quote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om de tv minuten.
Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.
En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.
Ze lijkt mij heel berekenend.
Bovendien woont hij zelfs nog iets verder in Zeeland. Hoewel die locatie weer dichter bij de snelweg ligt.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is zonder files alsnog meer dan een uur vanuit Wolphaartsdijk.
Wolphaartsdijk, want daar woont Bastiaan niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
New York, Bangkok, Frankfurt en Wolphaartsdijk.
Welke plaats hoort niet in het rijtje thuis?
En in New York en Bangkok wel natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2020 14:44 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wolphaartsdijk, want daar woont Bastiaan niet.
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
,,Er heeft al meerdere malen dezelfde vreemde auto achter zijn woonhuis gestaan”, weet een oplettende dorpsbewoner. ,,Dat houd e hier niet geheim, daarvoor is de sociale controle te groot.”hekel aan dit soort dorpen, dat is ook geen sociale controle maar niks te doen hebben in je eigen leven dus maar roddelen over anderen
Wat voor baan heeft ze?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:34 schreef flyguy het volgende:
[..]
Dat soort banen heb je niet in die steden. Dan moet je toch echt naar London, Frankfurt of Zurich binnen Europa.
Hmm, waarom zou je voor de lol een soort liefdesbrief schrijven naar een suffe boer? Of ja ik heb andere humor, kan ook. 😋quote:Op maandag 4 mei 2020 13:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol. Als je weet hoeveel brieven de minst suffe boeren krijgen is het toch helemaal niet zo te verwachten dat jij gekozen wordt en het ook enorm klikt?
Zoiets?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Mar_an het volgende:
Hmm, waarom zou je voor de lol een soort liefdesbrief schrijven naar een suffe boer? Of ja ik heb andere humor, kan ook. 😋
Interessante analyse wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:
Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.
En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.
Dat laatste ongetwijfeld . denk je dat de andere briefschrijfsters al maanden huilend van liefdesverdriet op de bank zitten omdat ze niet eens mochten speeddaten. Je kan de dingen ook te serieus nemen zegquote:Op maandag 4 mei 2020 14:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hmm, waarom zou je voor de lol een soort liefdesbrief schrijven naar een suffe boer? Of ja ik heb andere humor, kan ook. 😋
De mate waarin zo’n roddel een eigen leven kan gaan leiden, dus in dit geval: de krant haalt?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Dat lijkt me ook wel wat overdreven hoor. Maar het komt voor mij niet realistisch over met hoe zij haarzelf neerzet, maar dat je dan wel een week lang bij zo’n boerenkinkel in het dorp gaat zitten en hem überhaupt schrijft. Misschien is het verkeerd gemonteerd of dikt ze het wat aan ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah ja, je vult ook maar gewoon wat voor haar in. Ik vind het niet rijmen met hoe ze wordt neergezet in ieder geval.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat laatste ongetwijfeld . denk je dat de andere briefschrijfsters al maanden huilend van liefdesverdriet op de bank zitten omdat ze niet eens mochten speeddaten. Je kan de dingen ook te serieus nemen zeg
Jawel.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:44 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wolphaartsdijk, want daar woont Bastiaan niet.
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:01 schreef Marcoss het volgende:
Maar ze heeft nooit gezegd dat ze helemaal niet bereid is om eventueel te verhuizen toch? Alleen dat ze niet per direct haar hele leven om wilde gooien.. En hij vroeg nog wat haar ideaalbeeld was zonder restricties, kan me voorstellen dat je dan Zeeland even niet noemt..
Maar blijkbaar ben ik de enige die dat een realistisch scenario vind.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij reageert mi vooral op het samenwoonidee van Bastiaan op korte termijn en volgens mij heeft ze er op langere termijn ook niet per se bezwaar tegen. Alleen het roept meer reacties op om het zo te monteren alsof ze überhaupt nooit in Zeeland wil wonen zodat iedereen verontwaardigd kan zijn over waarom ze dan in hemelsnaam geschreven heeft.
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
Zoals ik eerder al postte
[..]
Maar blijkbaar ben ik de enige die dat een realistisch scenario vind.
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij reageert mi vooral op het samenwoonidee van Bastiaan op korte termijn en volgens mij heeft ze er op langere termijn ook niet per se bezwaar tegen. Alleen het roept meer reacties op om het zo te monteren alsof ze überhaupt nooit in Zeeland wil wonen zodat iedereen verontwaardigd kan zijn over waarom ze dan in hemelsnaam geschreven heeft.
Een gezamenlijk toekomstbeeld heeft ook gewoon tijd nodig. En ik vind dat ook wel zo gezond om daar samen naar toe te groeien, die stap wordt soms overgeslagen en dan is de een voor de ander naar de andere kant van het land verhuisd en die heeft daar dan niks. Terwijl je ook voor een verhuizing al aan een bepaalde basis kan werken, denk aan alvast kennismaken bij een sportvereniging of zo. En voor die tijd alvast een leuke baan vinden uiteraard.
quote:
Had misschien teveel op Facebook gelezen dan.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eens.
Dat is ook iets om te bespreken zonder camera's.
Ja, mensen hebben nogal de neiging om een beetje door te slaan. Waarom ze dat doen is gissen, al heb ik wel zo mijn vermoedens.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:34 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Had misschien teveel op Facebook gelezen dan.Maar dan lees ik hier weer dat het Milou om tv minuten zou gaan. En dan denk ik echt, heb ik wel naar hetzelfde gekeken? ik zie één oprecht verliefd koppel en dat zijn Bastiaan en Milou.
En prestatiegericht.quote:
Ik ben wel benieuwd naar jouw analyse eigenlijk. Wanneer kunnen we die verwachten?quote:
Vertel!quote:Op maandag 4 mei 2020 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben nogal de neiging om een beetje door te slaan. Waarom ze dat doen is gissen, al heb ik wel zo mijn vermoedens.
In die omvang? Geen zin in.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw analyse eigenlijk. Wanneer kunnen we die verwachten?
Lijkt me ook overdreven, ze heeft ‘m zelfs geschreven 😂quote:Op maandag 4 mei 2020 15:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
En prestatiegericht.
Ze kreeg ook pas echt interesse toen ze merkte dat Elise er voor ging. Toen werd ze getriggered om vooral niet te verliezen.
De logeerweken lopen sowieso niet gelijktijdig. Hoe de tripjes aansluiten op de logeerweken, geen idee. Zal ook wel van de agenda’s afhangen. Er zit trouwens ook nog altijd één gefilmd bezoekje tussen logeerweek en tripje.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:24 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Lijkt me ook overdreven, ze heeft ‘m zelfs geschreven 😂
Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen alles? Gaat alles (dus eerste ontmoeting en keuzes en logeerweek, allemaal achter elkaar aan)?
Maar dan ben je wel van de wereld, terwijl je gewoon 40-50u per week op kantoor excel sheets zit in te vullen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:26 schreef Spanky78 het volgende:
Frankfurt of Zürich, vreselijke steden. Saai en lelijk. Doe mij dan maar Wolphaartsdijk.
Het zelfde .quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Ja ik zie dat ook. Maar Milou werd eigenlijk vanaf dag 1 door bepaalde Henny's en Anita's gedemoniseerdquote:Op maandag 4 mei 2020 15:34 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Had misschien teveel op Facebook gelezen dan.Maar dan lees ik hier weer dat het Milou om tv minuten zou gaan. En dan denk ik echt, heb ik wel naar hetzelfde gekeken? ik zie één oprecht verliefd koppel en dat zijn Bastiaan en Milou.
En Elise die je tientallen keren stalker noemt of Bastiaan waarvan je maar blijft doorhameren op een slis tellen niet mee zekerquote:Op maandag 4 mei 2020 16:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook. Maar Milou werd eigenlijk vanaf dag 1 door bepaalde Henny's en Anita's gedemoniseerd
Ha, daar was je alquote:Op maandag 4 mei 2020 16:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En Elise die je tientallen keren stalker noemt of Bastiaan waarvan je maar blijft doorhameren op een slis tellen niet mee zeker
nee maar dat was het punt niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En in New York en Bangkok wel natuurlijk
Ik heb een paar topics teruggelezen en elke pagina zit er weer zo'n opmerking tussen. Maak die opmerking een keer als het je zo hoog zit, maar tientallen keren? Dat gaat behoorlijk ver.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ha, daar was je alHeb je al mijn posts bewaard en ingelijst?
Hmm, omdat het me opvalt dat sommige mensen een beetje ‘snel’ lijken te gaan. Maar misschien is het wel in een tijdsbestek van maanden. Voor mij voelt het alsof alles binnen een week of 2 is geschoten, maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De logeerweken lopen sowieso niet gelijktijdig. Hoe de tripjes aansluiten op de logeerweken, geen idee. Zal ook wel van de agenda’s afhangen. Er zit trouwens ook nog altijd één gefilmd bezoekje tussen logeerweek en tripje.
Dat hij slist is een feit en dat we hem af en toe Slistiaan noemen moet je niet zo serieus nemenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb een paar topics teruggelezen en elke pagina zit er weer zo'n opmerking tussen. Maak die opmerking een keer als het je zo hoog zit, maar tientallen keren? Dat gaat behoorlijk ver.
Eerst komen er brieven binnen en daarvan krijgt iedereen eerst een bevestingsmail dat ze op bepaalde data moeten kunnen om mee te doen. Ik denk dat in de twee weken nadat de brievenbussen gesloten zijn Yvon bij de boeren langsgaat met de brieven. Dan komen de speeddates en ik denk vrij snel daarna de eerste dagdates (iedere boer een eigen opnamedag) en daarna de logeerweken na elkaar, want Yvon moet wel snel genoeg kunnen opdraven. Ik denk dat zo'n logeerweek iets van 4 dagen duurt, dus dat is in totaal alweer 20 dagen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:24 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Lijkt me ook overdreven, ze heeft ‘m zelfs geschreven 😂
Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen alles? Gaat alles (dus eerste ontmoeting en keuzes en logeerweek, allemaal achter elkaar aan)?
Nee dat klopt niet. Wolphaartsdijk (aan het Veerse meer) is alleen zijn oude woonplaats. Die boerderij zie je in de aflevering waar hij en de 2 dames gaan naar de plaats waar hij is opgegroeid. Zijn huidige boerderij ligt zoals je kan zien vlakbij de snelweg. Met een beetje geGoogle vind je de huidige locatie wel tussen Arnemuiden en Nieuwdorp.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.omroepzeeland(...)om-op-safe-te-spelen
Eens met je post met 1 kleine nuance; in Zeeland zeggen we vaak bloeien tegen bloeden. Het was dus gewoon een dialectwoordje.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:59 schreef luxerobots het volgende:
Deze aflevering was weer een drama voor de mensen die graag liefde willen zien. Zelf vind ik het altijd wel prettig om mensen te zien die nog onhandiger zijn wat liefde betreft dan ikzelf.
Bastiaan en Milou. Bastiaan met zijn ristricties. ''Als je elkaar leuk genoeg vindt...'', ja dan moet je gewoon werk zoeken in Zeeland. En als dat niet gebeurt, bloeit het dood. Nee, domme boer. Planten kunnen doodbloeien, je bedoelt doodbloeden. Bastiaan zeurt veel. Maar het ligt niet alleen aan Milou. Hij heeft haar gekozen en wist al vrij vroeg dat Milou internationaal aan de weg timmert en geen schoonmaakster wil zijn op een troosteloze boerderij in Wolphaartsdijk. Als hij iemand had gewild die dat wel zou willen zijn, dan had hij anders moeten kiezen (voor Elise dus).
En dan hebben we de relatie met de meeste potentie al gehad.
Jan wil dolgraag met Nienke. Maar aangezien Nienke nu al haar twijfels heeft. Zal dat er ook niet beter op worden als ze straks bij hem thuis met vier kinderen opgescheept zit. Juist nu zou het samenzijn nog leuk moeten zijn.
Geert Jan heeft de verkeerde tante gekozen. Naast dat Karine steeds zeurt over de serieuze kant die ze van Geert Jan wil zien (maar die hij gewoon niet lijkt te hebben), was er nog een andere scène die kenmerkend was. Geert Jan en Karine zaten samen in een restaurantje een wijntje te drinken. Geert Jan zei dat hij zijn liefde gevonden heeft, absoluut, maar Karine antwoordde koeltjes ''je bent lief''.
Had Geert Jan nu maar voor Jacqueline gekozen, voor haar was de lach het belangrijkst. De rest zou dan vanzelf wel komen.
Wat Geert en Angela betreft wist Geert natuurlijk ook al eerder dat hij haar niet leuk genoeg vindt. Hij heeft Angela gekozen omdat Vera zelf vertrok. Daarna heeft hij zich op de citytrip als een botte boer gedragen, wat niet gek is, want dat is hij gewoon. Overigens vraag ik me wel af wat Geert dan doet dat hij niet bij te houden is, elke dag neuken met een blauw pilletje op?
En Annemiek zat noodgedwongen met een zekere Bram opgescheept. Zijn motor vond ze wel stoer. Maar de persoon deed bij haar geen enkel vlammetje ontstaan. De enige reden dat ze dit nog deed leek wel dat ze zich gedwongen voelde door Yvon. En inderdaad, het leek net of Yvon Jaspers ieder moment het beeld in kon lopen.
Waar is die boerderij dan? Tussen Arnemuiden en Nieuwdorp zit nog een heel stuk. En in de pers wordt er gesproken over iemand uit Wolphaartsdijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:43 schreef Coppi het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Wolphaartsdijk (aan het Veerse meer) is alleen zijn oude woonplaats. Die boerderij zie je in de aflevering waar hij en de 2 dames gaan naar de plaats waar hij is opgegroeid. Zijn huidige boerderij ligt zoals je kan zien vlakbij de snelweg. Met een beetje geGoogle vind je de huidige locatie wel tussen Arnemuiden en Nieuwdorp.
Ook een logische locatie gezien dit: https://www.zeeuwsarchief(...)rond-zeeuwse-polder/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |