abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2020 @ 17:02:47 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192944150
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Geert z'n ex-vrouw is inmiddels van de vrouwenliefde :o . Ik ken haar niet, maar heb wel haar vader en broer gekend.
:o
The love you take is equal to the love you make.
pi_192944205
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja ik zie dat ook. Maar Milou werd eigenlijk vanaf dag 1 door bepaalde Henny's en Anita's gedemoniseerd :)
Ja joe iedereen wordt hier gehaat valt me op. Vast omdat we lekker anoniem zijn. En laten we de seksistische opmerkingen tegenover vrouwen ook niet vergeten.

Maar ik heb Bastiaan boerenkinkel en hork genoemd, dus wat zeg ik ook trouwens 😖😂
pi_192944226
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Eerst komen er brieven binnen en daarvan krijgt iedereen eerst een bevestingsmail dat ze op bepaalde data moeten kunnen om mee te doen. Ik denk dat in de twee weken nadat de brievenbussen gesloten zijn Yvon bij de boeren langsgaat met de brieven. Dan komen de speeddates en ik denk vrij snel daarna de eerste dagdates (iedere boer een eigen opnamedag) en daarna de logeerweken na elkaar, want Yvon moet wel snel genoeg kunnen opdraven. Ik denk dat zo'n logeerweek iets van 4 dagen duurt, dus dat is in totaal alweer 20 dagen.

En dan moeten er nog schoonouderbezoekjes worden afgelegd en dan komen de citytrips. De schoonouderbezoekjes en citytrips kunnen in principe wel overlappen met een andere logeerweek, want daar is geen Yvon voor nodig alleen een extra cameraploeg. Die toch al nodig is voor de boeren van de webserie, want die moeten ook niet te lang wachten met daten na het ontvangen van de brieven.

Dus zo'n 2,5 - 3 maand? Van eind september tot en met halverwege december. En bij sommige boeren zit er misschien relatief veel tijd tussen de dagdate en de logeerweek terwijl dat bij anderen bijna aaneengesloten is.
Hmm, interessant! Dan begrijp ik bepaalde gesprekken wel wat beter. Ik kan me ook wel voorstellen dat als een boer uiteindelijk een keuze heeft gemaakt, er misschien stiekem ook wel ondertussen is afgesproken met de overgebleven ‘kandidaat’. In ieder geval dat er ook wel app contact is en zo. Dus tussen de keuze, de ontmoeting met familie en whatever en de stedentrip in.
pi_192944283
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar is die boerderij dan? Tussen Arnemuiden en Nieuwdorp zit nog een heel stuk. En in de pers wordt er gesproken over iemand uit Wolphaartsdijk.
Wolphaartsdijk is wel zijn hometown dus dat hij daar vandaan komt klopt. :P En de pers gaat best gauw de mist in met zulke dingen, die praten elkaar allemaal na.

En hij had dus wel weer ondernemingsplannen in de richting van dat dorp, dus hij heeft er nog wel grond liggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2020 17:13:01 ]
pi_192944294
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar is die boerderij dan? Tussen Arnemuiden en Nieuwdorp zit nog een heel stuk. En in de pers wordt er gesproken over iemand uit Wolphaartsdijk.
Ik denk niet dat de mods het OK vinden als ik de precieze locatie aangeef. De oude boerderij vind je hier. je kan zie dat hij leeg staat voor verhuur. https://www.google.nl/map(...).5475443!4d3.8300148
  Tettenkoning maandag 4 mei 2020 @ 17:12:50 #156
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192944325
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Ach ja. Veel mensen die een terrasje pakken doen dat dan weer met voorbijgangers. Commentaar geven op outfits, uiterlijk dat soort dingen. Dingen in hokjes plaatsen, ze labelen en erover praten zit nu eenmaal in de aard van het beestje.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_192944343
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Wolphaartsdijk is wel zijn hometown dus dat hij daar vandaan komt klopt. :P En de pers gaat best gauw de mist in met zulke dingen, die praten elkaar allemaal na.
Volgens het programma was hij teruggekeerd naar zijn geboortestreek en woont hij nu in het huis van zijn grootouders.
pi_192944466
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Volgens het programma was hij teruggekeerd naar zijn geboortestreek en woont hij nu in het huis van zijn grootouders.
Klopt half. Hij is geboren in Wolphaartsdijk en is teruggekeerd naar de boerderij van zijn grootouders in de streek waar zijn familie eerst zat. Zijn familie heeft zelfs de eigenhandig de boel daar ingepolderd.
pi_192944556
Welke grote bedrijven, ngo's en overheidsinstellingen zitten er eigenlijk in Zeeland?
pi_192944711
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:25 schreef luxerobots het volgende:
Welke grote bedrijven, ngo's en overheidsinstellingen zitten er eigenlijk in Zeeland?
De marine. Oh wacht.

Nee, zonder gekkigheid, je kan op zich ook naar Brussel, Antwerpen Rotterdam, Breda of een andere stad, toch? En er zit vast wel een dependance van een bedrijf. Je moet alleen even wat onderzoek doen.
Somebody that I used to know
pi_192945336
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 17:35 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

De marine. Oh wacht.

Nee, zonder gekkigheid, je kan op zich ook naar Brussel, Antwerpen Rotterdam, Breda of een andere stad, toch? En er zit vast wel een dependance van een bedrijf. Je moet alleen even wat onderzoek doen.
Dan zul je inderdaad een stad buiten Zeeland moeten vinden. Maar dan zit je al snel aan anderhalf uur reistijd heen en terug, vooral als je de spits meetelt.

Brussel zou ik dan zelfs te ver vinden, dat is toch weer voorbij Antwerpen.
pi_192945693
quote:
Dow Europe, damen, Yara, Zeelandia, Total refinery, sowieso een hoop grote bedrijven op Zeeuws Vlaanderen. En ook in west Brabant en anders Antwerpen. Dat is vanaf wolphaartsdijk iets van een half uur rijden ofzo.
Whatever...
pi_192945856
Parijs is een half uurtje dichter, we zijn eruit!
pi_192947157
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Eerst komen er brieven binnen en daarvan krijgt iedereen eerst een bevestingsmail dat ze op bepaalde data moeten kunnen om mee te doen. Ik denk dat in de twee weken nadat de brievenbussen gesloten zijn Yvon bij de boeren langsgaat met de brieven. Dan komen de speeddates en ik denk vrij snel daarna de eerste dagdates (iedere boer een eigen opnamedag) en daarna de logeerweken na elkaar, want Yvon moet wel snel genoeg kunnen opdraven. Ik denk dat zo'n logeerweek iets van 4 dagen duurt, dus dat is in totaal alweer 20 dagen.

En dan moeten er nog schoonouderbezoekjes worden afgelegd en dan komen de citytrips. De schoonouderbezoekjes en citytrips kunnen in principe wel overlappen met een andere logeerweek, want daar is geen Yvon voor nodig alleen een extra cameraploeg. Die toch al nodig is voor de boeren van de webserie, want die moeten ook niet te lang wachten met daten na het ontvangen van de brieven.

Dus zo'n 2,5 - 3 maand? Van eind september tot en met halverwege december. En bij sommige boeren zit er misschien relatief veel tijd tussen de dagdate en de logeerweek terwijl dat bij anderen bijna aaneengesloten is.
Die webserie is ook fantastisch maar het camerawerk en vooral de ondertiteling is echt bedroevend. Die wordt duidelijk door wat stagiairs in elkaar gezet :D
pi_192948993
Van Boer Ids Postma wonen zijn vrouw en zijn kinderen ook het grootste deel van het jaar in Salzburg, dat is een stukje verder weg dan Frankfurt.
pi_192949748
quote:
Daarnaast had Bastiaan best een punt dat groter niet perse gelijk beter hoeft te zijn (no pun intended).
Weet niet wat ze doet maar aangezien meer jongeren Zeeland uitvluchten dan erin komen heb je er best kans op een baan bij een kleiner bedrijf lijkt me?
pi_192951430
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 21:45 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Daarnaast had Bastiaan best een punt dat groter niet perse gelijk beter hoeft te zijn (no pun intended).
Weet niet wat ze doet maar aangezien meer jongeren Zeeland uitvluchten dan erin komen heb je er best kans op een baan bij een kleiner bedrijf lijkt me?
Ja, maar punt is wel dat zo'n bedrijf nóóit de dynamiek heeft van een ECB of een multinational. Dat is gewoon een feit. Maar dat hoeft inderdaad niet verkeerd te zijn.
pi_192951634
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, maar punt is wel dat zo'n bedrijf nóóit de dynamiek heeft van een ECB of een multinational. Dat is gewoon een feit. Maar dat hoeft inderdaad niet verkeerd te zijn.
Er is ook genoeg leuk werk in Zeeland, en je zou ook wat voor jezelf kunnen beginnen. Bastiaan heeft grond en een boerderij, dan kun je bijvoorbeeld vakantiewoningen bouwen (vastgoed), of een zorg- of vakantieboerderij beginnen. En waarschijnlijk zijn er wel meer opties als je creatief bent.

Dat irriteert me, Bastiaan heeft een ideaalbeeld in zijn hoofd, waar Milou vervolgens haar leven op aan moet passen. Terwijl ze beiden elkaar gekozen hebben, Bastiaan had ook voor iemand in de buurt kunnen kiezen.
pi_192951730
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Er is ook genoeg leuk werk in Zeeland, en je zou ook wat voor jezelf kunnen beginnen. Bastiaan heeft grond en een boerderij, dan kun je bijvoorbeeld vakantiewoningen bouwen (vastgoed), of een zorg- of vakantieboerderij beginnen. En waarschijnlijk zijn er wel meer opties als je creatief bent.
Ja, maar dat is echt van een heel andere orde.

quote:
Dat irriteert me, Bastiaan heeft een ideaalbeeld in zijn hoofd, waar Milou vervolgens haar leven op aan moet passen. Terwijl ze beiden elkaar gekozen hebben, Bastiaan had ook voor iemand in de buurt kunnen kiezen.
Hier ben ik het wel mee eens.

Wat dat betreft vind ik Milou nog de meest redelijke van de twee. Die heeft gewoon zoiets van: hé, ik hou van je, ik ga voor je, en we gaan gewoon kijken komende half jaar waar we uitkomen.
Bastiaan heeft zoiets van: ik hou van je, en als jij van mij houdt, dan wil (eis) ik dat je naar Zeeland komt, anders gaat het niet werken en hoeft het van mij niet. Pfoeh :X
  maandag 4 mei 2020 @ 23:25:23 #170
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192951773
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat is er dynamisch aan de ECB? :?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 4 mei 2020 @ 23:39:50 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192951945
quote:
Het was letterlijk een van de eerste dingen die hij zei over wat hij zocht. Net even teruggekeken. "Iemand die sportief is... het ziet zitten hier op de boerderij..."
Dan vind ik het niet gek dat Bastiaan er vanuit gaat dat vrouwen die schrijven het ook daadwerkelijk zien zitten daar op de boerderij.
KuikenGuppy
pi_192952064
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het was letterlijk een van de eerste dingen die hij zei over wat hij zocht. Net even teruggekeken. "Iemand die sportief is... het ziet zitten hier op de boerderij..."
Hij zei nog meer:

''Waar je heel erg mee kan lachen. Zelfde humor. Jezelf niet te serieus nemen. Breed geïnteresseerd.''

En dan blijkt de afstand dus de bottleneck.

quote:
Dan vind ik het niet gek dat Bastiaan er vanuit gaat dat vrouwen die schrijven het ook daadwerkelijk zien zitten daar op de boerderij.
Maar hij is er zelf ook steeds bij geweest. Hij heeft steeds gekozen.
pi_192952099
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat is er dynamisch aan de ECB? :?
Ik ken de ecb natuurlijk niet zelf, maar ik kan me zo voorstellen dat je met véél collega's contact hebt, je met veel diverse klanten in aanraking komt, dat het werk behoorlijk uitdagend is, omdat je met zoveel verschillende stakeholders te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact. Laten we wel wezen, dat kan je van het opzetten van een willekeurig vakantiepark niet zeggen.
pi_192952123
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik ken de ecb natuurlijk niet zelf, maar ik kan me zo voorstellen dat je met véél collega's contact hebt, je met veel diverse klanten in aanraking komt, dat het werk behoorlijk uitdagend is, omdat je met zoveel verschillende stakeholders te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact. Laten we wel wezen, dat kan je van het opzetten van een willekeurig vakantiepark niet zeggen.
Maar dan is het weer de uitdaging om er samen iets leuks van te maken en je eigen geld te verdienen.

Tja, ik haalde het slechts als voorbeeld aan. Omdat er dus wel meer wegen zijn die naar Rome leiden.
  maandag 4 mei 2020 @ 23:55:08 #175
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192952127
quote:

[..]

Klanten en stakeholders bij de ECB?
  maandag 4 mei 2020 @ 23:56:05 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192952133
Waarom zou je überhaupt schrijven als je het niet ziet zitten op de boerderij?
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?

Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192952149
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Klanten weet ik niet, stakeholders ongetwijfeld.
pi_192952158
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ken de ECB ook niet zo goed. Maar ik kan me zo voorstellen dat je met een internationaal team analyses maakt, dat je dan deadlines moet halen. Dat het dan een kick geeft als het lukt, en dat je je daarna flink kunt bezatten. En er hoort natuurlijk een goed salaris bij.
pi_192952166
quote:
Ik kan me voorstellen dat het een boost geeft om het idee te hebben dat je deel uitmaakt van iets groters, een organisatie met impact.
Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.
pi_192952168
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
Wat verwacht je dan stiekem? Dat hij de boel wel verkoopt en opnieuw begint daar waar jouw wereldse carrière je op dat moment brengt, en over 3 jaar weer als je weer ergens anders een nog interessantere baan krijgt?

Rotterdam, Antwerpen en Den Haag zijn prima te doen vanuit Zeeland en ze is niet zo dom dat ze daar zelf nog niet over nagedacht had voor ze schreef.
Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.
pi_192952181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Tja, dit heeft natuurlijk ook met status en prestige te maken.
Maar is toch niets mis mee? Iedereen zit met een reden op een bepaalde werkplek. De een voelt zich thuis in de zorg, de ander zit het liefst in een hijskraan. Natuurlijk kan je allerlei beroepen doen, maar er is een reden waarom je voor het jouwe hebt gekozen. Niets mis mee.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 00:04:16 #182
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192952206
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klanten weet ik niet, stakeholders ongetwijfeld.
Het is een centrale bank.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 00:07:24 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192952244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ze zegt toch niet dat ze niet wil? Ze wil het gewoon gaan bekijken, rustig aan. Alleen Bastiaan heeft dat geduld niet, die is veel te bang dat door de afstand de relatie niet voldoende kan ontwikkelen.
Zegt Bastiaan dat?
pi_192952414
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zegt Bastiaan dat?
Ja dat zei ie wel. Hij had het vaker meegemaakt ofzo
  dinsdag 5 mei 2020 @ 00:26:56 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192952423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:25 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja dat zei ie wel. Hij had het vaker meegemaakt ofzo
Dat moeten we dan toch nog zien, of hij dat geduld niet heeft.
pi_192952461
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:

Ik snap het ook niet. Bastiaan is geen lelijke jongen. Hij doet mee aan het programma omdat-ie een boer in Zeeland is en daardoor minder eenvoudig een leuke vrouw kan vinden. Je mag dan hopen dat er een voorselectie plaatsvindt en de vrouwen die naar hem schrijven zich een leven op een boerderij in Zeeland voor kunnen stellen. Dat is bij Milou duidelijk niet het geval.

Aan de andere kant denk ik dat Bastiaan het zichzelf niet makkelijk maakt. Wat hij nodig heeft is niet wat hem opwindt. Ik sluit niet uit dat hij met Milou een leuk leven kan krijgen als zij bijvoorbeeld een deel van de tijd in een grote stad kan wonen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 01:22:07 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_192952835
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk om de tv minuten.

Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.

En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.

Ze lijkt mij heel berekenend.
Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.

Bastiaan zal wel aan het kortste eind trekken en elke keer op en neer tuffen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Komt een man te dichtbij is het een viespeuk, komt ie niet in de buurt is ie afstandelijk :')
Dit

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 05-05-2020 01:30:46 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_192953662
Mag potdomme hopen dat Jan en Nienke bij elkaar blijven, de rest is totaal oninteressant geworden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192954450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 06:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag potdomme hopen dat Jan en Nienke bij elkaar blijven, de rest is totaal oninteressant geworden
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
  dinsdag 5 mei 2020 @ 09:15:59 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192954508
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?
KuikenGuppy
pi_192954529
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

De andere 5 boeren komen ook op de reünie toch?
Was dat geen beeldbellen?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 09:46:06 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192954796
quote:

[..]

Ze kan het ook tegen Geert Jan zeggen, toch?
pi_192954830
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 09:50:11 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192954841
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Of tegen iemand die nog wel met de ander is maar die er door een andere reden niet bij kon zijn. Is al eerder geweest toch?
Ook dat is nog een optie.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 10:22:24 #195
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_192955159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 01:22 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dit. Sowieso walg ik van haar internationale attitude. Bij die banken vlieg je er ook gewoon weer uit als de cijfers niet goed genoeg zijn. Plus het is een bank, geen verenigde naties waar ze landen herstructureert. Iedereen die daar werkt is inwisselbaar. Maar vergeet ook niet dat zelfs de terugblik al een tijdje geleden is opgenomen, misschien wel begin maart. Het is nu mei. Dus het kan alweer helemaal anders zijn.

Bastiaan zal wel aan het kortste eind trekken en elke keer op en neer tuffen.
[..]

Dit
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.
The more debt, the better
  Tettenkoning dinsdag 5 mei 2020 @ 10:39:24 #196
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192955326
Hoi, dit is toch het ECB topic?

Over de Europese Centrale Bank

De Europese Centrale Bank (ECB) is de centrale bank van de 19 lidstaten van de Europese Unie die op de euro zijn overgegaan. Onze hoofdtaak is het handhaven van prijsstabiliteit in het eurogebied, waardoor de koopkracht van de gemeenschappelijke munt in stand wordt gehouden.

Wat voor soort organisatie is de ECB?

De ECB is een officiële instelling van de EU en vormt het hart van zowel het Eurosysteem als het Gemeenschappelijk Toezichtsmechanisme (Single Supervisory Mechanism – SSM) voor bankentoezicht. Kom te weten hoe we georganiseerd zijn en wie wie is in de Raad van Bestuur, het belangrijkste besluitvormende orgaan van de ECB.

De missie van de ECB

Het is onze missie de mensen in Europa ten dienste te staan door de waarde van de euro te waarborgen en prijsstabiliteit te handhaven. Kom meer te weten over de missie van de ECB, het Eurosysteem en het Gemeenschappelijk Toezichtsmechanisme.

Wat zijn onze taken?

We bepalen en implementeren het monetair beleid voor het eurogebied en voeren daarnaast een aantal andere taken uit, waaronder het bankentoezicht.

Verantwoording tegenover de mensen in Europa

We werken voor de mensen in Europa en dienen formeel verantwoording aan hen af te leggen via het Europees Parlement. In de verdragen van de Europese Unie zijn voor deze verantwoordingsplicht de verschillende kanalen vastgelegd, waaronder de publicatie van een Jaarverslag.
https://www.ecb.europa.eu/ecb/html/index.nl.html

Interesting job opportunity at ECB
https://jobs.ecb.europa.e(...)1EDAA3D5498820BE6A7D
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_192955332
Inderdaad maar goed met een ander zijn vlag zwaaien.
pi_192955435
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Oja, dat deden ze vorige keer met die jonge boer uit Flevoland, wim. Met Marit.
pi_192956893
quote:

[..]

Yvon reageert overal hysterisch op. :')
pi_192956929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 09:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, maar niet zo waarschijnlijk toch? Maar klopt, het kan.

Edit: zou ze ook zo reageren terwijl ze weet dat er een hele zaak/rel is geweest met Story rondom GJ? Zou ze het er nog eens extra inwrijven? Want dat dat van Story naar buiten kwam (waar of niet), was volgens mij al voor de opnames van de terugblik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')