke grote bedrijven, ngo's en overheidsinstellingen zitten er eigenlijk in Zeeland?
Ja, maar punt is wel dat zo'n bedrijf nóóit de dynamiek heeft van een ECB of een multinational. Dat is gewoon een feit. Maar dat hoeft inderdaad niet verkeerd te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:45 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Daarnaast had Bastiaan best een punt dat groter niet perse gelijk beter hoeft te zijn (no pun intended).
Weet niet wat ze doet maar aangezien meer jongeren Zeeland uitvluchten dan erin komen heb je er best kans op een baan bij een kleiner bedrijf lijkt me?
Er is ook genoeg leuk werk in Zeeland, en je zou ook wat voor jezelf kunnen beginnen. Bastiaan heeft grond en een boerderij, dan kun je bijvoorbeeld vakantiewoningen bouwen (vastgoed), of een zorg- of vakantieboerderij beginnen. En waarschijnlijk zijn er wel meer opties als je creatief bent.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar punt is wel dat zo'n bedrijf nóóit de dynamiek heeft van een ECB of een multinational. Dat is gewoon een feit. Maar dat hoeft inderdaad niet verkeerd te zijn.
Ja, maar dat is echt van een heel andere orde.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Er is ook genoeg leuk werk in Zeeland, en je zou ook wat voor jezelf kunnen beginnen. Bastiaan heeft grond en een boerderij, dan kun je bijvoorbeeld vakantiewoningen bouwen (vastgoed), of een zorg- of vakantieboerderij beginnen. En waarschijnlijk zijn er wel meer opties als je creatief bent.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Dat irriteert me, Bastiaan heeft een ideaalbeeld in zijn hoofd, waar Milou vervolgens haar leven op aan moet passen. Terwijl ze beiden elkaar gekozen hebben, Bastiaan had ook voor iemand in de buurt kunnen kiezen.
Wat is er dynamisch aan de ECB?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar punt is wel dat zo'n bedrijf nóóit de dynamiek heeft van een ECB of een multinational. Dat is gewoon een feit. Maar dat hoeft inderdaad niet verkeerd te zijn.
Het was letterlijk een van de eerste dingen die hij zei over wat hij zocht. Net even teruggekeken. "Iemand die sportief is... het ziet zitten hier op de boerderij..."quote:Op maandag 4 mei 2020 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Dat irriteert me, Bastiaan heeft een ideaalbeeld in zijn hoofd, waar Milou vervolgens haar leven op aan moet passen. Terwijl ze beiden elkaar gekozen hebben, Bastiaan had ook voor iemand in de buurt kunnen kiezen.
Hij zei nog meer:quote:Op maandag 4 mei 2020 23:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was letterlijk een van de eerste dingen die hij zei over wat hij zocht. Net even teruggekeken. "Iemand die sportief is... het ziet zitten hier op de boerderij..."
Maar hij is er zelf ook steeds bij geweest. Hij heeft steeds gekozen.quote:Dan vind ik het niet gek dat Bastiaan er vanuit gaat dat vrouwen die schrijven het ook daadwerkelijk zien zitten daar op de boerderij.
Ik ken de ecb natuurlijk niet zelf, maar ik kan me zo voorstellen dat je met véél collega's contact hebt, je met veel diverse klanten in aanraking komt, dat het werk behoorlijk uitdagend is, omdat je met zoveel verschillende stakeholders te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact. Laten we wel wezen, dat kan je van het opzetten van een willekeurig vakantiepark niet zeggen.quote:
Maar dan is het weer de uitdaging om er samen iets leuks van te maken en je eigen geld te verdienen.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ken de ecb natuurlijk niet zelf, maar ik kan me zo voorstellen dat je met véél collega's contact hebt, je met veel diverse klanten in aanraking komt, dat het werk behoorlijk uitdagend is, omdat je met zoveel verschillende stakeholders te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact. Laten we wel wezen, dat kan je van het opzetten van een willekeurig vakantiepark niet zeggen.
Klanten en stakeholders bij de ECB?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ken de ecb natuurlijk niet zelf, maar ik kan me zo voorstellen dat je met véél collega's contact hebt, je met veel diverse klanten in aanraking komt, dat het werk behoorlijk uitdagend is, omdat je met zoveel verschillende stakeholders te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact. Laten we wel wezen, dat kan je van het opzetten van een willekeurig vakantiepark niet zeggen.
Ik ken de ECB ook niet zo goed. Maar ik kan me zo voorstellen dat je met een internationaal team analyses maakt, dat je dan deadlines moet halen. Dat het dan een kick geeft als het lukt, en dat je je daarna flink kunt bezatten. En er hoort natuurlijk een goed salaris bij.quote:
Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact.
Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je überhaupt schrijven als je het niet ziet zitten op de boerderij?
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?
Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Maar is toch niets mis mee? Iedereen zit met een reden op een bepaalde werkplek. De een voelt zich thuis in de zorg, de ander zit het liefst in een hijskraan. Natuurlijk kan je allerlei beroepen doen, maar er is een reden waarom je voor het jouwe hebt gekozen. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.
Het is een centrale bank.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Klanten weet ik niet, stakeholders ongetwijfeld.
Zegt Bastiaan dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.
Dat moeten we dan toch nog zien, of hij dat geduld niet heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:25 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja dat zei ie wel. Hij had het vaker meegemaakt ofzo
Ik snap het ook niet. Bastiaan is geen lelijke jongen. Hij doet mee aan het programma omdat-ie een boer in Zeeland is en daardoor minder eenvoudig een leuke vrouw kan vinden. Je mag dan hopen dat er een voorselectie plaatsvindt en de vrouwen die naar hem schrijven zich een leven op een boerderij in Zeeland voor kunnen stellen. Dat is bij Milou duidelijk niet het geval.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je überhaupt schrijven als je het niet ziet zitten op de boerderij?
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?
Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om de tv minuten.
Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.
En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.
Ze lijkt mij heel berekenend.
Ditquote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Komt een man te dichtbij is het een viespeuk, komt ie niet in de buurt is ie afstandelijk
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 06:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag potdomme hopen dat Jan en Nienke bij elkaar blijven, de rest is totaal oninteressant geworden
De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
Was dat geen beeldbellen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?
Ook dat is nog een optie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.
Bastiaan zal wel aan het kortste eind trekken en elke keer op en neer tuffen.
[..]
Dit
Oja, dat deden ze vorige keer met die jonge boer uit Flevoland, wim. Met Marit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
Yvon reageert overal hysterisch op.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo waarschijnlijk toch? Maar klopt, het kan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?
Ik zie Yvon dat ook wel roepen tegen Geert-Jan hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Yvon reageert overal hysterisch op.
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:22 schreef flyguy het volgende:
[..]
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Òf... het wordt zoiets als bij Marcel Marnix: 'je bent alleen.' 'Nee, Yvon, ik heb een nieuwe liefde gevonden.' Nieuwe liefde loopt beeld in, Marcel Marnix pakt haar vol op haar bek, alle boeren op de achtergrond (aan het borrelen) kijken verrast naar buiten: huh, wie is dat?!. En Yvon wist dat natuurlijk al, want het was een opzetje van de productie.
Oftewel: iemand lijkt alleen te zijn achtergebleven, maar heeft inmiddels een nieuwe liefde gevonden. Ook nog een optie.
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.
Diegene die alleen is gebleven is die boer uit de online serie, je zag hem daar ook aan tafel zitten.
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.
Ja, ik heb ook wel bewondering voor Annemieks eerlijkheid. Ze wilde al lang niet meer (daten), maar ja, zit je ineens in zo'n tv-format. Ze heeft dat netjes uitgezeten, heeft (op zich wel serieus) na alles 't nóg een kans gegeven (Bram), maar denkt ook wel na over of ze eigenlijk wel al klaar is voor een relatie enzo. Mooie processen. Wens haar het beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.
En die kunnen niet ontslagen worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.
'Jeroenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:50 schreef schuschuho het volgende:
is er al een topic Boer zoekt vrouw in België? Leuke boeren dit keer.
In een Fok!topic gaat het dan nog over mensen die bewust de publiciteit hebben opgezocht, hoewel het hierbij ook om tijdelijk-tv-personage gaat word ik altijd misselijk van uitspraken als "er heeft al vaker een vreemde auto op zijn oprit gestaan, dat houd je hier niet geheim"quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Bastiaan is al een dadbod aan het kweken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Boer Ronald dan toch aan de vrouw (maar jullie kijken de webserie niet)
https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
Milou heeft trouwens lange (nep?) nagels. Hard pass.
[ afbeelding ]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
[ afbeelding ]
Klopt, waren inderdaad samen te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Behalve bij Annemiek: "Ik vind ze heel anders dan op de foto". Zulke hunks waren het soberso niet, en ik kan me niet voorstellen dat ze in het echt zoveel afweken van hun filmpjes en foto's.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
Sws dat de verliefdheid van Bastiaan en Milou grotendeels op uiterlijk gebaseerd is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Maar toch, gedurende het seizoen, zag ik toch wel oprechte blikken van verliefdheid. Dus dat verbaasde me eerst wel.
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
En op welke eigenschappen dan niet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws dat de verliefdheid van Bastiaan en Milou grotendeels op uiterlijk gebaseerd is.
Bij de speeddates zei ze al dat ze er geen zin in had en dat er geen leuke jongen tussen zat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond bij Annemiek de start van de logeerweek heel tekenend, het gesprekje dat ze toen met Yvon had aan de keukentafel. Ze zag het toen volgens mij al helemaal niet meer zitten.
Ja, is niks voor haar lijkt het. Maar ja, zat ze vast aan een contract dat Bram nog even langs moest komen misschien? Wel knullig dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond bij Annemiek de start van de logeerweek heel tekenend, het gesprekje dat ze toen met Yvon had aan de keukentafel. Ze zag het toen volgens mij al helemaal niet meer zitten.
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En op welke eigenschappen dan niet?
Ze klikken gewoon, uiterlijk is daar maar een onderdeel van.
Je hebt je mond er wel vol vanquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:37 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂
Klopt, dat viel me toen ook al op. In het gesprek toen met Jelte waren er al pijnlijke stiltes en toch mocht hij komen logeren. Blijkbaar precies de verkeerde brieven uitgezocht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij de speeddates zei ze al dat ze er geen zin in had en dat er geen leuke jongen tussen zat.
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Behalve bij Annemiek: "Ik vind ze heel anders dan op de foto". Zulke hunks waren het soberso niet, en ik kan me niet voorstellen dat ze in het echt zoveel afweken van hun filmpjes en foto's.
Oh jaaa!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?
Ja hij had het over 'Ongelofelijk wat ze van je kunnen maken met zo'n modellenfoto, want het zijn eigenlijk 2 aparte gezichten'. Hij bracht het wel vriendelijk vond ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo gekregen? In die reflecterende werkkleding van tijdens de logeerweek en winter- en skikleding in Lapland zat er waarschijnlijk al evenveel buik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.
Maar jij verwacht toch niet serieus dat het soort jongens dat Annemiek had uitgekozen zwaar in de visagie, truckage of photoshop heeft gezeten toen ze thuis besloten om wat foto's en een filmpje te schieten om op haar te reageren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
Dat vond ik serieus wel een beeld wat ik liever niet gezien had willen hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:37 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂
De buit is binnen he, dan kun je naar de Macciequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.
Zou je 'm doen na die makeover?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh jaaa!![]()
Hij heeft toch wel goed gekozen. https://boerzoektvrouw.kr(...)-jaar-nog-samenwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |