Ik zie Yvon dat ook wel roepen tegen Geert-Jan hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Yvon reageert overal hysterisch op.
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:22 schreef flyguy het volgende:
[..]
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Òf... het wordt zoiets als bij Marcel Marnix: 'je bent alleen.' 'Nee, Yvon, ik heb een nieuwe liefde gevonden.' Nieuwe liefde loopt beeld in, Marcel Marnix pakt haar vol op haar bek, alle boeren op de achtergrond (aan het borrelen) kijken verrast naar buiten: huh, wie is dat?!. En Yvon wist dat natuurlijk al, want het was een opzetje van de productie.
Oftewel: iemand lijkt alleen te zijn achtergebleven, maar heeft inmiddels een nieuwe liefde gevonden. Ook nog een optie.
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.
Diegene die alleen is gebleven is die boer uit de online serie, je zag hem daar ook aan tafel zitten.
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.
Ja, ik heb ook wel bewondering voor Annemieks eerlijkheid. Ze wilde al lang niet meer (daten), maar ja, zit je ineens in zo'n tv-format. Ze heeft dat netjes uitgezeten, heeft (op zich wel serieus) na alles 't nóg een kans gegeven (Bram), maar denkt ook wel na over of ze eigenlijk wel al klaar is voor een relatie enzo. Mooie processen. Wens haar het beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.
En die kunnen niet ontslagen worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.
'Jeroenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:50 schreef schuschuho het volgende:
is er al een topic Boer zoekt vrouw in België? Leuke boeren dit keer.
In een Fok!topic gaat het dan nog over mensen die bewust de publiciteit hebben opgezocht, hoewel het hierbij ook om tijdelijk-tv-personage gaat word ik altijd misselijk van uitspraken als "er heeft al vaker een vreemde auto op zijn oprit gestaan, dat houd je hier niet geheim"quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Bastiaan is al een dadbod aan het kweken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Boer Ronald dan toch aan de vrouw (maar jullie kijken de webserie niet)
https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
Milou heeft trouwens lange (nep?) nagels. Hard pass.
[ afbeelding ]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Boer Ronald dan toch aan de vrouw (maar jullie kijken de webserie niet)
https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
[ afbeelding ]
Klopt, waren inderdaad samen te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Behalve bij Annemiek: "Ik vind ze heel anders dan op de foto". Zulke hunks waren het soberso niet, en ik kan me niet voorstellen dat ze in het echt zoveel afweken van hun filmpjes en foto's.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
Sws dat de verliefdheid van Bastiaan en Milou grotendeels op uiterlijk gebaseerd is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Maar toch, gedurende het seizoen, zag ik toch wel oprechte blikken van verliefdheid. Dus dat verbaasde me eerst wel.
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |