Ik ken de ECB ook niet zo goed. Maar ik kan me zo voorstellen dat je met een internationaal team analyses maakt, dat je dan deadlines moet halen. Dat het dan een kick geeft als het lukt, en dat je je daarna flink kunt bezatten. En er hoort natuurlijk een goed salaris bij.quote:
Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact.
Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je überhaupt schrijven als je het niet ziet zitten op de boerderij?
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?
Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Maar is toch niets mis mee? Iedereen zit met een reden op een bepaalde werkplek. De een voelt zich thuis in de zorg, de ander zit het liefst in een hijskraan. Natuurlijk kan je allerlei beroepen doen, maar er is een reden waarom je voor het jouwe hebt gekozen. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.
Het is een centrale bank.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Klanten weet ik niet, stakeholders ongetwijfeld.
Zegt Bastiaan dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.
Dat moeten we dan toch nog zien, of hij dat geduld niet heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:25 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja dat zei ie wel. Hij had het vaker meegemaakt ofzo
Ik snap het ook niet. Bastiaan is geen lelijke jongen. Hij doet mee aan het programma omdat-ie een boer in Zeeland is en daardoor minder eenvoudig een leuke vrouw kan vinden. Je mag dan hopen dat er een voorselectie plaatsvindt en de vrouwen die naar hem schrijven zich een leven op een boerderij in Zeeland voor kunnen stellen. Dat is bij Milou duidelijk niet het geval.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je überhaupt schrijven als je het niet ziet zitten op de boerderij?
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?
Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om de tv minuten.
Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.
En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.
Ze lijkt mij heel berekenend.
Ditquote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Komt een man te dichtbij is het een viespeuk, komt ie niet in de buurt is ie afstandelijk
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 06:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag potdomme hopen dat Jan en Nienke bij elkaar blijven, de rest is totaal oninteressant geworden
De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
Was dat geen beeldbellen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?
Ook dat is nog een optie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.
Bastiaan zal wel aan het kortste eind trekken en elke keer op en neer tuffen.
[..]
Dit
Oja, dat deden ze vorige keer met die jonge boer uit Flevoland, wim. Met Marit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
Yvon reageert overal hysterisch op.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo waarschijnlijk toch? Maar klopt, het kan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |